Критериалды бағалау моделі Ішкі жиынтық бағалау



Б. Блум таксономиясы. Кəсіптік колледж оқушыларының критериалды бағалауын ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Жоғары сынып оқушыларының оқу пəндері бойынша оқу əрекетінің нəтижесін критериалды бағалау процедурасына қойылатын талаптар.
Орындаған: Шәми Г. ҚТӘ-205
Тексерген: Әсілбек Н.

Жоспары:
І. Кіріспе
Б. Блум таксономиясы
ІІ. Негізгі бөлім
Кəсіптік колледж оқушыларының критериалды бағалауын ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері
ІІІ. Қорытынды бөлім
Жоғары сынып оқушыларының оқу пəндері бойынша оқу əрекетінің нəтижесін критериалды бағалау процедурасына қойылатын талаптар

Бенджамин Блум таксономиясы - педагогикалық мақсаттардың классификациялық амалы.
1956 жылы Бенджамин Блум өзінің қол астындағы бір топ ғалымдармен « Блум таксономиясын» ұсынып, «Білім беру таксономия мақсаты: Таным сферасы» атты кітабы жарық көрді.

Б. Блум таксономиясы


Кəсіптік колледж оқушыларының критериалды бағалауын ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері
Кәсіптік колледж студенттерін критериалды бағалау кезінде әр студенттің тұлғалық жеке қасиеттеріне мән беру маңызды және олардың қарым-қабілеттері мен жас ерекшеліктерін де ескеру қажет екені сөзсіз.
Бағалауды ұйымдастыру кезінде педагогтің өз тәжірибесін қолдана алуы өте маңызды және күнделікті оқу-тәрбие процесі кезінде оқушыларды тек теорияоық білімге ғана үйретіп қана қоймай, рухани тәрбие мен адамгершілік, патриоттық тәрбиені және басқа да тәрбие теорияларын бойларына сіңіртіп, тәжірибе жүзінде көрсете алу керек.



Сыртқы жиынтық бағалау (СЖБ) - бастауыш, негізгі және жоғары мектепті аяқтағандағы білім, білік және дағдыларының қалыптасу деңгейін анықтайтын және ұйымның құрастырған мектепке қатынасы бойынша сыртқы бағалауы.
Ішкі жиынтық бағалау (ІЖБ) - мектептегі тоқсан аяғында өткізілетін ақпараттар блогын оқып бітіруде білім деңгейін және оқу дағдыларының қалыптасқанын анықтайтын бағалау

Бағалау міндеттері

Жоғары сынып оқушыларының оқу пəндері бойынша оқу əрекетінің нəтижесін критериалды бағалау процедурасына қойылатын талаптар

Оқу барысындағы оқушылардың типологиялық және дара психологиялық ерекшеліктері

мұғалім білім алушыларға қосымша қолдау көрсетуге қажетті сұрақтар қояды, бақылайды, мысалы:

Пайдаланылған әдебиеттер:
«НАЗАРБАЕВ ЗИЯТКЕРЛІК МЕКТЕПТЕРІ» ДЕРБЕС БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫ Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша Нұсқаулық Оқу-әдістемелік құрал Астана, 2017
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz