Тәрбие мақсатты процесс




Презентация қосу
Тәрбиенің маңызы
және ерекшеліктері
ә
Тәрбие - жеке тұлғаның
адамдық бейнесін, ұнамды
мінез-құлқын қалыптастырып,
өмірге бейімдеу мақсатында
жүргізілетін жүйелі процесс.

Тəрбиенің негізгі мақсаты — бойында ұлттық
санасы қалыптасқан, халқының əдет- ғұрпын, салт-дəстүрлерін
көңіліне тоқыған, дені сау, шымыр да шыныққан, сымбатты,
рухани байлығы мол, жан-жақты азамат тəрбиелеп өсіру.
Рухани-адамгершілік тəрбиесінде алдымен баланы
тек жақсылыққа, қайырымдылыққа, мейірімділік, ізгілікке тəрбиелеп,
соны мақсат тұтса, ұстаздың, ата-ананың да болашағы зор болмақ.
Жеке тұлғаны қалыптастыруда, олардың жан дүниесіне
сезіммен қарап, əрбір іс-əрекетіне мақсат қоюға, жоспарлауға,
оны орындауға, өзіне-өзі талап қоя білуге тəрбиелеу — адамгершілік
тəрбиесінің басты мақсаты.

Тәрбие процесіне тән ерекшеліктер

- мақсатты бағыттылық (мақсаттың түсінікті болуы нәтиже тиімділігі - нің

кепілі);
- - мақсаттар бірлігі (тәрбиеші мен тәрбиеленушінің арасындағы
қызметтестіктің көрсеткіші);
- нәтиже ұзақтығы (оқу процесіндегідей нәтиже бірден көрінбөйді );
- көп жағдаяттылығы (тұлға көп әрі сан қилы ұнамды да, ұнамсыз да
ықпалдарға кезігеді.
- ауыспалылығы (тәрбиеленуші мақсатты, көзделген және
кездейсоқ әсерлерге бірдей кезігіп отырады).
- -үздіксіздігі (ешқандай науқанды, бір мәртелік шара қаншама жарқын
болмасын, аса ыждағаттылықпен жүйелі дайындалған тәрбие істерінің
орнын баса алмайды);

Тәрбиенің қоғамдағы қызметке қарай өзіндік
ерекшеліктері:
• Тәрбие қоғамдық құбылыс. Қоғамның материалдық
жағдайының өсуі, идеологиясының өзгеруі де тәрбиеде
жаңарып отырады. Себебі, қоғам адам тіршілік ететін
орта.
• Тәрбие мақсатты процесс. Тәрбие мақсаты айқын әрі
нақты өмір жағдайына сай белгіленсе ғана өз нәтижесін
оң береді. Тәрбие мақсаты қоғамның, мемлекеттің әл-
ауқаты және саясатымен тығыз байланысты.
• Тәрбие көп жақты процесс. Жасөспірімді азамат етіп
тәрбиелеу, қоғамдық пайдалы еңбекке әзірлеу процессі
қоғамның барлық азаматтарының міндеті: отбасы,
мектеп, тәрбиеші.
• Тәрбие ұзақ, күрделі процесс. Жеке адам
дамуы ұзақ дәуірді қажет етеді. Туғаннан
ер жеткенге дейін тәрбие ықпалында
болады. Тәрбиелену барысындағы
мақсатты жуық арада байқауға болмайды.
• Тәрбие бір тұтас процесс. Тұлға жеке адам
ретінде тәрбиеленеді. Жеке тұлғаның
кісілік қасиеттерін қалыптастыру жекедара
атқарылмайды. Қалыптасып және
дамудың өзі жеке бір процесс.
МАҒЖАН
ЖҰМАБАЕВ

◦ Тәрбиедегі мақсат
◦ адам деген атты құр
жала қылып
жапсырмай,шын
мағынасы менадам
қылып шығару.

ЛЕВ НИКОЛАЕВИЧ
ТОЛСТОЙ

Тәрбие дегеніміз
тәрбиеленушілерді белгілі бір
адамгершілік дағдыларын
меңгеруге көндіру мақсатымен
бір адамның екінші адамға
жасайтын ықпалы.

Цицерон

Тәрбиелеуде мұғалімнің өзінің не
біліп, не істейтіні маңызды-ақ. Бірақ
оның ықпалымен шәкірттерінің не
біліп,не істейтініонан да
маңыздырақ
Мұғалімдер,міне,осынысымен
бағаланады.

ҚОРЫТЫНДЫ
Тәрбие – кең мағынасымен
алғанда, қандайда болса
бір жан иесіне тиісті азық
беріп, сол жан иесінің
дұрыс өсуіне көмек көрсету
деген сөз

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !!!

Ұқсас жұмыстар
Тәрбиенің мақсаты
ТӘРБИЕ ПРОЦЕССІ
ПЕДАГОГИКА
Педагогика пәні. Педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері
Педагогикалық үдерістегі мақсаттардың иерархиясы
Тәрбие негіздері
Оқыту процесі Тәрбие процесі
ТӘРБИЕ ОБЬЕКТІСІ МҰҒАЛІМ
Тәрбие теориясы
Оқыту - қоғамдық қүбылыс
Пәндер