Вариациялық қатар



Вариациялық қатар

Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар:
-басты жиынтық, кездейсоқ таңдама, вариациялық қатар, нұсқалық ұғымдарды анықтай алады;
-берілген мәліметтер бойынша вариациялық қатар құра алады;
Оқушылардың басым бөлігі:
-басты жиынтық, кездейсоқ таңдама, вариациялық қатар, нұсқалық ұғымдарын меңгеріп, қысқаша сипаттай алады;
-басты жиынтыққа, вариациялық қатарға қатысты мәліметтерді жинақтай алады, нұсқалық жиілігін таба алады.
Кейбір оқушылар:
-вариациялық қатарды құруда қоршаған ортадан алынған мәліметтерді сәйкестендіре алады.

1. Раушан
2. Түймедақ
3. Қызғалдақ
5. Лала гүл
4. Бәйшешек

1. Статистика дегеніміз не?
2. Статистиканың негізгі мақсаттары қандай?
3. Қазіргі таңда статистиканың рөлі қандай?
5. Тізбектің модасы, медианасы, құлашы деген не?
6. Тізбектің арифметикалық ортасы қалай табылады?

Бас жиынтық
Кездейсоқ таңдама
(Емен ағашының жапырақтары)
(Бас жиынтықтан таңдалған емен ағашының жапырақтары)

Бас жиынтық
(Сән үйінің барлық қыздары)
Кездейсоқ таңдама
(Бас жиынтықтан таңдалған сән үйінің қыздары)

Вариациялық қатар




Вариациялық қатардың әрбір мүшесі варианта деп аталады


Жеке жұмыс

1. Астана қаласында 9 қарашадан 19 қараша аралығындағы ауа температурасының қатары берілген: -2˚С, -6 ˚С, -2 ˚С, -3 ˚С, -13 ˚С, -14 ˚С, -10 ˚С, -5 ˚С, -3 ˚С, -7 ˚С. Осы қатарлар вариациялық қатарға жата ма? Жауабын түсіндіріңдер.
2. 1, 1, 3, 3, 4, 4, 4, 4, 5, 5, 6, 6, 6, 6, 6, 6, 7, 7, 8, 9, 9, 11, 11, 12, 12 тізбек вариациялық қатар бола ма? Ең көп және ең аз қайталанатын варианталарды жазыңдар. Вариантаның ең кіші және ең үлкен мәндерін жазыңдар.
3. Сыныптың аяқ киім өлшемдері мынадай: 33, 32, 34, 33, 33, 36, 34, 33, 35, 37, 36, 36, 32, 35, 37. Осы тізбек вариациялық қатар бола ма? Ең көп және ең аз қайталанатын варианталарды жазыңдар. Вариантаның ең кіші және ең үлкен мәндерін жазыңдар.
4. Сыныптың бой өлшемдері берілген: 160, 151, 148, 156, 152, 160, 145, 158, 158, 151, 156, 145 . Осы тізбек вариациялық қатар бола ма? Ең көп және ең аз қайталанатын варианталарды жазыңдар. Вариантаның ең кіші және ең үлкен мәндерін жазыңдар.
5. 2003 және 2009 жылдар аралығындағы Алматы қаласының тұрғындар санының көрсеткіші берілген 1 149 641, 1 175 208, 1 209 485, 1 247 896, 1 287 246, 1 324 739, 1 365 105 тізбегі вариациялық қатар бола ма? Вариантаның ең кіші және ең үлкен мәндерін жазыңдар.

Сергіту сәті

Топтық жұмыс

Үй тапсырмасы:
Оқулықта берілген 28. 7; 28. 8 нөміріндегі есептер;

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz