ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ БҰЗЫЛУЛАРЫ БАР БАЛАЛАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СИПАТТАМАСЫ




Презентация қосу
ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ БҰЗЫЛУЛАРЫ БАР БАЛАЛАРДЫҢ
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СИПАТТАМАСЫ.
Тақырыптарды
талқылауға арналған

сұрақтар:
Ақыл-есі кем балаларға әлеуметтік
жеңілдіктер алудың нормативтік- құқықтық
базасы.
■ Интеллектісі бұзылған балалармен жұмысты
ұйымдастыру кезіндегі мамандандырылған
ұйымдағы жергілікті актілер.
■ Ақыл-есі кем баланың психологиясының
қалыптасуы мен дамуындағы Л.С.Выготскийдің
рөлі. .
■ Ақыл-ой кемістігінің дәрежесі. Ақыл-ой
дамуы тежелген танымдық дамудың
Ақыл-есі кем балаларға әлеуметтік
жеңілдіктер алудың нормативтік-
құқықтық базасы.

Ақыл-есі кем тұлғаның оның жеке басының әл-ауқатын
және мүдделерін қорғау үшін қажет болған жағдайларда
білікті қамқоршының қызметтерін пайдалануға құқығы
бар.

Ақыл-есі кем тұлға эксплуатациядан, асыра пайдаланудан және ар-
намысына тиетін іс-әрекеттен қорғануға құқылы. Қандай да бір белгілі
теріс іс-әрекет ету салдарынан соттық қудалауға ұшыраған жағдайда
ақыл-есінің даму деңгейін толықтай ескерілуімен заңдылықты тиісті
түрде жүзеге асыруға құқығы бар.
Интеллектісі бұзылған балалармен жұмысты
ұйымдастыру кезіндегі мамандандырылған
ұйымдағы жергілікті актілер

■ Айқын интеллектуалдық бұзылыстары бар балалардың психологиялық-
педагогикалық мінездемесі Қазіргі таңда ауыр интеллектуалдық
бұзылыстары бар балаларға түзетушілік – дамушылық көмек көрсету
мәселесіне қызығушылық артты. Осы топтағы балалардың
потенциалдық мүмкіндіктерінің дамуы мен олардың қоғамдағы
реабилитация сұрақтары үлкен әлеуметтік маңызды- лығына айналып
жатыр. Интелектуалдық бұзылыстары тұлғаларды оқыту мен тәрбиелу,
зерттеу мәселелері қазіргі таңда үлкен маңызға ие. Бұл көптеген
еңбектерге байланысты: осындай балалар тобының көп туылуы, осындай
балаларды тәрбиелеуде ата-ананың ниеті болмауы және т.б. жатады.
Жалпы қабылданған классификация интеллектуалдық жетіспеуші-
ліктің дәрежесіне байланысты олигофренияның әртүрлі формалары
жүйелену негізінде құрылған, оның үш негізгі тобы анықталды: идиотия,
имбецил және дебил.
Ақыл-есі кем баланың психологиясының
қалыптасуы мен дамуындағы Л.С.Выготскийдің
рөлі

■ Л.С.Выготскидің айтуы бойынша: адамның психикалық процесінде
екі дәрежені ажыратуға болады. Біреуі ақыл, екіншісі құралдармен
және көмекші тәсілдермен жабдықталған ақыл. Дәл осы
практикалық іс — әрекет дәрежесін көрсетіп берген біреуі бос
қол, екіншісі құралдармен және көмекші тәсілдермен
жабдықталған қол.Л.С.Выготский жүргізген еңбек процесімен
психика аналогиясы неғұрлым анығырақ Л.С.Выготский
гепотезасы жоғарғы және элементарлы психика функция
арақатынасы мәселесінің жаңа шешімдерін ұсынады.
Ақыл-ой кемістігінің дәрежесі. Ақыл-ой дамуы
тежелген танымдық дамудың ерекшеліктері

■ Ақыл-ой кемістігі бар балалардың санатына бас ми қабығының
диффузды органикалық зақымдануы салдарынан танымдық іс-
әрекетінің және эмоционалдық-
ерік өрісінің тұрақты бұзылуы бар балалар жатады.
Бұзылыс белгілерінің көрініс беру дәрежесі зақымдалудың ауырлығына,
оны таратпау ерекшелігіне, сондай-ақ
зақымдалу уақытына байланысты. Ақыл-
ой кемістігі бар оқушылардың ерекшелігі – жоғары психикалық
функцияларынының, мінез-құлқы мен іс-
әрекеттерін реттеуінің бұзылуы
болып табылады. Ең алдымен, танымдық процестер зардап шегеді:
түйсік, қабылдау, ес, ойлау, қиял, сөйлеу, зейін. Эмоционалдық-
ерік өрісінің, моторикасының және
жалпы адамның бұзылуы байқалады.
Қорытынды

■ қазіргі таңда дамуында ауытқуы бар балалар саны артуда. Ол балалар
арнайы бала-бақшаларда, арнайы мектеп интернаттарында, арнайы
сыныптарда және де логопедиялық пункттарда тэрбиеленеді. Демек,
мүнда олар арнайы коррекциялық, психологиялық жэне педагогикалық
көмектермен қамтамассыз етіледі.

Ұқсас жұмыстар
Тірек - қимыл аппараты зақымдалған балаларды жалпы білім беру үрдісіне қосу
Есту қабілеті бұзылған балалар
ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУДЫҢ ТЕЖЕЛУІНІҢ ЗЕРТТЕЛУ ТАРИХЫ
Балалардың жас ерекшеліктеріне қарай қиял түрлерін зерттеудің психодиагностикалық әдістер жинағы
Спастикалық диплегия
Психологиялық кеңес беру
ЕРТЕ ОҚЫТУ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯСЫ ЖАЙЛЫ
Дарынды балалар
Арнайы психологияның дамуы
Дарын, дарындылық
Пәндер