Оқушылардың оқу жетістіктерінің мониторингі жүйесі




Презентация қосу
Оқушылардың оқу жетістіктерінің
мониторингі жүйесі

ЖГА-811
Худайбергенова Дилмира
• Мониторинг дегеніміз - белгілі бір нәрсенің жай -
күйін бақылау, бағалау, талдау және болжау жүйесі,
белгілі параметрлерді анықтаудағы бақылау құралы.
Мониторинг ішінде басқарудың өзіндік қызметі,
педагогикалық іс - әрекет барысындағы бағалау
жүргізіледі. Педагогикалық мониторинг
педагогикалық жүйенің дамуын болжау, сонымен
қатар оның жағдайын үздіксіз бақылауын қамтамасыз
етуді көрсетеді.Педагогикалық мониторинг —
жасалған жұмыс нәтижесі және баспа құралдары
монографиялар, диссертациялар, журналдағы мақала
және жарияланымдар арқылы педагогикалық
объектінің, құбылыстың күй жайын зерттеу.
Мониторинг не үшін қажет?

• Мониторингтің мәні әр тоқсанның не әр
тараудың соңында шыққан графиктен осы
тұстағы алған білімнің кем тұстары,
жетістіктері айқын көрініп тұрады. Даму
мониторингіне қарап білім деңгейін
оқушы өзі бақылап отырады. Бағалаудағы
әділетсіздік мәселесі шешіледі.
Мониторингінің ерекшеліктері:

1. Оқушының белгілі білімдегі 2. Шәкірт өз
бір тақырыпты олқылықтарды жою кемшілігін байқайды,
төмендеу мақсатында өз қатарласынан
меңгергенің, аздау тапсырмалар жүйесі қалмау үшін не істеу
алғанын байқап, ұсынылады. керектігін аңғарады.

3. Өз зейінін 4. Білім жүйелігі мен 5. Ойланып оқуға
тәрбиелейді. тізбекті байқайды. дағдыланады.
Білімділік мониторинг көп
деңгейлі жүйе.

• 1 - деңгей (жеке, дара және дербес) оны
мұғалім жүзеге асырады.
• 2 - деңгей – мектепішілік. Мұнда оқушы
білімінің дамуын мекеменің әкімшілігі
жүзеге асырады. Сыныптардың даму
динамикасы бақыланады. Тоқсан,
жартыжылдық, жыл бойында анықталған
критерий бойынша бақылау жүргізіледі.
• 3- деңгей. Білім мекемесінің даму
динамикасын байқау.
Мониторинг жасаудың
бағдарламасы:

1. Зерттеу бағыттарын анықтау.
2. Мониторинг көрсеткіштерін анықтау.
3. Алынған мәліметтердің дұрыстығын қамтамасыз
ететін әдістерді анықтау.
4. Әр бағыт бойынша мәліметтер жинау және
оларды өңдеу, сараптау және сақтау технологиясын
анықтау.
5. Берілген бағыттар бойынша мониторингке
қатысатын мұғалімдердің атқаратын қызметін
белгілеу
• Мониторинг жасауда белгілі бір талаптар
қойылады, оларды мониторинг жасаудың
принциптері деуге де болады:
• Мәліметтердің дұрыстығы. Керек мәліметтер нақты
және мектеп әкімшілігіне пайдалы болу керек
• 1) Мәліметтерді салыстыратын мүмкіндіктің болуы.
Кез келген үдерістің тек қазіргі деңгейі ғана емес,
ондағы өзгерістердің себептерін зерттеу керек
болады.
• 2) Болжамдық. Нәтижелерге сүйене отырып, болуы
мүмкін өзгерістерге болжам жасау
Оқушылардың оқу жетістіктерінің
мониторингі.

• Мазмұнды бақылау және бағалау білім
алушылардың жалпы білім беретін
пәндерді игеруінің жеке динамикасын
анықтауды қарастырады және бір
оқушыны басқалармен салыстыруға
жол бермейді.
Білім алушылардың оқу пәндерін меңгеру
деңгейін бақылау үшін пайдаланылады:
• бастапқы жұмыстар (мерзімі: қыркүйектің бірінші
аптасы; мақсаты: оқушылардың оқу жылы
басындағы пәндік және метапәндік нәтижелерін
бекіту);
• - диагностикалық жұмыстар (мерзімі: жыл бойы;
мақсаты: мұғалім таңдаған пәндік мазмұнды
ұсыну формаларының тиімділігін зерттеу);
• -ағымдағы тексеру жұмыстары (мерзімі: жыл
бойы; мақсаты: пәндік мазмұнның шағын
бірліктерінің игерілуін бақылау);
• - модульдік тексеру жұмыстары (мерзімі: модуль
(бөлім) қорытындысы бойынша);
- қорытынды тексеру
- білім алушылардың
жұмыстары (мерзімі:
жетістіктерін жыл бойы
сәуір-мамыр; мақсаты:
жинақталған
бақылау оқу жылындағы
материалды, оның ішінде
пәндік және
портфолио түрінде
метапредмет мазмұнын
көрсету.
меңгеру);

Ұқсас жұмыстар
БЕЙІНДІК ОҚЫТУ
Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингісі
Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты. Орта жалпы білім
Эксперименттік сыныптардың оқушылар иходиагностикалық жұмыстарды өткізу
Портфолио оқушылар жетістіктерін бағалау құралы ретінде
Психикалық дамуында ауытқуы бар балалар
Оқытуды ұйымдастырудың түрлері
БІЛІМ БЕРУДЕГІ САПА МЕНЕДЖМЕНТІ
Оқушыларды ҰБТ – ға дайындау жұмысының жүйесі
Критериалды бағалау жүйесі
Пәндер