Сапа менеджменті жүйесі


Slide 1

Қ. А. Яссауи атындағы халықаралық қазақ-түрік университеті Профилактикалық медицина және стоматологиялық пәндер кафедрасы

Тақырып:Бизнесті жоспарлау. SWOT талдау. Сапа менеджменті жүйесі. Медициналық мекемелердің жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру, басқару және болжау.

Шымкент 2020 жыл

Slide 2

Жоспар:

І. Кіріспе

ІІ . Негізгі бөлім

Денсаулық сақтау ұйымында сапа менеджмент жүйесі

SWOT-ТАЛДАУ.

Медициналық көмек көрсетудің бірыңғай менеджменті мен сапасын баскарудың замануи ұстанымдар

ІІІ. Қорытынды

ІV. Пайдаланылған әдебиеттер

Slide 3

Денсаулық сақтау ұйымында сапа менеджмент жүйесі. Медициналық қызмет аймағында бәсекелестікке жету үшін, халықаралық стандартқа және ҚР стандарттарына сай Сапа Менеджмент Жүйесі (СМЖ) енгізілді. СМЖ еңбектің ішкі кодексі ретінде, яғни Президент Жолдауында айтылғандай жүйелі жұмыс істеу әдістері, емдеу-профилактикалық жұмысты ұйымдастыру процестерін және жүйелердің қатынасының өзара байланысын жүйелі қарастыруға болады. ҚР Президенті Н. Ә. Назарбаев «Жүйелілік-біздің қазіргі заманда жақын 10 жылдықта алға қарай жылдам ұмтылудың негізгі формуласы» деді.

Кіріспе

Slide 4

SWOT-ТАЛДАУ

Strengths ағылшын сөздерінен қысқарған- күшті жақтары,

Weaknesses - әлсіз жақтары,

Opportunities - мүмкіндіктері,

Threats - қауіптер

Баламаларды салыстырудың жиі қолданылатын әдістерінің бірі.

Slide 5

Қолданылу аясы:

Қойылған стратегиялық мақсатты қоя білу және шешу

Жаңа мақсат қоя білу

Бизнесті жоспарлау және оптимизациялау

Кәсіпорынның объективті суретін көрсетеді

Басымдылықтар мен мүмкіндіктерін ашу

Стратегияны байқау мүмкіндігі

Идеяның келешектігін талдау - SWOT- талдау SWOT-талдау - бизнес-жоспарлау аспа бы, ішкі жəне сыртқы «артықшылықтар» мен «кемшіліктерді» сипаттау.

Slide 6

SWOT-талдау барысында төмендегі нәтижелер анықталды:

Жағымды жақтары (Strengths) күшті жақтары:

Ішкі жағдайдағы материалдық және материалдық емес факторлар. Компанияның артықшылықтары мен артықшылық ерекшелігі

жарнамалық қызметтің заңнамалық, нормативті-құқықтық негіздері қалыптасты, жарнама саясатын мемлекет қолдайды және реттейді, ел тұрғындарының компьютерлік сауаттылығының жоғарылығы және ақпаратты алудың жоғарғы деңгейде болуы, саяси жарнама билік пен халық арасындағы өзара байланысты орнатады, мемлекеттік БАҚ-тармен қатар, жеке БАҚ-тардың қалыптасуы, билік орындары мен саяси партиялар, халық саяси нарыққа дағдыланды, саяси жарнамалық ақпаратты алудағы және таратудағы мүмкіндіктердің тең дәрежеде пайдаланылады, қоғам саяси құндылықтарды байыпты қабылдайды, әлеуметтік-саяси реформалардың орындалуы хабарланады, азаматтардың саяси тұрақтылықты күшейту қызығушылығын тудырады, саяси лидерлердің қоғамдағы жоғарғы рөлі көрсетіледі, сайлау науқаны кезеңінде электорат тек тұғырнамамен танысып қана қоймай, олардың нақты ұстанымдарын ұрандар арқылы қабылдайды.

Slide 7

Жағымсыз жақтары (Weaknesses) әлсіз жағы:

Шектеулер мен кемшіліктер. Ұйымдастырушылық және қолданбалы болашағы

саяси жарнамада манипуляциялық тәсілдерге ерекше мән беріледі, аталған сала бойынша мамандардың аздығы, заңнамалық құжаттарда саяси жарнама туралы тек үгіт ретінде көрсетіледі, жарнамада саяси нарықтың сегментация принциптеріне, яғни, географиялық, мінез-құлықтық, демографиялық себептеріне мән берілмейді, азаматтар саяси жарнаманы тек сайлауалды үгіт-насихат кезеңінде тікелей түрін қабылдайтындықтан, электораларалық кезеңдегі жанама (тікелей емес) әсерін байқамайды.

Slide 8

Мүмкіндіктері (Opportunities) :

Бұл сыртқы фактор. Бәсеке қабілеттілік .

қоғам мен мемлекет арасындағы өзара байланыс шарттарын қамтамасыз етеді, сәтті орындалып жатқан саяси реформалар жаңа заңнамалық, нормативті-құқықтық негізін қалыптастырады, қоғам мүшелері саяси реформалардың жүргізілу маңыздылығын түсінеді, адамгершілік құндылықтарын үндейді, саяси жарнаманың қолдану салаларына мемлекеттік көмек, электораттың саяси мәдениетінің деңгейін көтереді.

Slide 9

Қатерлері (Threats) тәуекел:

Сыртқы жағдайдың әсері.

жасанды саяси имидж дайындалады, саяси жарнаманы реттеудегі заңнамалық базаның әлсіздігі жөнсіз жарнаманы пайдалануға әкеледі, мамандарды дайындаудағы тиімді жүйенің жоқтығы, сайлау науқаны кезеңінде “лас” технологиялар қолданылады.

Slide 10

Негізгі қағидаты:

Болашақтағы табыс үшін нақты сегментті нақтылай білу

Шешуші факторларға көңіл аудару

Бәсекелестермен қүшті және әлсіз жақтарын анықтай білу

Қарастырылатын сегмент ұйым үшін маңызды болуы тиіс

Slide 11

Факторлар

Ішкі: әлсіздікті жою, әлсіздіктің кері жақтарын төмендету

Сыртқы:сыртқы мүмкіншілікті құру үшін күшті тұстарды қолдану

Slide 12

Ішкі факторлардың түрлері

1 Ұйым жағынан

Корпоративтік мәдениет

Ресурстың болуы және қол жетімділігі

Компания репутациясы

Міндетті жедел атқару

Жедел әлеует

Брендтің танымдылығы

Нарықтың үлесі

Қаржылық ресурстар

Патент және коммерциялық құпия

Негізгі қызметкерлер

Slide 13

2 Клиент жағынан

Сіздің тұтынушыларыңыз

Ерекше эксклюзивті келісім шарттар

Инвесторлар

3 Бәсекелестер жағынан

Сіздің өніммен айналысатындар

Брендтің танымдығы

Нарық үлесі

Slide 14

Сыртқы фактордың 4 түрі

1 Бәсекелес тұсынан

Саланың қосылуы және жұтылуы

Нарыққа жаға ойыншы бәсекелестердің енуі

Баға соғысы

Технологиялық өзгеріс /модернизация, оптимизация/

2 Экономикалық алғы шарттар

Экономикалық көзқарастардың өзгеруі

Slide 15

3 саяси/ нормативтік алғышарттар

Саланың құқықтық өзгерісі

Саяси өзгерістер

Нормативтік өзгерістер

Салық жүйесі және заңдылығы өзгерісі

4 әлеуметтік алғышарттар

Нарықтағы әлеуметтік мәдени өзгеріс

Демографиялық өзгеріс

Нарықтың жалпы өсуі

Slide 16

Strengths -Күшті жақтарын талдау мүмкіншіліктері

Бейімделу /икемділік/

Кеңею /өсу/ - жаңа нарықты қарастыру

Қол жетімділік

Артықшылық /сапа/

Ұйымдастыру ресурсын бөлу

Маркетингтің ерекше тәжірибесі

Жаңа инновациялық өнімдер

Бизнестің географиялық орналасуы

Қызмет сапасы

Басқа да ерекшелейтін көрсеткіштер

Slide 17

Weaknesses -Әлсіз жақтары

Ішкі міндет

Ескі жүйе қалдығы

Қаелікті жою

Сақтану /әлсіздікті жасыру/

Бәсекелестерге шабуыл қадамдары

Тәжірибенің болмауы

Бәсекелес алдында төтеп бере алмау

Брендтің немесе беделдің жаман көрсеткіші

Ресурстың шектелуі

Басқару тәжірибесінің болмауы

Технологиялық жаңалықтан артта қалу

Бизнес процестің жүйелілігінің жетіспеуі

Жеткізілімнің баяулығы

Бизнестің сәтсіз орында орналасуы

Slide 18

Opportunities - мүмкіндіктері,

Маркетингтік төтеп беру /қарсылық/- нарыққ кімнен болса да ерте кіру, бәсекелестің осал жақтарына бағытталу

Әріптестік -стратегиялық альянс

Нарықты қалыптастыру және әзірлеу

Қосылу, біріккен кәсіпорын және стартегиялық альянс

Пайда табуды арттыратын нарықтың жаңа сегментіне өту

Жаңа халықаралық нарық

Бәсекелестер алдында қосылу және жұтылу

Slide 19

Threats - қауіптер /тәуекел/

Нарықта жаңа бәсекелес

Баға сағысы

Бәсекелес жаңа өнімді нарыққа ұсынады

Тарату аясы бәсекелесте басым

Салықтың ставкаының өсуі

Бәсекелестің көбеюі

Жабдықтаушының бағасының өзгерісі

Мемлекеттік реттеу

Ұымның атына кір келу немесе жаман пікірлер қалыптастыру

Тұтынушының салып алу мінез құлғының өзгеруі

Сіздің өнімді ескіртетін жаң технологияның жетілдірілуі

Slide 20

Бұл нормативтердің ерекшелігі- өнімнің тікелей деңгейіне талап қоймай, тұрақты және жоспарланған медициналық қызметтің сапасына, медициналық басқару ұйымының жүйесіне талап қояды, ISO 9001 стандарт сериясы көзқарасы бойынша науқастың жоспарлап күткен нәтижесі берген «өнім» сапалы деп қарастырылады.

Дәлел бойынша СМЖ медициналық ұйымның сапа менеджменті жүйесін, үздіксіз процесс және процедура арасындағы байланыс әрекетін, ұйымдастыру және техникалық шараларды, жоспар, мақсат, компетентті қызметкер, негізгі қаражат, құжаттар, яғни медициналық ұйымдастыру мақсатына жету үшін қажетті барлық заттарды қарастырады.

Slide 21

Менеджмент дегеніміз нарық заманын дағы басқару. Яғни

персоналдарды басқарушы

Ұйымдастырушы

Жоспарлаушы

мотивациялау (ынталандырушы)

бақылаушы болып табылады

Қорыта келгенде менеджмент - бұл

адамзаттың оптимизациялық процестері, яғни

ұйымдастыру мақсатына жету үшін материалдық және қаржылық ресурстарды дұрыс қолдана білу.

Slide 22

Денсаулық сақтау ұжымында СМЖ құрылуын және қызметінің негізін 8 қағида құрайды. Олар:

тұтынушыға бейімделу

құрылым бөлімшелері басшыларының лидері

медицина қызметкерлері процесіне ірі маңызды ендіріс жасау

СМЖ сатыларын жүйелі реализациялау

менеджментті жүйелеп өзгерту

медициналық қызмет сапасын тұрақты жақсарту

шешім қабылдауда негізгі дәлелдіге шынайы қарау

денсаулық сақтау ұйымының медициналық қызмет орталығы мен өзара пайдалы қатынаста болуы.

Slide 23

Медициналық көмек көрсетудің бірыңғай менеджменті мен сапасын баскарудың замануи ұстанымдар:

Менеджмент - басқару теориясы мен нарықтық

Экономикада қажетті элемент болып табылады.


Ұқсас жұмыстар
Рахат кондитерлік фабрикасының маркетингтік ортасын талдау
Сапа менеджмент жүйесінің халықаралық стандарты
Алматы кондитерлік фабрикасы АК РАХАТ
ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕГІ БІЛІМ САПАСЫНЫҢ МЕНЕДЖМЕНТІ
Орта және кіші медицина қызметкерлердің қызметіне әкімшілік бақылауды ұйымдастыру
Корона макарон фабрикасының маркетингтік ортасын талдау
Сапа жүйесін сертификаттау
Экономикалық тиімділігін бағалау әдістері
БІЛІМ БЕРУДЕГІ САПА МЕНЕДЖМЕНТІ
Жоғары білім беру жүйесіндегі психология
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz