Топтардағы оқыту



Қазіргі заманғы білім беру технологиясы
Дәріс тақырыбы: Деңгейлеп оқыту технологиясы
Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті Педагогика факультеті Психологиялық педагогикалық және арнайы білім кафедрасы
Пән:

Жоспары:
Деңгейлеп оқыту технологиясының мәні, мақсаты
Деңгейлеп оқытудың ерекшеліктері, оның тиімділігі

Жаңа технологияны қолдануда:

Н. П. Гузик
Ж. А. Қараев
Г. Ғ. Еркибаева
Оқу бағдарламаларын А, В, С - үш деңгейге бөлуді ұсынады.
Тапсырмаларды 4 деңгейге:
Бірінші деңгей-«үйренушілік»
Екінші деңгей-«алгоритмдік»
Үшінші деңгей - «эвристикалық»
Төртінші деңгей-«шығармашылық»
Оқушыларды топқа бөлу арқылы оқыту
Бірінші топқа «4-5» -ке оқитын оқушылар
Екінші топқа «3-4» -ке оқитын оқушылар
Үшінші топқа «2-3» -ке оқитын оқушылар

Базалық стандарт
қосымша есептер мен жаттығулар
қосымша оқу-әдістемелік әдебиеттерден алынған тапсырмалар

Әрбір тақырып бойынша өткізілетін сабақтар кезектесіп келетін бес типтен құралады.
Бірінші - тақырыпты жалпы талдау сабақтары.
Екінші - қиыстырылған семинар сабақтарда оқушылардың өзіндік жұмысының процесінде оқу материалдарының тереңдей талдануы.
Үшінші - қорытындылау және білімді жүйелеу сабақтары.
Төртінші - материалды пәнаралық қорытындылау сабақтары.
Бесінші - практикум сабақтар.

Кезеңдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Диагностикалық кезең
Оқушылардың білім деңгейін диагностикалау
Мұғаліммен бірлесе отырып оқу деңгейін таңдау
Оқушыларды топқа бөлу
Әр деңгей үшін оқу мазмұны мен қойылатын нақты талаптарды айқындау
Топтардағы оқыту талаптарының жобасын талқылауға қатысу
Оқытуды іске асыру
Мұғалімнің материалды оқу топтарын беруі
Өзінің оқу іс-әрекетін ұйымдастыруы
Білімді меңгерту нәтижесін бағалау
Атқарылған жұмыстар нәтижесі бойынша оқушыларды бағалау (Кері байланыстың дұрыс орнатылуы)
Нәтижелері бойынша өзара және өзін-өзі бағылауды жүзеге асыру

Ж. А. Қараевтың деңгейлеп оқыту педагогикалық технологиясының мақсаты
жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастыру
Міндеттері:
1. Ақпараттық және деңгейлеп оқыту технологиясының тиімді әдістерін пайдалану арқылы білімге деген қызығушылығын арттырып, танымдық қабілеттерін дамытуға жағдай жасау. Деңгейлеп оқыту технологиясын қолдану нәтижесінде дарынды оқушыларды анықтау және олармен жұмыс істеу.
2. Оқушы жүрегіне жол табу арқылы сабақтардың әрбір сәтін қызықты, ұтымды өткізу. Оқушыларды тек берілген мәліметті тыңдаушы емес ізденуші, зерттеуші өз ойын еркін дәлелдей алатын, пікірін ортаға сала білетін жеке тұлғаны қалыптастыру. Оқушының бойындағы ынта-ықыласын жойып алмай, жеке дара қабілетінің дамуына мүмкіндік жасай отырып, қабілетін дамытып, шығармашылығын шыңдау.
3. Оқытудың жаңа технологияларын қолдана отырып, жеке, жұпта, топта жұмыс істеу барысында мұғалім мен оқушының ынтымақтастығын қалыптастыру, оқушылардың ойына ерекше құрметпен қарау. Оқушыларды өзін-өзі қадағалай алатын, іс-әрекетін ретімен орындап, өзін - өзі жетілдіретін шығармашыл, ізденімпаз тұлға қалыптастыру.

Деңгей
Деңгейше
Міндеттер
Ұйымдастыру әдіс-тәсілдері
Іске асыру тәсілдері
Базалық
Репродуктивті
Білім алудағы олқылықтарды жою, ұсынылған үлгі бойынша жұмысты өз бетінше жүзеге асыру дағдысын дамыту, білімді меңгерудің міндетті деңгейіне қол жеткізу
Ұсынылған іс-әрекет алгоритмі бойынша әрекет
Үлгі бойынша жұмыс істеу, қолданысқа алу.
Қиындық деңгейі әртүрлі өтілген материалды ауызша айтып беру
Алгоритмдік
Берілген алгоритм негізінде меңгерілген білімді өз бетінше қолдану, білімді меңгерудің міндетті деңгейіне қол жеткізу
Ұсынылған іс-әрекет алгоритмі бойынша әрекет
Зерделенетін құбылысты, үдерісті немесе нысанды сипаттау, олардың ерекшеліктерін айқындау
Жоғары
Эвристикалық
Білім алудағы олқылықтарды жою оқуға арналған әдебиетпен өз бетінше жұмыс істеу дағдысын дамыту, анағұрлым жоғары деңгейге қол жеткізу
Ішінара-ізденіс әдісі (еске түсіруіне аздап көмек беру)
Білімді талдау, жіктеу және жүйелеу
Шығармашылық
Білімін кеңейту және тереңдету, өз білімін қалыптан тыс жағдайларда пайдалана білу дағдысын қалыптастыру, ғылыми-көпшілік әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдысын дамыту
Проблемалық әдіс
Құрылымдау, интерпретация, сын тұрғысынан талдау, іздену қызметі, модельдеу, жобалау,
бағалау

Бірінші топқа «4-5» -ке оқитын оқушыларды топтастырып, оларға шығармашылық деңгейдегі тапсырмалар береді.
Екінші топқа «3-4» -ке оқитын оқушыларды топтастырып, оларға іздену түріндегі тапсырмалар дайындайды.
Үшінші топқа «2-3» -ке оқитын оқушыларды топтастырып, оларға стандартқа сай тапсырмалар береді: сыныптағы барлық оқушылар орындай алуы қажет.

Тапсырма
Деңгейлік тапсырмаларға қойылатын талаптар.
Деңгейлеп оқыту технологиясының тиімділігі (білім алушыға, мұғалімге)
Деңгейлеп оқыту технологиясының артықшылықтары мен кемшіліктері

Деңгей бойынша оқытудың артықшылықтары мен кемшіліктері
Жағымды аспектілері
Жағымсыз аспектілері
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz