Оқытудың заңдылықтары




Презентация қосу
Тобы: 1508-29a
Орындаған: Жұмаева Н.
Қабылдаған: Тоқтасынова А.
Қарастырылатын сұрақтар:

• Дидактика: оқыту және білім беру теориясы.
• Педагогтардың дидактика туралы көзқарастары
• Дидактиканың негізгі категориялары
• Оқыту үдерісінің мәні, мақсаты мен міндеттері
Дидактика білім беру мен оқытудың теориялық
және әдістемелік негіздерін зерттейтін педагогика
ғылымының саласы. "Дидактика" - бұл ежелгі грек
сөзі, didakitos - нұсқаушы, didasko – үйренуші деген
ұғымды білдіреді. Мектеп – Мактаб (парсы) тілінен
енген.
Дидактиканың нысаны – оқыту үрдісі.
Дидактиканың пәні – оқыту үрдісінің
заңдылықтарын ашу, ұстаз-оқушылар, оқушылар-
басқа оқушылар, оқушы-оқу материалы жүйелерінің
қарым -қатынасын зерттеу.
Дидактика туралы көзқарастар

• Я.А.Коменский дидактиканы «баршаны барлық
нәрсеге үйретуші әмбебап өнер» деп түсіндірген.

• ХІХ ғ. басында неміс педагогы И.Гербарт
дидактиканы тәрбиелеп оқытудың өз алдына
тұтас және қайшылықсыз теория ретінде
таныды.
• Чех педагогы Я.А.Коменский
1657 жылы «ұлы дидактика»
атты еңбегін жарыққа
шығарды.
"Ұлы Дидактика" кітабында оқыту мақсаты, әдістері, принциптері,
сынып-сабақ жүйесі туралы жазылды. Ол басты мақсат - адамшылық,
оған жету жолы - білім беру және оқыту деп санады. "Көп емес, өмірге
керекті білімдерді" беруге шақырып, оны түсіндіру үшін жаттығу,
тәжірибелік әдістерді қолдануды ұсынды. Оқушыны жақсы сезімге
бөлейтін әдістердің пайдалылығын дәлелдеді. Я.А.Коменский саналылық
және белсенділік, көрнекілік, жүйелілік және сабақтастық, жаттығу
және түсініктілік принциптерін ұсынды.
• Я.А.Коменский,
Оқыту • И.Т.Песталоцци,
теориясы • Ф.Дистервек
• Ж.Ж. Руссо,
ның негізін • К. Д.Ушинский,
қалаушылар: • В.Сухомлинский
• А.С.Макаренко
И.Г.Песталоцци, И.Гербарт,
А.Дистерверг, К.Д.Ушинский,
Әлемдік деңгейде Ы.Алтынсарин, Д.Дьюи,
дидактиканың дамуына Г.Кершентейнер, В.Лай,
үлес қосқан ғалымдар П.Ф.Каптуров, С.Т.Шацский,
П.П.Блонский, М.М.Пистрак
Ы.Алтынсарин,
Педагогика ғылымының М.Жұмабаев,
«Дидактика» А.Байтұрсынов,
саласындағы белгілі М.Дулатов,
қазақ педагог- ғалымдар
мен ағартушылар: Ж.Аймауытов,
Ш.Әлжанов
Білім беру
Оқыту
Оқу
Оқытудың заңдылықтары
Дидактиканың Оқытудың принциптері
негізгі Білім берудің мазмұны
категориялары Оқытудың әдістері
Оқытудың тәсілдері
Оқытудың формалары
Білім, іскерлік, дағды
Оқытудың нәтижелері
Дидактиканың міндеті –
білім мазмұнын, оқыту әдістерін және
оқытуды ұйымдастыруды ғылыми тұрғыдан
негіздеу.
НЕНІ ҚАЛАЙ
ОҚЫТУ ОҚЫТУ
КЕРЕК ? КЕРЕК ?

Кімдерді
оқыту Не үшін
керек? оқыту
керек?

Оқыту қалай Дидактика
жүргізіледі,
оның Қайда оқыту
заңдылықтары керек?
қандай?
Оқыту - мұғалім мен оқушылардың белгіленген мақсатқа жетуге
бағытталған, реттелген, бірлескен іс-әрекеті, оқушылардың
танымдық іс-әрекетін арнайы ұйымдастыру.

Оқыту процесі - мұғалім мен оқушының бірлескен іс-әрекеті.
Оқыту процесінің белгілері:
1) екі жақтылығы;
2) оқушы мен мұғалімнің біріккен іс-әрекеті;
3) мұғалімнің басқаруы;
4) арнайы ұйымдастырылуы;
5) бірлігі және тұтастығы.
Оқыту процесінің өзіне тән қызметтері бар. Олар оқытудың
білім беру, тәрбиелік, дамыту деп аталады.
1. Оқытудың білім беру қызметі - бұл адам баласын білім
байлығымен қаруландыру, оны өз бетімен білім алуға іскерлік пен
дағдыны игеруге даярлау.
2. Оқытудың тәрбиелік қызметі. Ғылыми теориялармен
ережелердің оқушылардың дүниетанымымен сеніміне айналуын
сипаттайды, моралдық нормаларды игеруін қамтамасыз етуге әсер
етеді.
3. Оқытудың дамыту функциясы.
Мұнда оқушылардың таным іс-әрекетін, ой-өрісін және өз бетімен
жаңа білімді іздеп табуға және оны игеруге үйрету.

Ұқсас жұмыстар
Оқыту заңдары, заңдылықтары
МҰҒАЛІМ ОҚЫТУ
Оқыту процесінің жалпы заңдылықтары
Оқытудың заңдылықтары және қағидалары
Информатиканы оқыту әдістемесі мен теориясы
Сабаққа қойылатын қазіргі талаптар
Сабақ – оқытудың негізгі формасы туралы ақпарат
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУДЫҢ ТӘСІЛДЕРІ
Тәрбие процесінің заңдылықтары мен принциптері
Оқытудың принциптері
Пәндер