Психологиялық ойын




Презентация қосу
Психологиялық әсер
етудегі өзекті
мәселелер
Адамдар өзара әрекетке, қарым-
қатынасқа түсіп қана қоймай,
сонымен қатар бір-біріне әсер етеді.
Адам пайда болғаннан бері әсер ету де
сол уақыттан бері олармен
қолданылып келе жатыр. Алайда
тарихи өткен уақытта адамдар бір
біріне сөздер, дауыс ырғағы,ым,
ишараттармен ғана әсер ете алған.
Қазіргі уақытта адам санасына әсер
ету мыңдаған жылдар бойы жиналған
қолданбалы тәжірибеге байланысты,
сонымен қатар арнайы
технологияларды қолданудың
арқасында тиімдірек және сан
алуан.Психологиялық әсер ету - белгілі
бір адамдардың тұлғалық қырларын,
топтық нормаларын, ойларын, көңіл-
күй және уайымдарын өзгерту
мақсатымен оларға бағытталған,
басқа адамдардың әлеуметтік-
психологиялық белсенділігі.
Психологиялық әсердің құралдары мен
әдістері өмірге үлкен әсер етеді. Көптеген
адамдар психологиялық қысымның
құрбаны болғандарын түсінбейді. Егер сіз
бұл тұзаққа түсіп қалғыңыз келмесе,
манипуляцияның негізгі әдістерімен
танысыңыз. Осылайша манипуляторды
тануға және оған қарсы тұруға болады.
Адамға психологиялық әсер ету әдістері
Билікке сілтеме . Адамдар сізді бір
нәрсеге сендіруге тырысқанда, олар
көбінесе белгілі бір саладағы мамандарға
жүгінеді. Адам өз қалтасында атын және
жеңісін жариялайды. Есіңізде болсын, сіз
білетін билік - бұл жиі қателесетін
адамдар.
Алғыстар . Қызмет көрсеткен адам сізден
еш нәрседен бас тартуы қиын, сондықтан
оны қолдануға кіріседі. Бұл
психологиялық әсер ету әдістерінің бірі,
ол көбінесе адамдар байқамайды.
Транс . Манипуляторлар адамдарды
суреттер арқылы немесе біртұтас сөйлеу
арқылы таныстырады. Нәтижесінде сана
ерекше мемлекетте суға түседі және
талдауға қабілеті жоғалады. Адамдар қалай
ұсыныс жасайтынын түсінбейді. Өзіңізге
үнемі: «Маған қазір керек пе?» Деп сұраңыз.
Айналдыру . Адам сіздің жүріс-
тұрысыңызды, жүруді, әңгімелесу стилін,
көзқарасыңызды және т.б. көшіргенде, сіз
өзіңіздің толқыныңызға бейімделетінін
білесіз. Бұл жерде ештеңе жоқ, бірақ
өзіңіздің жеке мақсаттарыңыз үшін ол сізді
өзіңізге қажетті тақырыпқа алып шығады.
Психологиялық ойын . Бұл техниканың
үлгісі келесідей: Босс бағынысты деп
атайды және жұмыс күнінің аяғына дейін
көптеген тапсырмаларды аяқтауды сұрайды.
Субординг өкінішті, бірақ басшы оған
бірден жартысын жасай алатыныңызды
айтады. Осылайша, адам салмағы бірден
түсіп келе жатпайды.
Адамға психологиялық әсер ету әдістерін
білу қажет болғанда қарсылықты
қамтамасыз етуге көмектеседі. Бірақ
қарапайым жағдайлардан қысым
көрсетуді үйрену маңызды. Мүмкін, бұл -
басты міндет. Олай болмаған жағдайда,
сіз шынайы параноид бола аласыз, ол
барлық зұлымдық ниетін көреді, өйткені
психологиялық ықпал ету әдістері мен
әдістері үшін пайдалы көмекке немесе
пайдалы ұсыныс жасауға болады.
Адам баласы болғаннан кейін
қоршаған ортамен қарым
қатынасқа түсу табиғи алдын ала
бағдарланған процесс. Қарым-қатынас – бір
Адамды адам қатарына қосатын да адамның басқа
ойлау, сөйлеу, адамдармен қоғам
актілері. Белгілі бір индивидті мүшесі ретінде өзара
тұлға ретінде қарастыру әрекеттесуінің арнайы
үшін ең алдымен оның қоршаған формасы.
ортамен байланысын Қарым-қатынас
бағдарлап қана белгілі бір пікір барысында адамдардың
қалыптастырамыз. әлеуметтік
Сондықтан қарым-қатынас байланысы, бір-біріне
психолгиясы адам деген қарым-қатынасы
өміріндегі ең маңызды ажырамас жүзеге асады.
бөлік.
Басылымның екінші бөлімінде эмоцияны реттеу
стратегияларының жалпы сипаттамасы келтірілген,
олардың типологиясына көзқарас негізделеді,
сонымен қатар осы типологияның негізінде
эмоцияны реттеудің психологиялық механизмдері,
эмоцияны реттеудің құрылымдық-динамикалық
Дж.Гросстың эмоциялардың реттелуінің
моделінің негізгі элементтері келтірілген. . Белгілік-
стратегияларын анықтаумен және олардың
символдық медиация мен жеке рефлексияның
тиімділігін бағалаумен эмоцияларды
эмоцияны реттеудің орталық механизмдерін
реттеудің процедуралық моделі
қарастырудың теориялық-әдістемелік негіздемесі
қарастырылды. Модельдің мүмкіндіктері
және эмпирикалық өнімділігі көрсетілген. Дамыған
мен шектеулері талданады. Зерттеулерге
диагностикалық кешен ұсынылған, оның
шолу жасау негізінде кең ауқымды реттеуші
қолданылуы эмоционалды жағдайды қорғау және
стратегиялардың сипаттамасын ескере
эмоционалды бақылау мен қорғаныс мәселелерін
отырып, олардың қалыптасуының
шешуде эмоцияны реттеудің кең ауқымын да,
психологиялық механизмдері, сондай-ақ
психологиялық механизмдерін де эмпирикалық
нақты мәселелерді шешуде тақырыпты
оқшаулауға және анықтауға мүмкіндік береді.
таңдау туралы мәселе ашық болып қалады
Эмоцияны реттеудің үш сыныбы сипатталған:
деген қорытындыға келді. Эмоцияны
когнитивті медиациясыз, когнитивті түрлендіргіш
реттеудің авторлық анықтамасы енгізілді,
және коммуникативті экспрессивті.
оған сәйкес ол психикалық процестердің,
психологиялық механизмдердің және
адамның эмоционалды стресс жағдайында
өндірістік белсенділікті сақтау үшін
қолданатын реттеуші стратегиялардың
жиынтығы ретінде түсініледі; талпыныстар
мен эмоцияларға оңтайлы бақылауды
қамтамасыз ету; ол үшін оңтайлы деңгейде
эмоционалды қозуды сақтау.
SWOT ТАЛДАУ
1. Сіздің мақсаттарыңыз бен міндеттеріңізге
қайта қарау мүмкіндігі. Қазіргі жұмысыңызда
сізге не ұнайтынын / ұнамайтынын қайта
қарастырыңыз; нені өзгерте алатыныңды түсін.
Басыңызға және айналаңызға заттарды ретке

келтіріңіз. Шағын демалыстан келгеннен кейін
сіз өзіңіздің кеңсеңізде заттарды ретке келтіріп
қана қоймай - сіздің кеңістігіңізге «қоқыс
салатын» барлық заттарды лақтырып тастай
аласыз, сонымен бірге улы адамдармен -
нарциссистермен, агрессорлармен және
басқалармен сөйлесуді тоқтатасыз.
Тыныш жағдайда жаңа жобалар туралы

ойлауға уақыт бар.
2. «Демалыстан кейінгі» синдромның көрінісі - әркімнің
жағдайы әр түрлі, бірақ көбінесе ол жағымсыз түсінік береді.
Демалыс күндерін ұзартуға тырысу. Кейбір қызметкерлер

демалысын жалғастыру үшін ілмекпен немесе алаяқтықпен
тырысады, мысалы, медициналық анықтама сатып алып, сауығу
үшін үйде екі күн болады. Бірақ кейде депрессия немесе
психосоматика көмекке келген кезде жағдай одан да нашар
дамиды: әртүрлі аурулар пайда болады. Мерекелер аяқталып,
өмір жарылды. Менің басымдағы тамаша сурет қатал шындыққа
сәйкес келмейді: қазір тек жұмыс істеймін, достарыммен,
хоббимен және жеке қызығушылықтармен басқосулар жоқ.
«Жұмыс-үй, үйде-жұмыс» режимі қосылады, ал адам кеңсеге
шығуды бейсаналық түрде саботаж жасайды.
Көңіл қалдыратын демалыс күндері. Біреу турға тапсырыс

беруді уақытында ұмытып, ұзақ демалыста үйде болды, ал
біреу теңіз жағасында демалудың орнына пәтерде жөндеу
жұмыстарын жүргізуге мәжбүр болды. Нәтижесінде бүкіл
әлемде көңілсіздік және аяқталмаған ресурстар бар.
Дененің биоритмдерінің бұзылуы. Биологиялық сағаттың істен

шығуы реактивті артта қалумен ғана байланысты емес (уақыт
белдеуінің өзгеру синдромы - шамамен Русбаза), сонымен қатар
демалыс кезінде кеш оянуымен. Өтемақы әдеттегі кестеге
бейімделу түрінде болады; ұйқышылдық пен тітіркенуді
болдырмауға болмайды.
3. Психологиялық ықпалға тән, оған әсер
еткен серіктес оған психологиялық
құралдармен жауап беру мүмкіндігіне ие
болады. Басқаша айтқанда, оған жауап
беру құқығы және осы жауаптың уақыты
беріледі.
4.Физикалық және психикалық зорлау,

тонау, ұрлану,террорлық
акт,шантаж,қауіп,алдану

Ұқсас жұмыстар
Қазіргі заман талабына сай ойын түрлерін сабақ барысында қолдана білуді үйрету
К.Д.Ушинскийдің халықтық ойын туралы пікірі
Мектеп жасына дейінгі балалардың дамуындағы ойынның психологиялық - педагогикалық ерекшелігі
Әлеуметтік - психологиялық тренинг әдістері
ФИЛОСОФИЯ - ПСИХОЛОГИЯ ФАКУЛЬТЕТІ
Кіші мектеп жасындағы балаларды психодиагностикалау ерекшеліктері
Тренинг ждүргізуші
Ойын - психологиялық феномен
«Ойынның педагогикалық мәні. Мектеп жасына дейінгі балалардың драмалау ойыны»
Дамуында психикалық бұзылысы бар балалармен түзету - коррекциялық жұмыстың негізгі бағыттары
Пәндер