Критериалды білім беру сапасы




Презентация қосу
Критериалды білім беру сапасы

Орындаған: Тукибаева Алтын
Тексерген: Дуйсенбаева Гулзира
«Білім-біліктілікке жеткізер баспалдақ, ал біліктілік
сол білімді іске асыра білу дағдысы»

«Бағалау» термині «жақын отыру» дегенді
білдіретін латын сөзінен шыққандығы
кездейсоқ емес, себебі бағалаудың негізгі
сипаты бір адам басқа адамның не айтып, не
істегенін немесе өзін-өзі бақылау
жағдайында өзінің дербес ойлауын ,
түсінігін немесе тәртібін мұқият бақылауы
болып табылады.
Қазіргі кезде оқыту жүйесіндегі білімді тексеру, бақылау
және бағалаудың жаңа технологиялары

Білім беру саласында оқу-таным әрекетінің сапасын, дәрежесін
есепке алу, тексеру және бағалаудың білім, білік, дағдының
нәтижесін арттыруда қызметі ерекше. Сөйтіп, оның технологиясын
әркезде өмір талабына сай жетілдіріп отыру оқыту міндеттерінің
өзекті мәселелерінің бірі.
Күні бүгінге дейін оқыту саласында қолданылып жүрген білім, білік
және дағдыны тексеру мен бағалаудың «5» баллдық жүйесі, оның
сапасын, дәрежесін анықтап, белгілеуде барлық жағдайда
объективтік тұрғыда қамтамасыз етпейді.
Қалыптастырушы бағалау— оқу
үдерісін дер кезінде түзетуге
Критериалды бағалау— оқушының оқу мүмкіндік беретін, білім алушы мен
нәтижелерін білім беру мақсаттары мен мұғалім арасындағы кері байланысты
мазмұнына сәйкес келетін білм беру қамтамасыз етеді. Үздіксіз
үдерісіне қатысушылардың барлығына жүргізілетін бағалаудың түрі.
алдын ала таныс , ұжым талқысынан өткен , Қалыптастырушы бағалауға арналған
нақты анықталған өлшемдер арқылы тапсырмалар күнделікті сабақта
оқушының оқу жетістіктерін салыстыруға орындатуға арналған
негізделген үдеріс. Критериалды
бағалау қалыптастырушы және жиынтық
бағалау арқылы жүзеге асырылады.
Жиынтық бағалау— оқу бағдарламасындағы
бөлімдер (ортақ тақырыптар бойынша белгілі бір оқу
кезеңі (тоқсан/триместр, оқу жылы) аяқталғанда
өткізілетін бағалаудың түрі. Білім алушының
қабілетін есепке ала отырып, дифференциациялық
оқытуды ұйымдастыру үшін қолданылатын
күрделілігі түрлі деңгейдегі тапсырмалар
орындалады.
Кpитериалды бағалаудың басты ерекшелігі: алдын
– ала ұсынылған бағалау шкаласы,анық,
айқындылығы, бағаның әділдігі, өзін бағалауға
мүмкіндіктің берілуі;

Критериалды бағалаудың тиімділігі: жеке тұлға
емес, оқушының жұмысы бағаланады, оқушы
жұмысы алдын – ала белгілі критерийлер бойынша
бағаланады. Критерийлер- оқытудың міндеттерін
жүзеге асыратын өлшемдер, білім алушылар жұмыс
барысында орындайтын іс –әркеттер тізбесі.
Назарларыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Критериалды бағалау жүйесінің міндеттері
Критериалды бағалаудың мақсаты
Білім сапасын бағалау жүйесінде жаңарту
Қалыптастырушы бағалау үдерісі
Критериалды бағалау артықшылықтары
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың оқу жетістіктерін критериальды бағалау жүйесі
Бағалау үдерісі
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ
Критериалды бағалау жүйесінің мүмкіндіктері
Бағалау критерийі
Пәндер