Студенттердің ғылыми - зерттеу жұмыстары




Презентация қосу
Жоғары мектеп педагогикасы
Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстары

Жоспар:

1. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы және оны ұйымдастырудың
негізгі бағыттары
2. Студенттердің әдебиетпен жұмыс жасауы
3. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының мақсаты мен міндеттері.
4. СҒЗЖ негізгі ұйымдастырылып жүргізілетін тиімді түрлері:
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі

Студенттердің ғылыми –зерттеу жұмыстары маман даярлаудың ажырамас бөлігі болып табылады және
оқу, ғылыми үдерістер бірлігінде шешілетін университеттің негізгі мақсаттарының бірі саналады.
Студенттердің ҒЗЖ ұйымдастыруда студенттердің ғылыми және оқу бастамасының бірлігін
ұйымдастыру маңызды рөл атқарады. Маңызды мақсат – бұл «шығармашылыққа тәрбиелеу». Яғни:

Әрбір студенттің дағдысын оятып, шығармашылық қабілетін дамыту;

Оқытушылар мен студенттердің қарым-қатынасы тығыз байланысты болғандықтан, оқу үрдісін
жекешелеу (өзгешеліктері бар шығармашылық топтарды құру);

Оқу үрдісінде студенттердің өз бетінше жүргізілетін зерттеу элементтерін енгізу;

Белгілі бір қызмет түрі анық ашылған дарынды студенттерді айқындау және олардың маман ретінде
қалыптасуына институттың ат салысуы;

Студенттердің ҒЗЖ орындауға қосқан үлесінің үзіліссіз артуына байланысты, институттың ҒЗЖ
нәтижесінің жоғарылауы;

Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың негізгі бағыттары ретінде мыналарды
ескерген жөн:

Студенттердің қолданбалы, әдістемелік, ізденушілік және іргелі ғылыми зерттеулер жүргізуге қатысуы

Жоғары оқу орындарының ғылыми мектептерінде ұрпақ ізбасарлығын қолдау және дамыту Студенттерде өз
бетінше тұжырымдар мен қорытындылар жасай білу қабілетін дамыту

Студенттерге оқу үдерісінде қазіргі ғылымның түрлі бағыттарында өз күштерін сынай білуге мүмкіндік беру

Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының ғылыми-техникалық іс-шаралар нәтижелілігін арттыру

Студенттердің түрлі ұйымдастыру – құқықтық формаларының ғылымишығармашылық бірлестіктерінде білім
мен кәсіпкерлікті ұштастыру

Студенттердің оқу жоспарынан тыс жүзеге асырылатын ғылыми-зерттеу жұмыстарына кеңінен қатысуы

Студенттің әдебиеттермен жұмыс жасай біліуі де маңызды болып табылады.

Студент толық емес, Кез келген студент өзінің Әдебиеттермен танысу Ғылыми әдебиеттермен
жеткіліксіз және ғылыми жұмысына процесін өзін жұмыс істегенде отыратын
салыстырмалы базалы қажетті материалдарды, қызықтыратын мәселе жұмыс орнын
ұйымдастырудың
ақпараттарды қолданып әдебиеттерді төңірегіндегі
маңызы зор. Алдымен адам
үйренуі тиіс. Зерттеушінің іздеп, әрі жинақтай білуі анықтамалық жұмыс істейтін оның жұмыс
өнері өзі беретін кез қажет, яғни әдебиеттермен танысудан орны мен құралдары ол үшін
келген фактіден қажеттісін библиографияның негізгі бастаған дұрыс (әмбебап әдеттегі нәрсе болуы керек.
ала алу іскерлігіне білімімен қарулануы шарт. және арнайы Бұл өндірушілік уақытты
байланысты. энциклолпедия, сөздіктер, қысқартады. Жұмыс орнына
анықтамалар). Содан кейін деген шартты рефлекс пайда
барып ҒТАИ (ғылыми – болады. Жұмыс орнына өзіне
техникалық тіркелген көңіл аударарлық, жұмыстан
ойын бөлетін жаңа нәрселер
басылымдарымен және болмауы тиіс. Адам өз-өзін
іргелі кітапхананың бастаған жұмыстан үзбес
библиографиялық үшін жұмыс процесіне
көрсеткіштерімен танысу қажетті нәрселерді алдын-ала
керек. ойластырып алған жөн,
зерттеліп жатқан
материалдарды осылай оқуға
тырысу керек.

Давлетиярова А.А.

Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы - алынған білімдерді, біліктер мен
дағдыларды тәжірибеде қолдана алуға қабілетті, жоғары білімді мамандар
даярлау сапасын арттырудың маңызды құралдарының бірі. Студенттерді
ғылыми-зерттеу жұмысына тарту олардың шығармашылық және
интеллектуалдық әлеуетін қазіргі ғылымның көкейтесті міндеттерін шешу үшін
пайдалануға мүмкіндік береді. Жоғары және орта арнаулы оқу орындарында
студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының түрлеріне: ғылыми
баяндамалар, рефераттық жұмыстар, зертханалық және практикалық
тапсырмалар, эксперимент жүргізу, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар
жатады.

Утел А.У.

Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының жүйесін ұйымдастыру және дамытудың негізгі мақсаты

жоғары кәсіби білім беруде маман даярлаудың ғылыми деңгейін көтеру
және оқуын ары қарай жалғастыру үшін талантты жастарды іріктеу

ғылыми- техникалық прогрестің жаңа жетістіктеріне

экономикалық ойлау мен мәдени дамуға қол жеткізу негізінде жоғары
оқу орнында педагогикалық және ғылыми кадрлармен толықтыру.
Қазіргі кездегі білім берудің
принциптері
Білімді игерудің белсенді әдістеріне бейімделу

Студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту

Жеке студенттің қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере
отырып топтық оқытудан жеке оқытуға көшу
Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстары жүйесін
ұйымдастырудың негізгі міндеттері:

Студенттердің сабақтары мен Студенттерді шығармашылық,
Студент жастардың жеке
ғылыми-зерттеу ғылыми және кәсіби еңбекке
шығармашылық қабілеттерін
жұмыстарының баулу мен даярлаудың
ашу және оны жүзеге асыру
интеграциясын қамтамасыз органикалық бірлігін жүзеге
үшін жағдайлар жасау;
ету; асыру;

Ғылыми жұмыстарға Студентті ғылыми
Студенттерді ғылыми
деген қабілеті бар қызметкер ретінде
жұмысқа тарту және
талантты жастарды қалыптастыру және
нәтижелілігін арттыру;
іріктеу; дайындау;
Болашақ мамандарда өндіріс орындары мен Конструкторлық- жобалау
мекемелерде ғылыми негізделген кәсіптік жұмыстарына икемі бар, өндірісте
жұмыстарды алып кете алу шеберлігін, тез
бейімделе алу қабілетін, алған білімін қолдана өзін-өзі басқару дағдысы
алу; қалыптасқан, нақты ғылыми-
Жоспарлаудың методологиясы мен практикасын практикалық іс-шараларды сауатты
меңгеру, нарықтық қатынас жағдайларында жасай алатын және жүзеге асыратын
маңызды шешім қабылдай білу; біліктілігін жоғары білікті маман, жетекшілер
көтеруге және қайта даярлануға дайындығы мен даярлау.
қабілетін қалыптастыру және дамыту;

Қоғам мен мемлекеттің
Қаржыландыруды Елімізде, сондай-ақ
қазіргі қателіктеріне
жоғары оқу орнының жақын және алыс шет
байланысты ғылымның
инновациялық елдерде жоғарғы оқу
басым бағыттарына
жұмыстарына орындарымен
студенттерді тартуда
байланысты басқа ғылыми
ғылыми-зерттеу
арналардан іздеу және байланыстарды
жұмыстарының
жүзеге асыру; дамыту.
тиімділігін арттыру;
Бақыткерей С.Б

СҒЗЖ негізгі ұйымдастырылып жүргізілетін тиімді түрлері:

Оқу жоспары негізіндегі оқу-зерттеу жұмысы.

ҒЗЖ кейбір мәселелерін (элементтерін) жүргізілетін дәрістерге қосу.

Ғылыми бөліктерден немесе толықтай ғылыми зерттеуден тұратын дипломдық жұмыстар.

Профессор-оқытушылардың жетекшілігімен белгілі бір ауқымды мәселелерді шешудегі студенттердің өзіндік зерттеу
жұмыстары.

ҒЗЖ іс-тәжірибелерге енгізу.

Берілген тақырыпқа байланысты орындалатын ғылыми реферат жұмыстар.

Студенттердің ғылыми үйірмелері. Студенттік құрылыс бөлімдері. Студенттік ғылыми-техникалық бөлімдері. Студенттік
конструкциялық орталығы.
Белгілі бір мәселе төңірегінде жинақталған студенттік ғылыми топтары немесе лабораториялық не басқа да
шығармашылық бірлестіктер.
Әр түрлі көздерден (грант, келісім шарт) қаржыландырылатын ғылыми-зерттеу жұмыс жоспарларының орындалуына
студенттерді қатыстыру.
Студенттердің әр түрлі деңгейлерде өткізілетін іс-шараларға қатыстырылуы (кафедрадағы, факультеттегі, облыстық,
аймақтық, республикалық, халықаралық).
Мұндай іс-шаралар СҒЗЖ жүйесін тұрақты дамытуға, сондай-ақ әрбір
студенттің шығармашылық деңгейін арттыруға септігін тигізеді.
Оларға қатыстылар: ғылыми семинарлар, конференциялар, синпозиумдар, фестивальдар, ғылыми
және оқу үрдісіндегі студенттердің зерттеу жұмыстары жөніндегі түрлі жарыстар, әр сала немесе
мамандық бойынша өткізілетін жарыстар.

Ғылыми зеттеу жұмыстарына қабілеті бар студенттерден жинақталған топтарға арнайы өткізілетін дәрістер.

Барлық оқу жоспарларына « Ғылыми зерттеулердің негізі » атты курстарды ендіре отырып, студенттердің өзіндік
ғылыми жұмыстарының өз қабілеті шеңберінде орындалуын, жаңаша ғылыми жұмыстарының, ғылыми зерттеу
жұмыстарының зерттеу әдіс-тәсілдерімен танысу.

Түрлі ақпарат көздері негізінде студенттерді ғылыми-техникалық мәліметтермен қамтамасыз ету.

Студенттердің түрлі жаңашыл ғылыми ізденістерге қатысуын қамтамасыз ету.
Студент пен ғылыми жетекшінің арасында (қазіргі уақытта) кері байланыс
орнату қиын.
СҒЗЖ кешенді жүйесі туралы ақпарат ПЛАТОНУС порталында жоқ.
Жаңа инновациялық әдістердің қолданылмауы.
Пракикалық сабақтардың аздығы.
Лабораториялық жұмыстарда ғылыми жетекшінің
өз методикасының қолданылмауы.
Ғылыми жетекші жалғыз, студент көп, барлығын бірдей қадағалау мүмкін
емес.
СҒЗЖ
ұйымдаст
ырудың
бағыттар
ы

Кадрлардың біліктілігін арттыратын курстардың жиілігінің аздығы.
Семинар, практика сабақтарынан бөлек СҒЗЖ-на ғылыми жетекшіге де,
студентке де қосымша уақыттың берілмеуі.
Ғылыми жетекші таңдайтын арнайы портал-
журнал құрылса.
Кадрлардың біліктілігін арттыратын (ДК-дегі
сандық функциялардың қыры мен сыры)
Қо ж ны

курстар екі айда бір рет жүргізіліп отырылса.
ры ән ста

Сол үшін де оларға қосымша үстемақы
ұс

ты е р

төленетін болса.
ы

нд
ы

СҒЗЖ теориядан бөлек практика кезінде
толыққанды барлық прибор-құралдармен
орындалатын болса.
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі

1. Организационно-методические основы активизации функционирования
системы НИРС. Научно-исследовательская деятельность в высшей школе:
аналитические обзоры по основным направлениям развития высшего образования /
под ред. А.И. Момот. НИИВО. Вып 5. М., 2003.,с.3.

2. Тимофеева А.С., Федина В.В., Бурякова А.В//. Значение курсовых работ в
подготовке квалифицированных специалистов. Сборник научных трудов. Направление
1.- Белгород 2003.- часть 1, стр.172-173.

3. Тимофеева А.С., Федина В. В., Петрова Л.П.// Научно-исследовательская работа
студентов в технических вузах. Сборник научных трудов. Направление 1.-
Белгород,003.- часть 1, стр.174-175.

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Студенттердің ғылыми зерттеу жұмыстарын жаңа мазмұнда ұйымдастырудың мәні
Лабораториялық жұмыстар
ДИССЕРАТЦИЯ ҚОРҒАУ
Білім алушылардың ғылыми-зерттеу практикасының жұмыс бағдарламасы
Ғылыми зерттеу, оның эмпирикалық зерттеуден айырмашылығы
Эмпирикалық деңгей
Мақсатына қарай білім мен жаңа білімді дағдыларды жаңа білімді бекіту
Ғылыми жобаның жасалу және рәсімдеу тәсілдері
Кредиттік оқыту жүйесі
Психологиялық зерттеудің әдістемесі
Пәндер