Оқушы портфолиосын бағалау




Презентация қосу
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН
БАҒАЛАУДАҒЫ ПОРТФОЛИОНЫҢ РӨЛІ.
ПОРТФОЛИО ОҚУШЫЛАР
ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУ ҚҰРАЛЫ
РЕТІНДЕ.
Орындаған: Шәми Г. ҚТӘ-205
Тексерген: Әсілбек Н.
І.Кіріспе

Портфолио дегеніміз не?

ІІ.Негізгі бөлім

ЖОСПАРЫ: Оқушы портфолиосына
үңілсек...
ІІІ.Қорытынды

Оқушы портфолиосын
бағалау
ПОРТФОЛИО ДЕГЕНІМІЗ НЕ?
• Жеке тұлғаның қалыптасуы үшін баланың шығармашылығын және
оқу деңгейін арттыра түсетін түрлі инновациялар мен әдіс-тәсілдер
жетерлік. Соның бірі де бірегейі - портфолио әдісі. Портфолио –
бастауыш сыныптан бастап құрастырылып, жинақталғаны жөн.
• Портфолио – француз тілінен енген сөз. Беретін мағыналары:

1 мазмұндау,
алып жүру,
2 бет, қағаз;
3 бір мағлұматтар
жинағы,
жетістіктер
құрастыру;
жинағы.

Осы анықтамаларды жинақтай келе өз анықтамамызды құрастырсақ: Портфолио дегеніміз
тұлғаның өзі, ерекшеліктері, жетістіктері туралы мағлұмат беретін жинақ.
ОҚУШЫ ПОРТФОЛИОСЫНА ҮҢІЛСЕК...

• Оқушы портфолиосының түрі мағынасы мен мазмұнына қарай
жіктеледі.
• Мақсатына қарай бөлінеді:

• Оқушы туралы мәлімет
Жеке портфолио

• Шығармашылық және
Портфолио-есеп жетістіктер есебі
ПОРТФОЛИО СЕПТІГІН
ТИГІЗЕДІ:
жеке тұлға ретінде
сезіндіреді

қоғам талабына сай іске өзіне тән санасы, еркі
асыруға көмектеседі барын

өмірлік мақсат-
өзіндік әрекет жасай
мүддесін айқын-дауға,
алатын ортасы бар
жеке басының
екенін ескертеді
қасиеттерін дамытып

ақыл-ой қабілетін,
диалектикалық дүние- білімге, ғылымға деген
танымын ынтасын арттыру
МАЗМҰНЫНА ҚАРАЙ БӨЛІНЕДІ:
Жетістіктер Рефлексивті Проблемалы Тақырыпты Мақсатсыз
портфолиос портфолио қ портфолио қ портфолио портфолио
ы
• Оқушыын • Оқушыны • Белгілі • Белгілі • Оқушы
ң үздік ң бір бір жұмысын
жұмыстар материал проблема тақырып ың жинақ
ы дары ны шешу бойынша папкасы
және нәтижесі оқушыны
бағалары мен ң
мақсатын жұмыстар
көрсететі ын
н көрсететі
материал н
дар материал
дар
ОҚУШЫ ПОРТФОЛИОСЫН БАҒАЛАУДЫҢ ӨЛШЕМДЕРІ

портфолио түріне қарай бағалау:
мақсатына қарай және
мазмұныны қарай

портфолионы өткізу уақыты;
жыл соңы немесе белгіленген
уақыт

портфолиодағы бөлімдер
санының толық болуы;
толық болса максималды ұпай,
толық емес болса ұпай кемітіледі

портфолионың берілген
мақсатқа сай
орындалып/орындалмауы

портфолиода оқушының өз
бетімен жасаған жұмыстарының
көрсетілуі
Іс-әрекет бағыттары Жетістік деңгейі Н»тиже (балл)
1. Ғылыми –зерттеу Жобаларды презентациялау 6
жұмысы - облыс көлемінде жеңімпаз -сыйлық алушы (2-3 орын)
- республика көлемінде жеңімпаз 5
-сыйлық иегері (2-3 орын)

2. Пән олимпиадалары Мектептік 2
- Жеңімпаз
- Сыйлық иегері (2-3 орын) 1
Қалалық
- Жеңімпаз 4
- Сыйлық иегері (2-3 орын)
Облыстық 3
- Жеңімпаз
- Сыйлық иегері (2-3 орын)
Республикалық
- Жеңімпаз

ОҚУШЫНЫҢ
- Сыйлық иегері (2-3 орын)

ЖЕТІСТІКТЕ

3. Қосымша білім беру Мектеп көлемінде 2
конкурстар, турнирлер, - жеңімпаз
фестивальдар - сыйлық иегері (2-3 орын)

РІН
Қалалық деңгейде
- жеңімпаз 4
- сыйлық иегері (2-3 орын)
Облыстық деңгейде 3

БАҒАЛАУ
- жеңімпаз
- сыйлық иегері (2-3 орын)
Республикалық деңгейде
- жеңімпаз

ӨЛШЕМДЕРІ
- сыйлық иегері (2-3 орын

4. Спорт жетістіктері Мектеп көлемінде 2
- жеңімпаз
- сыйлық иегері (2-3 орын) 1
Қалалық деңгейде
- жеңімпаз 4
- сыйлық иегері (2-3 орын)
Облыстық деңгейде 3
- жеңімпаз
- сыйлық иегері (2-3 орын)
Республикалық деңгейде
- жеңімпаз
- сыйлық иегері (2-3 орын)

ПОРТФОЛИОНЫ «ТРАНСФЕРТТІ
БЕТ» ӘДІСІ АРҚЫЛЫ БАҒАЛАУ
Мен былай деп ойлаймын ............ (портфолио Ең жақсы болып табылады .............. (мадақтау)
туралы пікір)

Сонымен қатар мен мынадай кеңес берер едім Ал саған былай көрінбей ме? ......................... (негізгі
........... (кеңестер) ескертулер)

Портфолиомен таныстым
ҚОРЫТЫНДЫ БАҒАЛАУДЫ
ҚАЛЫПТАСТЫРУ

• Ең жоғарғы деңгей
• Берілген деңгейде оқушы портфолиосы жан-жақты бағаланады және оның ойлау, іскерлік, қарым-қатынас, өзін-өзі бағалауы ескеріледі
А

• Жоғарғы деңгей
• Портфолио материалының маңызды емес элементтері жетіспеуі мүмкін. Портфолионың мазмұнының ерекшелігі, оригиналдығы мен безендірілуі осы деңгейге сай
келеді.
В

• Орташа деңгей
• Бұл деңгейде оқушы оқу портфолиосына сәйкес материалды жалпылай қамтыса болғаны ғана қарастырылады, егер оқушы іскерлігі мен ойлауындағы даму
С деңгейінің көрсеткіші орташа және ауызша мен жазбаша қабілет талапқа сай келмесе осы деңгеймен бағаланады.

• Төменгі деңгей
• Бұл деңгейдегі оқушының қабілетін деңгейін елестету қиын. Егер оқушы тапсырманы толық орындамаса, тек қысқаша бөліктермен орындалған болса осы деңгейге
сай келгені.
D
ОСЫ КРИТЕРИЙЛЕРГЕ СӘЙКЕС
БАҒАЛАНҒА ЖҰМЫС МЫНА 3 ДЕҢГЕЙДІҢ
БІРЕУІНЕ ЖАТАТЫН БОЛАДЫ. ОЛАР:

А Жоғары
В Орташа
С Төмен

Жұмыс толық Жұмыстың
жиналып, кейбір тұстары
Материал
жіктелген, жоқ, бірақ
жинақталған.
материалдар материалдар
тұтас қамытлған. жақсы жиналған.
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН
ӘДЕБИЕТТЕР:

2. «НАЗАРБАЕВ ЗИЯТКЕРЛІК
МЕКТЕПТЕРІ» ДЕРБЕС БІЛІМ
1. Серімбетова С.
БЕРУ ҰЙЫМ Негізгі және
Оқушылардың
жалпы орта мектеп
шығармашылық
мұғалімдеріне арналған
қабілеттерін дамыту //
критериалды бағалау
Бастауыш мектеп.- 2003. -
бойынша нұсқаулық Оқу-
№7.-32 б.
әдістемелік құрал Астана,
2017

Ұқсас жұмыстар
Оқушы портфолиосы
Портфолио туралы түсінік
Портфолио - оқу жетістіктерін жинақтап бағалау
Портфолио оқушылар жетістіктерін бағалау құралы ретінде
Сынып оқушыларының мінездемесі
Бағдарламаны іске асыру нәтижелерін сипаттау
Сабақ жоспары таныстырылымын жиынтық бағалау
Жоба ұйымдастыру
MOODLE - технологиясын оқу үрдісінде пайдалану
Педагог-психолог мамандығының басты міндеті
Пәндер