Жоба шығындары


Slide 1

«Anat&Partners» құрт өнімдері өндірісі жобасына талдау

Slide 2

Жоспар

Кіріспе

Бизнес жоба туралы ақпарат

Жобаны (бизнесті) кешенді талдау

Коммерциялық талдау

Техникалық талдау

Қаржылық талдау

Институционалды талдау

Қорытынды

Пайдаланылған әдебиеттер

Slide 3

Кіріспе

Жобаның тиімділігін талдау шешім қабылдау барысында ең маңызды рөлді атқарады

Өзіндік жұмыс орындау барысында жоба жан жақты талданды: коммерциялық, техникалық, қаржылық, институционалдық талдамалар жасалынып өтті. Талдау үшін барлық қаржылық, экономикалық, технологиялық көрсеткіштер қолданылды. Барлық көрсеткіштер тікелей ұйымнан ұйымдастырушылық құрам рұқсатымен алынды.

Өзіндік жұмыс обьектісі ретінде «Anat&Partners» құрт өнімдері өндірісі жобасы алынды. Бұл қазіргі таңда нарықта 1 жылға жуық жұмыс жасап келе жатқан ұйым боп табылады. Ұйымның ұйымдастырушылық және атқарушылық құрамы шағын болғанына қарамастан осы уақытқа дейін ұйым нәтижелі жұмыс жасап келеді.

Slide 4

«Дәстүрлі рецептілерді сақтай отырып, жаңа технологияны қолдана отырып, оралған тәтті және жемісті құрттарды өндіру».

РЕЗЮМЕ

Жобаның қысқаша атауы

Алғашқы тәтті-жемісті құрттар өндірісі

Жобаның толық атауы

Дәстүрлі рецептілерді сақтай отырып, жаңа технологияны қолдана отырып, оралған тәтті және жемісті құрттарды өндіру

Ұйымдастырушылық-құқықтық форма* (ИП, ТОО, КХ, АО)

ИП

Салық салу режимі*

Жеңілдетілген декларация негізіндегі арнайы салықтық режим

Компания атауы*

ИП Anat&Partners

Басқарушы ФИО*

Анат Менгельс

БИН*

780306303279

Фактический адрес*

Ауэзовский р-н, Райымбека 486 Б

Юридический адрес*

мкр-н Аккент 21/24

Стартовый/действующий:

действующий

Подотрасль*

Производство продуктов питания

Подотрасль*

Производство продуктов питания

Планируемое место реализации бизнеса*

Казахстан

ИП «Anat&Partners» құжаттамалары негізінде жасалды

Slide 5

Жоба туралы:

Күнделікті тұтыну үшін табиғи отандық өнім ретінде оралған тәтті-жемісті құрт өндірісін ұйымдастыру. Тұтынушылық қасиеттері жоғары, дәрумендер мен кальцийге бай. Оны одан әрі барлық жас топтарына тағамдар ретінде, балаларға арналған тағамдар мен дәстүрлі дастарханды алмастырғыш ретінде пайдалану үшін. Қазіргі уақытта табиғи және эко өнімдері топтарының сату өсімі айқын көрсетілген. Сондай-ақ денсаулық пен тағамдық сапаға көбірек көңіл бөліне бастады, яғни бұл өсіп келе жатқан нарық. Біз ұсынған прототиптер тез арада іске асырылды және сауда нүктелері бірнеше рет тапсырыс беріп жатыр. Сондай-ақ, ірі сауда желілеріне ұсынылған үлгілер үлкен қызығушылық туғызды және бізде ондай желілермен келісімшарттар жасалған; Toy March, Smal, Grand Park, Ramstore, JLC. Бұл өнімдер оралған және стандартты сату арналары арқылы сату үшін жеткілікті сақтау мерзіміне ие, ал қолданыстағы сауда тәжірибесі және дистрибьюторлық желіні құру мүмкіндігі өнімді Қазақстанның барлық аймақтарына және жақын шетелдерге жеткізуге мүмкіндік береді.

Slide 6

Жобаның миссиясы

Ұлттық, отандық табиғи өнім ретінде оралған тәтті-жемісті құрт өндірісін ұйымдастыру. Қазақстандық өнімге жаңа бренд құру. Көрші мемлекеттер нарығына одан әрі енгізе отырып, сапалы дистрибуция құру. Бұл 100% табиғи өнім, ол әр қазақстандықтың үстелінде де, әр баланың және ересектердің сөмкелерінде де, шетелдіктер үшін презентация ретінде ұлттық өнім ретінде де таптырмас зат болуы керек.

Slide 7

Жобаны коммерциялық талдау

Негізінде коммерциялық талдаудың мәні екі қарапайым сұраққа жауап беруде:

Жобаның нәтижесінде өнімді сата аламыз ба?

Біз бұдан инвестициялық жобаны ақтау үшін жеткілікті пайда таба аламыз ба?

Коммерциялық талдаудың ажырамас бөлігі ретінде маркетингтік талдауды айта аламыз. Маркетингтік талдаудың негізгі сұрақтары келесідей:

Жоба қандай нарыққа бағытталған? Халықаралық немесе ішкі ме?

Жоба халықаралық және ішкі нарықтар арасындағы тепе-теңдікті қамти ма?

Егер жоба халықаралық нарыққа бағытталған болса, оның мақсаты мемлекеттің негізгі саяси шешімдерімен сәйкес келе ме?

Егер жоба ішкі нарыққа бағытталған болса, оның міндеттері ішкі мемлекеттік саясатқа сәйкес келе ме?

Егер жоба мемлекеттік саясатпен үйлеспейтін болса, оны әрі қарай қарастырған жөн бе?[1]

Slide 8

Жобаны коммерциялық талдау

Жоғарыдағы сұрақтарға жауап беретін болсақ, жоба тікелей ішкі және көршілес сыртқы нарыққа бағытталған. Жоба барлық заң талаптары мен санитарлық нормаларға сай орындалады.

Жоба барысында біз ұсынған прототиптер тез арада іске асырылды және сауда нүктелері бірнеше рет тапсырыс беріп жатыр. Сондай-ақ, ірі сауда желілеріне ұсынылған үлгілер үлкен қызығушылық туғызды және бізде ондай желілермен келісімшарттар жасалған; Toy March, Smal, Grand Park, Ramstore, JLC. Бұл өнімдер оралған және стандартты сату арналары арқылы сату үшін жеткілікті сақтау мерзіміне ие, ал қолданыстағы сауда тәжірибесі және дистрибьюторлық желіні құру мүмкіндігі өнімді Қазақстанның барлық аймақтарына және жақын шетелдерге жеткізуге мүмкіндік береді.

Тұтынушылар аудиториясы: Барлық жастағы тұтынушылар қамтылған

Slide 9

Тауар ассортименттері

Slide 10 Slide 11

Бәсекелестерді анықтау

Нарықтағы бәсекелес компанияларды анықтау үшін жетістікке жеткізуші факторлар (ключевые факторы успеха) арқылы талдаймыз. Бәсекелес ретінде сүт өнімдерін өндірумен айналысатын «Умут и Ко», «Амиран», «DEKMY», «Эмиль» компанияларын алдым. Оларды түрлі белгілері бойынша бағалап, нақты бәсекелес бола алатын компанияны анықтаймыз:

«+» бізден жақсырақ

«-» бізден нашар

«0» бізбен бірдей

Slide 12

Табысқа жету

Бәсекелестер

факторлары

«Умут и Ко»

«Амиран»

«DEKMY»,

«Эмиль»

Сапа

+

0

-

-

Сатылым деңгейі

+

+

+

+

Жаңа тауар ойлап табу

-

+

-

-

Уақытымен жеткізу

0

0

0

-

Репутация

-

+

0

0

Реклама

-

-

-

0

Құны

0

+

0

+

Бағасы

0

+

-

-

Орналасқан жері

-

0

-

0

Қаржылық тұрақтылық

+

+

+

0

Барлығы

3

6

2

2

Нарықтағы басты бәсекелес ретінде «Амиран» сүт өнімдерін өндірушы компания анықталды

Slide 13

Жобаны техникалық талдау

Slide 14

Технологиялық процесс этаптары

Зерттеулер көрсеткендей, құрт дайындаудың бүкіл технологиялық процесі негізінен келесі кезеңдерден тұрады: өндіріс (сауу), жинау, бөлу, сүтті тығыздығы жоғары масса пайда болғанға дейін арнайы ыдыста сүзу, торлы өлшемі 0 полиэтилен пакеттерінің көмегімен сарысуды ағызу. , 1 мм-ден 0, 2 мм-ге дейін, сүзбе массасын алу және әр түрлі және әртүрлі пішіндегі құрт жасау, дайын өнімді кептіру және оларды контейнерлерге салу.

Демек, құртты дайындау үш негізгі технологиялық процесті қамтиды: сүтті қатыру, сарысуды сүзу және өнімді кептіру.

Әр түрлі шеберлердің сүтті айналдыру ұзақтығы 2-ден 12 сағатқа дейін, орташа алғанда 6, 8 ± 0, 96 сағатты құрайды, ал сарысуды сүзу 8-ден 12 сағатқа дейін, орташа алғанда 10, 4 ± 0, 5 сағатты құрайды. . . . Дайындалған құртты кептіру 96-дан 144 сағатқа дейін созылды, орташа есеппен 117 ± 5, 9 сағат. Демек, сүзбемен салыстырғанда сүзгілеу шамамен екі есе көп уақытты алады, ал кептіруге қарағанда кептіру 17 есе, ал сүзуге қарағанда 12 есе ұзағырақ болады, сүзу уақыты ақуыздың, минералдар мен дәрумендердің арақатынасын анықтайды. өнімде, ал кептіру процесі осы заттардың концентрациясын басқаруға мүмкіндік береді. [3]

Slide 15

Технологиялық процесс этаптары

Технологиялық операциялар:

1. Сүтті тазарту;

2. Сепараторды қолданып сүтті стандарттау;

3. Пастеризация;

4. Салқындату;

5. Сүтке және оның орнына ашытқы қосыңыз (ашытқы құрт пен бифидобактерияларға арналған ашытқы негізінде дайындалды) ;

6. Тығыз сүзбе алынғанға дейін ашыту;

7. Дестені жылыту;

8. Сарысуды кетіру;

9. Өздігінен басу;

10. Тұз қосу;

11. Кішкентай шарларға қалыптау;

12. Температурада кептіру;

13. Сақтау орны [3]

Slide 16

Жұмысшылар құрамы

Мамандық

Саны

Оклад

Итого ЗП к нач-ю

Пенс-ые отч-я

Под-ый налог

Соц. отчисления

Соц. налог

К выдаче

ФОТ на 1 кввртал

Адм. -управленческий персонал

Директор

1

150 000

150 000

15 000

15 000

4 276

12 825

102 899

450 000

Итого

1

15

15

15000

15000

4276

12825

102899

45

Производственный персонал

Өндіріс мастері

1

120 000

120 000

12 000

12 000

3 421

10 260

82 319

360 000

Жұмысшылар

2

90 000

180 000

18 000

18 000

5 131

15 390

123 479

270 000

Барлығы

3

21

3

3

3

8552

25650

205798

63

Всего по персоналу

4

36

45

45000

45000

12828

38475

308697

108

Slide 17

Жоба шығындары

Жұмыс орнын жалдау

40 000

ежемесячно

Офисті ұстау шығындары

15 000

ежемесячно

Транспорттық шығындар

40 000

ежемесячно

Бухгалтерлік шығындар

10 000

ежемесячно

Банктік шығындар

5 000

ежемесячно

Өзге де шығындар

50 000

ежемесячно

Slide 18

Жоба шығындары

Инвестициялық шығындар

5 000 000

Негізгі құралдарды алуға кететін шығындар

2 701 025

100 012

5 000 000

Формалық құралдар

200 000

3

6

миксер үлкен

800 000

1

8

Кептіруші камера

600 000

1

6

мұздатқыш камерасы

180 000

4

72

Тоңазытқыш камерасы

687 000

1

687000

Қораптау материалдары

0

Матрица на 100 и 250 гр

234 000

2

468000

Упаковка 100гр Дойпак

10

75000

75

Упаковка 250гр Дойпак

15

25000

375000

Slide 19

Қаржылық талдау бұл -

Slide 20

Қаржылық көрсеткіштерді талдау

Қаржыландыру құрылымы

Меншікті қаражат (ағымдағы)

Грант қаражаты

Инвестицияның жалпы суммасы

Негізгі капитал

2 330 000

5 000 000

7 330 000

Айналым капиталы

3 928 000

0

3 928 000

Slide 21

Жоспардағы пайда көлемі

Номера периодов

Значение

Ед. изм

Периоды

мес

2020

2021

2022

2023

2024

2025

2026

ИТОГО

Продажи

тг

73 634 400

67 456 800

67 769 100

66 519 900

67 769 100

67 769 100

67 769 100

478 687 500

Производственна нагрузка (спрос)

90%

мес

90%

90%

90%

89%

90%

90%

90%

90%

Объем реализации

221 400

упаковок

93 660

120 420

120 978

118 748

120 978

120 978

120 978

1 539 815

Исходный год

2020

год

Производство (продажи) :

73 634 400

67 456 800

67 769 100

66 519 900

67 769 100

67 769 100

67 769 100

478 687 500

AQ DAM сладкий курт100гр

9 450

упаковка

79 380

102 060

102 533

100 643

102 533

102 533

102 533

1 305 045

Стоимость

280

тг

Продажи

22 226 400

28 576 800

28 709 100

28 179 900

28 709 100

28 709 100

28 709 100

365 412 600

AQ DAM сладкий курт 250гр

1 700

упаковка

14 280

18 360

18 445

18 105

18 445

18 445

18 445

234 770

Стоимость

680

тг

Продажи

9 710 400

12 484 800

12 542 600

12 311 400

12 542 600

12 542 600

12 542 600

159 643 600

AQ DAM фруктовый микс 100гр

6 300

упаковка

5 670

68 040

68 355

67 095

68 355

68 355

68 355

822 780

Стоимость

280

тг

Продажи

35 985 600

19 051 200

19 139 400

18 786 600

19 139 400

19 139 400

19 139 400

264 776 400

AQ DAM фруктовый микс 250гр

1 000

упаковка

8 400

10 800

10 850

10 650

10 850

10 850

10 850

138 100

Стоимость

680

тг

Продажи

5 712 000

7 344 000

7 378 000

7 242 000

7 378 000

7 378 000

7 378 000

93 908 000

Себестоимость продаж

-28 816 200

-28 816 200

-28 816 200

-28 816 200

-28 816 200

-28 816 200

-28 816 200

-201 713 400

Slide 22

Алғашқы 12 айдағы қаржылық модель

Номера периодов

Значение

Ед. изм

1

2

3

4

5

6

7

Периоды

мес

янв. 20

фев. 20

мар. 20

апр. 20

май. 20

июн. 20

июл. 20

Продажи

тг

6 136 200

6 136 200

6 136 200

6 136 200

6 136 200

6 136 200

6 136 200


Ұқсас жұмыстар
Жарнамадан табыс
Бизнес-жоба шағын Шырын Өндірісін ашу
Ақша ағымдарын жоспарлау
Белоруссия қаржысы
Семей қаласында компьютерлік клуб ашу
ТАЛДАУ ТӘУЕКЕЛДІ ТАЛДАУ
Көкөніс өсіретін жылыжай
Инновациялық жобаны іске құрылғылардың асырудан алынатын таза табыс амортизациясымен таза пайданың және инвестицияның өтелу мерзімі
Педагогикалық технологияның негізгі деңгейлерімен танысу
Тәуекелді бағалау әдістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz