Педагогикалық өлшемдердің сапасын әдіснамалық тұрғыда негіздеу


Slide 1 Slide 2 Slide 3 Slide 4 Slide 5 Slide 6

Əдіснамалық білімдер тобы төрт деңгейлі келеді

(Э. Г. Юдин) :

Slide 7 Slide 8 Slide 9

Педагогикалық өлшемнің негізгі мәселелерін қарастырудың

келесі деңгейлерін айқындауға болады

Slide 10 Slide 11

Педагогикалық зерттеудің нәтижелерінің сапасын негіздеу, көп жағдайда педагогикалықтан тыс ұғымдар және критерийлерді - философиялық, логикалық, математикалық-статистикалық критерийлерді қарастыруды талап етеді

Slide 12

Педагогикалық өлшемдердің сапасын әдіснамалық тұрғыда негіздеу: 1) өлшем процесін ұйымдастыру теориясы; 2) осы процесті ғылыми негіздеу мәселелерін қамтиды.

Батыс елдерінде тестілердің математикалық-статистикалық теориясы жақсы құрастырылған, бірақ тестілердің педагогикалық теориясы жеткілікті зерттелмеген. Оның басты себебі - тестілеудегі америкалық тұғырға тән прагматизмнің және технократизмнің басым үлесі.

Slide 13

Білім беру мәселелерінің педагогикалық аспектілері - бұл педагогикалық өлшемнің педагогика ғылымымен байланысы, педагогикалық өлшем пәнін анықтау, педагогикалық өлшемдердің педагогикасы мен теориясының ұғымдық аппаратының арақатынасы, тест және тест тапсырмаларын құрастыруға арналған оқу пәнінің мазмұнын таңдау әдістері.

.

Slide 14 Slide 15 Slide 16

Өркениеттік

Slide 17

Тұғырлар

Зерттеушілермен берілген анықтамалары

Зерттеген ғалымдар

Новиков А. М.

Кушнер Ю.

Сластенин В. А.

Жүйелік тұғыр

Объекттерді жүйе ретінде зерттеуге негізделеді, ол объект құрылымының тұтастығын ашуға және оларды бір толық бейнеге келтіруді ұйғарады

Объекттің тұтастығын ашуға, осы объектке тән ең маңызды күрделі байланыстарыдың қарым-қатынастарын ашуға бағыттайды

Интегративті инвариативті байланыстар мен қатынастарды ерекшлеуге бағыттайды

Л. фон Берталанфи, А. А. Богданов, Г. Саймон, П. Друкер, А. Чандлер

Тұтастық (кешендік)

тұғыр

Бөлшектердің күрделі тұтастығын және олардың өзара қарым-қатынасын білдіреді

Құбылыстарды жиынтық түрінде қарастыруға бағыттайды

Тұлға тұтас, өзінің құрылымы, функциясы бар күрделі психикалық жүйе ретінде қарастырылу керек

В. С. Ильин

Тұлғалық тұғыр

Ешбір үрдіс, қасиет оның тұлғалық іс-әрекетінсіз дұрыс қабылданбайды

Тұлғаға субъект, мақсат, нәтиже ретінде қарастыруға бағыттайды.

Тұлғаның бірегейлігін ескеруді қажет етеді

Тұтастық тұғырдан шығады, тұлғаның іс-әрекеттік және шығармашылық мәнділігін негіздейді.

X. Манн, Дж. Дьюи

идеяны ұстанған: К. А. Абульханова, И. С. Кон, А. В. Мудрик, А. Б. Орлов

Slide 18

Іс-әрекеттік тұғыр

Сана мен іс-әрекет бір-біріне қарама-қарсы емес, бірақ олар теңестірілмеуі де керек, яғни тұтастықты құрайды

Іс-әрекеттің түрлеріне бағдарлайды (оқу, қоғамдық пайдалы)

Баланың іс-әрекетін ұйымдастыруға және таңдауға бағытталуын көздейді

Психика мен іс-әрекеттің бірлігін, сыртқы және ішкі іс-әрекет бірлігін, тұлғааралық қатынастардың іс-әрекеттке байланыстығын мойындауға негізделеді

Баланың іс-әрекетін қалыптыстырудағы оның таным, еңбек және қатынас субъектісіне жетілдіруді қажет етеді

А. Н. Леонтьев

Полисубъектті (диалогиялық) тұғыр

Субъекттердің адамгершілік-психологиялық бірлігін көздейді, соның нәтижесінде объектілік әсер шығармашылық үрдіске орын береді

Білім беру үрдісінің субъектілерінің және микросоциум арасындағы қатынасты басты болуын көздейді

М. М. Бахтин, А. А. Ухтомский

Slide 19

Антропологиялық тұғыр

Адам туралы барлық ғылым мағлұматтарын жүйелі қолдану және оларды педагогикалық үрдісті ұйымдастыру мен жүзеге асыруда қолдану

Адам туралы барлық ғылым мағлұматтарын жүйелі қолдану және оларды педагогикалық үрдісті жүзеге асыруда қолдана алу

К. Д. Ушинский

Табиғи мәнділік тұғыр

Адам мен табиғаттың жалпы заңдарына сәйкес оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастырды қамтамасыз етеді

Ж. Ж. Руссо, Л. Н. Толстой

Мәдениеттанушылық тұғыр

Құндылықтар жүйесі ретіндегі мәдениет салаларына ортақтастыруға көмектеседі

Танымның нақты-ғылыми әдіснамасы ретінде қарастырылады

И. Ф. Исаев

Slide 20
Ұқсас жұмыстар
Педагогикалық теория
ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ БАКАЛАВРИАТ
Болашақ мұғалімдерді ақпараттық-компьютерлік және математикалық модельдеу негізінде кәсіби дайындау жүйесі туралы
Педагогикалық зерттеулердің зерттеу әдістері
Болашақ мұғалімдерді ақпараттық- компьютерлік және математикалық модельдеу негізінде кәсіби дайындау жүйесі
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздері
Педагогикалық өлшемдердің ұстанымдары мен қызметтері
Жоғары мектеп тарихы және жоғары мектептің қалыптасу мәселелері мен оны шешу жолдары
Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту тұжырымдамасы
ҚР білім беру нарығы заңдылықтар мен тенденциялар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz