БАҒАЛАУ ТАРИХЫ




Презентация қосу
Тақырыбы: Бағалау

ОРЫНДАҒАН ШАЙХИДДИНОВ ҚАЙРАТ
ЖАНСАЯ ТІЛЕКТЕСОВА
ДАМЕГҮЛ СЕРІКБОЛ
ОҢҒАРБАЕВА АСЕМ
ТОБЫ:ХИМ 19-1
Бағалау — оқыту нәтижесін анықтау үшін қолданылатын
тәсіл, оқушының берілген тақырыпты меңгерудегі
кемшіліктерін жоюда, оның үлгерімінің нәтижелі болуына
ықпал ететін фактор. Бағалау, көбінесе, баға қоюдың
синтездік түрі (1-ден 5-ке дейінгі ранг) арқылы жүзеге
асады. Сондай-ақ, мектеп тәжірибесіндегі бағалау баға
қоюмен ғана шектелетін тәсіл емес, ол материалды
меңгеру, меңгермеу фактісімен қатар оның себептерін
анықтауға мүмкіндік беретін оқытудың маңызды құрамды
бөлігі болып табылады. Жоғары оқу орындарында бағалау
рейтингтік әдіс арқылы жүргізіледі; қаласының Рейтинг.
БАҒАЛАУ ТАРИХЫ
Бағалаудың алғашқы жүйесі Германияда
пайда болған. Ол үш ұпайдан тұрған,
әрқайсысы разрядтарды білдірген. Осы
разрядтар бойынша оқушылар үздіктер,
орташалар және нашарларға бөлінген. Уақыт
өте орташа разрядты екі класқа бөледі,
өйткені оқушылардың көпшілігі осы разрядта
болған. Осылай бес ұпайлық шкала пайда
болған.
Ресейде алғашқы рет 1737 жылдан бастап
білімді бағалай бастаған. Бағалар ол кезде
сөздік түрде, «жақсы-жаман» ұғымдары
шеңберінде болған. Кейінгі уақыттарда
ресейлік бағалау 3-, 5-, 8-, 10-, 12-ұпайлық
жүйеден өткен.
ТЕСТ ДЕГЕН НЕ?
ТЕСТ (англ. test) — сынау, тексеру,
талдау. «Тест» – психология мен
педагогикада сыналушының білімін,
біліктілігін және дағдысын, сонымен
қатар психофизиологиялық және
өзіндік мінездемелерін
стандартталған тапсырмалардың
орындалу қорытындысы бойынша
өлшеу.
ТЕСТТІҢ ПАЙДАСЫ
Тестілеу әдісі көптеген дамыған
елдерде қазіргі білімнің ажырамас
бөлігіне айналған жастардың
дайындық деңгейін және жалпы
білім сапасын болжаудың тиімді
құралы ретінде пайдаланылады
Соңғы жылдары тесттік әдіс оқу —
білімге қатысты барлық ұйымдарда
кеңінен қолданып жүр. Тест
дегеніміз не? Тест арқылы сынауда
қандай жаңалық бар? Оның
сұрақтары қалай дайындалады, оны
қалай өткізеді, тест арқылы сұраққа
қалай дайындалу керек?
Тест деп сапалық және сандық дара
ерекшеліктеріне сай түрде
негізделген стандартталған, қысқа,
уақыт жағынан шектеулі
сынақтарды атайды.
Тестік бақылаудың түрлері өте ерте
заманнан басталады. Б. э. д III
ғасырда Ертедегі Вавилонда мектеп
оқушыларының жазу дағдысын
тексеру үшін алғашқы емтихандар
жүргізілген. Осы сынақты өткен
адам 2 — ші кезеңге әңгімелесуге
шақырылған. Осындай сынақтар
Ежелгі Грецияда, Спарта да
жүргізілген.
Жалпы білімді бағалаудың тестік
жүйесі Англия, АҚШ-та жақсы
дамыған. Бүгінде тест қолдану
оқытушылармен қатар оқушылар
үшін де көп тиімді екенін өмірдің өзі
дәлелдеп отыр. Нәтижесі тікелей
белгілі болады. Тесттік әдіс
талапкердің білім дәрежесін
анықтауда көп уақыт алмайды.
Тест технологиясының білім
сапасына әсері: білім беру жағдайын
талдауына қажет оқытудың
объективті нәтижесін алу мүмкіндігі
(адамның қатысуынсыз алу), кері
байланыстың жылдамдығы,
оқытудың нәтижесін тексеру әдісінің
көптүрлілігі, оқытудың нәтижесінің
статистикасын алу ыңғайлылығы.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың оқудағы жетістіктерін бағалау
Емтихан тапсырмалары
Тәуекел тұжырымдамасының тарихы
Сабақ жоспары таныстырылымын жиынтық бағалау
БАҒАЛАУ ӘДІСТЕРІ
Қазақ тарихы
Сертификаттаудың әлемдегі даму тарихы
Қалыптастырушы мұғалім мен оқушы бағалау бағасыз бағалау қызметін түзету
Бір адамға
Ұлттық клиникалық басқарушылық
Пәндер