Оқушылардың оқу жетістіктерінің мониторингі: жүйесі, деңгейлері және бағалау құралдары


Slide 1

Оқушылардың оқу жетістіктерінің мониторингі жүйесі

ЖГА-811

Худайбергенова Дилмира

Slide 2

Мониторинг дегеніміз - белгілі бір нәрсенің жай - күйін бақылау, бағалау, талдау және болжау жүйесі, белгілі параметрлерді анықтаудағы бақылау құралы. Мониторинг ішінде басқарудың өзіндік қызметі, педагогикалық іс - әрекет барысындағы бағалау жүргізіледі. Педагогикалық мониторинг педагогикалық жүйенің дамуын болжау, сонымен қатар оның жағдайын үздіксіз бақылауын қамтамасыз етуді көрсетеді. Педагогикалық мониторинг - жасалған жұмыс нәтижесі және баспа құралдары монографиялар, диссертациялар, журналдағы мақала және жарияланымдар арқылы педагогикалық объектінің, құбылыстың күй жайын зерттеу.

Slide 3

Мониторинг не үшін қажет?

Мониторингтің мәні әр тоқсанның не әр тараудың соңында шыққан графиктен осы тұстағы алған білімнің кем тұстары, жетістіктері айқын көрініп тұрады. Даму мониторингіне қарап білім деңгейін оқушы өзі бақылап отырады. Бағалаудағы әділетсіздік мәселесі шешіледі.

Slide 4

Мониторингінің ерекшеліктері:

Slide 5

Білімділік мониторинг көп деңгейлі жүйе.

1 - деңгей (жеке, дара және дербес) оны мұғалім жүзеге асырады.

2 - деңгей - мектепішілік. Мұнда оқушы білімінің дамуын мекеменің әкімшілігі жүзеге асырады. Сыныптардың даму динамикасы бақыланады. Тоқсан, жартыжылдық, жыл бойында анықталған критерий бойынша бақылау жүргізіледі.

3- деңгей. Білім мекемесінің даму динамикасын байқау.

Slide 6

Мониторинг жасаудың бағдарламасы:

Slide 7

Мониторинг жасауда белгілі бір талаптар қойылады, оларды мониторинг жасаудың принциптері деуге де болады:

Мәліметтердің дұрыстығы. Керек мәліметтер нақты және мектеп әкімшілігіне пайдалы болу керек

1) Мәліметтерді салыстыратын мүмкіндіктің болуы. Кез келген үдерістің тек қазіргі деңгейі ғана емес, ондағы өзгерістердің себептерін зерттеу керек болады.

2) Болжамдық. Нәтижелерге сүйене отырып, болуы мүмкін өзгерістерге болжам жасау

Slide 8

Оқушылардың оқу жетістіктерінің мониторингі.

Мазмұнды бақылау және бағалау білім алушылардың жалпы білім беретін пәндерді игеруінің жеке динамикасын анықтауды қарастырады және бір оқушыны басқалармен салыстыруға жол бермейді.

Slide 9

Білім алушылардың оқу пәндерін меңгеру деңгейін бақылау үшін пайдаланылады:

бастапқы жұмыстар (мерзімі: қыркүйектің бірінші аптасы; мақсаты: оқушылардың оқу жылы басындағы пәндік және метапәндік нәтижелерін бекіту) ;

- диагностикалық жұмыстар (мерзімі: жыл бойы; мақсаты: мұғалім таңдаған пәндік мазмұнды ұсыну формаларының тиімділігін зерттеу) ;

-ағымдағы тексеру жұмыстары (мерзімі: жыл бойы; мақсаты: пәндік мазмұнның шағын бірліктерінің игерілуін бақылау) ;

- модульдік тексеру жұмыстары (мерзімі: модуль (бөлім) қорытындысы бойынша) ;

Slide 10
Ұқсас жұмыстар
Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингі: мақсаты, форматы және өткізу тәртібі
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау жүйесі
Критериалды бағалау: оқушылардың оқу жетістігін бағалаудың педагогикалық технологиясы және Қазақстандағы енгізу мәселелері
3-сынып математикасы: деңгейлік тапсырмалар мен оқушылардың даму мониторингі
Ұлыбританиядағы білім жүйесі: мектеп түрлері, оқу сатылары және бағалау жүйесі
Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауда портфолионың рөлі мен бағалау критерийлері
Жаңартылған білім беру үрдісінде география пәнінің оқу жетістіктерінің сапасын бағалаудың әдістері мен әдіснамасы
ХАССП жүйесі: қағидалары, мониторингі және Қазақстандағы енгізілуі
Критериалды бағалау: құрылымы, құралдары және кезеңдері
Бастауыш мектептегі оқу сабақтарында оқушылардың оқу іс-әрекетін ұйымдастыру формалары (әдебиеттік оқу мысалында)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz