Әлеуметтік жағдайы төмен балалармен жұмыс




Презентация қосу
Тақырыбы: «Әлеуметтік жағдайы
төмен балалармен жұмыс»
Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін
белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген
санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын
бекіту туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013
жылғы 21 мамырдағы № 504 қаулысы Әлеуметтік көмек
көрсетілетін азаматтарға әлеуметтік көмектің мөлшерін,
көздерін, түрлерін және оны беру қағидаларын бекіту
туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 12
наурыздағы № 320 Қаулысы
Әлеуметтік көмек алушылар санаттарының тізбесін
айқындау және әлеуметтік көмектің мөлшерлерін белгілеу
тәртібі Алушылар санатының тізбесін, әлеуметтік көмектің
шекті мөлшерлерін, табиғи зілзаланың немесе өрттің
салдарынан өмірлік қиын жағдай туындаған кезде
әлеуметтік көмекке өтініш білдіру мерзімдерін ЖАО
белгілейді
және жергілікті өкілді органдардың шешімдерімен
бекітіледі.
Әлеуметтік жаңдайы төмен
балалар

1. Жанжалды отбасы - кеңірек тарағаны;
2. Биморальды отбасы (маскүнемдік, төбелес, былапыт сөз)
3. Педагогикалық дәрменсіз отбасылар - жалпы мәдениет деңгейінің
төмендігі мен психологиялық - педагогикалық мәдениеттің жоқтығы;
4. Асоциалдық отбасы- жағдайы жалпы қабылданған әлеуметтік
нормалар мен мінезіне ауытқулар бар (ерте бастан ішімдікке,
нашақорлыққа үйрену, үйінен қашып, қаңғыбастыққа салыну және
басқа да жат қылықтар).
Отбасының қиын жағдайға тап
болуының себептері:

• Ата-ананың
педагогикалы білімінің
• Ата-ананың балаға қатыгездік төмендігі;
көрсетуі, баланы • Кедейлік, киын
қадағалауысыз қалдыру; материалдық жағдай;
• Баланың қажіттіліктеріне көңіл • Тұрғын үй мәселесі
аудармау (оның болмауы) ;
• Ата-ананың қауіпті • Жұмыссыздық;
тәуелділіктері.
• Үйдегі ұрыс-керіс (ата-
ананың ажырасуы);
Алғашқы кезеңде
мұндай балалармен
жұмыс
Оқушының өзімен және оның әлеуметтік ортасының
өкілдерімен, отбасының мүшелерімен әнгімелесу
*
жүргізіледі
Әнгімелесу барысында қарам-қайшылықтар
байқалса, оның мәнін түсінуге тырысуымыз керек. .
Сынып жекетшісімен бірге баланың ата-анасына
оқушының денсаулық жағдайы туралы сауалнама
толтыруды ұсынамыз..
Отбасының мекен жайы, отбасындағы бала саны,
оқушының және оның отбасы мүшелерінің
денсаулық жағдайы, әлеуметтік кепілдіктердің бар
жоқтығы, отбасы қандай көмекке зәру екендігі
туралы мәліметтерді қамтитын отбасының
Педагогикалық қолдаудың тиімді әдістері

•Кеңес беру;
•Сөйлесу;
•Үйірмелерге қатыстыру;
•Топтық кеңес беру;
•Баланы тәрбиелеуде ұқсас проблемалары бар ата-аналар
тобына арналған тренингтер;
•Әртүрлі кездесулер;
•Сұрақ-жауаптар;
•Ата-ана конференциялары
Өзге мамандардың көмегі:

•Әлеуметтік педагог әлеуметтік қорғау органдарымен тығыз
байланысты болады, егер бала мен отбасына материалдық
қолдау қажет болса;
•Отбасылық қиындықтарды ұмытып кету үшін, баланың
таланттарын ашу үшін, Мәдениет үйінің қызметкерлерімен
тығыз байланысты болады;
•Егер баланың денсаулығына байланысты емдеуге жіберу
қажет болса, медициналық қызметкерлерімен тығыз
байланысты болады .
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:

https://kopilkaurokov.ru/corect/presentacii/omirdin_k_iyn_zha
g_daiyna_tap_bolg_an_otbasyndag_y_balalarymiey_zhu_mys
Назарларыңызға рақмет!

Ұқсас жұмыстар
Әлеуметтік педагогтың жетім балалармен жұмысы
Мүмкіндіктері шектеулі балаларға әлеуметтік - педагогикалық көмек көрсету
Дарынды оқушылар тізімі
Оқушылардың зерттеушілік іс-әрекетін дамыту
Әлеуметтік педагогтың құжаттары
Инклюзивті оқытудың негізгі қағидалары
Қиын бала деген кім
ӨМІРІНЕ ДАЯРЛАУ
Девиантты мінез-құлықты балалармен педагогикалық жұмыс
СЫНЫП ЖЕТЕКШІЛЕРДІҢ ҚИЫН БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖАСАУ
Пәндер