Бейіндік оқытудың нормативтік құқықтық Республикасын базасы




Презентация қосу
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті​​
Математика, Физика және Информатика институты​​

Қазақстанның 12 жылдық мектебіндегі бейіндік
оқытудың ерекшелігі, нормативті базасы және
қызметтерін талқылау

Орындаған:Есіркеп Ұлдана
Тексерген:Байзакова Е.М

Алматы,2021 ж
қызы
ғушы
лықт
арын,
қабіл
еттер
і мен
бейім
ділікт
ерін
ескер
етін,
жоға
ры
сыны
п
оқуш
ылар
ының
бейін
дік
қызы
ғушы
лықт
арын
а
және
таңда
ған
бағыт
тары
на
білім
Бейіндік оқытуға көшудің көздеген мынадай негізгі
мақсаттары бар:
жалпы орта білім берудің жекелеген пәндерін тереңдете оқытуды
қамтамасыз ету;

оқушылардың индивидуалдық білім бағдарламаларын құрудың кең
ауқымдағы және икемді мүмкіндіктерін анықтай отырып,жоғары сынып
оқушыларын оқыту мазмұнын мәнділікпен саралауға жағдай жасау;

оқушылардың қабілеті мен индивидуалдық бейімділіктеріне,
қажеттіліктеріне орай, түрлі категориядағы оқушылардың толыққанды білім
алуға тең қолжетімдігін орнатуға ықпал ету;

оқушылардың әлеуметтену мүмкіндіктерін кеңейту, жалпы және кәсіби білім
беру арасындағы сабақтастықтың қамтамасыз ету, мектеп түлектерін жоғары
кәсіби білім бағдарламаларын меңгеруге тиімділікпен даярлау.
Бейіндік білім беру ұйымы бүгінгі күні аса қажет ететін мәселелер:
кәсіби бағдар беру,
бейіналды және
бейіндік оқыту
бағдарламалары біліктілігі бар
бойынша көрестілетін мамандар құрамы
білімдік қызметке болуы;
білім беру үдерісіне
қатысушылардың
сұранысы болуы;

қажетті материалдық-
техникалық базасы
болуы;

оқушылардың өзін-өзі
тануы мен әлеуметтік
таңдалған бағыт
бейімделуі
бойынша оқу-
үдерістерінің жүйелі
әдістемелік
психология-
қамтамасыз етілуі;
педагогикалық
қамтамасыз етілуі;

ақпараттық-талдау
қызметін
ұйымдастыру.
Қазақстан
Бейіндік оқытудың нормативтік құқықтық Республикасын
базасы
Қазақстан ың Президенті
Қазақстан Республикасын
Елімізде білім беру үдерістерін реттеуші негізгі құжат болып–2007
Ұлтжылы
қабылданып, 2011 жылы өзгертулер
Республикасын енгізілген ҚР «БілімКөшбасшысы
ың 2002 туралы» Заңы
табылады. Сонымен бірге бейіндік оқытудың нормативтік-құқықтық негізіне:
ың 1997 жылдың 8 Н.Ә.Назарбаевт
жылдың 11 тамызында ың Қазақстан
шілдесінде қабылданған халқына
қабылданған «Қазақстан Жолдауы
Оқушылардың
«Қазақстан Қазақстан
Республикасын «Қазақстан-
Қазақстан«Балалар мен функционалды
Республикасын Республикасын
дағы баланың 2050»
жасөспірімдерд қ
дағы да тілдерді
да білімтілдер
беруді құқықтары
і тәрбиелеудамыту стратегиясы
сауаттылығын
туралы» Заңы; мен
туралы» №345 қалыптасқан
дамытудың мен білім беру дамыту
қолданудың
2011-2020объектілеріне Заңы; мемлекеттің
жөніндегі 2012-
2011-2020 жаңа саяси
жылдарға қойылатын 2016 жылдарға
жылдарға бағыты»;
арналғансанитариялық- арналған
арналған
Мемлекеттік эпидемиология ұлттық іс-
мемлекеттік
бағдарламасы; лық талаптар» қимыл
бағдарламасы;
санитариялық жоспары;
қағидаларын
бекіту туралы
Қазақстан
Республикасы
Үкіметінің 2011
жылғы
12 жылдық білім беруге көшу –
бұл барлық ұлттық білім беру
жүйесіндегі реформа, ол
“жылдам дамушы ортада өмір
сүруге қабілетті, өзіндік дамуға
даяр, өзін таныта алатын және
өзі үшін де, қоғам үшін де бар
мүмкіндігін пайдаланатын
жоғары білімді, құзыретті
тұлғаны қалыптастыруды және
дамытуды ” алдын ала
болжайды.

12 жылдық білім берудің негізгі
мақсаты- еліміздегі білім беру
жүйесінің құрылымы мен
мазмұнын толықтай өзгерте
отырып, заманына сай мектеп
құру.
12 жылдық білім беру тұжырымдамасы мектептің
алдында тұрған басты мақсатын анықтап береді.

Олар мына төмендегідей

Оқушыны әлемдік стандарт деңгейіне жан-жақты мәдени тұлғаны
сай жоғары сапалы біліммен қалыптастыратын, өзін өзі тәрбиелей
қамтамасыз ету. алатын, өзін өзі дамытуға мүмкіндігі бар,
кәсіби білім беру бағдарламасын меңгерген
азамат.

шығармашылықпен еңбектенетін қоғамдағы өзінің жеке басының
нарықтық бәсекелестікке қабілетті, өзін өзі толық мүддесін қоғам мүддесімен
іске кірістіре алатын, функционалды сауатты үйлестіре алатын тұлға.
болашақ маман даярлауды көздейді.
ы
е
у
т
ң
ті
м
е 12 жылдық білім беру жағдайында пәндерді
т
п
н
е бейіндік оқыту
а
ш
ті
т
н
ң
е
ті
ы
ж
к
ш
м
о
е
к
д
ше
ғ
ы
уң
а
қ
іс
м
р
з
ті
ғ
ү
е
ым
к
р
кі
т
с
т
ен
а
т
д
т
е
іг
ыа
у
ң
сі
ш
н
ыд
і
н
а
қ
л
аа
ғ
ік
м
а
қ
ә
на
т
р
а
ұ
т
е
ым
с
к
а
т
с
е
а
т
с
12 жылдық мектепте бейінді оқытуды енгізудегі
басты мақсат – оқушының кәсіби бейіні мен өзін өзі
анықтауын қамтамасыз етуі, оқушылардың саналы
кәсіби таңдауын жүзеге асыруға қажетті
ресурстарын құру мүмкіндіктерін туғызу.
о
н
у
к
н
м
а
ы
ө
у
п Бейінді білім беруге көшу кезінде мынадай міндеттер
з
н
л
ы
о жүзеге асырылады:
а
е
н
н
р
ж
м
қ
е
ы
ә
ін
а
н
м
ті
к
е
д
т
н
ү
и
е
а
к
ш
гі
м
ү
е
ж
а
ш
й
м
е
с
е
т
д
к
ы
й
іе
е
з
т
о
б
п
е
у
іт
ә
т
н
ы
л
н
у
е
ір

гі
ы
м
е
о
зі
п
а
р
қ
н
,
л
д
у
д
ә
у
іе
ш
л
б
т
ы
б
е
а
е
н
іғ
у
р
ы
л
м
д
е
ң
жақты дамуына, өз пікірі мен
ойын ашық жеткізуіне, әр
адамға табиғатынан берілген
шығармашылық әлеуетін
толық іске асыруына ықпал
ететін, өзін-өзі танып,
келешегін айқындауға саналы
түрде дайын болуға,
12 жылдық
қоғамның білім беру
экономикалық,
жүйесіндегі
мәдени, саяси,басты
өміріне
Яғни, 11-12
артықшылық
белсенді сыныптардағы
– баланың
араласуға тек
мүмкіндік
білім
қана мазмұны
білім
беретін алып оқушының
ғана қоймай,
психологиялық-
жоғары
бейіміоқу орнының
мен
педагогикалық алғашқы
икемділігіне,
институт
курстарында
таңдайтын
ретінде алатын білім
мамандығына
қалыптасуында болып
мазмұнымен
қарай алғашқы кіріктіріледі.
кәсіби бағдар
отыр.
Оқушы
алып мен оқытушы
шығуында жатыр.
арасындағы өзара түсіністік
пен ықпалдастыққа
негізделген оқыту процесі
оқушының ойлау жүйесінің
дамуына, құндылық
бағдарының айқын­далуына,
қарым-қатынас жасай білу
дағдысының қалыптасуына
игі ықпал етеді.
12 жылдық білім беруге көшуден күтілетін нәтижелер
Мектептегі
бағдарлы
сыныптарға Мұғалімдер
сабақ дің кәсіби
беретін құзырлылығ
мұғалімдерд ы дамиды. Мұғалімдер
ің оқытудың
шығармашы жаңа
лық әдістемесін
деңгейі енгізу
артады. арқылы
біліктілігі
Бейінді мен
оқыту қабілеттілігі
арқылы н
оқушылард жетілдіреді.
ың ҰБТ-ға
дайындық
жұмыстары
жандандыр 12 жылдық
ылады. білім беру
Оқушылард
ың жүйесіне
кәсіптік өту
бейіні қарсаңында
анықталып, пән
қоршаған
ортаға
баланың
көзқарасы

Ұқсас жұмыстар
БЕЙІНДІК ОҚЫТУ
Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты. Орта жалпы білім
Ауызша тіл дамыту
Жаратылыстану - математикалық бағыттағы
ТАНЫМДЫҚ УӘЖДЕМЕЛЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА БАҒЫТТАЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ІРІКТЕУ
БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ ЖОЛДАРЫ
Портфолио құрамы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ КОНСТИТУЦИЯСЫ
Бейіндік оқытуды ұйымдастыру формалары
Информатика сабағын түрлендірудегі жаңа ақпараттық технологиялар
Пәндер