РЕНЦО ПИАНО




Презентация қосу
ИТАЛИЯНДЫҚ
СӘУЛЕТШІЛЕР

Орындаған: Самал Бекарысқызы
ДМ 19-11
РЕНЦО ПИАНО

Итальяндық Ренцо Пианино;
1937 жылы 14 қыркүйекте
туған, Генуя, Италия
Корольдігі) - Ричард Роджерс
және Норман Фостермен бірге
жоғары технологиялық стильдің
негізін қалаушы болған
итальяндық сәулетші. Орталық -
Париждегі Помпиду орталығы
(1971-1977)
ЖҰМЫСТАРЫ

1980 жылдары Ренцо Пианино Париждегі,
Миландағы және Туриндегі өндірістік
Ренцо Пианино жобалаған ең аймақтарды қайта құру бойынша ауқымды
әйгілі ғимарат - Париждегі жобалар жасады. 1997 жылы Амстердамдағы
Помпиду орталығы (1971- NEMO мұражайына ғимарат салды. Жаңа
Каледониядағы Нумеа қаласындағы Жан-Мари
1977). Фортепиано Ричард Тибау мәдени орталығы. Помпиду орталығы
Роджерспен бірлесіп жасаған Осакадағы Кансай халықаралық әуежайының
жоба 680 үміткердің арасынан (1994) және Римдегі алып музыка паркінің (2002)
дизайнын басқарыңыз. Берндегі Пол Кли
таңдалды. Бұл ерекше жоғары орталығы оның жобасы бойынша салынған
технологиялық ғимарат (2005). New York Times ғимаратының дизайны
замандастарының екіұшты (2007).
012 жылы «Шард» зәулім ғимараты Фортепианоның
реакциясын тудырды - бұл жобасы бойынша тұрғызылды.
экстравагантты және анти- 2013 жылы Валлеттада қалпына келтірілген фортепиано
эстетикалық болып көрінді - театры ашылды.
2017 жылы Афинада «жаңа Акрополис» деп аталатын
бірақ уақыт өте келе ғимарат фортепиано жобалаған Ставрос Ниархос мәдени
Париждің белгілерінің біріне орталығы ашылды
айналды. 2020 жылы Генуяда 2018 жылы құлаған көпірдің орнына
Ренцоның жобасы бойынша көпір ашылды.
ФИЛИППО БРУНЕЛЛЕ́СКИ

(Итальяндық Филиппо
Брунеллески
(Brunellesco)); 1377-1446) -
итальяндық сәулетші,
Ренессанс мүсіншісі.
Ақпарат көзі оның
«өмірбаяны» болып
саналады, дәстүр бойынша
сәулетші қайтыс
болғаннан кейін 30
жылдан кейін жазылған
Антонио Манеттиге
байланысты.
ЖҰМЫСТАРЫ

Бірінші сәулеттік жоба: Флоренциядағы балалар үйі

Балалар үйі
1419 жылы Arté della Seta шеберханасы Brunelleschi-
ге ата-анасыз қалған сәбилерге арналған балалар
үйін салуды тапсырды (Ospedale degli Innocenti -
жазықсыздардың панасы, 1875 жылға дейін жұмыс
істеді), бұл іс жүзінде Италиядағы Ренессанстың
алғашқы ғимараты болды.
Балалар үйі қарапайым түрде ұйымдастырылған:
оның лоджиялары Пьяцца-Сантиссима Аннунциатаға
қарай аркадтар ашылды - ғимарат оның ашық
«қабырғасы» болып табылады. Барлық сәулеттік
элементтер нақты оқылады, ғимараттың масштабы
адам өлшемінен аспайды, бірақ соған сәйкес келеді.
9 баспалдақтан тұратын ашық баспалдақ
ғимараттың бүкіл енін төменгі қабатқа апарады, бұл
композициялық ретті жоғары бағандарға тірелетін 9
жартылай шеңберлі доғалар галереясы. Галереяның
астаналарынан артқы қабырғасына дейін
астарлармен безендірілген консольдер тірейтін тірек
доға бар. Бұрыштарда бағандар қатарында пиластер
орналасқан, олардың әрқайсысының үстінде барлық
доғаларға созылған архитрава орналасқан.
ЖҰМЫСТАРЫ

Сан-Лоренцо және Ескі Сакристи базиликасы

Сан-Лоренцо базиликасы
Балалар үйі салынып жатқанда, Брунеллесчи 1420 жылы Сан-Лоренцо
Базиликасының Ескі Сакристиясында жұмыс істей бастады (390 жылы құрылды,
қайта салынды) және бірінші рет Ренессанс үшін үлгілі болған айқын және үйлесімді
центрлік композицияны жасады (аяқталды) 1428 ж.) Құрылысқа қаражат Medici
бөлген - олардың отбасы өкілдері осында жерленген.
Сакристия-Сан-Лоренцо - кең (ені шамамен 11 м) төртбұрышты бөлме, күмбезбен
жабылған. Шығыс жағынан қабырға құрбандық үстеліне қарай ашылады, ол
төртбұрышты, сонымен қатар күмбезбен жабылған - кішігірім аласа бөлме, осылайша
үлкен, биікке бағынышты; әрқайсысы бөлек, оқшау түрде айқын қабылданады, онда
Брунеллескидің көркемдік міндетінің басты ерекшелігі - айқындыққа деген ұмтылыс
көрінеді. Екі бөлменің қабырғаларының шеттері мен бұрыштары энтаборды
қолдайтын коринф пилястрларымен белгіленген - бұйрық бөлменің барлық
құрылымына баса назар аударады және кеңістікті қабылдауды анық бейнелейді.
Санта-Мария дель Фиор соборының
күмбезі Санта-Мария дель Фиораның
күмбезі Флоренцияға келгеннен
кейін көп ұзамай Брунеллескиді
күрделі инженерлік міндет - қаланың
соборының үстіне күмбез тұрғызу
(1420-1436 жж.) Алып келді, оның
құрылысы Сан-Лоренцоның
құрылысымен бір мезгілде басталды.
Күмбездің идеясы - октаэдрлік
үшбұрышты қойма - готика, және
оны соборды салушы Арнольфо ди
Камбио баяндайды, собордың
кампаны әдетте үлкен Джотто
сенгендей салынған. Құрылыстың
күрделілігінің өзі тек күмбезді
тұрғызуда ғана емес, сонымен бірге
ол кезде мүмкін емес болып көрінген
жоғары биіктікте жұмыс істеуге
мүмкіндік беретін арнайы
МИКЕЛА́НДЖЕЛО
БУОНАРРО́ТИ

толық аты Микеланджело ди
Лодовико ди Леонардо ди
Буонарроти Симони (сонымен бірге
Микеланджело; итальяндық
Микеланджело ди Лодовико ди
Леонардо ди Буонарроти Симони; 6
наурыз 1475, Капресе, Флоренция
Республикасы - 18 ақпан, 1564 -
итальяндық) суретші, сәулетші ,
ақын және ойшыл. Қайта өрлеу
дәуірінің ең ұлы шеберлерінің бірі
және ерте барокко. Оның
туындылары шебердің өзі өмір
сүрген кезде де Ренессанс өнерінің
ең жоғары жетістіктері болып
саналды .
ӘЙГІЛІ ЖҰМЫСТАРЫ

Мадонна баспалдақта. Мрамор. 1491. Флоренция,
Буонарроти мұражайы. Кентаврлар шайқасы. Мрамор.
ЖАРАЙДЫ МА. 1492. Флоренция, Буонарроти
мұражайы. Пиета. Мрамор. 1498-1499. Ватикан, Әулие
Петр базиликасы. Мадонна мен бала. Мрамор.
ЖАРАЙДЫ МА. 1501. Брюгге, Нотр-Дам шіркеуі. Дэвид.
Мрамор. 1501-1504. Флоренция, Бейнелеу өнері
академиясы. Мадонна Таддей. Мрамор. ЖАРАЙДЫ МА.
1502-1504. Лондон, Корольдік өнер академиясы.
Мадонна Дони. 1503-1504. Флоренция, Уффизи
галереясы. Мадонна Питти. ЖАРАЙДЫ МА. 1504-1505.
Флоренция, Баргелло ұлттық мұражайы. Апостол Матай.
Мрамор. 1506. Флоренция, Бейнелеу өнері академиясы.
Сикстин капелласының қоймасын кескіндеме. 1508-
1512. Ватикан.
ВАРФОЛОМЕЙ
ВАРФОЛОМЕЕВИЧ
(БАРТОЛОМЕО)
РАСТРЕ́ЛЛИ

(Итальяндық: Bartolomeo
Francesco Rastrelli; сонымен
қатар Francesco Rastrelli,
Bartholomew Varfolomeevich
Rastrelli; 1700 Paris - 1771 ж. 29
сәуірге дейін) - итальяндық орыс
сәулетшісі, Императорлық Өнер
академиясының сәулет
академигі (1771). Элизабет
Барокконың ең көрнекті өкілі.
Орыстандырылған итальяндық
ұлы Бартоломео Карло
Растрелли (1675-1744).
ПРОЕКТЫ

Қысқы сарайдың терезелерін, есіктері мен тауашаларын ,
Монплайзирдің жанындағы ағаш галерея терезелерін
жақтауға арналған жобалар . 1750 жж Растреллидің
декоративті элементтері ерекше: орасан зор «қауырсынды
рокаильдер», раковиналар, шеттерінде орасан зор
«тарақтары» бар карточкалар, кейде арыстан маскаларымен
үйлеседі. Олар итальяндық және француздық прототиптерден
бірінші кезекте көлемімен және қуатты пластикасымен
ерекшеленеді. Көптеген элементтер қабырғаға «эскизде»
толтырғышпен гипстен жасалған, ал олардың кейбіреулері
алдын-ала жасалған модельдер бойынша қалыпталған.
СЕБАСТЬЯНО СЕРЛИО

(Итальяндық. Себастиано Серлио; 6
қыркүйек, 1475-1554) - итальяндық
сәулетші-Фонтенбло мектебінің соңғы
қайта өрлеу дәуірінің манеристі. Өз
дәуірінің жетекші сәулет
теоретиктерінің бірі.
Себастиано Серлио Болоньяда 1475
жылы 6 қыркүйекте дүниеге келген.
1514 жылы ол Римге көшіп барды,
онда Балдассаре Перуццидің
шеберханасында жұмыс істеді. 1527
жылы, Римді кезекті жаулап алғаннан
кейін, құрылыс жұмыстарының көп
бөлігі тоқтатылып, Серлио Венецияға
көшті. Ол қаланың сәулеттік
келбетіне айтарлықтай үлес қосқан
жоқ.
«СЕБАСТИАНО СЕРЛИО» САНАТЫНДАҒЫ
БАҚ
ДЖО́РДЖО ВАЗА́РИ

(Итальяндық Джорджио Васари; лақап аты
Аретино, 30 шілде 1511, Ареццо - 27 маусым
1574, Флоренция) - итальяндық суретші,
сәулетші және жазушы. Атақты
«Өмірбаяндардың» авторы, қазіргі заманғы
өнер тарихының негізін қалаушы.
Васаридің әкесі Антонио қыш жасаушы болып
жұмыс істеген. Өмір бойы «Өмірбаяндардың»
авторы «Ареццоның Джорджио Васари» ретінде
ұсынылды. Васаридің алғашқы ұстазы, ол әлі он
екі жасқа толмаған кезде, Ареццодағы
шіркеудің витраждарын салған француз
суретшісі Гийом де Марсиль болды. 1524 жылы
ол Флоренцияда өмір сүрді, Андреа дель
Сартомен, Микеланджелодан және Баксио
Бандинеллимен оқыды. Жас Васариге
Алессандро Медичи мен Ипполито Медичи
қамқорлық жасады, олар көп ұзамай
Флоренциядан кетуге мәжбүр болды. Васари
Арезцоға оралды, ол бірнеше тапсырыс алды,
тіпті фрескаларын бояды.
ЖҰМЫСТАРЫ

Васари суретші Васаридің
кескіндемесі - бұл тускан
манеризмінің жарқын мысалы.
Васаридің алғашқы аманаты -
«Исаның жерленуі» (1532,
Арезцодағы Васаридің үй-
мұражайы). Васари өте тез жұмыс
істеді, дегенмен ол көптеген жас
суретшілердің көмегін пайдаланды,
олардың есімдері де сақталды.
Өзінің өмірбаянында ол барлық
шығармаларын ұсақ-түйекке дейін
суреттеді. Васари жақсы суретші
болғанына қарамастан, оның
фигураларында бұзушылықтар бар.
Оның суреттері суық түске боялған.
ВАЗАРИ АРХИТЕКТОР

Вазари дәлізі Васаридің сәулет саласындағы
жетістігі өзгермелі болды. Васари декормен
талантты болды, бірақ монументалды сәулет
өнеріндегі сәтсіздіктерге төзді. Ол сәулет
имиджінің біртұтастығын сақтай алмай бірнеше
ғимаратты сәтсіз қалпына келтірді. Васари
салған жаңа ғимараттар ерекше әсемдігімен
және өзіндік ерекшелігімен ерекшеленеді. Рим
Папасы Юлий III-тің Васари бастаған Римдегі
вилласы және Флоренциядағы Уффиси
ғимараты оның сәулет өнеріне деген талантын
айғақтайды. Ол сондай-ақ Әулие Рыцарьлар
сарайын құрайтын ғимараттар кешеніне ие.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАҚМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Музыкалық шығармаларды талдау тәсілдері *Су тасушы қыз*
Жыраулар поэзиясы жайлы
Әлемдік Сәнгерлер
Үшінші сұрақ
Эйфель мұнарасы
Пәндер