Басқару жүйесі



№2. СӨЖ 1. «Білім берудегі менеджер этикасы» үлгісін ұсыну. 2. Оқыған материалдың құрылымдық-логикалық сызбасын жасау

1
Білім берудегі менеджер этикасы
2

1.
Этика
Зерттеу нысаны мораль, адамның мінез-құлқы болып табылатын ежелгі теориялық пән.

4
Менің үлгім бойынша білім берудегі менеджер этикасы

Этика нормаларын қолданбайтын басшылар:
- «мен мұны тәуірірек істеймін» деп ойлау;
- басшылық қабілетінің жоқтығы;
- қарамағындағыларға сенім көрсете алмауы;
- тәуекел етуден қорқатындығы;
- болатын қауіп - қатерді алдын ала болжай білмеуі
5

6
Моральдық аспектілер

Конфликтсіз шешім қабылдай алады
Ашық және нәтижелі қатынас жасау, проблеманы жанжақты талқылауға даярлық, конфликттік жағдайдан шығу жолдары туралы ұсыныстарын, болған жағдай туралы өз түсінігін, мүдделерін ашық және әділ түрде айтуы.
Біреудің толық немесе жартылай бағынуы;
Ымыраға келу (компромисс)
Конфликті ісәрекетінің үзілуі;
Интеграция.
7

Жұмысшыларға индивидуалды қарым-қатынас жасайды
Құрмет білдіреді;
Өзара түсіністік көрсетеді;
Жеке бас құндылықтарды сыйлайды;
Аты - жөні бойынша жүгінеді;
8

Міндеттемелерді алу және беру кезінде нақты
Ұқыпты болуды және міндеттеме орындауды жапондықтардан үйренуге болады. Жапондықпен кездесуді сағат үште белгілесеніз, сағат үшке он бес минут қалғанда келсеңіз, ол сізді күтіп тұрады. Олардың өркендеуі - бұл ұқыпты болуы және міндетті орындауы деп айтуға болады. Ағылшындықтар бұл қасиетті ұлттық деп есептейді. Міндеттемені дәл орындау - іскерлік адамның ең жақсы қасиеті. Егерде уәде беріліп, оған кедергі болып басқа жағдайлар туындаса, уәде берілген адамға бұл жағдайлар туралы хабар жеткізу міндет болып саналады.
9

Сыртқы келбет мәдениетін ұстанады
Тұлғасы: а) тік; ә) тік және еркін отыру; б) ұқыптылық, жинақылық;
Киім киісі: а) ұқыптылық; ә) қарапайымдылық; б) түстік гармония (өзіне жарасымды түстен киім кию) ; в) киімнің жас шамасына, сабаққа және жұмысқа сәйкестігі; г) сән үлгілеріне сәйкес; ғ) сәндік (алқа, моншақ, сақина) дұрыс пайдалану.
10

Мимика және понтомимика ишараларының мәнерлі қолдана алады
Мимика а) өзіне -өзі сенімділік, сабырлылық; ә) сөйлескендігі көзқарасыңыздың әңгімелесушіге бағытталуы; б) эмоциялық мәнерлік; в) бет әлпетінің айтар ойға сәйкестігі;
Понтомимика а) жест (табиғилығы) ; ә) жүрістің ритмикасы, жеңіл, айқын болуы; б) қозғалыс (еркін) ; в) қозғалыста селқостықты болдырмау, әр уақытта сергек тұру; г) шусыз отырып, тұру;
11

Дұрыс және мәнерлі сөйлеу икемдігі
Ал ең бастысы алдында отырғандарды айтып жатқанына сендіре білу.
Сөйлеу мәдениеті дегеніміз - ауызша сөйлеудің жалпы тіл мәдениетіне қойылатын талаптармен қатар өзіне тән формалардың сақталуы болып табылады.
Бұл нормада сөйлеу үлгісіндегі сөздерді дыбыстау, сөздің сазын келтіріп айту тәртібін айтады.
12

13
2. Оқыған материалдың құрылымдық-логикалық сызбасын жасау

14
Басқару - адамдардың кәсіптік қызметі.
Басқару - бұл ұжымдағы адамдарға және жекелеген адамдарға, олардың бірлескен (еңбек) жұмыс процесінде мақсатты жүйелі ықпал ету.
Басқару - ұйымдастырылмаған тобырды тиімді қызмет етуші топқа айналдыратын іс-әрекеттің ерекше түрі. (П. Друкер) .

15
Басқару теориясы жеке ғылыми пән ретінде XX ғасыр басында беки бастады. Басқару үдерісі белгілі бір нәтижеге жету жолындағы адамдардың жолын іс- әрекеті атқарылатын жерде жүргізіледі.
Басқару дегеніміз - топқа, қоғамға немесе оның жеке бөліктерін реттеу үшін немесе сапалық спецификасын дамыту үшін әсер ететін шаралар кешені.
Басқару барлық динамикалық жүйелерде жалпы заңдылықтар бойынша жүргізіледі де ақпаратты алуға, өңдеуге және беруге негізделеді. Әлеуметтік жүйеде басқарудың негізгі белгісі болып субъектінің мәліметті алуы және оны талдау негізінде күрделі жүйелердегі тура және кері байланысты іске асыруы жатады.

16

Басқарудың негізгі функциялары:

Питер Фердинанд Дракер
«Басқару - ұйымдастырылмаған тобырды тиімді қызмет етуші топқа айналдыратын іс-әрекеттің ерекше түрі. »
18

1. Әлқожаева Н. С. Педагогикалық менеджмент. Оқу құралы Алматы:Қазақ университеті, 2009. 68 бет 2. Әлқожаева Н. С., Жұмабекова Қ. Б. Педагогикалық менеджмент: оқу құралы. -2 басылым, -Алматы:Қазақ университеті, 2018. -132 б. 3. Кoнaржeвcкий Ю. A. Мeнeджмeнт и внутришкoльнoe упрaвлeниe. - М. : Цeнтр «Пeдaгoгикa», 2000. - 224 c. 4. Иcaeвa З. A Пoдгoтoвкa Мeнeджeрoв в oбрaзoвaнии в выcшeй шкoлe. - Aлмaты: Қaзaқ Унивeрcитeтi, 2005
Пайдалынылған әдебиеттер:
19
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz