Ғылым философиясының негізгі мәселел




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ
АЛМАТЫ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ

Білім, ғылым, техника және
технология философиясы

Орындаған:Султанкул Мағжан
Ғылым философиясы-пәні
ғылыми-танымдық қызмет,
ғылыми білімнің құрылымы,
құралдары мен әдістері, оның
даму мәселелері болып
табылатын философиялық
білімнің салыстырмалы түрде
тәуелсіз саласы.
Ғылым философиясының негізгі мәселел

Танымдық
Қоғамдағы құрылымдарды, іс-
ғылымның қызметі әрекеттерді,
ғылыми білім
нысандарын талдау

Философия мен Ғылым
ғылымның өзара әдіснамасы,
байланысын таным
түсіну әдіснамасы
Қоғамдағы ғылымның функциялары:

Танымдық
Дүниетанымдық
Идеологиялық
Коммуникативті
Мәдениеттану
Гуманистік…
Философия мен ғылымның өзара
байланысын түсіну
Ғылым әлем туралы мәлімет береді.
Философия критерийлермен, бағалаулармен,
ұғымдармен айналысады
Ғылым тек сенімді білімді таниды.
Философия ғылыми емес шындықтарды тануға
қабілетті
Ғылым фактілерді жеткізеді
Философия фактілер туралы пайымдауларды
(фактінің мәні туралы пайымдау, өз пікірі
негізінде факт туралы пайымдау және т.б.)
қалыптастырады.)
Ғылым мен техниканың дамуын
төмендегідей тәртіпте көрсетуге
болады:

1.Қоғам дамуындағы ғылымға дейінгі кезең (көне
заманнан XV ғасырға дейін).

2. Заманға сай ғылымның қалыптасуы (XVI ғасырдан XIX
ғасырдың 70 жылдарына дейін).

3.Ғылым мен техника дамуындағы классикалық (айқын)
кезең – XIX ғасырдың 70 жылдары – XX ғасырдың
ортасы).

4. Ғылым дамуындағы классикалықтан кейінгі кезең (XX
ғасырдың ортасынан осы уақытқа дейін).
Ғылым философиясына қатысты әр түрлі көзқарастар

— ғылым әдісі мен нәтижесіне сүйенетін философия (Р. Карнап, М. Бунге, А. Уайтхед);

— гуманитарлық білім мен ғылым арасындағы дәнекер (Ф. Франк, М. Вартовский);

— ғылымды әдіснамалық тұрғыдан талдау (Г. Р. Харре, М. Б. Хессе);

— ғылымдағы идеологиялық спекуляция, қоғам мен ғыылмға зиянды нәрсе ;

ғылыми қызмет пен ғылым ойлаудың алғышарттарын көрсету
Білім философиясы-педагогикалық
қызмет пен білім берудің негіздерін,
олардың мақсаттары мен мұраттарын,
педагогикалық білім әдіснамасын,
жаңа білім беру институттары мен
жүйелерін жобалау және құру әдістерін
талдайтын білім беру білімінің
философиямен түйіскен жеріндегі
зерттеу саласы.
Білім беру-адамның ақыл-ой және
физикалық мүмкіндіктерін
қалыптастыруға және дамытуға, білім мен
дағдыларды игеруге бағытталған
қалыптасу және оқыту процесі.
Білім философиясы

а) ғылыми педагогика немесе білім
теориясы (ғылыми-педагогикалық аспект);
б) педагогикалық ғылым әдіснамасы
(әдіснамалық-педагогикалық аспект);
в) білім беру процесін және оның адамның
тектік мәніне сәйкестігін түсіну
(рефлексивті-философиялық аспект);
г) педагогикалық шындықты талдау құралы
(аспаптық-педагогикалық аспект).
Білім формалары:

Ғылыми-объективті, жүйелі ұйымдастырылған
және негізделген білім
Ғылыми емес-формализацияланбайтын және
заңдармен сипатталмайтын бытыраңқы, жүйесіз
білім
Донаучное-прототип, ғылыми білімнің
алғышарттары
Паранахнизм - қолда бар ғылыми білімге сәйкес
келмейді
Ғылымға қарсы-утопиялық және шындық
идеясын саналы түрде бұрмалау
Білім философиясының
ұйымдастырушылық тіркеу күні-1941
жыл, американдық Білім философиясы
қоғамы құрылды. 1965 жылы дәл
осындай қоғам Ұлыбританияда пайда
болды, ал 1990 жылы тамызда білім
беруді демократияландыру жөніндегі
халықаралық конференцияда "білім
философтарының халықаралық
желісі"атты қауымдастық
ұйымдастырылды.
Адам-білім беру субъектісі

Ұқсас жұмыстар
Логика ғылымы
ФИЛОСОФИЯ ИРРАЦИОНАЛИЗМ
Греция философиясы
Араб мұсылман философиясы
Неміс классикалық философиясы туралы
Мәдениет саласындағы ғылымның функциялары
Ислам философиясының маңыздылығы жайлы
Ежелгі Грек философиясының мектептері
Философия ғылымның ғылымы немесе Философия - ғылымның патшайымы
Ғылымныӊ пайда болуының негізгі кезеңдері
Пәндер