ТИІМДІ СҰРАҚТАР




Презентация қосу
№5-ПРАКТИКАЛЫҚ САБАҚ
НЕГІЗГІ ТАПСЫРМАЛАР:
1-2. ТИІМДІ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ОҚУ ТӘСІЛДЕРІ. БЕЛСЕНДІ
ОҚУ ӘДІСТЕРІН ҚОЛДАНУ. ДИАЛОГТІК ОҚЫТУ.
3-4. СЫН ТУРҒЫСЫНАН ОЙЛАУҒА ҮЙРЕТУ. ТИІМДІ
СҰРАҚТАР. ОЙЛАУ ДАҒДЫСЫНЫҢ ДЕҢГЕЙЛЕРІ, БЛУМ
ТАКСОНОМИЯСЫ.

Орындаған:Габдуллина Зарема
(ҚТӘ-31)
Тексерген:Тұрғаналиева Г.Г
Белсенді оқыту дегеніміз -жаңа әдіс тәсілдерді тиімді пайдалану арқылы
оқушылардың қызығушылығын арттыру
Бұл әдістің негізгі міндеттері:
Миға шабуыл әдісін • Мүмкіндігінше көп идеяларды
1941жылы А.Ф.Осборн жинақтау;
ұсынған болатын. Алғашқы • Ғылыми немесе оқуға қатысты
кезде жарнамалық бизнесте
мәселелерді шешу;
қолданылған бұл әдіс
• Шығармашылық ойды дамыту;
адамның шығармашылық
ойлауына қозғау салу • Ынтымақтастықты дамыту.
мақсатын көздеген болатын. «Миға шабуыл» әдісінің кезеңдері:
Миға шабуыл– топ • Мақсатты анықтау (мысалы, белгілі бір
мүшелерінің белгілі бір мәселені шешу);
тақырып бойынша белсенді • Қатысушыларды өз идеяларын айтуға үндеу
жұмыс істей отырып, соған (көпшілікпен жұмыс жағдайында әр
қатысты айтылған қатысушы кезекпен бір идеядан ұсынуы
идеяларды өз ішінде керек, ал топтық жұмыста әр топтан бірнеше
талқылап, ортақ келісімге идея қатар ұсынылады);
келгендерін негіздеп жазып • Әрбір идеяны тақтаға жазып отыру
ұсыну әрекеті. Бұл әрекет • Басқалардың идеяларын жетілдіру
оқытушы тарапынан нақты мақсатында қолдану;
белгіленген уақыт көлемінде • Идеялардың бірін-бірі қайталамайтындай
орындалуы шарт. анық әрі дұрыс құрастырылуын,
қайталанбауын қадағалау;
• Идеяларды жіктеп, жинақтап топтастыру.
«Миға шабуыл» әдісін
қолдану ережелері

Топ мүшелері мейлі ол қандай болсын, әйтеуір
ойларына келген кез келген идеялардың,
шешімдердің, мысалдардың барлығын ортаға
тастауы қажет. Әрбір идея толық айтылуы тиіс.
Миға шабуыл барысында идеяларды
Келесі кезеңде жаңа идеяларды ойлап
сынамайды, бағаламайды,
тапқанша, айтылғандарды ой елегінен өткізіп,
талқыламайды және қорғамайды. Топ
ішінен ең ақылға сыйымдысын таңдау оңай
ішіндегі жұмыс барысында Сіз тек:
болады.
«Бұл керемет идея екен!», деп қана
айта аласыз, ал жеке-дара жұмыс
жасағанда өз-өзіңізге тым сыни
көзбен қарамаңыз.
ПОПС формуласы:
1. «Менің ойымша...»
2. «Себебі мен оны былай
түсіндірейін...»
3. «Оны мен мына
Айналмалы
Айналмалы мысалдар мен фактілер
бекет
бекет арқылы дәлелдей
аламын»
4. «Осыған байланысты
мен мынадай
қорытындыға келдім»

3 Жақсы түсінген 3 мәселе

2 «321»
Қиындық туғызған 2
әдісі
нәрсе
11 Туындаған 1 сұрақ
Диалогтік оқытудың тиімділігі

Әңгіме- Кумулятивтік Зерттеушілік
дебат әңгіме әңгіме

Мерсердің зерттеуі бойынша
Әңгімелесудің түрлері
Диалогтік оқытуда
сұрақ қою маңызды
орын алады

Сұрақ қою
техникасы

Түрткі болу Сынақтан өту Қайта бағыттау

Сұрақты қарапайым Толық жауап беруге,ойын Сұрақты басқа
етіп қою,өткенді толық айтуға оқушыларға бағыттайды
пысықтау итермелейді,сіз мысал
келтіре аласыз ба деген
сұрақтарға бағыттайды
Пікірлерді
зерттеуге
Жаңа білімдерімен талпынады
бөлісуде Оқушылар
белсенділік орынды сұрақ
танытады қояды

Өзгенің пікірін Диалогтік
Қызығушылық
өзгертуге дайын оқытудың
танытады
болады нәтижесі

Оқу үдерісінен
Дәлелдер іздейді
ләззат алады
Технологияның
Мақсаты:
үш сатысы:
Оқушының ойлау Сын тұрғысынан ойлау –
қабілетін
арттыру,сыни оқушының өз бетімен
тұрғыдан және бірлесіп Қызығушылық
талдауға ты ояту
шығармашылық жұмыс
бейімдеу,іскерлік
дағдысын жасауы,ой қозғай отырып
қалыптастыру ,өз ойымен өзгелердің Мағынаны
ойына сыни қарап,естіген тану
Оқушыларды білген білімін
шығармашылыққ
а баулу,оқуға
талдап,тұжырым
Ой
қызығушылығын жасауға бағыттау толғаныс
арттыру,шешім
қабылдай білуге
бейімдеу
Қызығушы Мағынаны Ой толғаныс
лықты ояту тану

Үйрену процесі – бұрынғы Ойлау мен үйренуге Осы кезеңді тиімді
білетін және жаңа білімді бағытталған бұл етуге лайықталған
ұштастырудан тұрады. бағдарламаның екінші “Бес жолды өлең”,
Үйренуші жаңа ұғымдарды, кезеңі мағынаны “Венн диаграммасы”,
түсініктерді, өзінің бұрынғы тану (түсіне білу). Бұл “Еркін жазу”,
білімін жаңа ақпаратпен кезеңде үйренуші “Семантикалық
толықтырады, кеңейте түседі. жаңа ақпаратпен карта”, “Т кестесі”
Сондықтан да, сабақ танысады, тақырып сияқты стратегиялар
қарастырылғалы тұрған мәселе бойынша жұмыс әр сабақтың
жайлы оқушы не біледі, не айта істейді, тапсырмалар ерекшелігіне, ауыр-
алатындығын анықтаудан орындайды. Оның өз жеңілдігіне қарай
басталады. Осы арқылы ойды бетімен жұмыс жасап, лайықты
қозғату, ояту, ми қыртысына белсенділік қолданылады.
тітіркенгіш арқылы әсер ету көрсетуіне жағдай
жүзеге асады. жасалады.
Б.Блум таксономиясы бойынша
танымдық салада
оқу мақсаттарының категориялары

Білу

Түсіну

Қолдану

Талдау

Синтез

Бағалау
Бұл категория оқу Шәкірт:
материалын есте • қолданылған терминдерді
Білу сақтау мен біледі
қайталауды білдіреді. • (есте сақтайды және
Категорияның негізгі қайталайды);
сипаты – қажетті • нақты фактілерді біледі;
мәліметтерді есте • әдістер мен жұмыстың
сақтау. орындалу
• ретін біледі (процедурасын);
• негізгі ұғымдарды біледі;
• ережелер мен қағидаларды
біледі.

Оқу материалын түсінгендіктің көрсеткіші ретінде
келесідей әрекеттерді атқаруды атауға болады:
Түсіну Трансляция – яғни оқу материалын бір «тілден»
екінші «тілге» ауыстыру (мәселен математикалық
формуланы сөзбен айтып беру немесе керісінше;
сөзбен келтірілген мәліметті кесте, схемамен
көрсету, т.б.);
Интерпретация – оқу материалын “өз сөзімен”
түсіндіру, қысқаша баяндау;
Жорамалдау - оқу материалы бойынша әңгіменің
әрі қарай не туралы болатындығын, оның салдары
мен нәтижелерін болжау.
Қолдану
Шәкірт:
Талдау
Синтез Шәкірт
Бағалау Шәкірт

Оқу материалының маңызын анықтау, ол
туралы
өзіндік пікір келтіру, ойын білдіру.
Мұнда шәкірттің пайымдаулары нақты
критерийлерге
негізделуі керек:
- ішкі – құрылымдық, логикалық тұрғыдан;
сыртқы – алдына қойылған мақсаттарға
сәйкестігі
тұрғысынан.

.

Ұқсас жұмыстар
Белсенді оқу
Белсенді оқушы
КОУЧИНГ ҮДЕРІСІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Негізгі хабарламалар
Сын тұрғысынан
Сұхбаттасушыға ешқашан
Дарынды оқушымен АКТ оқушымен жұмыс АКТ жұмыс
Сұрақтарға Суретке Бес жолды
Педагогтың тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі
Проблемалық оқытуды қолданудағы сабақты ұйымдастыру ерекшеліктері
Пәндер