Антуан Ватто шығармашылығы




Презентация қосу
Антуан Ватто
шығармашылығы
Орындаған: Ажибаева Ажар
Тобы:ДМ20-13ТиПО
Тексерген: Тогабаева Гүлвира
Жан-Антуан Ватто - лирикалы және талғампаз рококо стилін
бейнелейтін Француз кескіндемешісі және суретшісі,
Корольдік кескіндеме және мүсін академиясының академигі,
Рококо өнерінің негізін қалаушылардың біріне айналған
француз регенство кезеңінің көрнекті шебері.
Шығармашылық өмірінің қысқа кезеңінде, оның көп бөлігі
Парижде өтті, Ватто бай мұра қалдырды: мыңға жуық сурет
және 200-ден астам кескіндеме. Ол Фламандияның
Валенсиен қаласында дүниеге келген. Болашақ суретшінің
әкесі фламанд тектес плитка жасаған. Ватто биографтардың
айтуынша, балалық шағы бақытсыз болған, ол өте сезімтал
және көңіл-күйдің тез өзгеруіне бейім бала болып өскен.
Бірақ сонымен бірге ол романдардың қанықпайтын
оқырманы және музыканы жақсы көретін адам болды. Бұл
қызығушылықтар болашақта сүйікті рококо стиліне әсер етті.
Картинаға ерте қызығушылық танытып, жас Ватто жергілікті
суретші Жак-Альберт Гериннің шәкірті болды. Кейінірек,
шамамен 1702 жылы Ватто Парижге әрі қарай оқуға кетті.
Парижде Ватто табиғаттың көптеген эскиздерін орындады,
олар оған өмірінің соңына дейін шабыт көзі болды. 1703
жылы ол суретші Клод Джилоттың көмекшісі ретінде
жұмысқа қабылданды, оның жұмысы Людовик XIV тұсындағы
ресми өнерге айтарлықтай қарама-қайшылық тудырды.
Кейінірек Ватто интерьерді безендіретін Клод Одран III
шеберханасына көшті, оның әсерімен ол теңдесі жоқ
талғампаздықпен суреттер сала бастады. Ваттоның өнердегі
мансабы басқа ықпалды шеберлермен салыстырғанда қысқа
болды, бірақ ол рококо суретшілерінің болашақ ұрпағына
танылып, ықпал ете алды.
Зерттеушілердің барлығы дерлік Рубенстің кескіндемесі
Ваттоның көркемдік стилінің қалыптасуына әсер еткенін атап
өтеді. Осы екі шеберлердің көркемдік темпераментінің,
тақырыбы мен жұмыстарының ауқымы әртүрлі болсады,
оларды ерекше дамыған түс сезімі біріктіреді.

П.Рубенс П.Рубенс. Арыстандарды Ватто.
аулау Жиль
Көрнекті колорист Ватто суреттен жалықпайтын және өзінің ерекше
графикалық стилін дамытқан. Әдетте, ол сангинамен қолданған және оны
қорғасынмен немесе итальяндық қарындашпен (қара бор) біріктірді, бұл
сурет салуда кескіндемелік эффекттерге қол жеткізуге мүмкіндік берді
(сангина жылы тон , ал қарындаш суық тон береді) және жіңішке силуэт
сызығы мен рельефті растушевка бере білген. Ватто жұмысын бастар
алдында, картинада болатын адамдардың фигураларын бірнеше
ракурстан салып алатын
Қырсық қыз(капризница)
Шамамен 1718жылы
салынған. Эрмитаж,
Санкт-Петербург. Кенеп
пен майлы бояу.
Бұл картинаның Бірінші
планында саябақта отырған
қыз бен жігіттің фигуралары
бейнелеген. Артқы планда
пейзаж. Осыған ұқсас
гравюра ең алғашында
Филиппо Мерсье салған.
Сондықтан әлі күнге дейін
бұл жұмыстың авторлығы
кімге жататыны сұрақ
болып қалды.
Киферу аралына қажылыққа
бару(1ші нұсқасы) 1717жылы
салынған. Лувр, Париж. Кенеп
пен майлы бояу.
Картинаның сюжеті Киферу
аралына бара жатқан замандас
кейіпкерлердің аллегориялық
қажылығын бейнелейді. Латын
тілінде Цитера деп аталатын
шын өмірде бар арал, Эгей
теңізінде Пелопоннесенің
оңтүстігінде орналасқан,
махаббат және сұлулық құдайы
Афродитаның басты культ
орталықтарының бірі болып
саналады.

Ұқсас жұмыстар
17­-18 ғасырлардағы мәдениет пен ғылым
Ақуыз құрылысы
Бром
ЭКОНОМИКАЛЫҚ ІЛІМ ТАРИХЫ
Монако – туризм ордасы
Ақуыз қасиеттері
Галогендер тарауын қорытындылау
КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАР, ҮРДІС ТУРАЛЫ ТҮСІНІК
Саяси экономика
Сүйікті қалам
Пәндер