Кондитерлік кафесін ашудың бизнес жоспары



БИЗНЕС-ЖОСПАР
КОНДИТЕРЛІК КАФЕ “Sweet cake”
Орындаған:
Тексерген:

Жоспар:
Жобаның түйіндемесі
Бизнестің сипаттамасы, оның мақсаттары мен міндеттері.
Көрсетілетін қызметтердің (өндірілетін өнімнің, жұмыстардың) сипаттамасы, мақсаттары мен міндеттері.
Тұтынушылардың сипаттамасы (халықтың әлеуметтік қабаты (жас құрамы, жынысы, әлеуметтік тобы) ) .
Маркетинг жоспары (тұтынушылардың әлеуметтік тобы (ерлер, әйелдер, балалар, жас тобы, табысы, қызмет түрлері бойынша әлеуметтік әлеуметтік топтар және т. б. ), компанияның бағасы және баға саясаты, бәсекелестер (бәсекелес кәсіпорындардың атауын көрсету) , олардың сипаттамасы (олардың күшті және әлсіз жақтары) ) .
Өндірістік жоспар ("еңбекақы төлеу", "негізгі құралдарды амортизациялау және Жөндеу", "Коммуналдық қызметтер (электр энергиясы, сумен жабдықтау, Жылу энергиясы және т. б. ) ", "салық түрлері бойынша төлемдер"шығындарының келесі баптары бойынша шығындарды есептеу кестелерін жасау) .
2

03

Жобаның түйіндемесі
Ұсынылып отырған жоба «Sweet cake» Кондитерлік кафесін ашудың бизнес жоспары.
Жобаның жетекшілері:
Жобаның идеясы: «Sweet cake» кондитерлік кафесін ашу келесі мақсаттарды көздейді:
Кәсіпорынды құру
Пайда табу
Кәсіпорынның сипаттамасы: Тәтті тағамдарды ұсыну. Еуропалық тәттілерді ғана емес, сонымен қоса қазақ ұлттық тәттілерінің жаңданған үлгісін ұсыну.
Жобаның құны:3 000 000тенге.
Жоба өзін-өзі ақтау мерзімі 12 ай.
Алған несие бойынша төлемдер жобаның бірінші айынан басталады.
Іске асыру жобасының қарызын қайтару- бірінші айдан басталады.
04

2. Бизнестің сипаттамасы, оның мақсаттары мен міндеттері.
Осы жобада кондитерлік өнімдерді өндіретін кондитерлік цех және кафе құру қарастырылады. кондитерлік тағам дәмімен және сыртқы түрінің қабілеттілігімен ерекшеленеді. Кондитерлік цехта әртүрлі тәттілер пісірілетін болады. Олар:торттар, пирожныйлар, круассан өнімдері. Кондитер цех әрдайым таза ұсталынады. Адам денсаулығына зиянды заттар қолданылмайды. Яғни, барлық нормаларға сай сапалы кондитерлік өнімдер пісіріледі.
Кондитерлік кафе екі форматта жұмыс атқарады. Біріншісі: кондитерлік цех яғни, өнім өндіреді, тапсырыстар алады. Екіншісі, кафе түрінде.
Қаланың орталығында орналасқандықтан, тұтынушы көп келеді. Келушілерді тарту үшін әртүрлі маркетингтік шараларды жиі өткізеді, бұл клиент базасын көбейтуге көмектеседі.
Мен осы бизнесті ашқан себебім, өзім тәтті бәліш және торттарды пісіргенді ұнатамын. Сол себепті осындай ойға келіп кондитерлік кафе ашуды жөн көрдім.

3. 1. Көрсетілетін қызметтердің (өндірілетін өнімнің, жұмыстардың) сипаттамасы, мақсаттары мен міндеттері.
06
«Sweet cake»кафесі келесі қызмет түрлерін ұсынады: торт, бәліш, тоқаштардың кең таңдауын ұсынады, кез келген тәттілерге тапсырыс қабылдайды, қала ішінде тегін жеткізу
«Sweet cake» кафесінің ерекшеліктері
Жақсы қызмет көрсету
Табиғи құрам, сапалы өнім
Жеткізу қызметі және тапсырыс қабылдауы
Қолжетімді баға
Жайлы интерьер

07
Атауы
Құрамы
Бағасы, 1 кг
Вупи пай (кілегейлі крем чиз)
Ұн, жұмыртқа, қант, какао ұнтағы, шоколад, сары май, қамыр қопсытқыш, кілегей, қант ұнтағы, сүзбелі ірімшік
6000
Қызыл мақпал (кілегейлі крем чиз)
Ұн, жұмыртқа, айран, бояғыш, қант, қамыр қопсытқыш, өсімдік майы, кілегей, қант ұнтағы, сүзбелі ірімшік
5500
Сникерс (кілегейлі крем чиз)
Салмасы-карамель, жаңғақ
Ұн, жұмыртқа, қант, какао ұнтағы, сүт, өсімдік майы, карамель, жаңғақ, кілегей, қант ұнтағы, сүзбелі ірімшік, шоколад
6000
Сүтші қыз (пломбир кремі)
Қоюлатылған сүт, жұмыртқа, ұн, қамыр қопсытқыш, сүт, қант, жүгері крахмалы, кілегей
5000
Балды торт (пломбир кремі)
Ұн, жұмыртқа, бал, сары май, ас содасы, сүт, қант, кілегей
4000
Наполеон (пломбир кремі)
Ұн, жұмыртқа, сары май, су, сүт, қант, кілегей
4500
Атауы
Құрамы
Бағасы
Круассан
Ұн, сары май, қант, сүт, жұмыртқа, шоколад
400
Тәтті тоқаш
Ұн, жұмыртқа, сүт, қант, сары май
200
Капкейки
Ұн, жұмыртқа, сары май, қант, сүт, кілегей
500
Эклеры
Ұн, су, жұмыртқа, қант, кілегей
220
Трайфлы
Ұн, жұмыртқа, қант, сүт, кілегей, сүзбелі ірімшік
500
Еуропалық тәттілер
3. 2. КӨРСЕТІЛЕТІН ҚЫЗМЕТТЕРДІҢ (ӨНДІРІЛЕТІН ӨНІМНІҢ, ЖҰМЫСТАРДЫҢ) СИПАТТАМАСЫ, МАҚСАТТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ.

Ұлттық тәттілер
Атауы
Құрамы
Бағасы
Шұбаттан жасалған мусс (Ірімшікпен)
Ұн, сары май, қант, сүт, жұмыртқа, шоколад
850
Чизкейк(Тары қабатты сүзбелі ірімшікпен )
Ұн, жұмыртқа, сүт, қант, сары май
1550
Майсөк
Ұн, жұмыртқа, сары май, қант, сүт, кілегей
750
Ірімшік қосылған бауырсақ
Ұн, су, жұмыртқа, қант, кілегей
650
Төңкерме(Қуырылған бидайдан)
Ұн, жұмыртқа, қант, сүт, кілегей, сүзбелі ірімшік
750
Алма орамасы(Ваниль балмұздағымен)
1250
Бауырсақ
550
3. 3. КӨРСЕТІЛЕТІН ҚЫЗМЕТТЕРДІҢ (ӨНДІРІЛЕТІН ӨНІМНІҢ, ЖҰМЫСТАРДЫҢ) СИПАТТАМАСЫ, МАҚСАТТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ.
Атауы
Бағасы
Шәй(қарақат, апельсин+даршын, зімбір+бал, құлпынай + жалбыз, алма+жалбыз)
1450
Кофе(экспессо, американо, капучина, латте)
450-1150

4. Тұтынушылардың сипаттамасы (халықтың әлеуметтік қабаты (жас құрамы, жынысы, әлеуметтік тобы) .
Кафенің мақсатты аудиториясы өте кең.
Тұтынушылардың негізгі санаты -табыс деңгейіне қарамастан 18-30 жас аралығындағы жастар.
Келесі санаттар мақсатты аудитория болып табылады:
Іскерлік кездесуге келетін клиенттер;
Тәтті тағамды ұнататын тұтынушылар;
Іс-шараға тәтті дастарханға тапсырыс беретін ұйымдар;
Бірлесіп жұмыс атқаратын мейрамханалар.

Бизнес ашу кезіндегі маңызды қадамның бірі тиімді маркетингтік жоспарды жасау және іске асыру болып табылады, ол тұрақты тұтынушылар болуына әсер етеді, оған мыналар жатады:
Жарнама белгісін (баннер) әзірлеу;
Парақшаларды тарату;
Веб-сайтты құру - визит карточкалары кафе мәзірі мен жұмыс уақыты сипатталған;
Баспа басылымдарындағы, журналдардағы жарнама, әлеуметтік желідегі жарнама;
Купондарды қолдана отырып, жарнамалық акциялар өткізу;
Әлеуметтік желіде парақша ашу.
5. 1. Қысқа мерзімді маркетинг жоспары (тұтынушылардың әлеуметтік тобы (ерлер, әйелдер, балалар, жас тобы, табысы, қызмет түрлері бойынша әлеуметтік әлеуметтік топтар және т. б. ), компанияның бағасы және баға саясаты, бәсекелестер (бәсекелес кәсіпорындардың атауын көрсету) , олардың сипаттамасы (олардың күшті және әлсіз жақтары) .
Маркетинг жоспарда фишкалардың болуы өте маңызды Мысалы:
Таңертең және түскі уақытта: акциялар, арнайы ұсыныстар, тегін сусындар және т. с. с
Кешке: тірі музыка, ди-джейлер, мастер-класстар.
Іс-шаралар мен банкеттер кестесін құру, мейрам күндерін мүмкіндігінше тиімді ету, корпоративті кештерді «әлсіз» күндерге қою.
Wi-Fi-дың қол жетімді ету, әсіресе мекеме мобильді интернет жұмыс істемейтін бірінші қабатта немесе жертөледе болса.
Келушілерге арналған жеңілдіктермен тікелей бонустар енгізу. Мысалы, тапсырыс 20 минут ішінде жеткізілмесе, онда белгілі бір пайызда жеңілдік жасау.

5. 2. Қысқа мерзімді маркетинг жоспары (тұтынушылардың әлеуметтік тобы (ерлер, әйелдер, балалар, жас тобы, табысы, қызмет түрлері бойынша әлеуметтік әлеуметтік топтар және т. б. ), компанияның бағасы және баға саясаты, бәсекелестер (бәсекелес кәсіпорындардың атауын көрсету) олардың сипаттамасы (олардың күшті және әлсіз жақтары) .
Жарнамалар
Сипаттамасы
Қызмет көрсетуді үнемі жақсарту
Қызмет көрсету стандарты міндетті түрде енгізілген. Қызметкерлер мекеменің келбеті болып табылады, олар арқылы клиенттермен байланыс жасалады және олар мекеменің имиджін құрады
Ерекше мәзірді жасау
Ең алдымен, келушілерді мәзірмен таңдандыру. Сәтті кафенің басты мақсаты - өз тұтынушыларын дәмді тамақтандыру.
Мекеменің атмосферасын сақтаңыз
Атмосфераны орналасқан жерге қарай таңдаған жөн. Ерекше дизайн тұрақты клиенттердін пайда болуына ықпал етеді.
Әлеуметтік желіде Жарнама жасау
Әлеуметтік желілер бизнесті алға жылжытудың тиімді алаңы болды. Күн сайын мұнда адамдар орта есеппен бір сағаттай болады. Әлеуметтік желілерді қолданушылар арасында азаматтардың 59% -ы 18 жастан асқан. Мақсатты мүмкіндіктердің арқасында дәл сатып алушыны табу бұрынғыдан да оңай.
Веб-сайтты құру
Жаңа клиенттерді тарту үшін веб-сайт қажет. Бұл тапсырманы орындау үшін сіз әлеуетті қонақтардың желідегі ресурсқа кіруіне көз жеткізуіңіз керек. Содан кейін виртуалды келушілерді кафенің нақты қонақтарына аудару керек.

6. 1. Өндірістік жоспар ("еңбекақы төлеу", "негізгі құралдарды амортизациялау және Жөндеу", "Коммуналдық қызметтер (электр энергиясы, сумен жабдықтау, Жылу энергиясы және т. б. ) ", "салық түрлері бойынша төлемдер"шығындарының келесі баптары бойынша шығындарды есептеу кестелерін жасау) .
Коммуналдық қызмет
Ай сайынғы шығын
Жылдық шығын
Электр энергиясы
12000
144000
Сумен жабдықтау
1
12
Жылу энериясы
6000
72000
Барлығы
28000
336000
12

6. 2. Өндірістік жоспар ("еңбекақы төлеу", "негізгі құралдарды амортизациялау және Жөндеу", "Коммуналдық қызметтер (электр энергиясы, сумен жабдықтау, Жылу энергиясы және т. б. ) ", "салық түрлері бойынша төлемдер"шығындарының келесі баптары бойынша шығындарды есептеу кестелерін жасау) .
Сапалы өнім өндіру үшін сапалы құрал-жабдық қажет
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz