Ата аналар жиналыстары




Презентация қосу
Баланы тану үшін,ең алдымен оның
отбасын жақсылап танып
ал,Отбасынсыз –біз,яғни мектеп - әлсіз
болар едік»
В.А.Сухомлинский
Ата – аналармен жұмыс формалары

Баяндама Акция

Сауалнама Дөңгелек үстел

Спорттық жарыстар Ойын түрлері

Ертеңгіліктер Ашық есік күні
Ата- аналармен жұмыстың түрлері

Дәстүрлі Дәстүрлі емес

1 2

Ата аналар жиналыстары; Ата-аналармен тренингтер
Жеке топтық және өткізу;
балабақшасының жалпы Пікір сайыстар жүргізу;
конференцияларын Дөңгелек үстел ;
ұйымдастыруы; Ашық ұйымдастырылған оқу іс-
Тәрбиеші-педагогтың жеке әрекеті.
кеңесі ;-Балалардың үйінде болуы;
Ашық есік күндері
Ата – анамен жұмыс формасының мына түрін
сіздерге ұсынамын:

«Толағай» танымдық –
спорттық сайысы
Мақсаты: Балабақша мен Отбасы арасындағы
сабақтастықты арттыру;
Салауатты өмір салтын қалыптастыру;
Бүлдіршіндердің танымдық белсенділігін
арттыру.

Балалардың
Ерекшелігі: қызығушылығын
артады. Үлкендердің еңбегін
бағалауға,салауатты өмір салтын
ұстануға үйренеді.
Ойлау қабілеттері дамиды.
“Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту ”стандартының
Отбасы тәрбиесінің міндеттері:
•Баланың дене және танымдық дамуы үшін максималды қауіпсіз
жағдайлар мен түрлі мүмкіндіктер жасау;
•Баланы эмоционалдық қолдауды қамтамассыз ету;
•Баланың жақын және басқа адамдармен қарым – қатынас
жасауы, олармен берік қарым – қатынас орнатудағы жеке
талаптарын қанағаттандыру;
•Баланың тіршілік іс - әрекетінде қауіпсіздік туралы алғашқы
білімін қалыптастыру;
•Балаларды өзіне - өзі қызмет етуге және жақындарына
көмектесуге бағытталған қолданбалы дағдылар мен іскерлікке
үйрету;
•Тілдік – қатынастық дамуын қамтамассыз ету;
•Балаларды отбасы мен қоғамның дәстүрлері мен
құндылықтарына тәрбиелеу;
•Баланың биімі мен қызығушылығын дамыту.
Тест анкета
Бала мен ата-ана қарым-қатынасын анықтайтын;
(жағдайы төмен отбасы немесе қарым-қатынастары
нашар отбасы)

0-1 сыныптар оқушыларының бейімделуін
анықтайтын;

Ата-аналардың мектепке және оқу жүйесіне
қөзқарасын анықтайтын;
Мекткепке дейінгі тәрбие мен оқыту ұйымдарының отбасымен
ынтымақтастығының негізгі бағыттары;

-Серіктестік пен ынтымақтастық негізінде отбасы мен мектепке дейінгі білім
беру ұйымдарында балаларға қойылатын біркелкі талаптармен біріңғай білім беру
кеңістігін қамтамасыз ету;
-Баланың отбасы мен мектепке дейінгі ұйымдарда психикикалақ-физикалық
денсаулығын қамтамасыз ету;
-Баланың жеке дамуы үшін білім берутраекториясын құруда баланың бейімділігі
мен отбасы қажеттілігінің есепке алу;
-Баланы мектепке даярлауда қамтамасыз ету;
-Отбасы жағдайында жеке тұлғаны қалыптастыру, дамыту мен тәрбиелеу
мәселелері бойынша тәжірибе алмасуды қамтамасыз ету;
-Балалармен бірлескен шығармашыдық іс-әрекет түрлерінде қатысу;
-Ата-аналардың педагогикалық және психологиялықсауаттылығын мектепке
дейінгі ұйымдармен өзара тығыз іс-әрекет негізінде арттыру және ата-аналарды
оқыту үшін берілген бағдарламаны меңгерту негізінде көрсету.
Отбасы тәрбиесін ұйымдастыруға қойылатын жалпы талаптар:
( «Денсаулық» білім беру саласы бойынша)

Отбасы физиологиялық қажеттілігін қанағаттандыру,
оның өсуіне дамуын және денсаулығын сақтау және нығайту
үшін жағдайларды қамтамассыз ету;

Салауатты өмір салтының үлгісін (күн режимін,
тамақтану, қимыл – қозғалыс белсенділігі) көрсетуде;

Мәдени – гигиеналық және өзіне - өзі қызмет көрсету
дағдыларын қалыптастыру үшін жағдайлар жасауға;

Баланың денсаулығын есепке алып сауықтыру – шынықтыру
шараларын ұйымдастыруға;

Бала денесінің дамуы және қиымыл – қозғалыс дағдыларын
қалыптастыру үшін қауіпсіздік жағдайларын жасауға;

Физикалық қасиеттерін, спорттық жаттығулар мен
ойындарға қызығушылығын дамытуға тиіс.
Ата аналар жиналысын өткізу
түрлері
Ақпаратты
Тренингтер
Ата аналар сұрақтары бойынша жауап беру
Сауалнама

Баланың аты – жөні : ------------------------------------------------
1. Балаңызға өзінің тобы ұнай ма?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Балаңызға тобындағы тәрбиешінің қарым – қатынасы қандай деп ойлайсыз?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------
3. Сіздің балаңыз балабақшадан қандай көңіл – күймен қайтады?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------
4. Балбақшада беріліп жатқан білімге, тәлім – тәрбиеге көңіліңіз тола ма?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------
5. Тәрбиешінің іскерлігін қалай бағалар едіңіз?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
6. Балаңызға балабақшадағы қандай ұйымдастырылған оқу іс -әрекеттері ұнайды?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------
7. Мектепке бала барар кезде ең алғаш нені біліп баруы керек деп ойлайсыз?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------
8. Балабақшада балаларыңызға үй тапсырмасын беру керек деп ойлайсыз
ба?-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------
9. «Ашық есік» күндері қажет деп ойлайсыз ба?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10. Балаңыздың балабақша туралы пікіріне қосыласыз ба? Қосарыңыз бар ма?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------
11. Сіздің қандай ұсынысыңыз ба?
Назар аударып
тыңдағандарыңызға
рахмет

Орындаған;Құндақбаева Баян

Ұқсас жұмыстар
Отбасы мен бала бақша арасындағы байланыс
Сынып жетекшінің бала тәрбиесінде ата - аналармен ынтымақтастығы
Ата - ана клубтары
Отбасы бөлмесі
Мектептегі оқу-тәрбие процесін басқару мазмұны мен оны ұйымдастыру
Ата - аналар
Психолог және мұғалімдер ұжымы
2008-2009 оқу жылында жүргізілген тәрбие жұмыстары
Ақпараттандыру бағдарламасы
Сынып жетекшісінің бала тәрбиесінде ата - аналармен ынтымақтастығы
Пәндер