ДЕНЕ ТӘРБИЕСІНЕ ДӘРІГЕРЛІК




Презентация қосу
№8 ПРАКТИКАЛЫҚ САБАҚ. ДЕНЕ
ТӘРБИЕСІНЕ ДӘРІГЕРЛІК
БАҚЫЛАУ ЖАСАУ.
Орындаған: Хамидуллина Е.Е
Тексерген: Ерболат Б.Е
Жоспар
1. Дене тәрбиесіне дәрігерлік бақылау жасау.
2. Дәрігерлік тексеру, балалардың денсаулық жағдайына , денесінің
дамуына, функциялық мҥмкіндіктеріне баға беру.
3. Дәрігерлік-педагогикалық бақылаулар.
4. Сабақ өткізетін орынның, киімдердің, құралдардың сақталу
жағдайларын тексеру.
1.Дене тәрбиесіне дәрігерлік
бақылау жасау
■ Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесін жүргізу барысында дәрігерлік
бақылаудың негізгі міндетін, олардың денсаулығын, дене және жүйке психикасының
дамуын нығайтуға көмектеседі.
■ Мектепке дейінгі мекемелердегі дәрігерлік бақылауға мыналар кіреді:
■ 1) балалардың денсаулық жағдаын, дамуын олардың организімінің функционалды
мүмкіншіліктерін анықтау үшін дәрігерлік тексеруден өткізу;
■ 2) дене тәрбиесінің жүргізілуін дәрігерлі-педагогикалық бақылауға алу, дене
жаттығуларының мазмұны мен жүргізу әдісін және балалардың организімінің
жасына байланысты функциялық мүмкіншіліктерінің үйлесуін тексеру;
■ 3) дене жаттығулары сабақтарын ертеңгілік гимнастиканы, қимыл-қозғалыс
ойындарын, спорттық жаттығуларды, шынықтыру шараларын өткізетін жерлерге,
физкультура жабдықтарының, құрал-саймандарының, сондай-ақ дене тәрбиесімен
айналысушылардың гигиеналық жағдайларына санитарлық бақылау;
■ 4) ата-аналар мен балабақша қызметкерлерінің арасында санитарлық – ағарту
жұмысын жүргізу.
■ Дәрігерлік бақылауды ұйымдастыру дәрігерлің, аяжанның, педагогтың бірлескен
жұмысы бойынша қарастырылады.
2. Дәрігерлік тексеру, балалардың денсаулық жағдайына ,
денесінің дамуына, функциялық мҥмкіндіктеріне баға
беру.

■ Дәрігерлік тексеру және балалардың денсаулық жағдайына,
денесінің дамуына, функциялық мүмкіндіктеріне баға беру –
мектепке дейінгі мекемелер дәрігерінің әр жылдағы
тыңғылықты дәрігерлік тексеруімен жүзеге асады.
Керекті жағдайларда балалар емхананың дәрігер-
мамандарымен қосымша тексеріледі.
■ Денсаулық жағдайына баға беру кешенді түрде: дәрігерлік
тесеріс деректері, ауру-сырқаулықтың, нервтік-
психикалық және дене дамуының ерекшеліктері негізінде
жүргізіледі.
3. Дәрігерлік-педагогикалық
бақылаулар.
■ Дәрігерлік-педагогикалық бақлау – бұл балалардың жас
ерекшеліктері мен функционалды мүмкіндіктеріне қарай дене
тәрбиесінің әр түрлі формаларын өткізудің мазмұнына әрі
әдістеріне тән бағаны қамтиды.
■ Дәрігер, аяжан, меңгеруші дене тәрбиесі сабағына, таңертеңгілік
гимнастикаға, қимыл-қозғалысы ойындары мен жұмыстың басқа
түрлерінің өткізілуіне дәрігерлік-педагогикалық бақылау жасай
отырып, топ тәрбиешісінің оны өткізу жөніндегі жоспар-
конспектісімен танысуы керек. Сабаққа бақылау жасалып
болғаннан кейін сабақтың жоспары мен мазмұны сол топтағы
балаларға арналған бағдарламаның талап-тілектеріне сай жауап
бере ме, жоқ па, сондай-ақ қолданылған жаттығу балалардың
жасына және дайындық деңгейіне сәйкес келетін-келмейтініндігін
атап өткен жөн.
4. Сабақ өткізетін орынның, киімдердің,
құралдардың сақталу жағдайларын тексеру.

■ Дәрігер, меңгеруші және аяжан дене жаттығулары сабағы
жүргізілетін бөлмелердің санитарлық жағдайын, сондай-ақ
дене тәрбиесі алаңдарындағы физкультура құралдарды мен
жабдықтарының гигиеналық жайын бақылауды жүзеге
асырады.
■ Дәрігер, аяжан тәрбиешілер мен ата-аналардың гигиена, дене
тәрбиесі мәселелері бойынша және оның балаларды
дамытудағы ролі жөніндегі білімдерін көтеруді жүзеге
асырады.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Дене тәрбиесі теориясы - адам денесін жетілдіру процесін басқарудың жалпы заңдары туралы ғылым
Балалар мен жасөспірімдердің дене
БЕЙКҮНӘ ПЕРІШТЕЛЕР
Халық педагогикасындағы тәрбиенің түрлері
БОЛАШАҚ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ
Әлеуметтік педагогтың қызметі
Сауықтыру міндеттері
Қазақ ұғымында отбасы - өмірдің тұтқасы, оттың маңайына таратқан жан балқытар жылуына жиналған жақындары
ДӘРІГЕР МЕН НАУҚАС
Ата - аналар
Пәндер