Білікті менеджер


Slide 1

Қ. А. Яссауи атындағы халықаралық қазақ-түрік университеті Профилактикалық медицина және стоматологиялық пәндер кафедрасы

Тақырып:Көшбасшылық, билік. Басқару өнері. Көшбасшылық стильдері. Медициналық ұйымдардағы іскерлік қарым-қатынас этикасы. Жанжалды жағдайларды басқару.

Шымкент 2020 жыл

Slide 2

Жоспар:

І. Кіріспе

Көшбасшылық туралы жалпы түсінік

ІІ . Негізгі бөлім

Көшбасшылық қабілеттіліктің бес деңгейлі иерархиясы

Көшбасшылық versus Менеджмент

Көшбасшылардың түрлері

Билік

Билік түрлері

ІІІ. Қорытынды

ІV. Пайдаланылған әдебиеттер

Slide 3

Кіріспе

3

Көшбасшылық (басшылық) :

Ұйымдық мақсаттарға жетудегі тұлғаның (индивид) басқа адамдарға ықпал ету қабілеттілігі

Басқаша айтқанда басшылардың өз күштерін басқа адамдармен бірге нақты міндеттерді шешуге бағыттау

Slide 4

Көшбасшылық дегеніміз не?

4

Көшбасшылық - бұл адамдар арасында ағып жатқан екіжақты процесс

Басшылық - бұл «адамдармен жұмыс істеу», оның әкімшілік қағаз жұмысынан немесе мәселелерді шешу қызметінен айырмашылығы осыда

Басшылық ширақ (динамичный) процесс, адамдарға ықпал ету және керекті нәтижеге жету үшін билікті пайдалану

Slide 5

5

Көшбасшылық қабілеттіліктің бес деңгейлі иерархиясы

5-ші деңгей: 5-ші деңгейлі көшбасшы

Қарапайым және кәсіпқой, көп уақыт бой нағыз тиімді болатын

ұйым құрады

3-ші деңгей: Білікті менеджер

Жоспарларды құрады және мақсаттарды өнімділік және тиімділік

арқылы ізіне түсу үшін адамдарды ұйымдастырады

1-ші деңгей. Қабілетті жұмысшы

Нәтижелі қызметкер, өзінің қабілеттіліктерін, білімдерін,

Дағдыларын өз еркімен пайдалану

4-ші деңгей: Тиімді басшы

Жалпыға бірдей берілген нақты және тартымды көшбасшылықты құру,

адамдарды жоғары өнімді жұмысқа ынталандыру

2-ші деңгей: Команданың белсенді мүшесі

Ұйымның мақсатына жетуіне үлес қосады, топтың басқа

мүшелелерімен тиімді жұмыс істейді

Slide 6

6

General Electric корпорациясының бұрынғы президенті Джека Уэлч бойынша көшбасшылардың бес негізгі сипаты:

Оң энергия, қай уақытта болмасын отпимисті ой ұстанымымен алға қарай жүру.

Басқаларға энергияны тарату, сол энергияны пайдаланып әртүрлі төтептерден өту мүмкіндігін алады

Қиын шешімдер қабылдай білу: әрқашанда «иә» немесе «жоқ» деп айту

Жоспарланған істерді орындау қабілеттілігі

Жұмысқа әбден берілу, өзінің мақсатына сену

Бұл жерге Джек Уэлч үш негізгі компоненті қосады, олар: адалдық, ақыл және эмоционалды кемелділік (зрелость)

Slide 7

Көшбасшылық versus Менеджмент

7

Management

Тұрақтылық пен тәртіпті сақтауға және қазіргі ұйымдық құрылым мен жүйе шеңберінде проблемаларды шешуге бағытталған

Leadership

Жаңа көріністерді, креативтілікті және өзгерістерді ынталандыру

M

L

Сіздің қай жерде тұрғаныңыздың қамын ойлайды

Жаңа орынға алып барады

Slide 8

Көшбасшының қасиеті мен менеджердің қасиеті

8

Leaders

ЖАН

Арманшылдық

Құмарлық (неравнодушие)

Творчество

Иілгіштік (гибкость)

Адамдарға рух беру шеберлігі

Жаңашылдық (новаторства)

Батылдық (решительность)

Қиялдау

Экспериментке бейімділік

Өзгерістер жүргізу туралы инициатива

Жеке билік

Managers

АҚЫЛ-ОЙ

Ұтымдылық (рациональность)

Кеңес беру бейімділігі

Табандылық (настойчивость)

Проблеманы шешу шеберлігі

Ойдың сабырлығы

Аналитикалық ақыл

Құрылымдық тәсілді пайдалану

Сақ (осторожность)

Билеп-төстеушілік (властность)

Ситуацияны тұрақтандыру икемділігі

Қызметтік билік

Slide 9

Көшбасшылардың индивидуалды қасиетттері

9

Мінезінің ерекшеліктері

Өз-өзіне сенімді

Адалдық пен туралық

Энтузиазм

Басқару ықыластылығы

Тәуелсіздік

Әлеуметтік сипаттамасы

Тұлғалар арасында араласа білу

Басқа адамдарды қарым қатынасқа тарта білу

Коллективте жұмыс істей білу

Әдептілік, дипломаттық

Әлеуметтік басты негізі

Білім

Мобилділік

Еңбек процессіне қатысуына байланысты сипаттама

Нәтижеге жетуге талпыну

Мақсатқа жетудегі адалдылық

Қиыншылыққа қарамай жұмыс істеу, табандылық

Физикалық сипаттамалары

Қайраттылық

Төзімділік

Ақыл-ой қабілеті

Интеллект

Білімділік

Батылдылық

Slide 10

Көшбасшылардың түрлері

10

Харизматикалық көшбасшылар

Трансакциондық көшбасшылық

Трансформациялық көшбасшылар

Slide 11

Харизматикалық және визионерлік көшбасшылық

11

Барлық қызметкерлерге түсінікті болашақтың нақты көрінісі

Ұйымның барлық жұмысшылары қолдайтын корпоративтік құндылықтарды құру

Басшы мен бағынышты адамдар арасында өзара сенім

Харизматикалық көшбасшылар кейде визионерлік көшбасшылардың қабілеттін бойына сіңіреді

Slide 12

12

Трансформациялық көшбасшылық

Көп жағдайда харизматикалық көшбасшыларға ұқсайды

Бірақ инновациялар енгізумен эәне өзгерістер жүргізу қабілеттілігімен ерекшеленеді

Қарамағындағы адамдарға ескі проблемаларға жаңа көзқарас арқылы қарауға мүмкіндік береді

Артынан келе жатқан адамдарға тек көшбасшыға ғана емес өз қабілетіне сенуге көз жеткізеді

Әрқашанда статус-квоны бұзады

Slide 13

Трансакциондық көшбасшылық

13

Қарамағындағы адамдарға жұмыс тапсырмасы мен қойылған міндеттерді түсіндіру

Ұйымға қажет құрылымды құру

Қарамағындағы адамдарды марапаттау және көңіл бөлу, олардың әлеуметтік қажеттіліктерін қанағаттандыру

Slide 14

Көшбасшының автократиялық және демократиялық түрлері

14

Автократиялық көшбасшы

заңды өкілділігіне сүйене отырып, марапаттау және мәжбүр ету негізінде барлық билікті өзінің қолында ұстау

Демократикалық көшбасшы

өзінің билік өкілеттілін қызметкерлеріне беру, олардың басқаруға қатысуына мүмкіндік жасау, бағынышты қызметкерлерді референтті және экспертті билік арқылы бағындыру

Adapted from Exhibit 9. 10

Slide 15

Билік

15

Ұйымдарда көп жағдайда биліктің бес түрін атап өтеді. Олар:

Заңды билік;

Марапаттау негізіндегі билік;

Мәжбүр ету негізіндегі билік;

Эксперттік;

Референттік.

Slide 16

16

Билік түрлері

Басқару өкілділігі ұйымның дәстүрінен шығады.

Заңды билік, марапаттау құқығы, мәжбүр ету құқығы - менеджерлердің қызметкерлердің жүріс-тұрысын өзгертуге пайдаланатын лаузымды биліктің формалары

Басшының маңызды инструменттері болып табылады. Оның жеке қасиеттерінен туындайды.


Ұқсас жұмыстар
Менеджер беделі
Чванство беделі
БАСҚАРУ ӘДІСТЕРІ БАСҚАРУ ЖҮЙЕСІ
Кадр басқарудағы тұжырымдамалар
Білім саласының биолог менеджері
Менеджмент ұғымының пайда болуы
Мейманхана және мейрамхана кәсіпорындарын басқару функциялары
Бизнес жоспар. Мейрамхана қызмет көрсету
ШАҒЫН ЖӘНЕ ОРТА КӘСІПОРЫНДАҒЫ МЕНЕДЖЕРДІҢ ПРИНЦИПТЕРІ, ФУНКЦИЯЛАРЫ
Жүйе теориясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz