Критериалды бағалау моделі Ішкі жиынтық бағалау




Презентация қосу
Б.Блум таксономиясы.
Кəсіптік колледж оқушыларының
критериалды бағалауын
ұйымдастырудың психологиялық-
педагогикалық негіздері.
Жоғары сынып оқушыларының
оқу пəндері бойынша оқу
əрекетінің нəтижесін критериалды
бағалау процедурасына
қойылатын талаптар.
Орындаған: Шәми Г. ҚТӘ-205
Тексерген: Әсілбек Н.
Жоспары:
І.Кіріспе
Б.Блум таксономиясы
ІІ.Негізгі бөлім
Кəсіптік колледж оқушыларының критериалды бағалауын ұйымдастырудың
психологиялық-педагогикалық негіздері
ІІІ.Қорытынды бөлім
Жоғары сынып оқушыларының оқу пəндері бойынша оқу əрекетінің нəтижесін
критериалды бағалау процедурасына қойылатын талаптар
Бенджамин Блум таксономиясы – педагогикалық
мақсаттардың классификациялық амалы.
1956 жылы Бенджамин Блум өзінің қол астындағы бір топ
ғалымдармен « Блум таксономиясын» ұсынып, «Білім беру
таксономия мақсаты: Таным сферасы» атты кітабы жарық
көрді.
Б.Блум таксономиясы

Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау
Синтездеу
Бағалау
Бағалау
Жинақтау Өз пікірін
білдіреді,
Талдау Алған өзін
білімнен бағалайды,
Қолдану Алған жаңа өнім
білімін бағалап
Теориялық шығарады үйренеді.
Түсіну талдап,
білімді саралайды Қорытынды
Білу Оқушы практика шығарады
білімді жүзінде
Оқушы қабылдайды
алатын білім қолданады
ғ түсінеді
негіздері
Кәсіптік колледж студенттерін критериалды бағалау кезінде әр
Кə с іптік колледж оқушыла рының крите риа лды ба ға лауын ұйымда стырудың пс ихологиялық- педа гогика лық не гізде рі

студенттің тұлғалық жеке қасиеттеріне мән беру маңызды және
олардың қарым-қабілеттері мен жас ерекшеліктерін де ескеру
қажет екені сөзсіз.
Бағалауды ұйымдастыру кезінде педагогтің өз тәжірибесін қолдана
алуы өте маңызды және күнделікті оқу-тәрбие процесі кезінде
оқушыларды тек теорияоық білімге ғана үйретіп қана қоймай,
рухани тәрбие мен адамгершілік, патриоттық тәрбиені және басқа
да тәрбие теорияларын бойларына сіңіртіп, тәжірибе жүзінде
көрсете алу керек.
өз әлеуметтік
білетіндерін дайындығын
қолданады реттейді

көшбасшылы
өз бетінше не
ғы мен
жасай
төзімділігін
алатынын
қалыптастыр
түсінеді
ады

оқушы жаңа
Критериал
өзін-өзі
іс- ды бағалайды
әрекеттерді бағалау және түзейді
ойлап табады
жүйесі
Қалыптастырушы бағалау

Критериалды бағалау моделі Ішкі жиынтық бағалау

Сыртқы жиынтық бағалау
Сыртқы жиынтық бағалау (СЖБ) – бастауыш, негізгі және
жоғары мектепті аяқтағандағы білім, білік және
дағдыларының қалыптасу деңгейін анықтайтын және
ұйымның құрастырған мектепке қатынасы бойынша
сыртқы бағалауы.
Ішкі жиынтық бағалау (ІЖБ) – мектептегі тоқсан
аяғында өткізілетін ақпараттар блогын оқып бітіруде білім
деңгейін және оқу дағдыларының қалыптасқанын
анықтайтын бағалау
Бағалау міндеттері

1-БМ
• Коммуникативтік құзырлық

2-БМ
• Тілдік құзырлық

3-БМ
• Мәдениаралық құзырлық
оқу
бағдарламасым
Жоғары сынып оқушыларының оқу пəндері бойынша оқу əрекетініңен, оқу
нəтижесін критериалды бағалау процедурасына қойылатын талаптар
жоспарымен
танысу, оқу
мақсаттарына
талдау жасау оқу
бағдарламасына
сәйкес оқу
дескрипторлар мақсаттары
құрастыру негізінде
ұсынылады. бағалау
критерийлерін
құрастыру

тапсырма
құрастыру
әр тапсырмаға кезінде саралау
оның орындалу (дифференциял
кезеңдерін ау) тәсілін
сипаттайтын қамтамасыз ету
үшін бағалау
бағалау критерийлер
критерийлері
мен ойлау
дағдылары
деңгейлеріне
сәйкес
тапсырмалар
құрастыру
Оқу барысындағы оқушылардың типологиялық және дара психологиялық ерекшеліктері

• Оқыту барысында оқушылардың жасы мен соған сай
Жас кезеңіне байланысты ерекшеліктеріне қарай жұмыс жүргізу:

• Әр оқушының өзіне тән физилогиялық ерекшіліктерін
Физиологиялық ескеру:
ерекшелік

• Оқушылардың темпераменті мен мінезін, қарым-қабілетін
Мінез бітістері ескеру;
ы: ге
ал ту
ыс се
, м көр
ды у
ай лда
о
ақ а қ
- Бұл туралы сіз не ойлайсыз?

, б мш
ыл
ды ы
оя қос
- Сіздің тобыңызда қандай

р қ рға
ақ ыла талқылау болғанын айтып
бере аласыз
і с алуш
та
ба?
ұр
же лім
қа м бі
тт

-Топпен жұмыс кезінде
лі

қиындықтар болмады ма?
ға
мұ
Пайдаланылған әдебиеттер:
«НАЗАРБАЕВ ЗИЯТКЕРЛІК МЕКТЕПТЕРІ» ДЕРБЕС БІЛІМ БЕРУ
ҰЙЫМЫ Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған
критериалды бағалау бойынша Нұсқаулық Оқу-әдістемелік құрал
Астана, 2017

Ұқсас жұмыстар
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ
Жиынтық бағалау үдерісі
Критериалды бағалау артықшылықтары
Қалыптастырушы бағалау үдерісі
Бағалау критерийі
Оқушының бағалаудан
Тоқсандық жиынтық бағалау
Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау
Критериалды бағалау жүйесі
Критериалды бағалау түсінігі
Пәндер