Қозғалыс бұзылыстары бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосу




Презентация қосу
Қозғалыс
бұзылыстары бар
балаларды жалпы
білім беру процесіне
қосу.
Жоспар:

1. Тірек-қимыл аппараты патологиясының санаттары.

2. Қимыл-қозғалыс бұзылуының ауыртпалығы

3. Тірек-қозғалыс аппараты бұзылған балаларды оқытудың
арнайы жағдайлары

4. Арнайы оқу-әдістемелік қамтамасыз ету.
«Тірек-қозғалыс аппаратының бұзылуы»
(ТҚАБ) ұғымы жинақтамалық сипатқа ие
және өзінің құрамына органикалық
орталықты немесе шеткері пайда болған
қимыл-қозғалыстық бұзылуды қамтиды.
Тірек-қимыл аппараты патологиясының
санаттары.

- балалардың сал ауруы (БСА);
- қалпына келген немесе
қалдықты кезеңдегі
полиомиелиттің салдарынан;
- миопатиямен;
- туа біткен немесе жүре пайда
болған ақыл-ой кемістігінің
және тірекқозалыс
аппаратының бұзылуымен.
• ТҚАБ балалардың арасында саны ең көп топты БСА
ауыратындар құрайды. Бұндай балалар қимыл-
қозғалыс саласы және танымдық әрекеті кемістіктері
байланыстарының нәтижесінде оқыту мен
тәрбиелеудің арнайы жағдайларын қажет етеді. БСА
барысында әдетте, қимыл-қозғалыстың бұзылуы тілдік
кемістікпен және жекелеген психикалық
функциялардың қалыптасуының тежелуімен
сәйкестікте болады.
• ТҚАБ балалардың қимыл әрекетінің бұзылуынан
басқа интеллектуалды даму кемістігі де байқалуы
мүмкін: балалардың 40-50%-ында психикалық
дамуының тежелуі болса, барлық балалардың 10%-ға
жуығында – түрлі сатыдағы ақыл-ой кемістігі
байқалады. Бұл кемістіктер мидың зақымданумен
түсіндіріледі, сонымен қатар қозғалыс
белсенділігінің шектелуі және дамудың қосымша
бұзылуларының нәтижесінде пайда болатын
депривацияның (қорқыныш) салдары болып
табылады.
2. Қимыл-қозғалыс бұзылуының ауыртпалығы

• Қимыл-қозғалыс бұзылуының ауыртпалығы әр түрлі
болады: кейбір балалар тік күйде отыра және тұра
алмайды, тек арнайы арбада ғана қозғала алады,
көптеген балалардың жүріс мәнері өзгеше болады,
көпшілігі ортопедиялық арнайы құралдар –
балдақтар, таяқтар және т.б. пайдаланады, сал
ауруымен ауыратын балалардың аз ғана бөлігі
қосымша құрылғылардың көмегінсіз қозғалу
мүмкіндігіне ие.
3. Тірек-қозғалыс аппараты бұзылған балаларды оқытудың
арнайы жағдайлары

• Тірек- қозғалыс аппараты бұзылған оқушыларды оқыту жалпы
сынып жағдайын да, сондай-ақ жалпы білім беретін мектептің
арнайы сыныбында да жүзеге асырылуы мүмкін. Қажет болған
жағдайда үйде оқыту ұйымдастырылуы мүмкін. Тірек-қозалыс
аппараты бұзылған оқушыларды арнайы сынып жағдайында
мектепте оқытудың ұзақтығы:
• - бастауыш білім беру деңгейінде – 0 (даярлық), 1-4 сыныптар;
• - негізгі орта білім беру деңгейі – 5-10 сыныптар;
• - жалпы орта білім беру деңгейі – 11-12 сыныптар.
Оқыту мерзімінің ұлғайтылуы балалардың психикалық
дамуының тежелуімен, сөйлеу және қимыл-қозғалыстың
бұзылуының нәтижесінде жазу мен оқуды меңгерудің
қиындығымен, түзету-сауықтыру шараларын өткізудің
қажеттігімен байланысты.
4. Арнайы оқу-әдістемелік қамтамасыз ету.

Тірек-қозалыс аппараты бұзылған оқушыларды
арнайы сынып жағдайында оқыту түзету компонентін
қамтитын арнайы Үлгілік оқу жоспарларына, сонымен
қатар жалпы білім берудің бағдарламалары мен
оқулықтарына жүзеге сәйкес асырылады. Негізгі
мектепте оқыту мерзімінің 1 жылға ұлғайтылуына
байланысты жалпы білім беру бағдарламаларының
мазмұны балалардың ерекшелігін ескере отырып
жаңаша бөлістіріледі және бейімделеді. Оқу
процесінде оқушылардың қимыл-қозғалыстық және
сөйлеу ерекшеліктерін ескеретін арнайы әзірленген
дидактикалық материалдарды, АКТ және басқа да
материалдарды қолдану қажет.
Тірек-қозғалыс аппараты функциялары бұзылған
балаларды оқыту: емдеу-қалпына келтіру жұмыстары
аясында жүзеге асырылады, бұл жұмыстардың
құрамына: қимыл-қозғалыстың бұзылуын
медициналық түзету, жүйке-психикалық ауытқуды
дәрі-дәрмектік емдеу, соматикалық аурулардың алдын
алу кіреді. Емдеу іс-шараларын бала дәрігерлері
(педиатрлар), психоневрологтар, ортопедтар, емдік
дене шынықтыру (ЕДШ) дәрігерлері,
физиотерапевтер, орта және кіші медициналық
қызметкерлер жүзеге асырады. .
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Психикалық дамуында ауытқуы бар балалар
Сөйлеу бұзылыстары бар балалардың оқыту ерекшеліктері
Есту бұзылыстары бар балалардың оқыту ерекшеліктері
Көру қабілеті нашар
Инклюзивті білім берудің халықаралық тәжірибесі
АРНАЙЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
Мүмкіншілігі шектелген балаларды оқыту және тәрбиелеу жүйесі жалпы білім беру жүйесінің ажырамас бөлігі
Жалпы білім беру ұйымдарындағы инклюзивті үрдістің құқықтық негіздері
КӨРУІНДЕ АУЫТҚУЫ БАР БАЛАЛАРДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ - ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СИПАТТАМАСЫ
Оқытудағы қиындықтары бар балалардың психологиялық және педагогикалық сипаттамасы
Пәндер