Топтардағы оқыту




Презентация қосу
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
Педагогика факультеті
Психологиялық педагогикалық және арнайы білім кафедрасы

Пән:
ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ БІЛІМ БЕРУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ

Дәріс тақырыбы: Деңгейлеп оқыту технологиясы
Жоспары:
1. Деңгейлеп оқыту технологиясының мәні, мақсаты
2. Деңгейлеп оқытудың ерекшеліктері, оның тиімділігі
Жаңа технологияны қолдануда:

«Қандай іс-
әрекеттерді
«Не істей алу дұрыс
керек ?» ұйымдастыруы
«Мұғалім нені қажет?»
білу керек?»
Н.П.Гузик Ж.А.Қараев Г.Ғ.Еркибаева

Оқу бағдарламаларын Тапсырмаларды 4 Оқушыларды топқа бөлу
А, В, С – үш деңгейге деңгейге: арқылы оқыту
бөлуді ұсынады. Бірінші Бірінші топқа «4-5» -ке
деңгей-«үйренушілік» оқитын оқушылар
Екінші Екінші топқа «3-4» -ке
деңгей-«алгоритмдік» оқитын оқушылар
Үшінші деңгей - Үшінші топқа «2-3» -ке
«эвристикалық» оқитын оқушылар
Төртінші
деңгей-«шығармашылық
»
«А» «В» «С»

қосымша оқу-
Базалық стандарт қосымша есептер әдістемелік
мен жаттығулар әдебиеттерден алынған
тапсырмалар
Әрбір тақырып бойынша өткізілетін сабақтар
кезектесіп келетін бес типтен құралады.
• Бірінші – тақырыпты жалпы талдау сабақтары.
• Екінші – қиыстырылған семинар сабақтарда
оқушылардың өзіндік жұмысының процесінде оқу
материалдарының тереңдей талдануы.
• Үшінші – қорытындылау және білімді жүйелеу
сабақтары.
• Төртінші – материалды пәнаралық қорытындылау
сабақтары.
• Бесінші – практикум сабақтар.
Кезеңдер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті

Диагностикалық Оқушылардың білім Мұғаліммен бірлесе отырып
кезең деңгейін диагностикалау оқу деңгейін таңдау

Әр деңгей үшін оқу
Топтардағы оқыту
Оқушыларды топқа мазмұны мен қойылатын
талаптарының жобасын
бөлу нақты талаптарды
талқылауға қатысу
айқындау

Мұғалімнің материалды Өзінің оқу іс-әрекетін
Оқытуды іске асыру
оқу топтарын беруі ұйымдастыруы

Атқарылған жұмыстар
нәтижесі бойынша Нәтижелері бойынша өзара
Білімді меңгерту
оқушыларды бағалау (Кері және өзін-өзі бағылауды
нәтижесін бағалау
байланыстың дұрыс жүзеге асыру
орнатылуы)
Ж.А. Қараевтың деңгейлеп оқыту жан-жақты дамыған тұлғаны
педагогикалық технологиясының мақсаты қалыптастыру

Міндеттері:
1. Ақпараттық және деңгейлеп оқыту технологиясының тиімді әдістерін
пайдалану арқылы білімге деген қызығушылығын арттырып, танымдық
қабілеттерін дамытуға жағдай жасау. Деңгейлеп оқыту технологиясын қолдану
нәтижесінде дарынды оқушыларды анықтау және олармен жұмыс істеу.
2. Оқушы жүрегіне жол табу арқылы сабақтардың әрбір сәтін қызықты,
ұтымды өткізу. Оқушыларды тек берілген мәліметті тыңдаушы емес ізденуші,
зерттеуші өз ойын еркін дәлелдей алатын, пікірін ортаға сала білетін жеке
тұлғаны қалыптастыру. Оқушының бойындағы ынта-ықыласын жойып алмай,
жеке дара қабілетінің дамуына мүмкіндік жасай отырып, қабілетін дамытып,
шығармашылығын шыңдау.
3. Оқытудың жаңа технологияларын қолдана отырып, жеке, жұпта, топта
жұмыс істеу барысында мұғалім мен оқушының ынтымақтастығын
қалыптастыру, оқушылардың ойына ерекше құрметпен қарау. Оқушыларды
өзін-өзі қадағалай алатын, іс-әрекетін ретімен орындап, өзін - өзі жетілдіретін
шығармашыл, ізденімпаз тұлға қалыптастыру.
Деңгей Деңгейше Міндеттер Ұйымдастыру Іске асыру
әдіс-тәсілдері тәсілдері
Репродуктивті Білім алудағы олқылықтарды жою, Ұсынылған іс-әрекет Үлгі бойынша жұмыс істеу,
ұсынылған үлгі бойынша жұмысты өз алгоритмі бойынша қолданысқа алу.
бетінше жүзеге асыру дағдысын әрекет Қиындық деңгейі әртүрлі
дамыту, білімді меңгерудің міндетті өтілген материалды ауызша
деңгейіне айтып беру
қол жеткізу

Алгоритмдік Берілген алгоритм негізінде Ұсынылған іс-әрекет Зерделенетін құбылысты,
меңгерілген білімді өз бетінше алгоритмі бойынша үдерісті немесе нысанды
қолдану, білімді меңгерудің міндетті әрекет сипаттау, олардың
деңгейіне қол жеткізу ерекшеліктерін айқындау
Базалық

Эвристикалық Білім алудағы олқылықтарды жою Ішінара-ізденіс әдісі (еске Білімді талдау, жіктеу және
оқуға арналған әдебиетпен өз түсіруіне аздап көмек беру) жүйелеу
бетінше жұмыс істеу дағдысын
дамыту, анағұрлым жоғары деңгейге
қол жеткізу

Шығармашылық Білімін кеңейту және тереңдету, өз Проблемалық әдіс Құрылымдау, интерпретация,
білімін қалыптан тыс жағдайларда сын тұрғысынан талдау, іздену
пайдалана білу дағдысын қызметі, модельдеу, жобалау,
қалыптастыру, ғылыми-көпшілік бағалау
әдебиеттермен өз бетінше жұмыс
істеу дағдысын дамыту
Жоғары
• Бірінші топқа «4-5» -ке оқитын оқушыларды топтастырып,
оларға шығармашылық деңгейдегі тапсырмалар береді.

• Екінші топқа «3-4» -ке оқитын оқушыларды топтастырып,
оларға іздену түріндегі тапсырмалар дайындайды.

• Үшінші топқа «2-3» -ке оқитын оқушыларды топтастырып,
оларға стандартқа сай тапсырмалар береді: сыныптағы
барлық оқушылар орындай алуы қажет.
Тапсырма
1. Деңгейлік тапсырмаларға қойылатын талаптар.
2. Деңгейлеп оқыту технологиясының тиімділігі (білім
алушыға, мұғалімге)
3. Деңгейлеп оқыту технологиясының
артықшылықтары мен кемшіліктері
Деңгей бойынша оқытудың
артықшылықтары мен кемшіліктері
Жағымды аспектілері Жағымсыз аспектілері
Қоғам үшін орынсыз және қисынсыз болып Білім алушыларды даму деңгейі бойынша бөлу
табылатын балаларға қатысты теңгермешілік ізгілікке жатпайды
пен орташалауға жол берілмейді.
Мұғалімнің әлсіз білім алушыларға Әлеуметтік-экономикалық теңсіздік айқын көрініс
көмектесуге, үздік білім алушыларға назар табады.
аударуына мүмкіндігі молырақ болады.
Топта артта қалушылардың болмауынан жалпы Әлсіз білім алушылар өзінен күшті білім
оқыту деңгейін төмендетудің қажеттілігі алушылардан көмек алып, оларға ілесу, бәсекелесе
жойылады. оқу мүмкіндігінен айырылады.
Қоғамдық нормаларға нашар бейімделетін қиын Балалар әлсіз білім алушылар тобына ауыстыруды
білім алушылармен тиімді жұмыс жүргізу өзінің қадір-қасиетін кемсіту ретінде қабылдайды.
мүмкіндігі пайда болады.
Анағұрлым күшті білім алушылардың білім Диагностика жасаудағы қателіктер салдарынан
алуда басқалардан тезірек және тереңірек алға
кейбір ерекше қабілеттері бар немесе бірегей
ілгерілеуге ұмтылысы орындалады. балалар әлсіз балалар қатарына жатқызылуы
мүмкін.
Күшті білім алушылар тобында оқуға ынталану Әлсіз білім алушылар тобында оқу ынтасының
деңгейі артады. деңгейі төмендейді.
Бірдей білім алушылар жиналған топтарда оқу Топтың құрылымын өзгерту топ ұжымына кері
балаларға жеңілірек болады. әсерін тигізеді.

Ұқсас жұмыстар
Заманауи оқыту әдістемесі
Балалардың музыкалық әрекеттерін ұйымдастырудың Музыкалық сабақтар формасы
Адамның еңбек іс-әрекетінің психологиялық ерекшеліктерін, еңбек дағдыларының даму заңдылықтарын, еңбекті ғылыми негізге сүйене отырып ұйымдастырады
Оқыту және тәрбие әдістемесі
Шағын топтар тапсырмасы Алақан әдісі
Мақсат - дуальды жүйенің әдістерін үйрену
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс
Топтағы тұлғааралық қарым - қатынас және оның құрылымы
Әскери психология
ЕРТЕ ОҚЫТУ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯСЫ
Пәндер