Критерийлерді құрастыру




Презентация қосу
№2 – СӨЖ тақырыбы: Бағалау
саясаты және бғалау
критерийлерін құрастыру
Орындаған: Қуандық Қасиет
Тексерген: Жубанышов Берик
Жоспары:

Бағалау
Критерийлер
Критерийлерді бағлау
Критерийлерді құрастыру
Бағалау:

Кейбір материалдың (пікірдің, көркем шығарманың, зерттеу
деректерінің) нақты мақсат үшін маңыздылығын бағалай алуды
білдіреді.Оқушының пайымдамасы анық критерийлерге негізделуі
тиіс. Критерийлерді оқушылар өздері немесе сырттан (мысалы,
мұғалімнен) ұсынылуы мүмкін. Аталған категория барлық
алдыңғы категориялар бойынша оқу нәтижелеріне жетуді оған
қоса анық бейнеленген критерийлерге негізделген бағалау
пайымдарын болжайды.
КРИТЕРИЙЛЕР

Критерийлер - оқытудың міндеттерін жүзеге асыратын өлшемдер, атап
айтқанда, оқушылар жұмыс барысында орындайтын іс-әрекеттер тізбесі.
Критериалдық бағалау - бұл білімнің мақсаты мен мазмұнына сәйкес
келетін, оқушылардың оқу-танымдық біліктілігін қалыптастыруға
себепші болатын, айқын анықталған, ұжыммен шығарылған, білім
процесінің барлық қатысушыларына алдын ала белгілі критериялармен
оқушылардың оқу жетістіктерін салыстыруға негізделген процесс.
Егер балаға оның белгілі бір деңгейге жеткендігін айтса, онда бұл оған
үздік нәтижеге жету үшін не істеу керектігін түсінуге көмектеспейді; бұл
ретте егер баламен бірге оның жұмысында мұндай бағалауға не
әкелгенін және бағалау өлшемдерін түсіндіруге талдау жасаса, онда бұл
балаға өзінің нәтижесін жақсарту үшін кейін не істеу керектігін түсінуге
мүмкіндік береді.
Критнрийлерді
бағалау

Қалыптастыру Жиынтық
шы бағалау бағалау
Бағалаудағы критериалды
тәсілдер:
Оқу мақсаттары: Білім беру жүйесін жобалаудағы «Кері дизайн»;
Бағалау түрлері: қалыптастырушы бағалау, жиынтық бағалау;
Бағалау критерийлері: ойлау деңгейлері (білу, түсіну, анализ,
синтез, бағалау), сөйлеу әрекетінің түрлері (тыңдалым, айтылым,
оқылым, жазылым), әр түрлі деңгейдегі тапсырмалар,
дескрипторлар;
Бағалау шәкілі: белгілі пайыздық қатынаста бағалау рәсімдері
топтамасының балдар қосындысы ретінде;
Бағалау қағидаттары.
Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты:
Мектепте оқыту сапасын жоғарлату
Мектеп бітірушілердің білімін халықаралық стандартқа сәйкестендіру.

Критериалды бағалаудың міндеттері:
Сабақтың әр бөліктеріндегі әр оқушының дайындық деңгейін анықтауға;
Бағдарламаға сәйкес оқу мақсаттарын орындау қабілеті;
Жеке оқушының даму жетістігін бақылауға;
Оқушының білім алу барысындағы қателіктері мен олқылықтарын
айқындауға;
Әртүрлі жұмыс барысындағы алған өз бағасының әділдігіне көзін жеткізуге;
Оқу бағдарламасының тиімділігін саралауға;
Сабақ үдерісі мен білімнің меңгерілуі туралы оқушы мен мұғалім және ата-
ана арасындағы кері байланысты қамтамасыз етуге
Критерийдің мазмұны:

Білу
және
түсіну

Сыни ойл
Қолдан КРИТЕРИЙЛЕ ау және
у Р зерттеу

Коммуни
кация
және
рефлекс
ия
Тапсырмаларды әзірлеуде жетістік критерийлерін
құрастыру бойынша ескерілетін мәселелер:

Жетістік критерийі бойынша дайындалған тапсырманың
бағдарламадағы сілтеме мен оқу мақсатына негізделіп жасалуы:
тапсырманың шұбалыңқы емес, оқушыға түсінікті тілде құрылуы;
қысқа көлемді тапсырмалардың қолданылуы, көлемі, орындау
уақытын алдын ала жоспарлау;
бағалауда бақылауды қажет етпейтін артық ақпараттың
тапсырмада қолданылмағаны жөн;
кейбір күрделі тапсырмаларда міндетті түрде орындау қадамдары
берілуі керек( мысалы, жазылымда және айтылымда)
шығармашылық сатыға арнап құрылатын тапсырмалар үшін
арнайы шектің немесе жауап үлгісі алдын-ала даярлануы керек.

Ұқсас жұмыстар
Басқару шешімдерін құрастыру технологиясы
Бюджетті бақылаудың мақсаты - барлық деңгейдегі бюджетке кірістің неғұрлым толық жұмылдырылуын, бюджеттік қаражаттың нысаналы мақсатқа және тиімді пайдаланылуын қамтамасыз ету
Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау
Мәтінмен жұмысы
Педагогикалық өлшемдердің сапасын әдіснамалық тұрғыда негіздеу
Тұғырлар Зерттеушілермен берілген анықтамалары Зерттеген ғалымдар
Мәтінді мазмұндау
Формативті бағалау
КОНФЛИКТІДЕГІ РАЦИОНАЛДЫ МІНЕЗ - ҚҰЛЫҚ
MS-EXCEL БАҒДАРЛАМАСЫ ЖАЙЛЫ
Пәндер