Басқару жүйесі


Slide 1

№2. СӨЖ 1. «Білім берудегі менеджер этикасы» үлгісін ұсыну. 2. Оқыған материалдың құрылымдық-логикалық сызбасын жасау

Slide 2

1

Білім берудегі менеджер этикасы

2

Slide 3

1.

Этика

Зерттеу нысаны мораль, адамның мінез-құлқы болып табылатын ежелгі теориялық пән.

Slide 4

4

Менің үлгім бойынша білім берудегі менеджер этикасы

Slide 5

Этика нормаларын қолданбайтын басшылар:

- «мен мұны тәуірірек істеймін» деп ойлау;

- басшылық қабілетінің жоқтығы;

- қарамағындағыларға сенім көрсете алмауы;

- тәуекел етуден қорқатындығы;

- болатын қауіп - қатерді алдын ала болжай білмеуі

5

Slide 6

6

Моральдық аспектілер

Slide 7

Конфликтсіз шешім қабылдай алады

Ашық және нәтижелі қатынас жасау, проблеманы жанжақты талқылауға даярлық, конфликттік жағдайдан шығу жолдары туралы ұсыныстарын, болған жағдай туралы өз түсінігін, мүдделерін ашық және әділ түрде айтуы.

Біреудің толық немесе жартылай бағынуы;

Ымыраға келу (компромисс)

Конфликті ісәрекетінің үзілуі;

Интеграция.

7

Slide 8

Жұмысшыларға индивидуалды қарым-қатынас жасайды

Құрмет білдіреді;

Өзара түсіністік көрсетеді;

Жеке бас құндылықтарды сыйлайды;

Аты - жөні бойынша жүгінеді;

8

Slide 9

Міндеттемелерді алу және беру кезінде нақты

Ұқыпты болуды және міндеттеме орындауды жапондықтардан үйренуге болады. Жапондықпен кездесуді сағат үште белгілесеніз, сағат үшке он бес минут қалғанда келсеңіз, ол сізді күтіп тұрады. Олардың өркендеуі - бұл ұқыпты болуы және міндетті орындауы деп айтуға болады. Ағылшындықтар бұл қасиетті ұлттық деп есептейді. Міндеттемені дәл орындау - іскерлік адамның ең жақсы қасиеті. Егерде уәде беріліп, оған кедергі болып басқа жағдайлар туындаса, уәде берілген адамға бұл жағдайлар туралы хабар жеткізу міндет болып саналады.

9

Slide 10

Сыртқы келбет мәдениетін ұстанады

Тұлғасы: а) тік; ә) тік және еркін отыру; б) ұқыптылық, жинақылық;

Киім киісі: а) ұқыптылық; ә) қарапайымдылық; б) түстік гармония (өзіне жарасымды түстен киім кию) ; в) киімнің жас шамасына, сабаққа және жұмысқа сәйкестігі; г) сән үлгілеріне сәйкес; ғ) сәндік (алқа, моншақ, сақина) дұрыс пайдалану.

10

Slide 11

Мимика және понтомимика ишараларының мәнерлі қолдана алады

Мимика а) өзіне -өзі сенімділік, сабырлылық; ә) сөйлескендігі көзқарасыңыздың әңгімелесушіге бағытталуы; б) эмоциялық мәнерлік; в) бет әлпетінің айтар ойға сәйкестігі;

Понтомимика а) жест (табиғилығы) ; ә) жүрістің ритмикасы, жеңіл, айқын болуы; б) қозғалыс (еркін) ; в) қозғалыста селқостықты болдырмау, әр уақытта сергек тұру; г) шусыз отырып, тұру;

11

Slide 12

Дұрыс және мәнерлі сөйлеу икемдігі

Ал ең бастысы алдында отырғандарды айтып жатқанына сендіре білу.

Сөйлеу мәдениеті дегеніміз - ауызша сөйлеудің жалпы тіл мәдениетіне қойылатын талаптармен қатар өзіне тән формалардың сақталуы болып табылады.

Бұл нормада сөйлеу үлгісіндегі сөздерді дыбыстау, сөздің сазын келтіріп айту тәртібін айтады.

12

Slide 13

13

2. Оқыған материалдың құрылымдық-логикалық сызбасын жасау

Slide 14

14

Басқару - адамдардың кәсіптік қызметі.

Басқару - бұл ұжымдағы адамдарға және жекелеген адамдарға, олардың бірлескен (еңбек) жұмыс процесінде мақсатты жүйелі ықпал ету.

Басқару - ұйымдастырылмаған тобырды тиімді қызмет етуші топқа айналдыратын іс-әрекеттің ерекше түрі. (П. Друкер) .

Slide 15

15

Басқару теориясы жеке ғылыми пән ретінде XX ғасыр басында беки бастады. Басқару үдерісі белгілі бір нәтижеге жету жолындағы адамдардың жолын іс- әрекеті атқарылатын жерде жүргізіледі.

Басқару дегеніміз - топқа, қоғамға немесе оның жеке бөліктерін реттеу үшін немесе сапалық спецификасын дамыту үшін әсер ететін шаралар кешені.

Басқару барлық динамикалық жүйелерде жалпы заңдылықтар бойынша жүргізіледі де ақпаратты алуға, өңдеуге және беруге негізделеді. Әлеуметтік жүйеде басқарудың негізгі белгісі болып субъектінің мәліметті алуы және оны талдау негізінде күрделі жүйелердегі тура және кері байланысты іске асыруы жатады.

Slide 16

16

Slide 17

Басқарудың негізгі функциялары:

Slide 18

Питер Фердинанд Дракер

«Басқару - ұйымдастырылмаған тобырды тиімді қызмет етуші топқа айналдыратын іс-әрекеттің ерекше түрі. »

18

Slide 19

1. Әлқожаева Н. С. Педагогикалық менеджмент. Оқу құралы Алматы:Қазақ университеті, 2009. 68 бет 2. Әлқожаева Н. С., Жұмабекова Қ. Б. Педагогикалық менеджмент: оқу құралы. -2 басылым, -Алматы:Қазақ университеті, 2018. -132 б. 3. Кoнaржeвcкий Ю. A. Мeнeджмeнт и внутришкoльнoe упрaвлeниe. - М. : Цeнтр «Пeдaгoгикa», 2000. - 224 c. 4. Иcaeвa З. A Пoдгoтoвкa Мeнeджeрoв в oбрaзoвaнии в выcшeй шкoлe. - Aлмaты: Қaзaқ Унивeрcитeтi, 2005

Пайдалынылған әдебиеттер:

19


Ұқсас жұмыстар
Корпоративті басқару
ПЕРСОНАЛДЫ БАСҚАРУДЫҢ ӘДІСТЕРІ
Қонақ үйдің, қонақ үйдің электрондық құлыптарын басқару жүйесі
Мақсаты Әкімшілік құқық құқықтың және басқару жүйесі
ҚҰРАСТЫРМА ЭЛЕКТР ЖАБДЫҚТЫ ЖҮЙЕСІ ҮШІН БАСҚАРУ ЖҮЙЕСІН ЖАСАУ
Контроллингті қолданудағы механизмдер мен процестер
БАСҚАРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ БАҚЫЛАУДЫҢ ТАПСЫРМАЛАРЫ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ
Негізгі комплекске кірмейтін функционалдық кіші жүйелер
Тасымалдауды басқарудың тік бағытын ұйымдастырудың мақсаты мен принциптері
Білім беру мекемелерін басқарудың құрлымы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz