Туристік компанияның мақсаты



Туристік компанияның мақсаты
Ушкулакова Г. Б.
ФТ 3-1
Мирзакаримова А. Н.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ҚАЗАҚ СПОРТ ЖӘНЕ ТУРИЗМ АКАДЕМИЯСЫ

Кез-келген туристік компанияның, соның ішінде туроператордың қалыпты және тиімді жұмыс істеуі үшін оның мақсаттарын, міндеттері мен миссиясын анықтау қажет. Туризмді ұйымдастырудың мақсаттары мен міндеттерін қоймас бұрын оның миссиясын анықтау қажет. Ұйымның миссиясы компанияның құрылуы мен өмір сүруінің жалпы, ең маңызды мақсаты немесе міндеті ретінде түсініледі. Кең мағынада миссия дегеніміз - бұл ұйымның философиясы мен мақсаты, міндеті. Әр бөлімнің мақсаттары ұйымның жалпы мақсатын, яғни оның миссиясын орындауға арналған.

Миссияны анықтағанда, кәсіпорынның міндеті пайда табу емес, қоғамның, туризм тұтынушыларының мүдделерін ескере отырып, бизнестің ұзақ мерзімді рентабельділігіне жағдай жасау болып табылатындығынан бастау керек. өнім, бәсекелестер, мемлекет, әлеуметтік маңызы бар мемлекеттік органдар мен қызметтер және т. б. кәсіпорын мен туристік өнімді тұтынушылардың мүдделерінің белгілі симбиозын көрсетеді.

Миссияның мәлімдемесі қарапайым, жеткілікті қысқа және түсінікті болуы керек. Ол мыналарды көрсетуі керек: кәсіпорын қанағаттандыратын қажеттіліктердің жалпы сипатын; тұтынушылардың жалпы сипаттамалары; кәсіпорын өнімінің сипаты; кәсіпорынның негізгі бәсекелестік артықшылықтары. Кәсіпорынның миссиясын факторлық топтардың синтезіне негізделген стратегиялық көшбасшы тұжырымдайды

Жоғарыда айтылғандарға сүйене отырып, туристік компанияның миссиясы келесідей болуы мүмкін:
• мақсаты - жоғары сапалы туристік өнім;
• нарықтағы көшбасшылыққа ұмтылу;
• қызметің нәтижесі - сапалы және қол жетімді туристік өнім;
• ең қолжетімді туристік өнімді шығару;

Туристік фирманың мақсаттарын жалпы және арнайы деп бөлуге болады. Жалпы мақсаттар тұтастай алғанда фирманың мүдделерін көрсетеді, ұзақ мерзімді перспективада дамиды, фирманың даму бағдарламасының негізін құрайды және оны іске асыруға басымдық беріледі. Арнайы мақсаттар фирманың әр өндірістік бөлімшесінде негізгі қызмет түрлері бойынша жалпы мақсаттар шеңберінде әзірленеді. Олар нақты сандық және сапалық көрсеткіштермен көрінеді.

Туристік компаниялардың алуан түрлі мақсаттары бар. Төменде маңыздылары:
• маркетингтік қызмет арқылы компанияның қаржылық жағдайын тұрақтандыру;
• ұлттық және әлемдік туристік нарықтардағы туристік өнімдер мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігі мен сапасын арттыру;
• туристік қызметтер нарығын оның кез-келген сегменттерін дамыту перспективасымен маркетингтік зерттеулер жүргізу;
• тұтынушылардың сұраныстарын толық қанағаттандыру үшін тұтынушылық нарықтың маркетингтік зерттеуі және қызметтің негізгі бағыттарын дамыту;
• туристік фирма клиенттерін тарту және кешенді қызмет көрсету;
• бұл үшін қол жетімді негізгі құралдармен компанияның имиджін қолдау;
• компанияның туристік өнімі мен қызметтерін насихаттау мақсатында әр түрлі акциялар мен жарнамалық кампанияларды өткізу;
• туроператор қызметкерлерінің шығармашылық қабілеттерін сәтті дамыту үшін жағдайлар жасау және қолдау;
• жоспарланған нәтижелерге қол жеткізуді қамтамасыз ететін басымдықтарды белгілеу және т. б.

Мақсат саны өте көп болуы мүмкін. Мақсат қоюға жан-жақты және үлкен жауапкершілікпен қарау керек. Ол үшін туроператорлар көбінесе ағаш графигі түрінде мақсатты модель - мақсатты ағашты салуға жүгінеді. Мақсат ағашы - бұл мақсаттар реттелген құрылымға топтастырылған және ішкі мақсаттарға бөлінетін график.

Мақсат ағашының негізін құрайтын туристік фирмалардың төрт негізгі нақты мақсаттары (кіші мақсаттары) бар:
• маркетинг - сату деңгейі, қызметтер мен тауарларды әртараптандыру, сату жүйесі, жарнама мен қоғаммен байланыс ұйымдастыру;
• компанияның дамуына инвестициялар - технологиялар, компьютерлендіру, технологиялық деңгей;
• өндіріс - шығындар, қызмет сапасы, материалдық ресурстарды үнемдеу, жаңа және жақсартылған өнімдер;
• қаржы - құрылымы мен қаржыландыру көздері, ақша ағындары, пайданы бөлу әдістері, салықты азайту.

Қосалқы мақсаттар үшін оларды анықтаудың белгілі ережелері бар:
• мақсаттар ағашының басында ұйымның миссиясы - оның жалпы мақсаты, оның мазмұны түпкілікті нәтиженің сипаттамасынан тұруы керек;

Жұмыс бағыты
Жұмыс түрі
Коммерциялық қызметті нарық конъюнктурасы, бағалар, жеткізушілер мен бәсекелестер туралы ақпаратпен қамтамасыз ету
Туристік өнімдер мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін, сондай-ақ нарықтағы туристік өнімдер мен қызметтердің сапасына қойылатын талаптарды талдау
Туристік компанияның болашақтағы даму бағыттарын көрсететін ұзақ және орта мерзімді болжамдар жасау
Туристік компанияны қаражат, қызметкерлер, материалдық-техникалық жабдықтармен, ғимараттармен қамтамасыз ету
Туристік нарықты зерттеу және болжау
Мақсаттарды тұжырымдау және өз мүмкіндіктеріңізді бағалау
Логистика және кадрлармен қамтамасыз ету
Туристік фирмадағы жұмыс бағыттары мен түрлері

Жұмыс бағыты
Жұмыс түрі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz