Пациент қауіпсіздігі
Презентация қосу
ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫНЫҢ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ
ДЕНСАУЛЫҚ
КОММУНАЛЬНОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ
САҚТАУ БАСҚАРМАСЫНЫҢ
НА ПРАВЕ ХОЗЯЙСТВЕННОГО
ШАРУАШЫЛЫҚ ЖҮРГІЗУ
ВЕДЕНИЯ
ҚҰҚЫҒЫНДАҒЫ
«ВЫСШИЙ
«ЖОҒАРЫ
МЕДИЦИНСКИЙ КОЛЛЕДЖ»
МЕДИЦИНА КОЛЛЕДЖІ»
УПРАВЛЕНИЯ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ
ГОРОДА ШЫМКЕНТ
КӘСІПОРНЫ
БӨЖ
Тақырыбы: Науқастардың
қауіпсіздігі.
Орындаған:Тастанбек Д.А.
Тексерген:Искакова М.К.
Тобы:МБ20«А»
ШЫМКЕНТ 2021
Жоспар:
Науқастардың қауіпсіздігі
1.Қауіпсіз қоршаған орта
2.Пациент қауіпсіздігі
3.Қауіпті факторлар
4.Дәрігер мен пациент арасындағы
қарым-қатынас
6.Пациент қозғалыс режимдері
7.Қорытынды
Негізгі фактілер
Денсаулыққа қауіпті медициналық көмектің салдарынан болатын жағымсыз жағдайлар
әлемдегі өлім мен мүгедектіктің негізгі 10 себептерінің бірі болып көрінеді (1).
Табысы жоғары елдерде стационарлық көмек кезінде әрбір оныншы пациент зиян шегеді
деп есептеледі (2). Зиянды бірқатар жағымсыз құбылыстар тудыруы мүмкін, олардың 50%
дерлік алдын алуға болады (3).
Жыл сайын 134 миллион қолайсыз жағдайлар төмен және орташа табысы бар елдердегі
(LMIC) ауруханаларда қауіпті медициналық қызмет көрсету нәтижесінде орын алады, оның
ішінде жыл сайын 2,6 миллион науқас қайтыс болады (4).
Басқа зерттеуде LMIC денсаулыққа зиянды медициналық көмектің салдарынан туындаған
барлық жағымсыз құбылыстардың үштен екісіне және мүгедектік пен өлімге байланысты
өмір сүрген жылдарға (мүгедектік түзетілген өмір жылдары немесе DALYs) сәйкес келеді
(5).
Әлемде 10 науқастың төртеуі алғашқы және амбулаториялық-емханалық көмекке зиянын
тигізеді. 80% жағдайда зиянның алдын алуға болады. Диагностикадағы, сондай-ақ дәрі-
дәрмектерді тағайындаудағы және қолданудағы қателіктер ең ауыр салдары болып
табылады (6).
Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымына (ЭЫДҰ) мүше елдерде
ауруханалардағы барлық шығындар мен жұмыс жүктемесінің 15% -ы жағымсыз
құбылыстардың тікелей салдары болып табылады (2).
Пациенттерге зиянды азайтуға ресурстарды жұмсау шығындарды едәуір үнемдеуге және ең
бастысы, науқастардың денсаулығының жақсаруына әкелуі мүмкін (2). Бұл саладағы
профилактикалық іс-шараның мысалы ретінде пациенттермен өзара әрекеттесу сапасын
жақсартуға болады, егер ол дұрыс ұйымдастырылған болса, науқастарға зиян келтіру
жүктемесін 15% төмендетуге болады (6).
Пациенттің қауіпсіздігі дегеніміз не?
Пациенттердің қауіпсіздігі - бұл медициналық көмек көрсету
процедураларының күрделене түсуіне байланысты пайда болған
медициналық тәртіп, бұл денсаулық сақтау жағдайында пациенттерге
зиян шкаласының ұлғаюымен қатар жүреді. Бұл пәннің міндеті -
медициналық көмек көрсету процесінде пациенттерге келтірілген
қауіптің, қателіктер саны мен зияндылықтың деңгейін алдын-алу және
азайту. Бұл пәннің негізі қателіктер мен жағымсыз құбылыстардан
үйренуге негізделген тәжірибені үнемі жетілдіру болып табылады.
Пациенттердің қауіпсіздігі - бұл сапалы медициналық қызметтерді
ұсынудың алғышарты. Дүниежүзіндегі сапалы медициналық қызметтер
тиімді, қауіпсіз және адамдарға бағытталған болуы керек екендігі
даусыз. Сонымен қатар, сапалы медициналық көмек уақытылы, әділетті,
кешенді және тиімді қызметтерді көрсетуді көздейді.
Пациентке қауіпсіз емделу ортасы
деп пациентті қанағаттандыратын
қоршаған орта болып табылады
Қауіпсіз ауруханалық ортаға
қойылатын талаптар:
- Инфекциялық қауіпсіздік режимі;
- Пациенттің гигиенасын қамтамасыз
ету;
- Науқас – дәрігер – туыс қатынасы;
- Науқастың дұрыс тамақтану режімі;
Медицина қызметкерлерінің жеке
гигиеналық талаптарын сақтауы;
Әдетте емдеу үшін пайдаланылатын мөлшерлердегі дәрілерге
қарсы болып өтетін қауіпті, болжамдалмайтын реакциялар
дәрілерге қолайсыз реакциялар деп аталады. Дәрілердің
қауіпсіздігі пациент қауіпсіздігі құрамдас бөліктерінің бірі
болып табылады
Пациенттің қауіпсіздігі – сапалы перинаталдық көмек
көрсетудің маңызды компоненті. Оның мақсаты емдеу
уақытында пациентке зиянкестік істеуді максималды азайту.
Бүкіл әлемдік денсаулық сақтау ұйымы медициналық көмек
сапасын анықтайды. Пациенттің қауіпсіздігі - бұл жиі теріс
салдарға әкелетін медициналық қателіктердің алдын алу,
азайту, есеп беру және талдау арқылы денсаулық сақтаудағы
қауіпсіздікке баса назар аударатын пән
Эмоционалды қауіпсіздікті қалыптастыру үшін:
Ауруханада тыныштық, сабырлы және
достық атмосфераны сақтау;
науқаспен оң интонациясы бар тек төмен
дауыспен байланыс жасау;
ыңғайлы интерьерді құру, демалуға арналған
нысандардың болуы және жақын маңдағы
науқастарға бару;
науқастардың бос уақытын ұйымдастыру, кез-
келген қолжетімді қызметке, мысалы, оқу,
тоқу, теледидарды көруге мүмкіндік беру;
Қауіпті факторлар
1) психосоциалды;
Депрессия,стресс,қарым-қатынас
қиыншылықтары, өзіне деген сезімнің
жоғалуы
2) адам өміріне қауіпті
Түрлі ауыр жарақаттар, күйіктер, үсіп қалу,
Жүріп-тұра алмауы, әлсіздік
Адам өміріне қауіп төндіретін факторлар:
дененің қорғаныс функцияларын
азайтады;
дененің тұрақты қалпы бұзылуы;
сенімсіздік, шешімді қабылдаудағы
қиналу
дәрілік терапия қабылдағанда
асқынуларының жоғары қаупі;
жоғары АІИ тәуекелі;
Адам өмірінің бұзылуына әкеп соғуы жағдайларды болдырмау
үшін, медбике алғашқы медициналық филиалының жұмыс
күнделікті, режимінде науқастың таныстыруға және олардың
сақталуын бақылауға тиіс.
айла-шарғы және пациент рәсімдерді нәтижесінде асқыну қаупін
азайту үшін, олардың кейін мінез-құлық ережелерін сақтамау
ықтимал салдары туралы хабардар болуы тиіс.
рәсімдерді кезінде сарқырама, жарақат, күйік, азық-түлік улану
және электр тогына түсу қаупін азайтуға бағытталған Мейірбике
ісі араласу, авариялар жоғары тәуекел науқастарды анықтауға
бағытталған болуы тиіс. Балалар мен егде жастағы науқастардағы
жазатайым оқиғалар қаупі ерекше. ВБ-ның алдын алу үшін
мейірбике науқастың жұқпалы қауіпсіздігіне және жеке
гигиеналық режиміне сәйкес болуы керек. Науқастың өмірінің
қауіпсіздігіне қатер төндіретін белгілі бір жағдайлардың
туындауын әрдайым қарастыруға болмайды.
ОСЫ ФАКТОРЛАР АУРУХАНАНЫҢ
ҚАУІПСІЗДІГІНЕ КЕДЕРГІ КЕЛТІРУІ
МҮМКІН:
Инфекциалдық
Химиялық токсикалық
Физикалық - жарақаттану
Психологиялық-эмоциоалды стресс
Медицина қызметкері мен пациент қатынасы
Медицина қызметкерінің пациентпен арасында өзара қатынасты орнатудың
бірнеше кезеңдері болады:- бастапқы кезең – бұл кезеңде пациент пен медицина
қызметкері бір-бірімен танысады. Пациент өз проблемаларына бойлағанымен,
жаңа ортаға бейімделу үшін ол айналадағы тұлғалармен контактта болуға
мәжбүр. Медицина қызметкері пациент туралы түсінік алады. Бұл кезеңде тұлға
қасиеттері ғана емес, пациент пен медқызметкер бір-бірінде шақыратын сол
реакциялар да маңызды;
- жайылған кезең - өзарақатынас енді пациент пен медицина қызметкері
арасында қалыптасқан контактқа байланысты болады;
- соңғы кезең.
Медицина қызметкері мен пациент арасындағы қатынастың маңызды
принциптерінің бірі дистрибутивтік әділдік болып табылады. Бұл медициналық
көмек көрсету міндеттілігі мен тең қол жетімділігін білдірді. Әдетте бұл
принцип заң шығару акттерінде көрінеді және әлеуметтік негізделген. Әрбір
қауымдастық өз мүмкіндіктеріне қарай медициналық көмек көрсетудің ережесі
мен реттілігін орнатады. Медицина қызметкері ұдайы өзін жетілдіруі тиіс, оған
барлық әсемдік пен жоғары құбылысты танып білу ұмтылысы табиғи болуы
керек. Егер оны поэзия, сурет, гуманитарлық ғылымдар қызықтырмаса, онда
айналадағы әлемге, оның ішінде науқас адамға қызығушылығы сөнеді.
Немқұрайлылық аяу, мүсіркеу сезімін азайтады.
Науқас пен медицина қызметкері арасындағы өзараәрекет түрлерін сипаттау
үшін америка философы Роберт Витч төрт базалық модельді бөліп көрсетті.
Медициналық қызметкер мен пациенттің арасындағы өзара қарым-
қатынас
Медицина қызметкері пациенттің абыройы мен құндылығын
құрметтеуге тиіс, оған және туыстарына ілтипатты және шыдамды
қарым-қатынас жасауы тиіс.
Пациентке деген дөрекі және адамгершілікке жатпайтын әрекет
жасау, оның абыройын таптау, және де кез-келген үстемдің көрінісі
немесе пациенттердің бірін артық көру немесе жақтырмау медицина
қызметкері тарапынан жіберуге жатпайтын іс-қимылдар.
Туысқандары мен жақын адамдарының науқас жағдайына
мазасыздануын түсіністікпен қабылдауға, дегенмен осы кезде
жеткілікті кәсіби себептерсіз пациенттің және отбасы мүшелерінің
жеке жұмыстарына араласпауы тиіс.
Медицина қызметкері медициналық көмекті пациенттің еркіндігі
мен абыройына титтей де қысымсыз көрсетуі тиіс.
Пациент-қоғам, пациент-отбасы және т.б. мүдделер қақтығыс туу
кезінде медицина қызметкері пациент мүддесін, оның жүзеге
асырылуы пациенттің өзіне немесе айналысына тікелей зардап
шектірмеген жағдайда, артық көруі тиіс
Пациент қозғалыс режимдері:
Қатаң төсектік;(стенокардиа, өткір инфаркт миокарды н/е ауыр
жарақаттар кезінде) Пациентке жүріп-тұруға,отыруға,бұрылуға
рұқсат берілмейді. Гигиеналық, физиологиялық әрекеттер төсекте
орындалады.
Төсектік; Пациентке бұрылуға, отыруға болады, бірақ төсектен
алыстауға блмайды. Жеңіл физиологиялық жаттығулар орындауға
болады. Тамақтануға, гигиеналық талаптарды орындауға мейірбике
көмектеседі.
Жартылай төсектік: Пациент барлық уақытын төсекте өткізеді,
тамақтануға арнайы орындыққа отыруына болады. Дәретханаға
мейіирбике бақылауымен барады.
Палаталық: Пациентке палата ішінде жүріп тұруға рұқсат беріледі.
Тамақтану, жеке гигиенаны пациент өз еркімен орындай алады.
ЕРКІН (Ортақ): Пациент өз жағдайын өзі жасай алады. Коридорда
жүруге, асханаға баруына болады. Аурухана сыртына серуендеп
шығуына болады. Мейірбике жұмысы пациентті сырттай бақылауда
ұстау.
Пациенттің қозғалыс режимін
сақтауды медбике қадағалайды
Паценттің қозғалыс
режимін таңдауды
дәрігер шешеді
Адамның өмірі мен денсаулығы – басты, негізгі құндылықтар. Медицина қызметкерінің
қызметі адам өне бастаған кезінен оның денсаулығын сақтауға бағытталған және одан
адамға деген адамгершілік қасиетті, оның тұлғасына құрметпен, тілектестікпен,
ниеттестікпен, мейірбандылықпен, қайырымдылықпен, төзімділікпен, өзара
сенімділікпен, тәртіптілікпен және әділеттілікпен қарауды талап етеді
Пациенттердің құқығын қорғау саясаты
Пациенттер құқығын қорғау саясатының мақсаты-пациенттердің қолжетімді, қауіпсіз,
сапалы медициналық көмек алуы үшін қонституциялық құқықтарын жүзеге асыру.
Пациент құқығын қорғау саясатының принциптері
Медициналық көмектің сапасына және пациент қауіпсіздігіне тікелей немесе жанама
түрде әсер ететін емхананың барлық қызметкерлері өздерінің іс-әрекетінде пациент
құқығын қорғау саясатының принциптерін басшылыққа алады. Бұл принциптерге
мыналар кіреді:
-пациент мұқтаждығы мен үмітіне қарай орайластырылу;
-көрсетілетін медициналық көмектің жоғары сапалы және қолжетімді болуына бағытталу;
-пациенттер қауіпсіздігін қамтамасыз ету;
-пациенттер құқықтарын жүзеге асыру;
– медициналық көмектің сапасы мен пациенттер қауіпсіздігінің үздіксіз процесіне әрбір
қызметкердің қатысуын негіздеу;
-медициналық қызмет пен пациенттер қауіпсіздігі саласындағы міндеттер мен
мәселелерді шешудің жүйелі амал-тәсілдері
Назарларыңызға рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz