COCA COLA КОМПАНИЯСЫНЫҢ ҚАРЖЫЛЫҚ


Slide 1

«Coca Cola» компаниясының қаржылық жағдайы мен қауіпсіздігі

Slide 2

Coca-Cola Fanta, Sprite, "Добрый" және rich шырындары, bonaqua минералы, Burn энергетигі және басқа да өнімдер брендтерімен өндіреді. 2018 жылдың 24 сәуірінде компания 2018 жылдың I тоқсанына есеп шығарды, 16 ақпанда 2017 жылдың есебі бойынша мәлімет берді.

Slide 3

2017 жылы Coca-Cola көрсеткіштері қалай өзгерді

2017 жылы компанияда түсім, пайда және капитал төмендеді, ал қарыздар өсті. Және мұндай үрдіс 5 жыл бойы орын алуда:

Slide 4

2017 жылы Coca-Cola көрсеткіштері қалай өзгерді

Табыстың үлкен төмендеуі-2016 жылмен салыстырғанда 81% - ға аз, АҚШ-тың жаңа Салық Заңымен түсіндіруге болады. Компаниялар шетелде табыс салығын төлеуге тура келді. Бұл Coca-Cola үшін бірыңғай төлем болды, кейін компания аз салық төлейді. Болашақта, жаңа заңға сәйкес, компанияның пайдасына салынатын салық 35% - дан 21% - ға дейін төмендейді, шетелде тапқан, бірақ АҚШ-қа аударған ақшаға салынатын салық қолма-қол ақша үшін 35% - дан 15, 5% - ға дейін және қолма-қол ақшасыз ақша үшін 8% - ға дейін төмендейді. Бірақ оларға үлкен шығындарды ескермесе де, пайда өткен жылға қарағанда аз екені көрініп тұр. Бұл жаман үрдіс.

Slide 5

2018 жылы Coca-Cola көрсеткіштері қалай өзгерді

Компанияның таза табысы IV тоқсанда 6% - ға ($7, 1 млрд-қа дейін), ал жыл қорытындысы бойынша 10% - ға ($31, 9 млрд-қа дейін) төмендеді. Дегенмен, компания табыстың тұрақты органикалық өсуімен мақтана алады (non-GAAP) : тоқсан Мен жылдың қорытындылары бойынша - 5%. Операциялық маржа тиісінше IV тоқсан мен 2018 жылы 5, 16% - ға және 5, 85% - ға өсті. Салыстырмалы операциялық маржа (non-GAAP) - тиісінше IV тоқсан мен жыл үшін 0, 13% және 3, 85% - ға. 2018 жылы компания алкогольсіз сусындар нарығының үлкен үлесін жеңіп алуды жалғастырды. Операциялық қызметтен түскен ақша ағыны жыл бойы $ 7, 3 млрд құрады, бұл өткен жылғы көрсеткіштен 6% - ға жоғары. Ақша қаражатының еркін ағыны (non-GAAP) жыл ішінде $6 млрд - ға жетті-2017 жылға қарағанда 14% - ға артық.

Slide 6

2018 жылы Coca-Cola көрсеткіштері қалай өзгерді

2018 жылдың IV тоқсанында компания басшылығында елеулі өзгерістер болды. Жаңа президент пен атқарушы директор таңдалды, сондай-ақ қаржы директоры мен Директорлар кеңесі төрағасының мұрагерлері анықталды. Сонымен қатар, компания корпоративтік мәдениет принциптерін жаңартып, өтемақы философиясына өзгерістер енгізді. Coca-Cola жаңа операциялық моделі үлкен жылдамдықпен және икемді жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Ол сондай-ақ барлық елдердегі бөлімшелердің басшыларына үлкен автономия және шешім қабылдау жөніндегі билік береді.

Slide 7

2018 жылы Coca-Cola көрсеткіштері қалай өзгерді

Slide 8

2018 жылы Coca-Cola көрсеткіштері қалай өзгерді

На момент написания материала (10:30 АСТ) акции Coca-Cola упали на 8, 44% до $45, 59 (по данным Investing) . Это наихудший показатель со времени кризиса 2007-2008 годов, когда акции компании рухнули на 8, 67%.

В 4-м квартале чистые продажи компании упали на 6%, до $7, 06 млрд (все еще превысив ожидания аналитиков в $7, 04 млрд) . Прибыль на акцию составила 43 цента.

Хотя эти показатели соответствуют ожиданиям аналитиков, прогноз компании на 2019 год не оправдал ожиданий. По оценкам компании, прибыль на акцию, в 2018 году составившая $2, 08, вырастет или упадет на 1%, в то время как эксперты Уолл-стрит прогнозировали прибыль на акцию в $2, 23

Slide 9

2019

Компанияда 4-ші тоқсандағы валюта айырмасының пайда болуына байланысты 10%-ға төмендегенін атап өтті. Өсіп келе жатқан импорт және тасымалдауға жұмсалатын вынудили Coca-Cola бағаны көтеруге өз өнімдерін Солтүстік Америкада. Бұдан басқа, пайданың төмендеуі компанияның құю бизнесінің франчайзингі - жоба жүзеге асыруымен байланысты болды. Әлемде газдалған сусындарды тұтыну төмендегендіктен, Coca-Cola өзінің негізгі қызмет түрінің шеңберінен шығуға ұмтылады. Өткен жылы гигант Британдық Costa Coffee кофеен желісін 5, 1 млрд долларға сатып алған.


Ұқсас жұмыстар
Нарық үшін күрес
Нарықты сегменттеу
Уоррен Баффеттің бизнес жоспары
Coca Cola сусын ТҮРЛЕРІ
Кока коланың кереметі
УОРРЕН БАФФЕТ
МАРКЕТИНГ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ
Қызмет көрсетудегі маркетингті жетілдіру
ТАРИХЫ СУСЫННЫҢ ҚҰРАМЫ
Баффет, Уоррен Эдвард
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz