Отбасы және отбасылық тәрбиенің ерекшеліктері




Презентация қосу
ОТБАСЫ МЕН БАЛАЛАРҒА ӘЛЕУМЕТТІК-
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӨМЕК БЕРУ ОРТАЛЫҒЫ-
ӘЛЕУМЕТТІК ТӘРБИЕ ИНСТИТУТЫ.
МАХАНБЕТ АЙНҰР
ДӘРІС ЖОСПАРЫ:

• Отбасы және отбасылық тәрбиенің ерекшеліктері.
• Ата-ананың көзқарасы және тәрбиелеу стильдері.
• Мектеп пен отбасының педагогикалық процестерінің
байланысы.
• Өскелең ұрпақты әлеуметтендірудегі отбасының рөлі.
• Ата- аналардың түзелуші тобы.
«ОТБАСЫ ҚОҒАМДАҒЫ БІРІКТІРЕТІН КҮШ БОЛУЫ КЕРЕК, ОНЫҢ АЛАТЫН КЕҢІСТІГІ МЕН МҮШЕЛЕРІНІҢ САНЫНЫҢ
ШАҒЫНДЫҒЫ СОНШАЛЫҚТЫ, ОЛАР БІР БІРІ ТУРАЛЫ БӘРІН БІЛЕТІН, ТІПТІ БІР БӨЛМЕГЕ АҚ СЫЙЫП КЕТЕТІН ҚОҒАМНЫҢ
САНАУЛЫ ОДАҚТАРЫНЫҢ БІРІ»
В.САТИР
ОТБАСЫЛЫҚ ТӘРБИЕ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ :

Тәрбиелік әсер етудің көп
Үздіксіздік; фаторлылығы мен
қайшылығы;

Тәрбиелеуші
микроортаның
Тікелей әсер ету;
салыстырмалы
тұйықтылығы;

Өзара қарым қатынастың
Қарым қатынастың
табиғилығы және
жекелігі;
көпқырлылығы.
ОТБАСЫЛЫҚ ТӘРБИЕНІҢ ҰСТАНЫМДАРЫ
Мақсат белгілеу;
Тәрбиенің әлеуметтік бағдары;
Тәрбиенің өмірмен байланысы;
Тәрбиелік үрдісті жобалау мен болжау;
Отбасылық және қоғамдық тәрбие бірлігі;
Тәрбиелеу үрдісінің өзгергіштігі және басымдылығы;
Жағымды эмоционалды жағы;
Бала тұлғасының даму ерекшеліктерін ескеру;
Тәрбие тұрғысындағы талаптардың бірлігі;
Тәрбиеленушінің қызметке араласуы.
ТӘРБИЕ ӘДІСТЕРІ

Сендіру;

Тіршілікті ұйымдастыру;

Түзету;

Марапаттау және жазалау.
Стратегиялар Стильдер
Авторитарлық демократиялық Либералдық

Қатынас түрлері әрқашан да дұрыс, Отбасында баланың Бейтарап қатынас,
отбасында ата ананың бірі дербестігі дамиды индифференттік
басшылық етеді
Сөзбен қатынасу тәсілі Тәкаппар, өрескел, Мейірімді, сыпайы, әдепті, Немқұрайлы
үстірт,ресми, дөрекі бала қабілеті,мүддесі
ескеріледі
Қатынас түрлері Бұйрық, өкім, нұсқау, Кеңес, өтініш өтіну, көндіру, мақтау
талап, сөгіс.
Тәрбиелеу әдістері мен Сендіру, қадағалау, диктат, Көзін жеткізу, басқару, Қадағалау, шектеу,
тәсілдері кейде зорлық сенім, мақұлдау, қолдау, ескерту, үйрету, сауық
түзету, жаттығу
Отбасылық тәрбие Қатаң қадағалау, Достық, қамқорлық, Немқұрайлылық,
стратегиясы жазалау, «бастық назар балаға аударылған құндылықтарына
бағынушы» стратегиясы немқұрайлы
қолданылады
МЕКТЕП - ӨСКЕЛЕҢ ҰРПАҚТЫ ТӘРБИЕЛЕУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ШЕШУШІ БУЫН. ОНЫҢ ЖАС ҰРПАҚТЫ
ТӘРБИЕЛЕУДЕГІ РӨЛІ ӨТЕ ЗОР. ЕЛІМІЗДІҢ ЖАСТАРЫ МЕКТЕП АРҚЫЛЫ ӨМІРГЕ ЖОЛДАМА АЛАДЫ.
МЕКТЕП ЕШ УАҚЫТТА ОТБАСЫНАН, ҚОҒАМНАН БӨЛІНІП, АВТОНОМИЯЛЫҚ МЕКЕМЕ БОЛҒАН
ЕМЕС. СОНДЫҚТАН ОНЫҢ ІС-ӘРЕКЕТІ ОТБАСЫМЕН, ЖҰРТШЫЛЫҚПЕН, ЕҢБЕК ҰЖЫМДАРЫМЕН
ТЫҒЫЗ БАЙЛАНЫСТЫ.
ӘДЕБИЕТТЕР:

1. Ж.Б.Қоянбаев, Р.М.Қоянбаев.Педагогика. - Алматы, 2000.
2. Е.Сағындықұлы, Педагогика(дәстүркурсы). - Алматы, 1999.
3. А.О. Пинт. Ата-аналар, сіздер үшін. - Алматы, 1972.
4. Ю.П. Азаров. Отбасы педагогикасы. - Москва, 1985.
5. В.А.Сухомлинский. Ата-ана педагогикасы. -Алматы, 1983.
6. Қ. Жарыңбаев, С.Қалиев. Қазақтың тәлім-тәрбиесі. -Алматы, 1995.
7. К.Ж.Қожахметова. Сынып жетекшісі. - Алматы: Әлем, 2000.

Ұқсас жұмыстар
ЭТНОПЕДАГОГИКА ЖАЙЛЫ
Отбасы құрылымы
ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ ТӘРБИЕСІ, ҚАЛЫПТАСУЫ
Отбасы тәрбиесінің негіздері
Отбасы баланы алғашқы әлеуметтендіру институты
Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері
Отбасы - баланың азамат болып өсуінің негізі
Бала тәрбиесіндегі халықтық ұстанымдар
Халық педагогикасындағы тәрбиенің түрлері
Жүргізілетін психологиясына формасы
Пәндер