Жаңа педагогикалық технологиялар


Slide 1

Жаңа педагогикалық технологиялар

Дайындаған: Бекберді Нұржан

Тексерген: умбетова А. З.

Slide 2

Технология дегеніміз - кез-келген іс-әрекетте қолданатын әр түрлі әдістер мен құралдардың жиынтығы.

Педагогикалық технология ̶ оқу үдерісін жүзеге асыратын мазмұнды құрал

Slide 3

Педагогикалық технология құрылымы:

Оқу үдерісін ұйымдастыру;

оқушылардың оқу іс-әрекетіндегі әдістері мен құралдары;

материалды меңгерту барысында ұстаздың қызметі;

оқыту үдерісінің диагностикасы.

Slide 4

Педагогикалық технологиялардың жіктелуі

Дәстүрлі технологииялар

Инновациялық технологиялар

Slide 5

Инновациялық технологиялардың 4 критерийі:

Педагогигикалық технология негізінде оқушылардың іс-әрекетін белсендіру және қарқындату;

Баламалы технологиялар;

Табиғи технологиялар;

Дамыта оқыту технологиялары.

Slide 6

Аталған оқытудың басты тәсілдері- материалды көрнекілік үйлесімділігімен бірге түсіндіру, ал оқушылардың іс-әрекеті - тыңдау және есте сақтау.

Артықшылықтары: уақытты үнемдеу, ұстаз бен оқушылардың күштерін сақтау, соңғылардың қиын білімдерді түсінуін жеңілдетеді, үдерісті басқарудың ең тиімділігімен қамтамасыз етеді.

Кемшіліктері: «дайын» білімді жеткізу және оларды меңгеру кезінде оқушыларды өз бетімен және натижелі ойлау қажеттілігінен босату, сондай-ақ, оқу үдерісінің елеусіз мүмкіндіктерін даралау және саралау.

Slide 7

Проблемалық оқытудың мәні мынада, оқушылар ұстаздармен бірге жүйелі түрде жаңа бір қиын мәселені шешімін дәлелдейді, соған орай олар өз бетімен білім алады, бұрын игерген білімдерін қолданады және шығармашылық тәжірибесін дамытады.

Slide 8

Артықшылықтары

Кемшіліктері

ойлау қабілеттерін дамытады,

оқуға деген қызығушылығын оятады, шығармашылық күштерін арттырады.

оқытылатын материалға, оқушылардың дайын болмауы, ұстаздың біліктілігіне байланысты әр сабақта қолдана бермейді.

Әдістемелік жағынан дұрыс құрылған проблемалық технология оқушылардың танымдық қызығушылығының дамуына жағдай жасайды, бұрын алынған білім қорын және тәсілдерінің қолданылуын анықтауға көмектеседі, негізгі мәселені ұғыну және одан шығу жолдарын табуға ықпал етеді.

Slide 9

Саралап оқыту - бұл ұстаздың оқу үрдісінде оқушылардың жалпы бір қасиеттерін ескере отырып топқа бөліп жұмыс жасауы.

Slide 10

Артықшылықтары:

Әрбіреудің мүмкіндіктері мен қабілеттеріне орай деңгейлеп оқыту;

Қоғам үшін ақталмаған және мақсатсыз теңгермешілік пен балаларды төмендету алынып тасталады;

3. Ұстаз әлсізге көмектесу мүмкіндігі мен мықтыға көңіл бөлу мүмкіндігі туады;

4. Сыныптағы үлгермеушілердің болмауы жалпы оқыту деңгейінің төмендету қажеттілігі алып тасталады;

5. Қиын балалармен неғұрлым тиімді жұмыс жасау мүмкіндігі пайда болады;

6. Мықты топтардың оқу белсенділігі артады;

7. Бір топтағы бірдей жинақталған балалар сабақты жеңіл меңгереді.

Slide 11

Кемшіліктері:

1. Деңгей бойынша балаларды бөлу дұрыс емес;

2. Әлеуметтік-экономикалық теңсіздік көрініп тұрады;

3. Әлсіздер мықтылардың соңынан еріп, олардан көмек алып, олармен бәсекелесу мүмкіндігінен айрылады;

4. Әлсіз топқа ауыстыру оқушылардың қадір-қасиетін кемсіту ретінде қабылданады;

5. Әлсіз топтарда оқу ынталандыру деңгейінің төмендеуіне әкеледі.

Slide 12

Жеке-дара оқыту - мұнда ұстаз тек бір оқушымен ғана жұмыс жасайды, ал оқушы тек оқыту құралдарымен өзара іс-қимыл жасайды.

Жеке-дара оқыту оқушының жеке ерекшеліктерін ескере отырып, сабақ барысында онымен қарым-қатынас жасауға көмектеседі.

Артықшылықтары

Кемшіліктері

Мазмұнды, тәсілдерді және оқыту әрекетінің қарқынын оқушының ерекшеліктеріне сәйкес бейімдеуге мүмкіндік береді;

білімсіздіктен білімділікке дамуы қадағаланады.

ұжымдық, өзара көмек сезімділігі қалыптаспайды.

Slide 13

Оқытудың ақпараттық технологиясы - бұл білім алушыға ақпаратты дайындау және беру үдерісін компьютер арқылы жүзеге асыру құралы.

АТ қолданудың бірнеше түрлері бар: от сабақты демонстрациялаудан қашықтық білім беруге дейін.

Ақпараттық технологиялар гипермәтін мен мультимедианы, бағдарламалық тестілеу және бақылау, имитациялық оқыту, демонстрациялау үдерісін қамтиды.

Slide 14

Артықшылықтары

Кемшіліктері

Оқу материалының көрнекілігі;

Шындығында алуға болмйтын үдерістер мен құбылыстарды модельдеу мүмкіндігі;

бақылау объективтілігі;

Динамикалық үдерістер мен құбылыстарды көрсету;

оқушылардың өздеріне білім алу жылдамдығын таңдауға мүмкіндік беру;

Ақпараттық және пәндік дайындықтың есебінен пәнаралық байланыстарды терңдету.

Ұстаз үшін дайындыққа көп уақыт қажет; ДК-де жұмыс істеу үшін тиісті біліктіліктің қажет болуы;

АТ-ны пайдалану үшін оқушылардың дайындығы.

Slide 15

Назар аударғандарыңызға рахмет


Ұқсас жұмыстар
Инновациялық оқыту технологиялары
Педагогикалық технологияның негізгі деңгейлерімен танысу
Білім берудегі педагогикалық технологиялардың оқыту үдерісінде жіктелуі
Денсаулық сақтау технологиясы
Сандық сауаттылық
Информатика сабағын түрлендірудегі жаңа ақпараттық технологиялар
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ЖОЛДАРЫ
Мультимедиа технологиялары
Педагогикалық технологиялардың негізгі мақсаттары
Шығармашыл белсенді тұлға мұғалім
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz