Ғылыми - педагогикалық зерттеу әдістері




Презентация қосу
Реферат
Тақырып:Ғылыми зерттеу әдісі

Орындаған :Ширинбай_Айжан
Тобы 109-02
Қабылдаған:Бегдаулетова Карлыгаш
Ғылыми – педагогикалық зерттеу
әдістері.
Әрбір ғылым өзінің дербес
әдіснамасын, зерттеу әдістерін
жасайды. Педагогиканың да өзіне тән
ғылыми - зерттеу әдістері бар. Бұл
әдістерді зерттеуші әрбір
педагогикалық құбылыстың
ерекшеліктеріне сәйкес
қолданылады.
Тәрбие мен оқытудың нәтижесі тек
қана мұғалімнің тиімді әдістері
қолдана білуі мен педагогикалық
шеберлігіне байланысты емес, ол
оқушылардың қабілеттілігіне, жан –
жақты да мұны және осы сияқты
Егер бұрынғы жағдай ескеріліп, сол
кезеңдегі материалдар пайдаланылса,
эксперименттің нәтижесі өзгермейді.
Ал педагогика ғылымы бойынша
экспериментті қайталап жургізу тиімді
нәтиже бермейді. Себебі,
педагогикалық зерттеудің объектісі —
баланы тарбиелеу. Сондықтан
педагогикалық процесте және кейбір
сыртқы факторлар (даму барысында
оқушыларда пайда болатын
өзгерістер, әлеуметтік және
микроортада кездесетін түрлі
жағдайлар және т. б.) әсер етеді.
Міне, осы тұрғыдан қарағанда ғыдыми
Бақылау әдісі. Бұл педагогикалық
мәселелерді зерттеуде жиі
қолданылып жүрген әдістердің бірі.
Бақылау деп әдеттегі жағдайда
педагогикалық құбылыстарды
қабылдау арқылы тануды айтады.
Ғылыми бақылау арнайы жоспар
бойынша жүргізіледі. Жоспарда
бақылаудың мақсаты мен міндеттері,
обьектісі (сабақ, саяхат,
лабораториядағы, шеберханадағы,
оқу тәжірибе учаскесіндегі
оқушылардың жұмыстары), жүргізу
әдісі мен техиикасы дұрыс көрсетілуі
тиіс. Ғылыми негізінде шығар-
машылықпен жасалған жоспар
Ғылыми бақылау зерттелетін педагогикалық
құбылысты дұрыс және шын дәлдікпен жазып
алуды талап етеді. Сондықтан бақылаудың
нәтижесі зерттеушінің педагогикалық
іскерлігіне, қабілетіне және оның жоғары
дәрежелі сауаттылығына байланысты.
Педагогикалық бақылау — бұл белгілі бір
құбылысты ұзақ және жоспарлы түрде
зерттеудің таным әдісі. Зерттелетін
тақырыптық мақсаты мен мазмұнына қарап,
бақылауды жаппай және жоспарлы түрде
жүргізуге болады. Оқу-тәрбие процесінде
жалпы мәселелерді зерттеу үшін (сабақ
үстіндегі оқушылардың таным іс-әрекеті,
оқушылар зейінін жандандыру, балалар
ұжымының іс-әрекеті және т. б.) жаппай
бақылау әдісі пайдаланады. Жеке
Бақылау нәтижелері дұрыс шығу үшін түрлі
формулаларды, кестелерді, фотосуреттерді,
схемаларды, әсіресе техникалық құралдарды,
қиноға түсіру, магнитофонға жазу және т. б.
кеңінен пайдаланылады. Бақылау материалдары
арнайы күнделікке, хатнамаға жазылады.
Кейде педагогикалық бақылау материалдарын
зерттеуші сауалнама мәліметтерімен
толықтырылады. Оқушылардың мектеп
қызметкерлерінің, ата – аналардың сұрақтарға
берген жауаптары зерттеліп отырған проблемаға
қорытынды жасау үшін зор тірек.
Бақылау әдісі зерттеу жұмысының алғашқы
кезеңдерінде қолданылады. Бақылау әдісі арқылы
педагогикалық құбылыстың процесі (оқушы
санасында болатын психикалық процесс) жайлы
толық сенімді мәліметтерді алуға болады. Бақылау
әдісіне сүйеніп, оқушылардың сырттай мінез –
Тамашалағандарыңызға Рахмет

Ұқсас жұмыстар
Әдістанымның жалпы сипаты
Теориялық әдіс Эмпирикалық әдіс
Педагогика әдіснамасы
Педагогикалық тәжірибе
Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздері мен әдістері
Жоғары мектеп педагогикасының зерттеу әдістері мен әдіснамасы
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГИКА БІЛІМ
Педагогикалық зерттеу әдістері
Оқыту үрдісінің әдіснамалық тұғырлары
Теориялық зерттеу әдістері
Пәндер