Сары қызыл қызғылт сары




Презентация қосу
ПРЕЗЕНТА
ЦИЯ
Дайындаған:Жолдасбек
ова Ж
Тоқсанова Диена
Тақырыбы:Негізігі және қосымша түстер Қабылдаған:Шуланбеко
ва С
Тобы:ДЗ-92
Негізгі түстер (бастапқы түстер) — шартты түрде таңдалған,
"негізгі" түстер, оларды әр түрлі пропорцияда араластыру
арқылы барлық басқа түстер мен реңктерді алуға болады.
Бастапқы (немесе негізгі түстер) – үш
негізгі түс-сары, қызыл және көк, олардың
барлығын араластыру арқылы
алынады.Бұл үш түсті басқаларды
араластыру арқылы алуға болмайды.Екінші
түстер-екі негізгі түстерді араластыру
арқылы алуға болатын түс реңктері.
Екінші түстер-екі негізгі түстерді
араластыру арқылы алуға болатын түс
реңктері.
Сары + қызыл = қызғылт сары
Сары + көк = жасыл
Қызыл + көк = күлгін (күлгін)
Мен бұл кескіндемеде бекер айтпаймын, өйткені басып
шығару мен фотографияда негізгі түстердің жиынтығы
бар.Егер сіз қызыл, көк және сары түсті толқындарды
араластырсаңыз, сіз ақ түске ие боласыз.Бұл түстер
жарықтылықта әр түрлі, онда жарықтылық шыңында болады.
Егер сіз оларды ақ-қара форматқа аударсаңыз, онда сіз
контрастты анық көресіз.
Үшінші (туынды) түстер негізгі және екінші
түстерді араластыру арқылы алынады.
Сары + жасыл = сары-жасыл
Сары + қызғылт сары = сары-қызғылт сары
Қызыл + қызғылт сары = қызыл-қызғылт
сары
Әдетте түсінікті болу үшін түрлі-түсті
шеңбер салынады. Мен Мэрион Бодди-
Эванстан түсті шеңберге емес, үшбұрышқа
орналастыру туралы оқыдым. Мен үшін
мұндай схеманы қолдану ыңғайлы
болды.Үшбұрыш сызыңыз, бұрыштарға үш
негізгі түсті салыңыз.
Егер алынған бояулар негізгі түстермен
араласса, онда бояғыш тағы бірнеше түстерге
артады.Сондай-ақ, тұжырымдаманы енгізуге
болады-жылу салқындық, қысқаша айтқанда,
негізгі түстердің әрқайсысында тағы екіге
бөлінеді: суық және жылы. Нәтижесінде,
алғашқы үш(немесе дәлірек 6) түстерді бір-
бірімен араластыра отырып, біз түстердің үлкен
палитрасын аламыз, соның арқасында сіз толық
түсті суретті жаза аласыз. Негізгі түстерді түсіну
және білу оны толықтыратын "қосымша
түстер"терминімен өте маңызды.Қосымша
түстердің дұрыс жұптарын араластырған кезде
біз әдемі інжу, сұр түсті аламыз. Суретте қандай
да бір түс артық болса, біз оны әрдайым қосымша
түспен "шақыра"аламыз немесе кері жағдайда
оның "түс жұбын" қолдана отырып, түстерді баса
аламыз."
Соңғы суретте жоғарыда айтылған барлық ақпарат
айқын көрінеді.Үшбұрыштың ортасында-үш негізгі
түс, келесі беттер, негізгі түстерді араластыру
арқылы алынған түстер. Сыртқы шеңберде
(спектрлік) сіз қосымша түстердің жұптарын оңай
көре аласыз, олар қатаң қарама-қарсы орналасқан.
Негізгі түстер жағдайында бастапқы үшбұрыштың
жоғарғы жағы негізгі түстерді араластыру кезінде
пайда болған үшбұрыштың біріне қарама-қарсы
орналасқан.Мұнда қосымша түстердің үш негізгі
жұбы бар.
КӨК-ҚЫЗҒЫЛТ САРЫ
ҚЫЗЫЛ-ЖАСЫЛ
САРЫ-КҮЛГІН
Бұл білімді үйренуге, есте сақтауға, жазуға болады.
Олар майлы бояу үшін ғана емес, сонымен қатар
акварель, темперамент және т. б. үшін де бірдей.Бұл
ақпарат біреуге пайдалы болады деп үміттенемін.
К. С. ПЕТРОВА-ВОДКИН БОЙЫНША
КЕСКІНДЕМЕДЕГІ НЕГІЗГІ ЖӘНЕ
ҚОСЫМША ТҮСТЕР
Спектрде алты бөлек сәулелер ерекшеленеді: күлгін, көк,
жасыл, сары, қызғылт сары және қызыл. Бұл түстердің
әрқайсысы оң және сол жақтағы көршілермен
араласып,оларға жол ашады.Ньютон түс пен дыбыстың
ұқсастығын сақтағысы келетіні анық, жетінші түсті енгізді,
ол көктен жасылға дейін ақ емес. Ньютон осы жеті түстің
бәрін негізгі деп атады, бірақ әлі күнге дейін ежелгі
гректер кемпірқосақты көргенде, негізгі түстерді тек үш
түсті қабылдады: көк, сары және қызыл, қалған реңктерді
негізгі түстердің бір-бірімен араласуынан туынды деп
санайды. Гете Тек екі түсті негізгі деп санауды ұсынды:
көк және сары, бірақ түс туралы жұмыстың одан әрі
дамуындағы мұндай шектеудің кейбір конвенциялары ұлы
ақынды үшбұрышқа қайтарады.Бұл сұрақтарға тап
болмаған оқырманға түсіндіремін. Негізгі түс, мысалы, көк,
спектрдің мұндай элементі бар, оған сары да, қызыл да
кірмейді, және ол басқа түстердің оптикалық немесе түрлі-
түсті қоспасы бола алмайды. Бұл қалған екі негізгі
түстерге де қатысты: қызыл және көк сары түстерге
қатыспайды, қызылда көк және сары түстер жоқ. Аралық
түстер: күлгін, жасыл және қызғылт сары түсті немесе
күрделі. Олар негізгі екі: күлгін-көк және қызыл, жасыл -
көк және сары, қызғылт сары - сары және қызыл.
Сол түсті екеуден олар оптикалық және пигментті түрде
құрастырылуы мүмкін. Күн спектрінің көрінетін бөлігі -
қызылдан күлгінге дейін-бұл түсті жартастың қысқа бөлігі,
оның көмегімен біздің көзіміз көрінуді шешеді, ал
ультракүлгін және инфрақызыл сәулелердің оң және сол
жағында қараңғы сәулелер жалғасады, олардың химиялық
және жылу реакциялары көзбен қабылданбайды.
Парадоксалды түсте көп. Кем дегенде мынаны алыңыз: біз
қызыл затты көреміз, бірақ бұл нені білдіреді? Бұл дегеніміз,
бұл зат қызыл сәулелерді қабылдамайды және өзінен
толығымен алып тастайды және көк және сары түстерді
сіңіреді, яғни зат қызыл түспен жабылғандай жасыл болып
шығады. Түрлі-түсті соқырлар, әдетте, заттың ішіндегі
жабық түсті қабылдайды. 1829 жылы екі адам бір уақытта
түстің тағы бір қасиетін ашты. Гете бақта сары
крокустардың гүлзарын мұқият қарастырды; көздерін
топыраққа аударып, гүлдердің сарғаюына баса назар
аударатын көк көлеңкелерге таң қалды. Парижде Делакрой
картинада сары драпермен жұмыс істеп, оны жарқын ету
мүмкін еместігінен үміт үзіп, Луврға барып, Веронеске қарап,
сарғыштық әсеріне қол жеткізді. Арба сары түсті, ал
Делакрой көпірде одан құлаған көк көлеңкелерді көрді.
Осылайша қосымша түстер ашылды. Түстің ақ түсті, яғни
жарық беретін үштіктен шықпау қасиеті бар екені белгілі
болды. Осы қасиеттің арқасында күрделі - қос-түс көрші
аймақта оған үш түсті қалыптастыру үшін жетіспейтін
қосымша түс тудырады.
Әрине, көз ұзақ уақыт бойы табиғаттың түс
сипаттамаларын қабылдады. Күн батқаннан кейін
ежелгі мысырлықтар көкжиекте көрген жасыл
сәуле, олар үшін аза тұту түсіне айналды, жер асты
өлім патшалығынан шыққан жарық сияқты, бұл
жасыл, әлі күнге дейін байқалған сәуле
көкжиектен тыс жоғалып кеткен күннің қызаруына
қосымша болып табылады. Оттан шыққан адам
үшін көгілдір түн және жарықтандырылған жасыл
шалғындағы қызыл жалаңаш жол; әрине, бұл
құбылыстар, оларды талдаусыз болса да,
адамдарға бұрыннан таныс. Біздің шаруалардың
сүйікті көйлектерінің Кумак түсі жасыл түске жол
беретін бірдей қорғаныс, қосымша болып
табылады. Мұндай қызыл түс басқа ландшафт
түстерінің арасында Халықтар арасында
кездеспейді.
Арал теңізінің түсі құм шөлі арқылы өтетін ұзақ жолдан
кейін көрген адам, мүмкін, оның көгілдір түсіне таңданған
шығар, сондықтан ол тіпті суды сипаттауды тоқтатады.
Осыдан кейін, Самарқанд және Ташкент кесенелерінің
күмбездері мен қабырғаларының көгілдір түстерімен
кездескенде, шөл түсінің біркелкілігінен шығуға мүмкіндік
берген табиғаттағы сияқты нәзік адамның даналығы таң
қалдырады. Тарихшылардың айтуынша, бұл көгілдір түсті
қытайлық шеберлер тапқан және жасаған сияқты -
мүмкін, Қытай вазаларының көгілдір түсі Самарқандтың
Шахи Зинда өткелдерінің бірінде, мүлдем басқа жасыл
композициямен қиылысқан болса да. Мен Карфаген
қирандыларының мозаикасындағы көгілдірді
самарқандпен тікелей салыстыра алмадым, бірақ оның
түсі менің жадымда басқаша қалды, оған сары қоспалар
көбірек қатысты, бірақ Сахараның түсі Түркістан
шөлдерінің түсінен өзгеше болды. Сол ұқсастықты
Мысырдың жасылына, саңырау, сары және көкке біркелкі
орналастыруға болады.
Триколор күн спектрінің барлық өтпелі кезеңдеріне тән, бұл біз үшін
қоршаған шындықты бояйтын түс өзгерістерінің сансыз байлығын жасайды.
Қосымша түстер Заңының ашылуымен импрессионизм пайда болды.
Сызықтық перспективаны ашқан итальяндықтар сияқты суретшілер оның
қасиеттерін қолданудың шексіздігі сияқты көрінді. Бояудың әсерін күшейту
оңай болып көрінді, иә, ақырында, рецепт бойынша түрлі-түсті операциялар
жасау мүмкіндігі кез-келген әуесқойға оптикалық сиқыр берді. Бірақ мәселе
әлдеқайда тереңірек және күрделі болды, ал қосымша түс туралы ресми
білім таусылып қана қоймай, оған деген көзқарастың алуан түрін жауып
тастады. Қосымша түстер суретшілер оларға қарағанда табиғатта басқа
функцияны атқаратыны белгілі болды. Қосымша мәліметтерді қолдана
отырып, келесі қате пайда болды: егер сіз негізгі шеңберді ақ бетке, мысалы,
қызыл түске қойсаңыз, онда көзге оптикалық әсер пайда болады, бұл шеңбер
ақ фонда жасыл түсті жақтауды тастайды. Бұл импрессионисттер пайда
болған әсер және кенепте белгілене бастады. Олар бір қарапайым ойды
жіберіп алды: Егер Мен, мысалы, ақ қабырға бейнеленген сурет
жазықтығында қызыл бояудың оқшауланған қабатын салсам, онда менің
еркімнен басқа, осы щеткамен қоршалған көгалдандыру пайда болады.
Неліктен бұл пайда болған құбылысты атап өту керек, түстерді лас ету
керек, бастысы-көрерменді осы иллюзияны қабылдау жұмысынан айыру,
әсіресе түстің бұл нюанстары әр адам үшін бірдей емес? Ақырына дейін
дәйекті болу үшін импрессионисттер келесі әрекеттерді орындауға мәжбүр
болды: егер суретші бекітетін қызыл жағындыдан жасыл түс пайда болса,
онда бұл жасыл таяқша көршісін қосымша талап етеді, ал көрші өз кезегінде
келесі нәрсені талап етеді, бір сөзбен айтқанда, репа үшін атасы, ал сурет
тегістеледі, монотонды түске айналады, сурет нысандары дәрменсіз кенепке
шашырайды, ал таза түстер суретті сөндіріп, ластайды.
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН
ӘДЕБИЕТТЕР

Ұқсас жұмыстар
Әдемі сары жапырақтары
Ландшафт дизайн саласы бойынша монохронды гүлзарлар
Флавонидтарды зерттеу әдістері
Бәйшешек гүлі
ПРОКАИН ГИДРОХЛОРИДІ
Қазақстанның Қызыл кітабына енген өсімдіктер
Хлорофилл пигменті
Жұмыртқасының ұзындығы
Зергерлік тастар
Бауырдың биохимиясы және хромопротейдтердің алмасуы Билирубин алмасуының бұзылыстары. Сары аурулардың түрлері және олардың диагностикасының тәсілдері
Пәндер