Ата - аналар Жетістіктеріміз жиналыстарын өткізуге арналған нұсқау




Презентация қосу
Тәрбиешілер мен ата-
аналар арасындағы
қарым-қатынас
Ата-ана – баланың бас ұстазы.
Ата-ананың тәрбиесі-бала мінезінің іргетасы.
Баланың бағыт-бағдар алатын шамшырағы
іспеттес.Өзі үлгі болумен қатар мейірім мен
махаббат иесі болуы қажет.
Балаңыздың бас ұстазы-өзің
Ата –аналар Жетістіктеріміз
жиналыстарын
өткізуге арналған
нұсқау.

Ата-аналардың
мамандықтарына Әр топтағы балалардың
сәйкес ата-аналарының
ұйымдарға байланысты ұжымын біріктіруге,
өзара қарым –қатынас ұйымшылдыққа,
жасауды қамтамасыз етеді . береке-бірлікке
қол жеткізе алады.

Бала тәрбиесіндегі педагог
пен ата-ананың Ата -аналардың педагогикалық,
бірлескен іс-әрекетінің психологиялық білімін
нәтижесінеқол жеткізіп, арттыруды
оның жағымды әсері жүзеге асырудың мүмкіндіктері
мен ықпалы айқындалады. қарастырылады.
Ата-аналар жиналыстарын
өткізу формаларының
Кемшіліктеріміз біржақтылығы (үнемі
түрлендіріп, өзгертіп,
жаңаша бағыт-бағдар
ұстана алмауы)

Ата-аналардың аталған Педагогикалық
Жиналыстарға қатысу біліктілік пен
белсенділігінің іскерліктің жеткілік-
Төмендегі. сіздігі

Балабақша жайында-
ғы жағымсыз мәлі- Қаржы мәселесі
Ата-аналармен меттер мен дұрыс жайында дұрыс
қарым-қатынас емес ақпараттардың шешімдер қабылдануы
жасаудағы қездесетін таратылуы қажеттілігі
қиындықтар
Ата-аналар
жиналыстарын
дұрыс өткізу
үшін
педагогтар
есіне

Алға қоятын мақсатыңыз нақты, айқын болсын.

Жиналысқа арнайы мамандар шақыру ең тиімді көмекші болмақ. Атап
айтқанда: психолог, әлеуметтік психолог, балалар дәрігері,
ғалым-педагогтар

Ата-аналар жиналысының тақырыбына сәйкес осы бағыттағы алуан
түрлі әдебиеттермен танысу қажеттілігі

Жиналысты өткізуге алдын ала дайындық кезеңін жасау (жиналысқа
дейін талдауға ұсынылатын сұрақтармен таныстыру, пікірлесу, өз
ойларын ортаға салуға ұсыныс жасау, сауалнама жүргізу, оны
алдын ала талдау)
Ұйымдастыру формасы ата-аналардың белсенділігі туғызатындай
қызықты, тартымды болуы шарт: іскерлік ойындар, ата-аналар рингі,
шағын топтармен жұмыс, тренинг,тпікірсайыс, дөңгелек үстел,
Отбасылық кеңес, т.б.)

Жұмыс барысында рефлексия жүргізуді
ойластыру(сөз ойла, тез ойла,
арттерапия, сұрақ сауалдар, ойын жаттығулар, т.б.)

Жиналыс өткізілетін орын таза, желдетілген болуы керек,
іс-әрекетке қажетті құрал-жабдықтар
жеткілікті және оларды қалай орналастыру
қажеттілігі алдын ала ойластырылуы керек.

Ата-аналар жиналыстарында балабақшадағы кезеңде баланың іс-
әрекеті немесе мінез-құлқындағы кемшіліктер жайында айтудың
қажеті жоқ, оларға сенімділікпен қараңыз, кінә тағудан аулақ
болыңыз
Баланың жақсы жақтарын айту сіздің міндетіңіз
екенін ұмытып кетпеңіз.

Ата-аналар жиналысына қатысушыларды
мадақтауды, ризашылық
білдіруді естен шығармаңыз.
Сөз сөйлеуді қалай бастау керек? Шаршы топ
алдында сөз сөйлеу алғашқыда қиындық туғызатыны
белгілі.Дей тұрғанмен де ол өте маңызды,әрі құрметті.
Бастапқыда тыңдаушылардың ақыл-ойы зерек, тың
сондықтан жақсы әсер қалдыруға болады. Сөз
сөйлеуге алдын ала дайындалу керек.
Сөйлейтін сөз қысқа да нұсқа, нақты болғаны абзал

Сөз сөйлеуде бірден ең негізгі
мәселенің мәнін ашудан бастаңыз.

Сөз сөйлеуді бастағанда әзіл-сықақ немесе
сын пікірлер айтудан аулақ
болыңыз,ол үнемі сәтті бола бермейді.

Сөйлеу барысында жөнді-жөнсіз
кешірім сұрау ағаттық ,
не айтқыңыз келді соны нақ,
дәлелді түрде айтыңыз және
өзіңізге белгіленген орында болыңыз.

Аудиторияны өзіңізге тарту үшін сөз сөйлеуді
бастағанда төмендегі әдіс-тәсілдерді пайдаланыңыз.
Тыңдаушылар
Қызықты
дың
көрнекілік
қызығушылығын
көрсетуден
арттыра біліңіз;
бастап
сойлегеніңіз
тиімді болмақ;

Тыңдаушылар Сіздің сөзіңіз
ға сұрақ қоюды тыңдаушылард
ұмытпаңыз; ың өмірімен
тығыз
байланысты
екенін дәйекті
түрде дәлелдей
біліңіз.
Сөз
Сөз сөйлеуде
сөйлеуде ойыңызды
ойыңызды айқын
айқын
жеткізу
жеткізу үшін
үшін не
не істеу
істеу керек?
керек?
1.1. Сөз
Сөзсөйлеуде
сөйлеудеойды
ойдықарапайым
қарапайымтілмен
тілментүсінікті
түсініктіжетік
жетікайта
айтабілу
білу
керек.
керек.
2.2. Тыңдаушылардың
Тыңдаушылардыңкөріп
көріпқабылдауына
қабылдауынажақсы
жақсыәсерәсерете
етебіліңіз.
біліңіз.
3.3. Айтайын
Айтайындеген
дегеннегізгі
негізгіидеяны
идеянықайталаңыз,
қайталаңыз,бірақ
бірақбір
бірсөзді
сөздінемесе
немесе
сөз тіркесі үнемі қайталанбасын.
сөз тіркесі үнемі қайталанбасын.
4.4. Ойды
Ойдытиянақтау
тиянақтауүшін
үшіннақты
нақтымысалдар
мысалдармен
менжағдаяттар
жағдаяттар
қолданыңыз.
қолданыңыз.
5.5. Сөйлеу
Сөйлеубарысында
барысындаөте
өтекөп
көпмәселелерді
мәселелердіқамтуға
қамтуға
тырыспағаныңыз жөн.
тырыспағаныңыз жөн.
6.6. Сөзді
Сөздіаяқтауда
аяқтаудақысқаша
қысқашатүйін
түйінжасауды
жасаудыұмытпаңыз.
ұмытпаңыз.
7.7. Егер
Егермүмкіндік
мүмкіндікьолса,
ьолса,нақты
нақтыұсыныс
ұсыныспенпенидеяны
идеянықалыптастыру
қалыптастыру
жолын қарастырыңыз.
жолын қарастырыңыз.
8.8. Аудиторияны
Аудиториянысөйлеу
сөйлеубарысында
барысындатолықтолыққамтуды
қамтудыжәне
және
қызығушылықты ояту негізгі міндетіңіз екенін ұмытпаңыз.
қызығушылықты ояту негізгі міндетіңіз екенін ұмытпаңыз.
Сөз соңы ең маңызды страгетиялық элемент.
Тыңдаушылар сөз соңындағы айтылғанды
естерінде жақсы сақтайды. Сөзді аяқтауға да
жақсы дайындық керек. Ол үшін:

Ойды түйіндеу, өз сөзіңіздің қысқаша негізгі
Ойды түйіндеу, өз сөзіңіздің қысқаша негізгі
нұсқауы,негізгі
нұсқауы,негізгіидея;
идея;
Іске кірісуге шақыру, оны орындаудың
Іске кірісуге шақыру, оны орындаудың
жолдарын
жолдарынбелгілеу;
белгілеу;
Тыңдаушыларға орынды мадақтаулар айту,
Тыңдаушыларға орынды мадақтаулар айту,
күлкіге
күлкігешақыру;
шақыру;
Эмоционалдық көңіл күйді көтеру;
Эмоционалдық көңіл күйді көтеру;
Ата-аналар жиналысының тақырыбы

Ата-аналарға
арналған
Ата-аналарен ережелермен толық
танысу,келісім шартқа таныстыру
қол қойдыру,
жоспармен таныстыру.

Ата-аналар комитетін
сайлау,сұрақтарына
жауап беру

Мерзімі Қыркүйек

Жауапты Тәрбиешілер
Назарларыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Ата - ана
Сынып жетекші мен ата – ана байланысын арттыру арқылы бала тәрбиесін жетілдіру ізгілендіру жолдары
Ата - аналар
ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ
ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫНЫҢ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ
Отбасы тәрбиесінің негіздері
Психологиялық кеңес жұмыстары
Сынып жетекшісі қызметін ұйымдастыру
Мұғалім - Сынып журналы
Қазіргі кезеңдегі психологиялық қызметтің негізгі жұмыс бағыттары мен іс - құжаттарының түрлері
Пәндер