Блум таксономиясы негізіндегі кәсіптік колледж және жоғары сынып оқушыларының критериалды бағалау жүйесінің психологиялық-педагогикалық негіздері мен процедуралық талаптары


Slide 1

Б. Блум таксономиясы. Кəсіптік колледж оқушыларының критериалды бағалауын ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Жоғары сынып оқушыларының оқу пəндері бойынша оқу əрекетінің нəтижесін критериалды бағалау процедурасына қойылатын талаптар.

Орындаған: Шәми Г. ҚТӘ-205

Тексерген: Әсілбек Н.

Slide 2

Жоспары:

І. Кіріспе

Б. Блум таксономиясы

ІІ. Негізгі бөлім

Кəсіптік колледж оқушыларының критериалды бағалауын ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері

ІІІ. Қорытынды бөлім

Жоғары сынып оқушыларының оқу пəндері бойынша оқу əрекетінің нəтижесін критериалды бағалау процедурасына қойылатын талаптар

Slide 3

Бенджамин Блум таксономиясы - педагогикалық мақсаттардың классификациялық амалы.

1956 жылы Бенджамин Блум өзінің қол астындағы бір топ ғалымдармен « Блум таксономиясын» ұсынып, «Білім беру таксономия мақсаты: Таным сферасы» атты кітабы жарық көрді.

Slide 4

Б. Блум таксономиясы

Slide 5 Slide 6

Кəсіптік колледж оқушыларының критериалды бағалауын ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері

Кәсіптік колледж студенттерін критериалды бағалау кезінде әр студенттің тұлғалық жеке қасиеттеріне мән беру маңызды және олардың қарым-қабілеттері мен жас ерекшеліктерін де ескеру қажет екені сөзсіз.

Бағалауды ұйымдастыру кезінде педагогтің өз тәжірибесін қолдана алуы өте маңызды және күнделікті оқу-тәрбие процесі кезінде оқушыларды тек теорияоық білімге ғана үйретіп қана қоймай, рухани тәрбие мен адамгершілік, патриоттық тәрбиені және басқа да тәрбие теорияларын бойларына сіңіртіп, тәжірибе жүзінде көрсете алу керек.

Slide 7 Slide 8 Slide 9

Сыртқы жиынтық бағалау (СЖБ) - бастауыш, негізгі және жоғары мектепті аяқтағандағы білім, білік және дағдыларының қалыптасу деңгейін анықтайтын және ұйымның құрастырған мектепке қатынасы бойынша сыртқы бағалауы.

Ішкі жиынтық бағалау (ІЖБ) - мектептегі тоқсан аяғында өткізілетін ақпараттар блогын оқып бітіруде білім деңгейін және оқу дағдыларының қалыптасқанын анықтайтын бағалау

Slide 10

Бағалау міндеттері

Slide 11

Жоғары сынып оқушыларының оқу пəндері бойынша оқу əрекетінің нəтижесін критериалды бағалау процедурасына қойылатын талаптар

Slide 12

Оқу барысындағы оқушылардың типологиялық және дара психологиялық ерекшеліктері

Slide 13

мұғалім білім алушыларға қосымша қолдау көрсетуге қажетті сұрақтар қояды, бақылайды, мысалы:

Slide 14

Пайдаланылған әдебиеттер:

«НАЗАРБАЕВ ЗИЯТКЕРЛІК МЕКТЕПТЕРІ» ДЕРБЕС БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫ Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша Нұсқаулық Оқу-әдістемелік құрал Астана, 2017


Ұқсас жұмыстар
Критериалды және формативті бағалау: критерийлер мен Блум таксономиясы
Оқытудың инновациялық технологиялары: қолдану ерекшеліктері мен Блум таксономиясы негізіндегі педагогикалық қағидалар
Критериалды бағалаудың психологиялық-педагогикалық негіздері мен қолдауы
Критериалды бағалау технологиясы және Блум таксономиясына негізделген бағалау критерийлері
Блум таксономиясы: оқу нәтижелерін бағалау әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларының тұлғасын психологиялық-педагогикалық диагностикалау
1-сынып оқушыларының психологиялық-педагогикалық және жас ерекшеліктері
Бастауыш сынып оқушыларының жас және психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері
Сабақта оқушылардың ойлау әрекетін дамыту мен бағалауды ұйымдастыру: Блум таксономиясы негізіндегі сабақ жоспарлау
Қазақстандағы жоғары білім беру парадигмасы: Блум таксономиясы мен құзыреттілік тұрғысынан талдау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz