Пациент қауіпсіздігі


Slide 1

Орындаған:Тастанбек Д. А.

Тексерген:Искакова М. К.

Тобы:МБ20«А»

ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫНЫҢ ДЕНСАУЛЫҚ

САҚТАУ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ШАРУАШЫЛЫҚ ЖҮРГІЗУ ҚҰҚЫҒЫНДАҒЫ

«ЖОҒАРЫ

МЕДИЦИНА КОЛЛЕДЖІ»

МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ

КӘСІПОРНЫ

ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ НА ПРАВЕ ХОЗЯЙСТВЕННОГО ВЕДЕНИЯ

«ВЫСШИЙ

МЕДИЦИНСКИЙ КОЛЛЕДЖ»

УПРАВЛЕНИЯ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ

ГОРОДА ШЫМКЕНТ

ШЫМКЕНТ 2021

БӨЖ

Тақырыбы: Науқастардың қауіпсіздігі.

Slide 2

Жоспар:

Науқастардың қауіпсіздігі

1. Қауіпсіз қоршаған орта

2. Пациент қауіпсіздігі

3. Қауіпті факторлар

4. Дәрігер мен пациент арасындағы қарым-қатынас

6. Пациент қозғалыс режимдері

7. Қорытынды

Slide 3

Негізгі фактілер

Денсаулыққа қауіпті медициналық көмектің салдарынан болатын жағымсыз жағдайлар әлемдегі өлім мен мүгедектіктің негізгі 10 себептерінің бірі болып көрінеді (1) .

Табысы жоғары елдерде стационарлық көмек кезінде әрбір оныншы пациент зиян шегеді деп есептеледі (2) . Зиянды бірқатар жағымсыз құбылыстар тудыруы мүмкін, олардың 50% дерлік алдын алуға болады (3) .

Жыл сайын 134 миллион қолайсыз жағдайлар төмен және орташа табысы бар елдердегі (LMIC) ауруханаларда қауіпті медициналық қызмет көрсету нәтижесінде орын алады, оның ішінде жыл сайын 2, 6 миллион науқас қайтыс болады (4) .

Басқа зерттеуде LMIC денсаулыққа зиянды медициналық көмектің салдарынан туындаған барлық жағымсыз құбылыстардың үштен екісіне және мүгедектік пен өлімге байланысты өмір сүрген жылдарға (мүгедектік түзетілген өмір жылдары немесе DALYs) сәйкес келеді (5) .

Әлемде 10 науқастың төртеуі алғашқы және амбулаториялық-емханалық көмекке зиянын тигізеді. 80% жағдайда зиянның алдын алуға болады. Диагностикадағы, сондай-ақ дәрі-дәрмектерді тағайындаудағы және қолданудағы қателіктер ең ауыр салдары болып табылады (6) .

Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымына (ЭЫДҰ) мүше елдерде ауруханалардағы барлық шығындар мен жұмыс жүктемесінің 15% -ы жағымсыз құбылыстардың тікелей салдары болып табылады (2) .

Пациенттерге зиянды азайтуға ресурстарды жұмсау шығындарды едәуір үнемдеуге және ең бастысы, науқастардың денсаулығының жақсаруына әкелуі мүмкін (2) . Бұл саладағы профилактикалық іс-шараның мысалы ретінде пациенттермен өзара әрекеттесу сапасын жақсартуға болады, егер ол дұрыс ұйымдастырылған болса, науқастарға зиян келтіру жүктемесін 15% төмендетуге болады (6) .

Slide 4

Пациенттің қауіпсіздігі дегеніміз не?

Пациенттердің қауіпсіздігі - бұл медициналық көмек көрсету процедураларының күрделене түсуіне байланысты пайда болған медициналық тәртіп, бұл денсаулық сақтау жағдайында пациенттерге зиян шкаласының ұлғаюымен қатар жүреді. Бұл пәннің міндеті - медициналық көмек көрсету процесінде пациенттерге келтірілген қауіптің, қателіктер саны мен зияндылықтың деңгейін алдын-алу және азайту. Бұл пәннің негізі қателіктер мен жағымсыз құбылыстардан үйренуге негізделген тәжірибені үнемі жетілдіру болып табылады.

Пациенттердің қауіпсіздігі - бұл сапалы медициналық қызметтерді ұсынудың алғышарты. Дүниежүзіндегі сапалы медициналық қызметтер тиімді, қауіпсіз және адамдарға бағытталған болуы керек екендігі даусыз. Сонымен қатар, сапалы медициналық көмек уақытылы, әділетті, кешенді және тиімді қызметтерді көрсетуді көздейді.

Slide 5

Пациентке қауіпсіз емделу ортасы деп пациентті қанағаттандыратын қоршаған орта болып табылады

Slide 6

Қауіпсіз ауруханалық ортаға қойылатын талаптар:

- Инфекциялық қауіпсіздік режимі;

- Пациенттің гигиенасын қамтамасыз ету;

- Науқас - дәрігер - туыс қатынасы;

- Науқастың дұрыс тамақтану режімі;

Медицина қызметкерлерінің жеке гигиеналық талаптарын сақтауы;

Slide 7 Slide 8

Әдетте емдеу үшін пайдаланылатын мөлшерлердегі дәрілерге қарсы болып өтетін қауіпті, болжамдалмайтын реакциялар дәрілерге қолайсыз реакциялар деп аталады. Дәрілердің қауіпсіздігі пациент қауіпсіздігі құрамдас бөліктерінің бірі болып табылады

Пациенттің қауіпсіздігі - сапалы перинаталдық көмек көрсетудің маңызды компоненті. Оның мақсаты емдеу уақытында пациентке зиянкестік істеуді максималды азайту. Бүкіл әлемдік денсаулық сақтау ұйымы медициналық көмек сапасын анықтайды. Пациенттің қауіпсіздігі - бұл жиі теріс салдарға әкелетін медициналық қателіктердің алдын алу, азайту, есеп беру және талдау арқылы денсаулық сақтаудағы қауіпсіздікке баса назар аударатын пән

Slide 9

Эмоционалды қауіпсіздікті қалыптастыру үшін:

Ауруханада тыныштық, сабырлы және достық атмосфераны сақтау;

науқаспен оң интонациясы бар тек төмен дауыспен байланыс жасау;

ыңғайлы интерьерді құру, демалуға арналған нысандардың болуы және жақын маңдағы науқастарға бару;

науқастардың бос уақытын ұйымдастыру, кез-келген қолжетімді қызметке, мысалы, оқу, тоқу, теледидарды көруге мүмкіндік беру;

Slide 10

Қауіпті факторлар

1) психосоциалды;

Депрессия, стресс, қарым-қатынас

қиыншылықтары, өзіне деген сезімнің жоғалуы

2) адам өміріне қауіпті

Түрлі ауыр жарақаттар, күйіктер, үсіп қалу,

Жүріп-тұра алмауы, әлсіздік

Slide 11

Адам өміріне қауіп төндіретін факторлар:

дененің қорғаныс функцияларын азайтады;

дененің тұрақты қалпы бұзылуы;

сенімсіздік, шешімді қабылдаудағы қиналу

дәрілік терапия қабылдағанда асқынуларының жоғары қаупі;

жоғары АІИ тәуекелі;

Slide 12

Адам өмірінің бұзылуына әкеп соғуы жағдайларды болдырмау үшін, медбике алғашқы медициналық филиалының жұмыс күнделікті, режимінде науқастың таныстыруға және олардың сақталуын бақылауға тиіс.

айла-шарғы және пациент рәсімдерді нәтижесінде асқыну қаупін азайту үшін, олардың кейін мінез-құлық ережелерін сақтамау ықтимал салдары туралы хабардар болуы тиіс.

рәсімдерді кезінде сарқырама, жарақат, күйік, азық-түлік улану және электр тогына түсу қаупін азайтуға бағытталған Мейірбике ісі араласу, авариялар жоғары тәуекел науқастарды анықтауға бағытталған болуы тиіс. Балалар мен егде жастағы науқастардағы жазатайым оқиғалар қаупі ерекше. ВБ-ның алдын алу үшін мейірбике науқастың жұқпалы қауіпсіздігіне және жеке гигиеналық режиміне сәйкес болуы керек. Науқастың өмірінің қауіпсіздігіне қатер төндіретін белгілі бір жағдайлардың туындауын әрдайым қарастыруға болмайды.

Slide 13

Инфекциалдық

Химиялық токсикалық

Физикалық - жарақаттану

Психологиялық-эмоциоалды стресс

ОСЫ ФАКТОРЛАР АУРУХАНАНЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІНЕ КЕДЕРГІ КЕЛТІРУІ МҮМКІН:

Slide 14

Медицина қызметкері мен пациент қатынасы

Медицина қызметкерінің пациентпен арасында өзара қатынасты орнатудың бірнеше кезеңдері болады:- бастапқы кезең - бұл кезеңде пациент пен медицина қызметкері бір-бірімен танысады. Пациент өз проблемаларына бойлағанымен, жаңа ортаға бейімделу үшін ол айналадағы тұлғалармен контактта болуға мәжбүр. Медицина қызметкері пациент туралы түсінік алады. Бұл кезеңде тұлға қасиеттері ғана емес, пациент пен медқызметкер бір-бірінде шақыратын сол реакциялар да маңызды;

- жайылған кезең - өзарақатынас енді пациент пен медицина қызметкері арасында қалыптасқан контактқа байланысты болады;

- соңғы кезең.

Медицина қызметкері мен пациент арасындағы қатынастың маңызды принциптерінің бірі дистрибутивтік әділдік болып табылады. Бұл медициналық көмек көрсету міндеттілігі мен тең қол жетімділігін білдірді. Әдетте бұл принцип заң шығару акттерінде көрінеді және әлеуметтік негізделген. Әрбір қауымдастық өз мүмкіндіктеріне қарай медициналық көмек көрсетудің ережесі мен реттілігін орнатады. Медицина қызметкері ұдайы өзін жетілдіруі тиіс, оған барлық әсемдік пен жоғары құбылысты танып білу ұмтылысы табиғи болуы керек. Егер оны поэзия, сурет, гуманитарлық ғылымдар қызықтырмаса, онда айналадағы әлемге, оның ішінде науқас адамға қызығушылығы сөнеді. Немқұрайлылық аяу, мүсіркеу сезімін азайтады.

Науқас пен медицина қызметкері арасындағы өзараәрекет түрлерін сипаттау үшін америка философы Роберт Витч төрт базалық модельді бөліп көрсетті.

Slide 15

Медициналық қызметкер мен пациенттің арасындағы өзара қарым-қатынас Медицина қызметкері пациенттің абыройы мен құндылығын құрметтеуге тиіс, оған және туыстарына ілтипатты және шыдамды қарым-қатынас жасауы тиіс. Пациентке деген дөрекі және адамгершілікке жатпайтын әрекет жасау, оның абыройын таптау, және де кез-келген үстемдің көрінісі немесе пациенттердің бірін артық көру немесе жақтырмау медицина қызметкері тарапынан жіберуге жатпайтын іс-қимылдар. Туысқандары мен жақын адамдарының науқас жағдайына мазасыздануын түсіністікпен қабылдауға, дегенмен осы кезде жеткілікті кәсіби себептерсіз пациенттің және отбасы мүшелерінің жеке жұмыстарына араласпауы тиіс. Медицина қызметкері медициналық көмекті пациенттің еркіндігі мен абыройына титтей де қысымсыз көрсетуі тиіс. Пациент-қоғам, пациент-отбасы және т. б. мүдделер қақтығыс туу кезінде медицина қызметкері пациент мүддесін, оның жүзеге асырылуы пациенттің өзіне немесе айналысына тікелей зардап шектірмеген жағдайда, артық көруі тиіс

Slide 16

Пациент қозғалыс режимдері:


Ұқсас жұмыстар
ПАЦИЕНТ ЖӘНЕ ОНЫҢ ЖАҚЫНДАРЫНЫҢ ҚАУІПСІЗ ҚОРШАҒАН ОРТАСЫ
Клиникалық зерттеу фазалары
Дәрілік препараттардың қауіпсіздігі мен пайдасын анықтау
Ғылыми зерттеулердегі пациенттердің ролі. Пациент құқығы
Ғылыми зерттеулердегі наукастың рөлі. Пациент құқығы
Гигеналық деңгейде қолды өңдеу
Медицинадағы биоэтика
Дәрігерлік қателіктер
Орта және кіші медицина қызметкерлердің қызметіне әкімшілік бақылауды ұйымдастыру
Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау министрлігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz