Тұлғаның дүниетанымын қалыптастыру




Презентация қосу
Тұлғаның дүниетанымын
қалыптастыру

Дайындаған:Бейімбет
Арлен
Жоспары:
1.Дүниетанымның мәні,түрлері мен
типтері және оның қызметтері
2.Дүниетанымның құрылымы
3.Жеке тұлғаның дүниетанымының
қалыптасу процесінің
заңдылықтары
4.Дүниетанымның қалыптасу
жолдары мен құралдары
Мақсаты: дүниетаным қалыптасуының
теориялық-әдіснамалық негіздерін,оның индивидтің
қызмет-әрекетіндегі орнын айқындау

Міндеттері:
а)Дүниетаным ұғымының мәнін анықтау
ә)жеке тұлғаның дүниетанымы мен
қалыптасуының әдіснамалық және психологиялық
негіздерін айқындау
Дүниетаным – бұл ақиқатты дүниеге және ондағы
адамның алар орнына, оны қоршаған болмысына
және өз-өзіне қатынасына деген көзқарастар
жүйесі, сонымен қатар, адамдардың осы
көзққарастар арқылы қалыптасқан негізгі өмірлік
ұстанымдары, наным- сенімдері, мақсат –
мұраттары, таным мен қызмет принциптері,
құндылық бағыттары. Дүниетаным қоғамдық
және жеке адам санасының ұйтқысы болып
табылады. Дүниетанымды қалыптастыру – тек
жеке тұлғаның ғана емес, сонымен қатар белгілі
бір әлеуметтік топтың, қоғамдық таптың
жетілуінің елеулі көрсеткіші.
Дүниетанымның негізгі қызметтері:

Ақпаратты – Бағалау қызметі
бейнелі қызметі
– адамды
қоршаған ортадағы Бағдарлы –
оқиғалар мен қоршаған орта
реттеуші құбылыстарын,
құбылыстарды
қызметі адамның оның өз
қабылдау тәсіліне
және оның адам тәртібі меніс – көзқкрастары
санасында әрекеті арқылы мен сенімдерін
бейнеленуіне оның санасымен, бағалаудан
байланысты. көзқарасын және шығады немесе
Дүниетаным призма сенімін анықтауға басқаша
ролін атқарады, яғни байланысты айтқанда өз
барлық сыртқы болып келеді.
әсерлер сыну арқылы дүниетанымы
өтеді. болыды.
Философиялық

Ғылыми

Саяси
Дүниетаным түрлеріне

Адамгершілік
бірнеше элементтер тән

Эстетикалық
И.Ф.Харламов айтқандай әр адамның дүниетанымдық
көзқарастары ұзақ, күрделі интеллектуалдық іс- әрекет
нәтижесінде қалыптасады. Ал көзқарастар болса өз
кезегінде оның рухани мәдениетінің, оның “мен” деген
сезімінің мәнісін ашып, оның өмірлік ұстанымдарының,
ар-ожданының негізін құрайды. Сенім – көзқарастардың
сапа жағынан мейлінше жоғары күйі. Сенім білім сияқты
объективті дүниенің субъективті көрінісі, адамдардың
ұжымды жеке тәжірбиесін меңгергенінің нәтижесі.
Қазіргі уақытта сенім дүниетанымның өзегі “бастапқы”,
“элементарлық кереге көзі” болып табылады деген
ережені терең негіздеу деп санауға болады.
Ақпаратты-бейнелі
қоршаған ортадағы
оқиғалар мен
құбылыстарды қабылдау
тәсіліне және оның адам
санасында бейнеленуіне
байланысты.

Бағдарлы Бағалау қызметі
реттеуші адамның адамды қоршаған
тәртбі мен іс-әрекеті орта
арқылы оның құбылыстарын,оның
санасымен, көзқарасын өз көзқарастары мен
және сенімін анықтауға сенімдерін
байланысты. бағалаудан шығады.
Дүниетанымды қалыптастыру
жолдары мен құралдары

• Дүниетанымның қалыптасуы педагогикалықпроцесс ретінде,оъективті
түрде әдіснамалық идеялардың реттелген жиынтығын оқушылар игілігіне
айналдыруды талап етеді.
• Дүниетаным қалыптасуының біртұтас процесі білім берудегі
сабақтастық,оқу пәндері арасындағы өзара байланыс арқылы жүзеге асады.
• Оқыту-оқушылардың ғылыми білімдерді,білік пен дағдыларды
меңгерудегі,шығармашылық қабілеттілігінің, дүниетанымы мен
адамгершілік-эстетикалық көзқарастарының дамуындағы белсенді оқу
танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру мен ынталандырудың мақсатты
педагогикалық процесі
Тұлғаның дүниетанымын қалыптастыру процесі
Білімдер
жүйесін
меңгерудің
нұсқауы,оның
тәжірибеде
қолдана білу
іскерлігі

Сенімдерді
қағидаларға,іс-
әрекет Іс-әрекетке
қызығушылықт Дүниета дайындық
арына,мінез- нымды
құлққа өзгертуі
қалыпта
стыру

Бұрынғы
мәдени
Бағыттылық мұралармен,ғы
және өмірлік лымдар
ұстанымдар негізінің
білімдерімен
қаруландыру
Назарларыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Дүниетанымының қызметтері
Жеке тұлғаны дамытудың көп өлшемділігі
Тұлғаның дүниетанымы
ЖЕКЕ ТҰЛҒАҒА РУХАНИ-АДАМГЕРШІЛІК ТӘРБИЕ БЕРУ
Дидактика түсінігі
Оқыту мақсаты - құзыреттілік жүйенің стратегиясы
Маңғыстау облысын кешенді түрде сипаттау
Жастар арасында экологиялық тәрбие беруге мүмкіндік алу
Балабақшадағы балаларға айналаны қоршаған ортамен таныстыру
Бастауыш сынып оқушыларына экологиялық білім мен тәрбие беру жолдары
Пәндер