Қозғалыс бұзылыстары бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосу
Презентация қосу
Қозғалыс
бұзылыстары бар
балаларды жалпы
білім беру процесіне
қосу.
Жоспар:
1. Тірек-қимыл аппараты патологиясының санаттары.
2. Қимыл-қозғалыс бұзылуының ауыртпалығы
3. Тірек-қозғалыс аппараты бұзылған балаларды оқытудың
арнайы жағдайлары
4. Арнайы оқу-әдістемелік қамтамасыз ету.
«Тірек-қозғалыс аппаратының бұзылуы»
(ТҚАБ) ұғымы жинақтамалық сипатқа ие
және өзінің құрамына органикалық
орталықты немесе шеткері пайда болған
қимыл-қозғалыстық бұзылуды қамтиды.
Тірек-қимыл аппараты патологиясының
санаттары.
- балалардың сал ауруы (БСА);
- қалпына келген немесе
қалдықты кезеңдегі
полиомиелиттің салдарынан;
- миопатиямен;
- туа біткен немесе жүре пайда
болған ақыл-ой кемістігінің
және тірекқозалыс
аппаратының бұзылуымен.
• ТҚАБ балалардың арасында саны ең көп топты БСА
ауыратындар құрайды. Бұндай балалар қимыл-
қозғалыс саласы және танымдық әрекеті кемістіктері
байланыстарының нәтижесінде оқыту мен
тәрбиелеудің арнайы жағдайларын қажет етеді. БСА
барысында әдетте, қимыл-қозғалыстың бұзылуы тілдік
кемістікпен және жекелеген психикалық
функциялардың қалыптасуының тежелуімен
сәйкестікте болады.
• ТҚАБ балалардың қимыл әрекетінің бұзылуынан
басқа интеллектуалды даму кемістігі де байқалуы
мүмкін: балалардың 40-50%-ында психикалық
дамуының тежелуі болса, барлық балалардың 10%-ға
жуығында – түрлі сатыдағы ақыл-ой кемістігі
байқалады. Бұл кемістіктер мидың зақымданумен
түсіндіріледі, сонымен қатар қозғалыс
белсенділігінің шектелуі және дамудың қосымша
бұзылуларының нәтижесінде пайда болатын
депривацияның (қорқыныш) салдары болып
табылады.
2. Қимыл-қозғалыс бұзылуының ауыртпалығы
• Қимыл-қозғалыс бұзылуының ауыртпалығы әр түрлі
болады: кейбір балалар тік күйде отыра және тұра
алмайды, тек арнайы арбада ғана қозғала алады,
көптеген балалардың жүріс мәнері өзгеше болады,
көпшілігі ортопедиялық арнайы құралдар –
балдақтар, таяқтар және т.б. пайдаланады, сал
ауруымен ауыратын балалардың аз ғана бөлігі
қосымша құрылғылардың көмегінсіз қозғалу
мүмкіндігіне ие.
3. Тірек-қозғалыс аппараты бұзылған балаларды оқытудың
арнайы жағдайлары
• Тірек- қозғалыс аппараты бұзылған оқушыларды оқыту жалпы
сынып жағдайын да, сондай-ақ жалпы білім беретін мектептің
арнайы сыныбында да жүзеге асырылуы мүмкін. Қажет болған
жағдайда үйде оқыту ұйымдастырылуы мүмкін. Тірек-қозалыс
аппараты бұзылған оқушыларды арнайы сынып жағдайында
мектепте оқытудың ұзақтығы:
• - бастауыш білім беру деңгейінде – 0 (даярлық), 1-4 сыныптар;
• - негізгі орта білім беру деңгейі – 5-10 сыныптар;
• - жалпы орта білім беру деңгейі – 11-12 сыныптар.
Оқыту мерзімінің ұлғайтылуы балалардың психикалық
дамуының тежелуімен, сөйлеу және қимыл-қозғалыстың
бұзылуының нәтижесінде жазу мен оқуды меңгерудің
қиындығымен, түзету-сауықтыру шараларын өткізудің
қажеттігімен байланысты.
4. Арнайы оқу-әдістемелік қамтамасыз ету.
Тірек-қозалыс аппараты бұзылған оқушыларды
арнайы сынып жағдайында оқыту түзету компонентін
қамтитын арнайы Үлгілік оқу жоспарларына, сонымен
қатар жалпы білім берудің бағдарламалары мен
оқулықтарына жүзеге сәйкес асырылады. Негізгі
мектепте оқыту мерзімінің 1 жылға ұлғайтылуына
байланысты жалпы білім беру бағдарламаларының
мазмұны балалардың ерекшелігін ескере отырып
жаңаша бөлістіріледі және бейімделеді. Оқу
процесінде оқушылардың қимыл-қозғалыстық және
сөйлеу ерекшеліктерін ескеретін арнайы әзірленген
дидактикалық материалдарды, АКТ және басқа да
материалдарды қолдану қажет.
Тірек-қозғалыс аппараты функциялары бұзылған
балаларды оқыту: емдеу-қалпына келтіру жұмыстары
аясында жүзеге асырылады, бұл жұмыстардың
құрамына: қимыл-қозғалыстың бұзылуын
медициналық түзету, жүйке-психикалық ауытқуды
дәрі-дәрмектік емдеу, соматикалық аурулардың алдын
алу кіреді. Емдеу іс-шараларын бала дәрігерлері
(педиатрлар), психоневрологтар, ортопедтар, емдік
дене шынықтыру (ЕДШ) дәрігерлері,
физиотерапевтер, орта және кіші медициналық
қызметкерлер жүзеге асырады. .
Назарларыңызға
рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz