Оқу бағдарламасы




Презентация қосу
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ
МАЗМҰНЫНЫҢ
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ,
ЖАҢАРТЫЛҒАН ҚҰРЫЛЫМ

ОРЫНДАҒАН: ТАҢАТАРОВА АЛТЫН 5В011700 МАМАНДЫҒЫ,
3-КУРС,

304-ТОП

ҚазҰПУ
Алматы 2021
Жаңартылған білім бағдарламасының ең бірінші
ерекшелігі пән мазмұнының сперальды берілуі.

Спиральділік қағидаты бойынша құрылған білім беру
бағдарламасы Джером Брунердің «Білім беру үдерісі» (1960)
атты еңбегінде қарастырылған танымдық теорияға негізделеді.
Брунердің жұмысына негізделген спиральді білім беру
бағдарламасының негізгі ерекшеліктері:

жаңа білім
оқушы мектепте әрбір қайталап
алдыңғы біліммен
оқыған сайын
оқыған кезде тақырыптың
тығыз
тақырыпты немесе байланысты және
немесе пәннің
пәнді бірнеше рет бұған дейін
күрделілігі арта
қайталап оқиды, алынған ақпарат
түседі, мұнда
тұрғысынан
мұнда тақырыптар тақырыптар әрбір
қарастырылады,
әртүрлі деңгейде келесі деңгейде
мұнда деңгей
қайталанады, алдыңғыға
жоғарылаған
кейде бір тоқсан қарағағанда
сайын,
анағұрлым күрделі
аясында, кейде әр әрі тереңдетіліп
тақырыптың
тоқсан сайын; күрделілігі артып
оқылуы тиіс;
отыруы керек.
Екінші
ерекшелігі
Блум таксономиясының оқу мақсаттарының ирархиясы.
Оқу үдерісінде білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау,
бағалау сатыларында оқушылар іс-әрекет етеді.

Білу Нақты іс-әрекетті іске асыру
Түсіну Іс-әрекеттің мазмұнын сипаттау

Алған білімін күнделікті өмірде қолдана, іске
Қолдану
асыра білу

Анализ Әрекетті екінші әрекетпен салыстыру

Салыстырған әрекеттің жақсы-жаман жақтарын
Синтез
салыстыру.

Сарапталған бүтін дүниеге баға беру. Өз
Бағалау
көзқарасын, пікірін айта білу
Блум таксономиясы арқылы сұрақ қоя білу
шарттары

Мақсаттар Сұрақ үлгілері Пайдаланатын етістіктер
Не? Кім? Қашан? Не … үлгісі Еске түсіру, анықтау, мақұлдау,
Білу болып табылады? … не қайталау, атау, әңгімелесу, табу,
тұспалданады? ұсыну
… басқаша қалай түсінуге
Қайта қарастыру, сәйкестендіру,
болады? … бұл үлгі болып
Түсіну талқылау, тарату, мойындау, түсіндіру,
табыла ма? Мен мұны өз
айқындау, әңгімелеу
сөзіммен сипаттай алам ба?
Бұл қалай пайдаланылады? Бұл Көрсету, тағайындау, орындау,
Қолдану немен байланысты? … қандай суреттеу, қолдану, пайдалану,
жағдайларда? айналысу
Неге? Қалай? … себебі ен болып
Ажырату, саралау, жатқызу,
табылады? Қорытынды үшін не
Анализ салыстыру, тәжірибеден өткізу,
нәрсе дәлел? … себебі қандай?
қарама-қарсы қою, зерделеу
… бір-бірімен қалай үйлеседі?
Егер бұл іске асатын болса,
осыдан кейін не болады?
Теорияның болжамы іске аса Тұжырымдау, оқыту, әзірлеу, дамыту,
Синтез
ма? Алынған ақпарат негізінде қайта анықтау, ұсыну, жасау
қандай қорытынды жасадым?
Бұл онымен қалай байланысты?
Бұл жақсы ма және неліктен? Жорамалдау, бағалау, таңдау,
Бағалау
Бұл қисынды ма және неліктен? анықтау, санау, өлшеу, айыптау
Үшінші
ерекшелігі
ортақ тақырыптардың меңгерілуі. Бастауыш сыныптарда
сегіз ортақ тақырып бар. Олар барлық пәндерде де
беріліп отырады. Тақырыптар бір-бірімен тығыз
байланыста, сабақтастықта өтеді.
Төртінші
ерекшелігі
оқу мазмұнының ұзақ мерзімді, орта мерзімді,
қысқа мерзімді жоспарларының құрылып,
құрылған жоспарлардың жүйелі іске асуы.

· Оқу бағдарламасы
Ұзақ мерзімді жоспарлау · Пәннің мазмұны

· Жұмыс сызбасы
Орта мерзімді жоспарлау · Тізбектелген сабақтар

· Жеке, дербес сабақ
Қысқа мерзімді жоспарлау
Бесінші
ерекшелігі
оқытудың тәрбиелік әлеуетін
арттыру, оқушы бойында Оқушылардың
Оқушылардың бойында
бойында
адамгершілік-рухани қалыптастыруды
қалыптастыруды қажет
қажет ететін
ететін
қасиеттерді қалыптастыру рухани
рухани құндылықтар
құндылықтар мен
мен дағдылар
дағдылар::
керек.

Рухани құндылықтар Дағдылар
• шығармашылық және сын
• сын тұрғысынан ойлау;
тұрғысынан ойлау;
• қарым-қатынас жасау • білімді шығармашылық
қабілеті; тұрғыда қолдана білу қабілеті;
• өзгелердің мәдениетіне
• проблемаларды шешу
және көзқарастарына
қабілеті;
құрметпен қарау;
• жауапкершілік; • ғылыми-зерттеу дағдылары;
• денсаулық, достық және • қарым-қатынас дағдылары
айналадағыларға қамқорлық (тілдік дағдыларды қоса
көрсету; алғанда);
• жеке және топпен жұмыс
• өмір бойы оқуға дайын болу.
істе
· Акт саласындағы
Қазақ тілін оқытудың жаңартылған
бағдарламасының негізгі ерекшеліктері:

- Бағдарлама
- Қазақ тілін
«спиральді
функционалдық- - Оқу
оқыту» тәсіліне
коммуникативтік мақсаттары
негізделе
тұрғыдан оқыту
құрылған.

- Грамматиканы
- Бағдарлама
- Бағдарлама бөлек
оқушылардың
мазмұны өзге қарастырмай,
функционалды
пәндермен функционалдық-
қ сауатын
тығыз коммуникативтік
арттыруға
байланысты мәтінде оқытуға
ықпал етеді
негізделген

- Оқу бағдарламасы
оқушылардың жас
ерекшеліктеріне сай
тақырыптар ұсынылған
- Сабақты
ұйымдастырғанда
ҚМЖ құрған кезде оқу бағдарламасы
мұғалім басшылыққа мен оқу
алады: жоспарында
көрсетілген оқу
мақсаттарын;

- Сабақтың - ОМЖ-да
мақсатын анық көрсетілген барлық
тұжырымдау, жаттығуларды,
нақты, өлшемді, әдістемелік
қолжетімді, кеңестерді,
шынайы мақсаттар ресурстарды
қою; мұхият зерделеу;

- Мұғалімнің
қалауы бойынша іс-
әрекет түрі
қажеттілігіне қарай
толтырыладыг.
- Оқушылар - Оқушылар
- Оқушылар жариялы түрде өздерінің
өздерінің не сыныптасынан жұмыстарымен
салыстыра
түсінгендері не үйренгендігін
отырып, өз
жайлы айта жұмысының
ойлана алатындығын; ұтымды тұстарын
алатынын; айта
алатындығын;

Оқыту үдерісінде өзін
және өзара бағалаудың
стратегиялардың
тиімділігі:
- Зерттеу дағдысын
- Оқушылар дамытуға және
өнімді мұғалімнен тәуелсіз
- Сыныпта оқуға мүмкіндік
анықтай өзара
отырып, туындайтынын және
конструктивті қызықты
ерекше қарым-қатынас тапсырмаларды
түсінік, орнатуға орындауға
дағдыларға мүмкіндік ұмтылатындығын
машықтанаты туындайтынын; топтық жұмыстар
ндығына; арқылы өзара талдап
көз жеткізеді.
- Топқа
бөлу
әдісі;
- Тренер
мен
мұғалім
арасында - Тренинг
ғы өткізуді
рефлекц ескеру;
иялық
кезеңдер Білім беру
. мазмұнын
жаңарту
курстарындағы
ұтымды
жұмыстардың
бірі:
-
- Оқыту
Тапсырма
сапасын
дан
бағалау - тапсырма
кезеңі; Оқытуды ға өту;
ң
белсенді
формала
ры
немесе
оқыту
үйрету
ойындар
ы;
Назарларың
ызға
рақмет!!!

Ұқсас жұмыстар
ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН БЕЙІМДЕУ
ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ ПӘНДЕРІН ОҚЫТУ
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫ АЙҚЫНДАУ ЖӘНЕ ДАМЫТУДАҒЫ ЖҰМЫС ІСТЕУДІҢ ЖОЛДАРЫ
ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ БАКАЛАВРИАТ
Тіл құралы халықаралық байланыстарды дамытуға мүмкіндік беретін тұлғааралық және мәдениаралық қарым - қатынастардың аса маңызды құралы
Спиральді оқу бағдарламасы
Дағдыларды дамыту
Тұлғаның функционалды сауаттылығы
Типтік бағдарлама
Информатика сабағын түрлендірудегі жаңа ақпараттық технологиялар
Пәндер