Оқиғаның шиеленісуі




Презентация қосу
ЖАМБЫЛОБЛЫСЫ САРЫСУ АУДАНЫ ЖАҢАТАС ҚАЛАСЫ
МҰХТАР ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ МЕКТЕП- ГИМНАЗИЯСЫ

Педагогикалық идеялар фестивалі
Педагогикалық идеяның тақырыбы:
«БУМЕРАНГ» ӘДІСІ

Бастауыш сынып мұғалімі : Каримова А

ЖАҢАТАС ҚАЛАСЫ
2020-2021Ж
Кіріспе

Негізгі бөлім;

а) Әдіс — тәсілдерді тиімді қолдану
ә) «Бумеранг» әдісі мен жаттығуларды
пайдаланудың маңыздылығы;

б) Бумеранг әдісі бойынша сабақта қолдану
тиімділігі

Қорытынды;
Дәйексөз:
Білім беру саласы қызметкерлерінің алдына қойылып отырған
міндеттердің бірі – оқытудың әдіс тәсілдерін үнемі жетілдіріп отыру
және қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды меңгеру. Қазіргі
таңда мұғалімдер әдіс-тәсілдерді сабақ барысында пайдалана отырып
сабақтың сапалы әрі қызықты өтуіне ықпалын тигізуде.
Бұл тығырықтан шығудың бірден - бір жолы оқу - тәрбие процесінде
әдіс - тәсілдерін енгізу, әрбір білім алушылардың білімге деген
қызығушылықтарын, талпынысын арттырып, өз бетімен ізденуге,
шығармашылық еңбек етуге жол ашу. Әдіс-тәсілдердің қалыптастырып
жүзеге асырудың тұтастық қызметі. Жаңашылдық білім деңгейінің
көтерілуіне жағдай туғызады.
Аңдатпа
«Бумеринг» әдісінің тиімділігі берілген мәлімет бойынша өздері сұрақ
қойып, жауабын топтық жұмыста талқылауға, ой қорытуға белгілі бір
қорытындыға келуге жетелейді. Қолданылуы: әр түрлі пішін суретін
салып, басына сұрақтар жазылады. Сызбаларға сұрақтарын, төменгі
жағынағы сызбаларға жауабы жазылады. Сұрақ саны бесеуден кем
болмауы керек. Бұл әдісті жаңа сабақты өту кезеңінде пайдаландым.
Әдебиеттік оқу сабағында сабақ ортасында өлеңін өткен кезде:
сұрақтар қою арқылы өз ойларын жазды.
Зерттеу жұмысының өзектілігі.
Қазіргі қоғам сұранысына сай білімді, шығармашылықпен жұмыс
жасайтын, өзін-өзі дамытып жетілдіре алатын жеке тұлға тәрбиелеуге
аса назар аударылуда. А. Байтұрсынов өзінің «Мектеп деректері»
еңбегінде былай деп жазды: «.....Мұғалім қандай болса, мектеп, пән
сондай болмақшы. Яғни мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар
көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке
керегі-білімді, педагогика, методикадан хабардар, жақсы оқыта білетін
мұғалім».
Зерттеу нысаны – жалпы орта білім беретін мектепте бастауыш
сынып сабағында «Бумеринг» әдісін қолдана отырып, оның қажеттілігі
мен маңыздылығына көз жеткізу, оқушылардың сұрақ қою ,сөйлеу
мәдениеті танымдық құзырлылықтарын дамыту.
Зерттеу жұмысының пәні –Мектепте математика сабағында
«Бумеринг» әдісін қолданып оқыту арқылы оқушыларға танымдық
әрекетінің түрлерін бір – бірімен байланыста меңгерту әдістемесі.
Мақсаты:
«Бумеранг» бойынша бастауыш сынып сабағында қолданылатын әдіс –
тәсілдің тиімділігін анықтау.
Міндеті:
Зерттеу тақырыбына байланысты әдебиеттерімен танысып, оларға ғылыми-
әдістемелік тұрғыдан шолу жасау;
Бастауыш сынып математика, қазақ тілі, жаартылыстану сабағында тиімді әдіс-
тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың пән бойынша білім деңгейлерін
арттырудың мүмкіндіктерін анықтау.
Әр топ мүшелері тақырып бойынша сұрақтар құрастырады. Сұрақтарын
келесі топқа береді. Олар сол сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың
барлығы да қатысады. Тақырыптың ішінде қалып қалған бөлімдері болса,
мұғалім өзі сұрақ қоюына болады, әр топқа.

МАТЕМАТИКА
“Бумеранг” әдісі.
Әр топ мүшелері басқа топқа сұрақ қою арқылы өмірмен байланыстырып
есеп құрыстырады.
(Құрастырып болған соң, “Бумеранг” әдісі бойынша ол есепті өздеріне шешу
ұсынылады)

Мысалы:
Анасы мен қызы мәнті түйіп жатыр. Анасы бір минутта 3 мәнті, ал қызы 2
мәнті түйді. Олардың әрқайсысы 10 минутта қанша мәнтіден түйеді. Және
қайсысы жылдам жұмыс істейді? Анасы мен қызы қандай өнімділікпен
жұмыс істегенін айт.
Қазақ тілі
“Бумеранг” әдісі.
Әр топ мүшелері топқа сұрақ қоюды.
( “Бумеранг” әдісі бойынша жазылады?
Сабағымыз қандай тірек сөзден басталды?
Қазақстан. Отанымыз дамыған 30 елдің қатарына кіру үшін әр азаматтың
бойында қандай қасиет болу керек?

ЖАРАТЫЛЫСТАНУ
БУМЕРИНГ әдісі
Шығарманы композициялық құрылымына талдау жасау
1. Оқиғаның басталуы
2. Оқиғаның дамуы
3. Оқиғаның шиеленісуі
4.Оқиғаның шарықтау шегі
5. Оқиғаның шешімі
6.Оқиғаның соңы
Практика қолданған әдіс-тәсілдерді енгізіп, өзгерістер байқадым,
оқушыларымның жауаптарына сенімділігін көрдім. Енді сабақ үдерісінде
оқушылар өз беттерінше жұмыс жүргізіп, жаңа тақырыпты өздері
ізденушілікпен меңгере бастады, түсініктерін талдауға мүмкіншілік алды. Мен
оларға тек бағыт беріп отырушы болдым.
Қорытынды:
Бұл әдісті сабақтың қорытынды бөлімінде кері байланыс жүргізгенде тиімді.
Өйткені бүгінгі жасаған жұмысына талдау жүргізеді. Келесі жолы қандай
өзгеріс енгіземін деп ойланады.
Сабақ барысында аталған әдіс-тәсілді пайдалану оқушының бойында өз- өзіне
сенімділік ұялатады, өзге балаға қарап бой түзеуге ұмтылады, өзін-өзі бағалауы
жоғарылайды,өзгені үйрете отырып, өзі көп нәрсені үйренеді, көшбасшылық
қабілеттері қалыптасады.
Қазіргі заман талабына сай өсіп келе жатқан жеткіншек технологияларды
кеңінен пайдалануға бейім екені баршамызға аян. Сондықтан оқушы
қызығушылығын сабақтың тиімділігін арттыру үшін және жалпы болашақ
қоғамға бейім құзыретті өкілдерді тәрбиелеу үшін түрлі әдіс-тәсілдерді
қолданғанымыз жөн. «Сұранысқа сәйкес ұсыныс болуы тиіс» дегендей,
заманның сұранысына қарай, талабына сай мұғалімдер де жұмыстануы тиіс.
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. «Интербелсенді оқу әдістемесін мектепте қолдану» Оқу құралы /Әлімов
А.Қ., Астана, 2014ж. «НЗМ» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы.
2. «Ел және мұғалім» газеті, №5 (0014), 10 ақпан, 2017 ж.
3.Интернет

Ұқсас жұмыстар
Оқиғаның шешімі
Еңлік-Кебек дастаны
С. Мұқанов Саятшы ораз
М. Әуезов Еңлік-Кебек пьесасы
Бала Шоқан әңгімесі. Сапарғали Бегалин
Қанатының аққудың балапандап
Бейімбет Майлин “Шұғаның белгісі”
Шұғаның белгісі
Әке тапсырмасы
Күй аңызы әңгімесі
Пәндер