Бала дамуының жақын аймағы



Дамудың көкейтесті мәселелерін кеңестік ғалымдарының зерттеулері.
Орындаған:Мендибаева Д

ЖОСПАРЫ
Әйгілі ғалым В. М. Бехтеревтың жас ерекшелік психологиясына қосқан үлесі
Психиканы диалектикалық - материалистік ұғыну және кеңес психологиясының дамуының алғашқы сатыларында өркендеуі / К. Н. Корнилов, П. П. Блонский, Л. И. Божов/
С. Выготскийдің мәдени-тарихи даму теориясы.
«Дамудың жақын аралық аймағы” ұғымы, оның теориялық және психологиялық мәні.
С. Выготскийдің жоғары психикалық функцияларды дамыту теориясы
Ақыл-ой дамудағы оқытудың рөлі /П. Я. Гальперин, Л. В. Занков, Д. Б. Эльконин, А. А. Люблинская, В. В. Давыдов.
Психикалық дамудағы оқытудың жетекші рөлі.
Кеңес психологиясындағы психикалық дамудың қозғаушы күші жайлы мәселелер

Әйгілі ғалым В. М. Бехтеревтың жас ерекшелік психологиясына қосқан үлесі
Адам психикасын объективті-эксперименттік зерттеу идеяларымен байланысты. Оның өкілдері - көрнекті отандық физиологияшылар И. M. Сеченов, В. M. Бехтерев, И. П. Павлов. Олардың идеялары рефлексологияның негізін - ғылыми бағытты қалыптастырды, оның негізін қалаушы В. M. Бехтерев болды. Бұл бағыттағы психология пәні ретінде олардың әрекетін тудырған сыртқы стимулдарға қатысты ми қыртысықатысуымен пайда болатын рефлекстер деп санала бастады. Психикалық белсенділік нерв процестерінің ағымына байланысты зерттелді, психикалық құбылыстарды түсіндіру үшін жоғары нерв қызметінің физиология теориялары қолданылды.

Психиканы диалектикалық - материалистік ұғыну және кеңес психологиясының дамуының алғашқы сатыларында өркендеуі / К. Н. Корнилов, П. П. Блонский, Л. И. Божов/
Диалектикалық материализм - революцияшыл пролетариаттың дүниеге көзқарасы, маркстік ілімнің бір саласы, оның ғылыми философиялық негізі, марксизм философиясы
Гартли мен Пристли деген оқымыстылар эмперикалық ассоциативтік
психологияның материалистік ағымын дамытты. Бұлардың пікірінше
ассоцияциялық байланыстар Юм айтқандай елестеулерде амес, мидың ӛзінде
болады; әсер етуші қоздырғыштар мидың түрлі салаларын қоздырып, бірбірімен байланысып отырады, кейіннен мидың бір жүйесі қозса еріксізденеріксіз ассоцияция арқылы мидың басқа салалары да қозады
Психологиялық кеңес дегеніміз рухани жағынан көмекке мұқтаж адамдарға ақыл- кеңес беру, жол көрсету. Психологиялық кеңес арнайы жабдықталған орында, бөгде адамдардан оңашаланған жерде өткізіледі, кеңесті өткізуге арнайы уақыт белгіленеді.

С. Выготскийдің мәдени-тарихи даму теориясы
.
Л. С. Виготскийдің айтуы бойынша, адам өзінің тарихи даму процесінде өзінің мінез құлқының жаңа қозғаушы күштерін құруға көтерілді
Қазіргі мәдени тұлғаның дамуы бала кезінен дамудың нәтижесі ғана емес, сонымен бірге тарихи дамудың жемісі. Тарихи даму процесінде адамдардың сыртқы байланыстары өзгеріп қана қоймай, адам мен табиғат арасындағы қарым-қатынас өзгерді, адамның өзі өзгеріп дамып, өзінің табиғаты өзгерді. Сонымен бірге адамның өзгеруі мен дамуының фундаменталды, генетикалық бастапқы негізі оның еңбек қызметі құралдардың көмегімен жүзеге асырылды.

Дамудың жақын аралық аймағы” ұғымы, оның теориялық және психологиялық мәні
Адамның жан дүниесінің сыр-сипатын терең зерттеген Л. С. Выготский адам психикасының мәдени-тарихи дамуы және «бала психикасының жақын арадағы даму аймағы» дел аталатын тұжырымдарын айрықша атап көрсетуді қажет етеді

Л. С. Выготскийдің психология ғылымында. ерскше орын алатын теориясы - бала дамуының жақын арадағы аймағы деп аталады. Бұл теорияның түпкі мәні - баланы тәрбиелел оқыту, оған білім беріл, дүниетанымын қалыптастыру үнемі онын табиғи даму деңгейінен оздырып отыруды талап етеді. Мұндай талап біріншіден, баланың психикасын, оның жан дүниесінің дамуын, ақыл-ой деңгейін өрістетіп, оны жетілдіруде шама-шарқы жетерлік оқу-білім алуға, оны ездігінен ойлантып-толғантуға, әрбір зат пен құбылыстың мазмұн-мағынасын пайымдап білуіне жетектеп отырады.
Дамудың жақын аралық аймағы” ұғымы,

С. Выготскийдің жоғары психикалық функцияларды дамыту теориясы
20-30-жылдары JI. С. Выготскийдің жоғары психикалы функцияларды дамыту теориясы қалыптасады
.
Выготский Ф. Энгельстің адамның табиғатқа икемделудегі және өндіріс процесінде құралдардың көмегімен табиғат күштері өзгертудегі еңбектің ролі жөніндегі идеяларына сүйене отырып, еңбек - адамның құралмен істейтін іс-әрекеті, ол адамның мінез-құлық типін өзгертуге, адамды жануарлардан ерекшелеуге жеткізеді деген ой айтты. Адамның бұл ерекшелігі оның іс-әрекетінің жанама сипатта болуынан білінеді

Ақыл-ой дамудағы оқытудың рөлі /П. Я. Гальперин, Л. В. Занков, Д. Б. Эльконин, А. А. Люблинская, В. В. Давыдов.
Оқыту мен дамыту арасында тығыз байланыс бар екенін психология ғылыми жеткілікті дәрежеде дәләлдеп берді деп айтуға болады. Бұл мәселені түбегейлі зерттеп, бала дамуындағы оқытудың рөлін, алар орнын анықтаған көрнекті психолог Л. С. Выготский. Ең алғаш рет бала дамуының төмендегідей екі аймағы болатындығы жайлы теория ұсынды.

Л. В. Занков ақыл-ой қызметінің төмендегідей көрсеткіштері дамуды іске асырады деп есептейді. Олар байқампаздық, өз ойын еркін жеткізе білу, практикалық іс-әрекеттер атқара білу.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz