Жаңа педагогикалық технологиялар
Презентация қосу
Жаңа педагогикалық
технологиялар
Дайындаған: Бекберді Нұржан
Тексерген: умбетова А.З.
Технология дегеніміз – кез-
келген іс-әрекетте қолданатын
әр түрлі әдістер мен
құралдардың жиынтығы.
Педагогикалық технология ̶ оқу
үдерісін жүзеге асыратын
мазмұнды құрал
Педагогикалық технология
құрылымы:
• Оқу үдерісін ұйымдастыру;
• оқушылардың оқу іс-әрекетіндегі әдістері
мен құралдары;
• материалды меңгерту барысында
ұстаздың қызметі;
• оқыту үдерісінің диагностикасы.
Педагогикалық
технологиялардың жіктелуі
Дәстүрлі технологииялар
Инновациялық технологиялар
Инновациялық технологиялардың
4 критерийі:
Педагогигикалық технология негізінде
оқушылардың іс-әрекетін белсендіру және
қарқындату;
Баламалы технологиялар;
Табиғи технологиялар;
Дамыта оқыту технологиялары.
Аталған оқытудың басты тәсілдері– материалды
көрнекілік үйлесімділігімен бірге түсіндіру, ал
оқушылардың іс-әрекеті – тыңдау және есте
сақтау.
Артықшылықтары: уақытты үнемдеу, ұстаз бен
оқушылардың күштерін сақтау, соңғылардың
қиын білімдерді түсінуін жеңілдетеді, үдерісті
басқарудың ең тиімділігімен қамтамасыз етеді.
Кемшіліктері: «дайын» білімді жеткізу және
оларды меңгеру кезінде оқушыларды өз бетімен
және натижелі ойлау қажеттілігінен босату,
сондай-ақ, оқу үдерісінің елеусіз мүмкіндіктерін
даралау және саралау.
Проблемалық оқытудың мәні мынада,
оқушылар ұстаздармен бірге жүйелі
түрде жаңа бір қиын мәселені шешімін
дәлелдейді, соған орай олар өз бетімен
білім алады, бұрын игерген білімдерін
қолданады және шығармашылық
тәжірибесін дамытады.
Әдістемелік жағынан дұрыс құрылған проблемалық
технология оқушылардың танымдық қызығушылығының
дамуына жағдай жасайды, бұрын алынған білім қорын және
тәсілдерінің қолданылуын анықтауға көмектеседі , негізгі
мәселені ұғыну және одан шығу жолдарын табуға ықпал
етеді.
Артықшылықтары Кемшіліктері
ойлау қабілеттерін оқытылатын
дамытады, материалға,
оқуға деген оқушылардың дайын
қызығушылығын болмауы, ұстаздың
оятады, шығармашылық біліктілігіне байланысты
күштерін арттырады. әр сабақта қолдана
бермейді.
Саралап оқыту – бұл ұстаздың оқу
үрдісінде оқушылардың жалпы бір
қасиеттерін ескере отырып топқа бөліп
жұмыс жасауы.
Артықшылықтары:
1. Әрбіреудің мүмкіндіктері мен қабілеттеріне орай
деңгейлеп оқыту;
2. Қоғам үшін ақталмаған және мақсатсыз
теңгермешілік пен балаларды төмендету
алынып тасталады;
3. Ұстаз әлсізге көмектесу мүмкіндігі мен мықтыға
көңіл бөлу мүмкіндігі туады;
4. Сыныптағы үлгермеушілердің болмауы жалпы
оқыту деңгейінің төмендету қажеттілігі алып
тасталады;
5. Қиын балалармен неғұрлым тиімді жұмыс жасау
мүмкіндігі пайда болады;
6. Мықты топтардың оқу белсенділігі артады;
7. Бір топтағы бірдей жинақталған балалар
сабақты жеңіл меңгереді.
Кемшіліктері:
1. Деңгей бойынша балаларды бөлу дұрыс емес;
2. Әлеуметтік-экономикалық теңсіздік көрініп
тұрады;
3. Әлсіздер мықтылардың соңынан еріп, олардан
көмек алып, олармен бәсекелесу мүмкіндігінен
айрылады;
4. Әлсіз топқа ауыстыру оқушылардың қадір-
қасиетін кемсіту ретінде қабылданады;
5. Әлсіз топтарда оқу ынталандыру деңгейінің
төмендеуіне әкеледі.
Жеке-дара оқыту – мұнда ұстаз тек бір оқушымен
ғана жұмыс жасайды, ал оқушы тек оқыту
құралдарымен өзара іс-қимыл жасайды.
Жеке-дара оқыту оқушының жеке ерекшеліктерін
ескере отырып, сабақ барысында онымен қарым-
қатынас жасауға көмектеседі.
Артықшылықтары Кемшіліктері
Мазмұнды, тәсілдерді және ұжымдық, өзара көмек
оқыту әрекетінің қарқынын сезімділігі қалыптаспайды.
оқушының ерекшеліктеріне сәйкес
бейімдеуге мүмкіндік береді;
білімсіздіктен білімділікке
дамуы қадағаланады.
Оқытудың ақпараттық технологиясы – бұл
білім алушыға ақпаратты дайындау және беру
үдерісін компьютер арқылы жүзеге асыру
құралы.
АТ қолданудың бірнеше түрлері бар: от
сабақты демонстрациялаудан қашықтық білім
беруге дейін.
Ақпараттық технологиялар гипермәтін мен
мультимедианы, бағдарламалық тестілеу және
бақылау, имитациялық оқыту,
демонстрациялау үдерісін қамтиды.
Артықшылықтары Кемшіліктері
Оқу материалының көрнекілігі; Ұстаз үшін дайындыққа көп
Шындығында алуға болмйтын уақыт қажет; ДК-де жұмыс істеу
үдерістер мен құбылыстарды үшін тиісті біліктіліктің қажет
модельдеу мүмкіндігі; болуы;
бақылау объективтілігі; АТ-ны пайдалану үшін
Динамикалық үдерістер мен оқушылардың дайындығы.
құбылыстарды көрсету;
оқушылардың өздеріне білім алу
жылдамдығын таңдауға мүмкіндік
беру;
Ақпараттық және пәндік
дайындықтың есебінен пәнаралық
байланыстарды терңдету.
Назар
аударғандарыңызға
рахмет
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz