Психологиялық ойын


Slide 1

Психологиялық әсер етудегі өзекті мәселелер

Slide 2

Адамдар өзара әрекетке, қарым-қатынасқа түсіп қана қоймай, сонымен қатар бір-біріне әсер етеді. Адам пайда болғаннан бері әсер ету де сол уақыттан бері олармен қолданылып келе жатыр. Алайда тарихи өткен уақытта адамдар бір біріне сөздер, дауыс ырғағы, ым, ишараттармен ғана әсер ете алған. Қазіргі уақытта адам санасына әсер ету мыңдаған жылдар бойы жиналған қолданбалы тәжірибеге байланысты, сонымен қатар арнайы технологияларды қолданудың арқасында тиімдірек және сан алуан. Психологиялық әсер ету - белгілі бір адамдардың тұлғалық қырларын, топтық нормаларын, ойларын, көңіл-күй және уайымдарын өзгерту мақсатымен оларға бағытталған, басқа адамдардың әлеуметтік-психологиялық белсенділігі.

Slide 3

Психологиялық әсердің құралдары мен әдістері өмірге үлкен әсер етеді. Көптеген адамдар психологиялық қысымның құрбаны болғандарын түсінбейді. Егер сіз бұл тұзаққа түсіп қалғыңыз келмесе, манипуляцияның негізгі әдістерімен танысыңыз. Осылайша манипуляторды тануға және оған қарсы тұруға болады. Адамға психологиялық әсер ету әдістері

Билікке сілтеме . Адамдар сізді бір нәрсеге сендіруге тырысқанда, олар көбінесе белгілі бір саладағы мамандарға жүгінеді. Адам өз қалтасында атын және жеңісін жариялайды. Есіңізде болсын, сіз білетін билік - бұл жиі қателесетін адамдар.

Алғыстар . Қызмет көрсеткен адам сізден еш нәрседен бас тартуы қиын, сондықтан оны қолдануға кіріседі. Бұл психологиялық әсер ету әдістерінің бірі, ол көбінесе адамдар байқамайды.

Slide 4

Транс . Манипуляторлар адамдарды суреттер арқылы немесе біртұтас сөйлеу арқылы таныстырады. Нәтижесінде сана ерекше мемлекетте суға түседі және талдауға қабілеті жоғалады. Адамдар қалай ұсыныс жасайтынын түсінбейді. Өзіңізге үнемі: «Маған қазір керек пе?» Деп сұраңыз.

Айналдыру . Адам сіздің жүріс-тұрысыңызды, жүруді, әңгімелесу стилін, көзқарасыңызды және т. б. көшіргенде, сіз өзіңіздің толқыныңызға бейімделетінін білесіз. Бұл жерде ештеңе жоқ, бірақ өзіңіздің жеке мақсаттарыңыз үшін ол сізді өзіңізге қажетті тақырыпқа алып шығады.

Психологиялық ойын . Бұл техниканың үлгісі келесідей: Босс бағынысты деп атайды және жұмыс күнінің аяғына дейін көптеген тапсырмаларды аяқтауды сұрайды. Субординг өкінішті, бірақ басшы оған бірден жартысын жасай алатыныңызды айтады. Осылайша, адам салмағы бірден түсіп келе жатпайды.

Slide 5

Адамға психологиялық әсер ету әдістерін білу қажет болғанда қарсылықты қамтамасыз етуге көмектеседі. Бірақ қарапайым жағдайлардан қысым көрсетуді үйрену маңызды. Мүмкін, бұл - басты міндет. Олай болмаған жағдайда, сіз шынайы параноид бола аласыз, ол барлық зұлымдық ниетін көреді, өйткені психологиялық ықпал ету әдістері мен әдістері үшін пайдалы көмекке немесе пайдалы ұсыныс жасауға болады.

Slide 6

Қарым-қатынас - бір адамның басқа адамдармен қоғам мүшесі ретінде өзара әрекеттесуінің арнайы формасы. Қарым-қатынас барысында адамдардың әлеуметтік байланысы, бір-біріне деген қарым-қатынасы жүзеге асады.

Адам баласы болғаннан кейін қоршаған ортамен қарым қатынасқа түсу табиғи алдын ала бағдарланған процесс. Адамды адам қатарына қосатын да ойлау, сөйлеу, актілері. Белгілі бір индивидті тұлға ретінде қарастыру үшін ең алдымен оның қоршаған ортамен байланысын бағдарлап қана белгілі бір пікір қалыптастырамыз. Сондықтан қарым-қатынас психолгиясы адам өміріндегі ең маңызды ажырамас бөлік.

Slide 7

Дж. Гросстың эмоциялардың реттелуінің стратегияларын анықтаумен және олардың тиімділігін бағалаумен эмоцияларды реттеудің процедуралық моделі қарастырылды. Модельдің мүмкіндіктері мен шектеулері талданады. Зерттеулерге шолу жасау негізінде кең ауқымды реттеуші стратегиялардың сипаттамасын ескере отырып, олардың қалыптасуының психологиялық механизмдері, сондай-ақ нақты мәселелерді шешуде тақырыпты таңдау туралы мәселе ашық болып қалады деген қорытындыға келді. Эмоцияны реттеудің авторлық анықтамасы енгізілді, оған сәйкес ол психикалық процестердің, психологиялық механизмдердің және адамның эмоционалды стресс жағдайында өндірістік белсенділікті сақтау үшін қолданатын реттеуші стратегиялардың жиынтығы ретінде түсініледі; талпыныстар мен эмоцияларға оңтайлы бақылауды қамтамасыз ету; ол үшін оңтайлы деңгейде эмоционалды қозуды сақтау.

Басылымның екінші бөлімінде эмоцияны реттеу стратегияларының жалпы сипаттамасы келтірілген, олардың типологиясына көзқарас негізделеді, сонымен қатар осы типологияның негізінде эмоцияны реттеудің психологиялық механизмдері, эмоцияны реттеудің құрылымдық-динамикалық моделінің негізгі элементтері келтірілген. . Белгілік-символдық медиация мен жеке рефлексияның эмоцияны реттеудің орталық механизмдерін қарастырудың теориялық-әдістемелік негіздемесі және эмпирикалық өнімділігі көрсетілген. Дамыған диагностикалық кешен ұсынылған, оның қолданылуы эмоционалды жағдайды қорғау және эмоционалды бақылау мен қорғаныс мәселелерін шешуде эмоцияны реттеудің кең ауқымын да, психологиялық механизмдерін де эмпирикалық оқшаулауға және анықтауға мүмкіндік береді. Эмоцияны реттеудің үш сыныбы сипатталған: когнитивті медиациясыз, когнитивті түрлендіргіш және коммуникативті экспрессивті.

Slide 8

SWOT талдау

1. Сіздің мақсаттарыңыз бен міндеттеріңізге қайта қарау мүмкіндігі. Қазіргі жұмысыңызда сізге не ұнайтынын / ұнамайтынын қайта қарастырыңыз; нені өзгерте алатыныңды түсін.

Басыңызға және айналаңызға заттарды ретке келтіріңіз. Шағын демалыстан келгеннен кейін сіз өзіңіздің кеңсеңізде заттарды ретке келтіріп қана қоймай - сіздің кеңістігіңізге «қоқыс салатын» барлық заттарды лақтырып тастай аласыз, сонымен бірге улы адамдармен - нарциссистермен, агрессорлармен және басқалармен сөйлесуді тоқтатасыз.

Тыныш жағдайда жаңа жобалар туралы ойлауға уақыт бар.

Slide 9

2. «Демалыстан кейінгі» синдромның көрінісі - әркімнің жағдайы әр түрлі, бірақ көбінесе ол жағымсыз түсінік береді.


Ұқсас жұмыстар
Қазіргі заман талабына сай ойын түрлерін сабақ барысында қолдана білуді үйрету
К.Д.Ушинскийдің халықтық ойын туралы пікірі
Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуындағы ойынның психологиялық - педагогикалық ерекшелігі
Әлеуметтік - психологиялық тренинг әдістері
ФИЛОСОФИЯ - ПСИХОЛОГИЯ ФАКУЛЬТЕТІ
Кіші мектеп жасындағы балаларды психодиагностикалау ерекшеліктері
Тренинг ждүргізуші
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЗЕЙІН
Ойын - психологиялық феномен
«Ойынның педагогикалық мәні. Мектеп жасына дейінгі балалардың драмалау ойыны»
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz