ТИІМДІ СҰРАҚТАР


Slide 1

№5-практикалық сабақ

Негізгі тапсырмалар:

1-2. Тиімді оқыту және оқу тәсілдері. Белсенді оқу әдістерін қолдану. Диалогтік оқыту.

3-4. Сын турғысынан ойлауға үйрету. Тиімді сұрақтар. Ойлау дағдысының деңгейлері, Блум таксономиясы.

Орындаған:Габдуллина Зарема (ҚТӘ-31)

Тексерген:Тұрғаналиева Г. Г

Slide 2

Белсенді оқыту дегеніміз -жаңа әдіс тәсілдерді тиімді пайдалану арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру

Slide 3

Миға шабуыл әдісін 1941жылы А. Ф. Осборн ұсынған болатын. Алғашқы кезде жарнамалық бизнесте қолданылған бұл әдіс адамның шығармашылық ойлауына қозғау салу мақсатын көздеген болатын. Миға шабуыл- топ мүшелерінің белгілі бір тақырып бойынша белсенді жұмыс істей отырып, соған қатысты айтылған идеяларды өз ішінде талқылап, ортақ келісімге келгендерін негіздеп жазып ұсыну әрекеті. Бұл әрекет оқытушы тарапынан нақты белгіленген уақыт көлемінде орындалуы шарт.

Бұл әдістің негізгі міндеттері:

Мүмкіндігінше көп идеяларды жинақтау;

Ғылыми немесе оқуға қатысты мәселелерді шешу;

Шығармашылық ойды дамыту;

Ынтымақтастықты дамыту.

«Миға шабуыл» әдісінің кезеңдері:

Мақсатты анықтау (мысалы, белгілі бір мәселені шешу) ;

Қатысушыларды өз идеяларын айтуға үндеу (көпшілікпен жұмыс жағдайында әр қатысушы кезекпен бір идеядан ұсынуы керек, ал топтық жұмыста әр топтан бірнеше идея қатар ұсынылады) ;

Әрбір идеяны тақтаға жазып отыру

Басқалардың идеяларын жетілдіру мақсатында қолдану;

Идеялардың бірін-бірі қайталамайтындай анық әрі дұрыс құрастырылуын, қайталанбауын қадағалау;

Идеяларды жіктеп, жинақтап топтастыру.

Slide 4

Миға шабуыл барысында идеяларды сынамайды, бағаламайды, талқыламайды және қорғамайды. Топ ішіндегі жұмыс барысында Сіз тек: «Бұл керемет идея екен!», деп қана айта аласыз, ал жеке-дара жұмыс жасағанда өз-өзіңізге тым сыни көзбен қарамаңыз.

Топ мүшелері мейлі ол қандай болсын, әйтеуір ойларына келген кез келген идеялардың, шешімдердің, мысалдардың барлығын ортаға тастауы қажет. Әрбір идея толық айтылуы тиіс. Келесі кезеңде жаңа идеяларды ойлап тапқанша, айтылғандарды ой елегінен өткізіп, ішінен ең ақылға сыйымдысын таңдау оңай болады.

«Миға шабуыл» әдісін қолдану ережелері

Slide 5

Айналмалы бекет

ПОПС формуласы:

«Менің ойымша. . . »

«Себебі мен оны былай түсіндірейін. . . »

«Оны мен мына мысалдар мен фактілер арқылы дәлелдей аламын»

«Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім»

1

3

2

1

Жақсы түсінген 3 мәселе

Қиындық туғызған 2 нәрсе

Туындаған 1 сұрақ

«321» әдісі

Slide 6

Диалогтік оқытудың тиімділігі

Әңгіме-дебат

Кумулятивтік әңгіме

Зерттеушілік әңгіме

Мерсердің зерттеуі бойынша

Slide 7

Әңгімелесудің түрлері

Slide 8

Диалогтік оқытуда сұрақ қою маңызды орын алады

Сұрақ қою техникасы

Түрткі болу Сынақтан өту Қайта бағыттау

Сұрақты қарапайым етіп қою, өткенді пысықтау

Толық жауап беруге, ойын толық айтуға итермелейді, сіз мысал келтіре аласыз ба деген сұрақтарға бағыттайды

Сұрақты басқа оқушыларға бағыттайды

Slide 9

Диалогтік оқытудың нәтижесі

Пікірлерді зерттеуге талпынады

Оқушылар орынды сұрақ қояды

Қызығушылық танытады

Жаңа білімдерімен бөлісуде белсенділік танытады

Өзгенің пікірін өзгертуге дайын болады

Оқу үдерісінен ләззат алады

Дәлелдер іздейді

Slide 10

Сын тұрғысынан ойлау - оқушының өз бетімен және бірлесіп шығармашылық жұмыс жасауы, ой қозғай отырып, өз ойымен өзгелердің ойына сыни қарап, естіген білген білімін талдап, тұжырым жасауға бағыттау

Оқушының ойлау қабілетін арттыру, сыни тұрғыдан талдауға бейімдеу, іскерлік дағдысын қалыптастыру

Оқушыларды шығармашылыққа баулу, оқуға қызығушылығын арттыру, шешім қабылдай білуге бейімдеу

Мақсаты:

Технологияның үш сатысы:

Қызығушылықты ояту

Мағынаны тану

Ой толғаныс

Slide 11

Қызығушылықты ояту

Мағынаны тану

Ой толғаныс

Үйрену процесі - бұрынғы білетін және жаңа білімді ұштастырудан тұрады. Үйренуші жаңа ұғымдарды, түсініктерді, өзінің бұрынғы білімін жаңа ақпаратпен толықтырады, кеңейте түседі. Сондықтан да, сабақ қарастырылғалы тұрған мәселе жайлы оқушы не біледі, не айта алатындығын анықтаудан басталады. Осы арқылы ойды қозғату, ояту, ми қыртысына тітіркенгіш арқылы әсер ету жүзеге асады.

Ойлау мен үйренуге бағытталған бұл бағдарламаның екінші кезеңі мағынаны тану (түсіне білу) . Бұл кезеңде үйренуші жаңа ақпаратпен танысады, тақырып бойынша жұмыс істейді, тапсырмалар орындайды. Оның өз бетімен жұмыс жасап, белсенділік көрсетуіне жағдай жасалады.

Осы кезеңді тиімді етуге лайықталған “Бес жолды өлең”, “Венн диаграммасы”, “Еркін жазу”, “Семантикалық карта”, “Т кестесі” сияқты стратегиялар әр сабақтың ерекшелігіне, ауыр-жеңілдігіне қарай лайықты қолданылады.

Slide 12 Slide 13 Slide 14

Б. Блум таксономиясы бойынша танымдық салада

оқу мақсаттарының категориялары

Білу


Ұқсас жұмыстар
БЕЛСЕНДІ ТЫҢДАУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
Белсенді оқу
Белсенді оқушы
КОУЧИНГ ҮДЕРІСІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Негізгі хабарламалар
Сын тұрғысынан
Сендіру Тәрбие әдістерінің жіктелуі
Сұхбаттасушыға ешқашан
Дарынды оқушымен АКТ оқушымен жұмыс АКТ жұмыс
Проблемалық оқытуды қолданудағы сабақты ұйымдастыру ерекшеліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz