Туризм негіздері үйірмесінің оқушылар тізімі


Slide 1

“Туризм негіздері” үйірмесінің портфолиосы

(6-сынып)

А. Өтепбергенов атындағы жалпы орта білім беретін мектеп

Үйірме жетекшісі: география пәні мұғалімі Назарова Г. А.

Slide 2

«Мемлекетіміздің экс-преиденті 2018 жылғы 5 қазандағы «Қазақстандықтардың әл-ауқатының өсуі: табыс пен тұрмыс сапасын арттыру» атты Жолдауында туризмді дамыту бойынша жекелеген салалық мемлекеттік бағдарлама әзірлеуді тапсырды. Аталған бағдарлама бүгінде аяқталу сатысында тұр және алдағы 3-4 ай ішінде ол толықтай дайын болады. Одан бөлек туризм бойынша заң жобасы әзірленді, ол алдағы жарты жыл ішінде Парламент қарауына ұсынылады».

Slide 3

Түсінік хат

Әрине, халықтың әл-ауқатының артуы мен рухани және гармониялық жағынан дамуы, өмір сүру жағдайларының сапалы түрде жақсаруы мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін, халық тұтынатын игіліктердің маңызды бөлігін құрайтын демалыс және ойын-сауықтық бағдарламалармен қамтамасыз ету мен байланысты қызметтердің маңызы сөзсіз. Осы орайда ел экономикасында өсіп-өркендеуіне айтарлықтай үлес қосатын бір сала туризм екеніне бүгінде көз жеткендей.

Бүгінгі туризм, жиһангерлік және саяхатшылық - адамның танымдық көкжиегін қеңейтетін, қазіргі замандағы ғаламат мүмкіншілігі бар, пайдасы шаш етектен келетін, біз әлі толық игере алмаған саланың бірі екендігі баршамызға белгілі. Бұл мемлекет пен қоғамның экономикалық әлеуметтік дамуының, тұлғаның жан-жақты қалыптасуының маңызды факторы.

Slide 4

Бағдарламада үйірме

сабақтарында, жорықтарда, саяхаттар мен экскурсияларда жас туристер мыналарды үйренуі керек екендігі ескерілді:

- Саяхат жоспарын құру жəне жол бағыты жұмысын жүргізу;

- Байқағандарын белгілеу;

- Қарапайым тəжірибе жасау, жиналған материалдарды оқып, коллекция жинақтау;

- ауа-райын бақылау жəне болжам жасау;

- таныс емес жерлерді картаның, компостың көмегімен жергілікті заттардың сан алуан ерекшеліктерін, бағытын белгілеу;

- шатыр құру, алау жағу, тамақ дайындау, қарапайым туристік құралдарды əзірлеу, меңгеру.

Slide 5

Үйірменің негізгі мақсаттары:

• Балалар мен жасөспірімдер денсаулығын нығайту, тиімді демалысын және бос уақытын мазмұнды ұйымдастыру;

• Ғылыми, техникалық, көркем - шығармашылық, спорттық, туризм мен өлкетану, басқа да таным әрекеттерімен қоса білімін, біліктілігін кеңейту және тереңдету;

•тарихи материалдарды игеру барысында танымдық қажеттіліктерін қалыптастыру; • үйірмеге қатысушылардың туған өлке туралы білімдерін кеңейту және тереңдету;

• адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу;

• Оқушы зердесін және рухани дамуын арттыру;

• Өлке тарихын ұғындыра отырып, туған жерге сүйіспеншілікті оқушы бойына сіңіру, патриоттық тәрбие беру;

Slide 6

Үйірменің міндеттері:

• Өлкетану материалдары арқылы қоршаған орта жағдайымен байланыс орнату, Отанға, туған ауылға деген сүйіспеншілік сезіміне тәрбиелеу;

• Мектеп оқушыларын нақты өлкетану материалдары арқылы дамыту;

• Тарихи білімге қызығушылығын ояту;

• Өзге ұлт халықтарымен қарым-қатынас жасауда төзімділікпен қарау, құрметтеу сезімін дамыту; • Ел мен жердің шежіресі - ескерткіштерді білу арқылы елдің ертеңін, келешегін құрметтеуге, патриотизм мен ұлтжандылыққа, яғни отаншылдыққа, азаматтық рухқа тәрбиелеу; • Жеке тұлғаны дамыту факторы ретінде білім алушыларды практикалық іскерлікке баулу; • Оқушылардың қоршаған ортаны бақылай алу білігін қалыптастыру және де олардың күнделікті қажетті істерге қатысу қабілетін дамыту

• Мектеп оқушыларын қоғамдық пайдалы жұмыстарға қатыстыру, балалардың ескерткіш орындарын, әскери тарихи ескерткіштерді қорғауға деген жігерлерін қалыптастыру; • Өлкетану әдебиеттерін оқуға деген қызығушылығын ояту үшін байқаулар, өлкетану олимпиадалар, жорықтар, экскурсиялар өткізуді ұйымдастыру.

Slide 7

Күтілетін нәтиже

• Тәрбиеленушілерді жалпы сауықтыру, олардың денсаулығын нығайту;

• Балалар мен жасөспірімдердің дене бітімін және психологиялық күшін нығайту;

• Оқушыларда туризм дағдыларын қалыптастыру;

• Аудандық, облыстық тау туризмі жарыстарына қатысатын оқушыларды дайындау;

• Әлеуметік маңызды істерге жұмылдыру арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін арттылу;

• Оқушылардың экологиялық және табиғатты қорғау дағдыларын қабылдауы.

Slide 8

Бағлан Серікбекұлы

Тұрлыбек Әли

Сәрсенбекқызы Қаламқас

Дауылбай Хамит

Жұмажан Бану

Бақытжанқызы Шұғыла

Бисенбекұлы Самғар

Жаңбыр Адайбек

Күбірбай Сланбек

Нұрлан Ұлпан

Төрехан Жанғали

Төрехан Мәдина

Тыныштық Дильназ

Майрам Қарақат

Бекмолда

«Туризм негіздері» үйірмесінің оқушылар тізімі

Бағлан Серікбекұлы

Тұрлыбек Әли

Сәрсенбекқызы Қаламқас

Дауылбай Хамит

Жұмажан Бану

Бақытжанқызы Шұғыла

Бисенбекұлы Самғар

Жаңбыр Адайбек

Күбірбай Сланбек

Нұрлан Ұлпан

Төрехан Жанғали

Төрехан Мәдина

Тыныштық Дильназ

Майрам Қарақат

Slide 9

Күні

Сағат

1-күн

2-күн

3-күн

4-кұн

5-күн

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі

Жұма

1500-1540

Х

«Туризм негіздері» үйірмесінің сабақ кестесі

Slide 10

Қ/с

Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

Факультатив сабағының жұмыс жоспары

1

Кіріспе. Туризм туралы түсінік

1

Туристік жорықтар

2

Туризмнің түрлері

1

Жеке және топтық жабдықтар

3

Жеке жабдықтар тізімі. Жолдорба және ұйқықап түрлері. Жолдорбаға заттарды жинастыру

1

4

Топтық жабдықтар. Шатыр түрлері. Туристік ыдыс-аяқтар, жөндеу құралдары.

1

5

Алау түрлері, алау жағуға керекті құралдар

1

Топография және бағдарлау

6

Шартты белгілер. Топографиялық карта

1

7

Компас, компас түрлері, азимут табу. Бағдарлау азимутпен жүру

1

8

Аспан денелері мен жергілікті заттарға қарап бағдарлау. Қашықтықты өлшеу

1

Жорықтағы гигиена мен медицина

9

Туристегі жеке бас гигиенасы

1

10

Медициналық қобдиша, құрамы, пайдалануы

1

11

Алғашқы дәрігерлік көмек.

1

Саяхатты ұйымдастыру

12

Команда міндеттерін бөлу

1

13

Маршрутты ұйымдастыру, қозғалыс кестесін құру

1

14

Маршрутта қозғалу тәртібі

1

15

Жорық кезіндегі қауіпсіздік ережелері

1

Туристік техника

16

Шатырды құрып-жинау

1

17

Сақтандыру белдіктерін қию, оны байлай білу

1

18

Сақтандыру белдіктерін уақытқа киіп-шешу

1

19

Туристік байлау түрлері

1

20

Траверс

1

21

Шартты батпақтан өту әдістері

1

22

Өткелден керілген қос арқан арқылы өту

1

23

Керілген қос арқаннан траверс әдісімен өту

1

24

Ағаш арасынан өткел арқан арқылы өту

1

25

Өткел арқан арқылы кедергілерден өту

1

26

Беткейден өткел тартып түсу әдісі

1

27

Беткейге өткел тартып шығу әдісі

1

28

Тарзанка немесе маятник өткелі

1

29

Жырадан бөрене өткелін қою арқылы өту

1

30-31

Берілген нүктенің биіктігін, қашықтығын, бұрышын анықтау

2

32

Объектінің техникалық сипаттамасын жасау

1

33-34

Маршруттың техникалық сипаттамасы

2

Қ/с

Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

Үйірме сабағының жұмыс жоспары

1

Кіріспе. Туризм туралы түсінік

1

Туристік жорықтар

2

Туризмнің түрлері

1

Жеке және топтық жабдықтар

3

Жеке жабдықтар тізімі. Жолдорба және ұйқықап түрлері. Жолдорбаға заттарды жинастыру

1

4

Топтық жабдықтар. Шатыр түрлері. Туристік ыдыс-аяқтар, жөндеу құралдары.

1

5

Алау түрлері, алау жағуға керекті құралдар

1

Топография және бағдарлау

6

Шартты белгілер. Топографиялық карта

1

7

Компас, компас түрлері, азимут табу. Бағдарлау азимутпен жүру

1

8

Аспан денелері мен жергілікті заттарға қарап бағдарлау. Қашықтықты өлшеу

1

Жорықтағы гигиена мен медицина

9

Туристегі жеке бас гигиенасы

1

10


Ұқсас жұмыстар
Өткізу құралдары
Көне дәуірдегі туризм
Қазақстандағы экскурсиялық істің дамуы мен қалыптасуы
Белсенді және белсенді емес туризм
Ежелгі кезеңдегі туризм
Мұражай және туризм
Экологиялық туризмнің негізгі түрлері халықаралық туризмнен онша ерекшеленбейді, тек теңіз шығымдылығының жоқтығынан басқа
ҚҰҚЫҚТЫҚ РЕТТЕУ
Химия оқулықтарының тарихы
Туризм сферасындағы қатынастарды құқықтық реттеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz