Жоба шығындары



«Anat&Partners» құрт өнімдері өндірісі жобасына талдау

Жоспар
Кіріспе
Бизнес жоба туралы ақпарат
Жобаны (бизнесті) кешенді талдау
Коммерциялық талдау
Техникалық талдау
Қаржылық талдау
Институционалды талдау
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер

Кіріспе
Жобаның тиімділігін талдау шешім қабылдау барысында ең маңызды рөлді атқарады
Өзіндік жұмыс орындау барысында жоба жан жақты талданды: коммерциялық, техникалық, қаржылық, институционалдық талдамалар жасалынып өтті. Талдау үшін барлық қаржылық, экономикалық, технологиялық көрсеткіштер қолданылды. Барлық көрсеткіштер тікелей ұйымнан ұйымдастырушылық құрам рұқсатымен алынды.
Өзіндік жұмыс обьектісі ретінде «Anat&Partners» құрт өнімдері өндірісі жобасы алынды. Бұл қазіргі таңда нарықта 1 жылға жуық жұмыс жасап келе жатқан ұйым боп табылады. Ұйымның ұйымдастырушылық және атқарушылық құрамы шағын болғанына қарамастан осы уақытқа дейін ұйым нәтижелі жұмыс жасап келеді.

«Дәстүрлі рецептілерді сақтай отырып, жаңа технологияны қолдана отырып, оралған тәтті және жемісті құрттарды өндіру».
РЕЗЮМЕ
Жобаның қысқаша атауы
Алғашқы тәтті-жемісті құрттар өндірісі
Жобаның толық атауы
Дәстүрлі рецептілерді сақтай отырып, жаңа технологияны қолдана отырып, оралған тәтті және жемісті құрттарды өндіру
Ұйымдастырушылық-құқықтық форма* (ИП, ТОО, КХ, АО)
ИП
Салық салу режимі*
Жеңілдетілген декларация негізіндегі арнайы салықтық режим
Компания атауы*
ИП Anat&Partners
Басқарушы ФИО*
Анат Менгельс
БИН*
780306303279
Фактический адрес*
Ауэзовский р-н, Райымбека 486 Б
Юридический адрес*
мкр-н Аккент 21/24
Стартовый/действующий:
действующий
Подотрасль*
Производство продуктов питания
Подотрасль*
Производство продуктов питания
Планируемое место реализации бизнеса*
Казахстан
ИП «Anat&Partners» құжаттамалары негізінде жасалды

Жоба туралы:
Күнделікті тұтыну үшін табиғи отандық өнім ретінде оралған тәтті-жемісті құрт өндірісін ұйымдастыру. Тұтынушылық қасиеттері жоғары, дәрумендер мен кальцийге бай. Оны одан әрі барлық жас топтарына тағамдар ретінде, балаларға арналған тағамдар мен дәстүрлі дастарханды алмастырғыш ретінде пайдалану үшін. Қазіргі уақытта табиғи және эко өнімдері топтарының сату өсімі айқын көрсетілген. Сондай-ақ денсаулық пен тағамдық сапаға көбірек көңіл бөліне бастады, яғни бұл өсіп келе жатқан нарық. Біз ұсынған прототиптер тез арада іске асырылды және сауда нүктелері бірнеше рет тапсырыс беріп жатыр. Сондай-ақ, ірі сауда желілеріне ұсынылған үлгілер үлкен қызығушылық туғызды және бізде ондай желілермен келісімшарттар жасалған; Toy March, Smal, Grand Park, Ramstore, JLC. Бұл өнімдер оралған және стандартты сату арналары арқылы сату үшін жеткілікті сақтау мерзіміне ие, ал қолданыстағы сауда тәжірибесі және дистрибьюторлық желіні құру мүмкіндігі өнімді Қазақстанның барлық аймақтарына және жақын шетелдерге жеткізуге мүмкіндік береді.

Жобаның миссиясы
Ұлттық, отандық табиғи өнім ретінде оралған тәтті-жемісті құрт өндірісін ұйымдастыру. Қазақстандық өнімге жаңа бренд құру. Көрші мемлекеттер нарығына одан әрі енгізе отырып, сапалы дистрибуция құру. Бұл 100% табиғи өнім, ол әр қазақстандықтың үстелінде де, әр баланың және ересектердің сөмкелерінде де, шетелдіктер үшін презентация ретінде ұлттық өнім ретінде де таптырмас зат болуы керек.

Жобаны коммерциялық талдау
Негізінде коммерциялық талдаудың мәні екі қарапайым сұраққа жауап беруде:
Жобаның нәтижесінде өнімді сата аламыз ба?
Біз бұдан инвестициялық жобаны ақтау үшін жеткілікті пайда таба аламыз ба?
Коммерциялық талдаудың ажырамас бөлігі ретінде маркетингтік талдауды айта аламыз. Маркетингтік талдаудың негізгі сұрақтары келесідей:
Жоба қандай нарыққа бағытталған? Халықаралық немесе ішкі ме?
Жоба халықаралық және ішкі нарықтар арасындағы тепе-теңдікті қамти ма?
Егер жоба халықаралық нарыққа бағытталған болса, оның мақсаты мемлекеттің негізгі саяси шешімдерімен сәйкес келе ме?
Егер жоба ішкі нарыққа бағытталған болса, оның міндеттері ішкі мемлекеттік саясатқа сәйкес келе ме?
Егер жоба мемлекеттік саясатпен үйлеспейтін болса, оны әрі қарай қарастырған жөн бе?[1]

Жобаны коммерциялық талдау
Жоғарыдағы сұрақтарға жауап беретін болсақ, жоба тікелей ішкі және көршілес сыртқы нарыққа бағытталған. Жоба барлық заң талаптары мен санитарлық нормаларға сай орындалады.
Жоба барысында біз ұсынған прототиптер тез арада іске асырылды және сауда нүктелері бірнеше рет тапсырыс беріп жатыр. Сондай-ақ, ірі сауда желілеріне ұсынылған үлгілер үлкен қызығушылық туғызды және бізде ондай желілермен келісімшарттар жасалған; Toy March, Smal, Grand Park, Ramstore, JLC. Бұл өнімдер оралған және стандартты сату арналары арқылы сату үшін жеткілікті сақтау мерзіміне ие, ал қолданыстағы сауда тәжірибесі және дистрибьюторлық желіні құру мүмкіндігі өнімді Қазақстанның барлық аймақтарына және жақын шетелдерге жеткізуге мүмкіндік береді.
Тұтынушылар аудиториясы: Барлық жастағы тұтынушылар қамтылған

Тауар ассортименттері


Бәсекелестерді анықтау
Нарықтағы бәсекелес компанияларды анықтау үшін жетістікке жеткізуші факторлар (ключевые факторы успеха) арқылы талдаймыз. Бәсекелес ретінде сүт өнімдерін өндірумен айналысатын «Умут и Ко», «Амиран», «DEKMY», «Эмиль» компанияларын алдым. Оларды түрлі белгілері бойынша бағалап, нақты бәсекелес бола алатын компанияны анықтаймыз:
«+» бізден жақсырақ
«-» бізден нашар
«0» бізбен бірдей

Табысқа жету
Бәсекелестер
факторлары
«Умут и Ко»
«Амиран»
«DEKMY»,
«Эмиль»
Сапа
+
0
-
-
Сатылым деңгейі
+
+
+
+
Жаңа тауар ойлап табу
-
+
-
-
Уақытымен жеткізу
0
0
0
-
Репутация
-
+
0
0
Реклама
-
-
-
0
Құны
0
+
0
+
Бағасы
0
+
-
-
Орналасқан жері
-
0
-
0
Қаржылық тұрақтылық
+
+
+
0
Барлығы
3
6
2
2
Нарықтағы басты бәсекелес ретінде «Амиран» сүт өнімдерін өндірушы компания анықталды

Жобаны техникалық талдау

Технологиялық процесс этаптары
Зерттеулер көрсеткендей, құрт дайындаудың бүкіл технологиялық процесі негізінен келесі кезеңдерден тұрады: өндіріс (сауу), жинау, бөлу, сүтті тығыздығы жоғары масса пайда болғанға дейін арнайы ыдыста сүзу, торлы өлшемі 0 полиэтилен пакеттерінің көмегімен сарысуды ағызу. , 1 мм-ден 0, 2 мм-ге дейін, сүзбе массасын алу және әр түрлі және әртүрлі пішіндегі құрт жасау, дайын өнімді кептіру және оларды контейнерлерге салу.
Демек, құртты дайындау үш негізгі технологиялық процесті қамтиды: сүтті қатыру, сарысуды сүзу және өнімді кептіру.
Әр түрлі шеберлердің сүтті айналдыру ұзақтығы 2-ден 12 сағатқа дейін, орташа алғанда 6, 8 ± 0, 96 сағатты құрайды, ал сарысуды сүзу 8-ден 12 сағатқа дейін, орташа алғанда 10, 4 ± 0, 5 сағатты құрайды. . . . Дайындалған құртты кептіру 96-дан 144 сағатқа дейін созылды, орташа есеппен 117 ± 5, 9 сағат. Демек, сүзбемен салыстырғанда сүзгілеу шамамен екі есе көп уақытты алады, ал кептіруге қарағанда кептіру 17 есе, ал сүзуге қарағанда 12 есе ұзағырақ болады, сүзу уақыты ақуыздың, минералдар мен дәрумендердің арақатынасын анықтайды. өнімде, ал кептіру процесі осы заттардың концентрациясын басқаруға мүмкіндік береді. [3]

Технологиялық процесс этаптары
Технологиялық операциялар:
1. Сүтті тазарту;
2. Сепараторды қолданып сүтті стандарттау;
3. Пастеризация;
4. Салқындату;
5. Сүтке және оның орнына ашытқы қосыңыз (ашытқы құрт пен бифидобактерияларға арналған ашытқы негізінде дайындалды) ;
6. Тығыз сүзбе алынғанға дейін ашыту;
7. Дестені жылыту;
8. Сарысуды кетіру;
9. Өздігінен басу;
10. Тұз қосу;
11. Кішкентай шарларға қалыптау;
12. Температурада кептіру;
13. Сақтау орны [3]

Жұмысшылар құрамы
Мамандық
Саны
Оклад
Итого ЗП к нач-ю
Пенс-ые отч-я
Под-ый налог
Соц. отчисления
Соц. налог
К выдаче
ФОТ на 1 кввртал
Адм. -управленческий персонал
Директор
1
150 000
150 000
15 000
15 000
4 276
12 825
102 899
450 000
Итого
1
15
15
15000
15000
4276
12825
102899
45
Производственный персонал
Өндіріс мастері
1
120 000
120 000
12 000
12 000
3 421
10 260
82 319
360 000
Жұмысшылар
2
90 000
180 000
18 000
18 000
5 131
15 390
123 479
270 000
Барлығы
3
21
3
3
3
8552
25650
205798
63
Всего по персоналу
4
36
45
45000
45000
12828
38475
308697
108

Жоба шығындары
Жұмыс орнын жалдау
40 000
ежемесячно
Офисті ұстау шығындары
15 000
ежемесячно
Транспорттық шығындар
40 000
ежемесячно
Бухгалтерлік шығындар
10 000
ежемесячно
Банктік шығындар
5 000
ежемесячно
Өзге де шығындар
50 000
ежемесячно

Жоба шығындары
Инвестициялық шығындар
5 000 000
Негізгі құралдарды алуға кететін шығындар
2 701 025
100 012
5 000 000
Формалық құралдар
200 000
3
6
миксер үлкен
800 000
1
8
Кептіруші камера
600 000
1
6
мұздатқыш камерасы
180 000
4
72
Тоңазытқыш камерасы
687 000
1
687000
Қораптау материалдары
0
Матрица на 100 и 250 гр
234 000
2
468000
Упаковка 100гр Дойпак
10
75000
75
Упаковка 250гр Дойпак
15
25000
375000

Қаржылық талдау бұл -

Қаржылық көрсеткіштерді талдау
Қаржыландыру құрылымы
Меншікті қаражат (ағымдағы)
Грант қаражаты
Инвестицияның жалпы суммасы
Негізгі капитал
2 330 000
5 000 000
7 330 000
Айналым капиталы
3 928 000
0
3 928 000

Жоспардағы пайда көлемі
Номера периодов
Значение
Ед. изм
Периоды
мес
2020
2021
2022
2023
2024
2025
2026
ИТОГО
Продажи
тг
73 634 400
67 456 800
67 769 100
66 519 900
67 769 100
67 769 100
67 769 100
478 687 500
Производственна нагрузка (спрос)
90%
мес
90%
90%
90%
89%
90%
90%
90%
90%
Объем реализации
221 400
упаковок
93 660
120 420
120 978
118 748
120 978
120 978
120 978
1 539 815
Исходный год
2020
год
Производство (продажи) :
73 634 400
67 456 800
67 769 100
66 519 900
67 769 100
67 769 100
67 769 100
478 687 500
AQ DAM сладкий курт100гр
9 450
упаковка
79 380
102 060
102 533
100 643
102 533
102 533
102 533
1 305 045
Стоимость
280
тг
Продажи
22 226 400
28 576 800
28 709 100
28 179 900
28 709 100
28 709 100
28 709 100
365 412 600
AQ DAM сладкий курт 250гр
1 700
упаковка
14 280
18 360
18 445
18 105
18 445
18 445
18 445
234 770
Стоимость
680
тг
Продажи
9 710 400
12 484 800
12 542 600
12 311 400
12 542 600
12 542 600
12 542 600
159 643 600
AQ DAM фруктовый микс 100гр
6 300
упаковка
5 670
68 040
68 355
67 095
68 355
68 355
68 355
822 780
Стоимость
280
тг
Продажи
35 985 600
19 051 200
19 139 400
18 786 600
19 139 400
19 139 400
19 139 400
264 776 400
AQ DAM фруктовый микс 250гр
1 000
упаковка
8 400
10 800
10 850
10 650
10 850
10 850
10 850
138 100
Стоимость
680
тг
Продажи
5 712 000
7 344 000
7 378 000
7 242 000
7 378 000
7 378 000
7 378 000
93 908 000
Себестоимость продаж
-28 816 200
-28 816 200
-28 816 200
-28 816 200
-28 816 200
-28 816 200
-28 816 200
-201 713 400

Алғашқы 12 айдағы қаржылық модель
Номера периодов
Значение
Ед. изм
1
2
3
4
5
6
7
Периоды
мес
янв. 20
фев. 20
мар. 20
апр. 20
май. 20
июн. 20
июл. 20
Продажи
тг
6 136 200
6 136 200
6 136 200
6 136 200
6 136 200
6 136 200
6 136 200
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz