Оқушы портфолиосын бағалау



Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудағы портфолионың рөлі. Портфолио оқушылар жетістіктерін бағалау құралы ретінде.
Орындаған: Шәми Г. ҚТӘ-205
Тексерген: Әсілбек Н.

Жоспары:

Портфолио дегеніміз не?
Жеке тұлғаның қалыптасуы үшін баланың шығармашылығын және оқу деңгейін арттыра түсетін түрлі инновациялар мен әдіс-тәсілдер жетерлік. Соның бірі де бірегейі - портфолио әдісі. Портфолио - бастауыш сыныптан бастап құрастырылып, жинақталғаны жөн.
Портфолио - француз тілінен енген сөз. Беретін мағыналары:
Осы анықтамаларды жинақтай келе өз анықтамамызды құрастырсақ: Портфолио дегеніміз тұлғаның өзі, ерекшеліктері, жетістіктері туралы мағлұмат беретін жинақ.

Оқушы портфолиосына үңілсек. . .
Оқушы портфолиосының түрі мағынасы мен мазмұнына қарай жіктеледі.
Мақсатына қарай бөлінеді:

Портфолио септігін тигізеді:

Мазмұнына қарай бөлінеді:

Оқушы портфолиосын бағалаудың өлшемдері

Оқушының жетістіктерін бағалау өлшемдері
Іс-әрекет бағыттары
Жетістік деңгейі
Н»тиже (балл)
1. Ғылыми -зерттеу
жұмысы
Жобаларды презентациялау
- облыс көлемінде жеңімпаз -сыйлық алушы (2-3 орын)
- республика көлемінде жеңімпаз
-сыйлық иегері (2-3 орын)
6
5
8
7
2. Пән олимпиадалары
Мектептік
- Жеңімпаз
- Сыйлық иегері (2-3 орын)
Қалалық
- Жеңімпаз
- Сыйлық иегері (2-3 орын)
Облыстық
- Жеңімпаз
- Сыйлық иегері (2-3 орын)
Республикалық
- Жеңімпаз
- Сыйлық иегері (2-3 орын)
2
1
4
3
6
5
8
7
3. Қосымша білім беру
конкурстар, турнирлер,
фестивальдар
Мектеп көлемінде
- жеңімпаз
- сыйлық иегері (2-3 орын)
Қалалық деңгейде
- жеңімпаз
- сыйлық иегері (2-3 орын)
Облыстық деңгейде
- жеңімпаз
- сыйлық иегері (2-3 орын)
Республикалық деңгейде
- жеңімпаз
- сыйлық иегері (2-3 орын
2
1
4
3
6
5
8
7
4. Спорт жетістіктері
Мектеп көлемінде
- жеңімпаз
- сыйлық иегері (2-3 орын)
Қалалық деңгейде
- жеңімпаз
- сыйлық иегері (2-3 орын)
Облыстық деңгейде
- жеңімпаз
- сыйлық иегері (2-3 орын)
Республикалық деңгейде
- жеңімпаз
- сыйлық иегері (2-3 орын)
2
1
4
3
6
5
8
7

Портфолионы «Трансфертті бет» әдісі арқылы бағалау
Мен былай деп ойлаймын . . . . . . . . . . . . (портфолио
туралы пікір)
Ең жақсы болып табылады . . . . . . . . . . . . . . (мадақтау)
Сонымен қатар мен мынадай кеңес берер едім
. . . . . . . . . . . (кеңестер)
Ал саған былай көрінбей ме? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (негізгі
ескертулер)
Портфолиомен таныстым

Қорытынды бағалауды қалыптастыру

Осы критерийлерге сәйкес бағаланға жұмыс мына 3 деңгейдің біреуіне жататын болады. Олар:

Пайдаланылған әдебиеттер:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz