Педагогикалық өлшемдердің сапасын әдіснамалық тұрғыда негіздеу








Əдіснамалық білімдер тобы төрт деңгейлі келеді
(Э. Г. Юдин) :



Педагогикалық өлшемнің негізгі мәселелерін қарастырудың
келесі деңгейлерін айқындауға болады


Педагогикалық зерттеудің нәтижелерінің сапасын негіздеу, көп жағдайда педагогикалықтан тыс ұғымдар және критерийлерді - философиялық, логикалық, математикалық-статистикалық критерийлерді қарастыруды талап етеді

Педагогикалық өлшемдердің сапасын әдіснамалық тұрғыда негіздеу: 1) өлшем процесін ұйымдастыру теориясы; 2) осы процесті ғылыми негіздеу мәселелерін қамтиды.
Батыс елдерінде тестілердің математикалық-статистикалық теориясы жақсы құрастырылған, бірақ тестілердің педагогикалық теориясы жеткілікті зерттелмеген. Оның басты себебі - тестілеудегі америкалық тұғырға тән прагматизмнің және технократизмнің басым үлесі.

Білім беру мәселелерінің педагогикалық аспектілері - бұл педагогикалық өлшемнің педагогика ғылымымен байланысы, педагогикалық өлшем пәнін анықтау, педагогикалық өлшемдердің педагогикасы мен теориясының ұғымдық аппаратының арақатынасы, тест және тест тапсырмаларын құрастыруға арналған оқу пәнінің мазмұнын таңдау әдістері.
.



Өркениеттік

Тұғырлар
Зерттеушілермен берілген анықтамалары
Зерттеген ғалымдар
Новиков А. М.
Кушнер Ю.
Сластенин В. А.
Жүйелік тұғыр
Объекттерді жүйе ретінде зерттеуге негізделеді, ол объект құрылымының тұтастығын ашуға және оларды бір толық бейнеге келтіруді ұйғарады
Объекттің тұтастығын ашуға, осы объектке тән ең маңызды күрделі байланыстарыдың қарым-қатынастарын ашуға бағыттайды
Интегративті инвариативті байланыстар мен қатынастарды ерекшлеуге бағыттайды
Л. фон Берталанфи, А. А. Богданов, Г. Саймон, П. Друкер, А. Чандлер
Тұтастық (кешендік)
тұғыр
Бөлшектердің күрделі тұтастығын және олардың өзара қарым-қатынасын білдіреді
Құбылыстарды жиынтық түрінде қарастыруға бағыттайды
Тұлға тұтас, өзінің құрылымы, функциясы бар күрделі психикалық жүйе ретінде қарастырылу керек
В. С. Ильин
Тұлғалық тұғыр
Ешбір үрдіс, қасиет оның тұлғалық іс-әрекетінсіз дұрыс қабылданбайды
Тұлғаға субъект, мақсат, нәтиже ретінде қарастыруға бағыттайды.
Тұлғаның бірегейлігін ескеруді қажет етеді
Тұтастық тұғырдан шығады, тұлғаның іс-әрекеттік және шығармашылық мәнділігін негіздейді.
X. Манн, Дж. Дьюи
идеяны ұстанған: К. А. Абульханова, И. С. Кон, А. В. Мудрик, А. Б. Орлов

Іс-әрекеттік тұғыр
Сана мен іс-әрекет бір-біріне қарама-қарсы емес, бірақ олар теңестірілмеуі де керек, яғни тұтастықты құрайды
Іс-әрекеттің түрлеріне бағдарлайды (оқу, қоғамдық пайдалы)
Баланың іс-әрекетін ұйымдастыруға және таңдауға бағытталуын көздейді
Психика мен іс-әрекеттің бірлігін, сыртқы және ішкі іс-әрекет бірлігін, тұлғааралық қатынастардың іс-әрекеттке байланыстығын мойындауға негізделеді
Баланың іс-әрекетін қалыптыстырудағы оның таным, еңбек және қатынас субъектісіне жетілдіруді қажет етеді
А. Н. Леонтьев
Полисубъектті (диалогиялық) тұғыр
Субъекттердің адамгершілік-психологиялық бірлігін көздейді, соның нәтижесінде объектілік әсер шығармашылық үрдіске орын береді
Білім беру үрдісінің субъектілерінің және микросоциум арасындағы қатынасты басты болуын көздейді
М. М. Бахтин, А. А. Ухтомский

Антропологиялық тұғыр
Адам туралы барлық ғылым мағлұматтарын жүйелі қолдану және оларды педагогикалық үрдісті ұйымдастыру мен жүзеге асыруда қолдану
Адам туралы барлық ғылым мағлұматтарын жүйелі қолдану және оларды педагогикалық үрдісті жүзеге асыруда қолдана алу
К. Д. Ушинский
Табиғи мәнділік тұғыр
Адам мен табиғаттың жалпы заңдарына сәйкес оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастырды қамтамасыз етеді
Ж. Ж. Руссо, Л. Н. Толстой
Мәдениеттанушылық тұғыр
Құндылықтар жүйесі ретіндегі мәдениет салаларына ортақтастыруға көмектеседі
Танымның нақты-ғылыми әдіснамасы ретінде қарастырылады
И. Ф. Исаев

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz