Жоба шығындары




Презентация қосу
«Anat&Partners» құрт өнімдері
өндірісі жобасына талдау
Жоспар
1. Кіріспе
2. Бизнес жоба туралы ақпарат
3. Жобаны (бизнесті) кешенді талдау
• Коммерциялық талдау
• Техникалық талдау
• Қаржылық талдау
• Институционалды талдау
1. Қорытынды
2. Пайдаланылған әдебиеттер
Кіріспе
Жобаның тиімділігін талдау шешім қабылдау барысында ең маңызды
рөлді атқарады
Өзіндік жұмыс орындау барысында жоба жан жақты талданды:
коммерциялық, техникалық, қаржылық, институционалдық талдамалар
жасалынып өтті. Талдау үшін барлық қаржылық, экономикалық,
технологиялық көрсеткіштер қолданылды. Барлық көрсеткіштер тікелей
ұйымнан ұйымдастырушылық құрам рұқсатымен алынды.
Өзіндік жұмыс обьектісі ретінде «Anat&Partners» құрт өнімдері өндірісі
жобасы алынды. Бұл қазіргі таңда нарықта 1 жылға жуық жұмыс жасап келе
жатқан ұйым боп табылады. Ұйымның ұйымдастырушылық және
атқарушылық құрамы шағын болғанына қарамастан осы уақытқа дейін ұйым
нәтижелі жұмыс жасап келеді.
«Дәстүрлі рецептілерді сақтай отырып, жаңа технологияны қолдана отырып,
оралған тәтті және жемісті құрттарды өндіру».

РЕЗЮМЕ

Жобаның қысқаша атауы Алғашқы тәтті-жемісті құрттар өндірісі

Дәстүрлі рецептілерді сақтай отырып, жаңа технологияны қолдана отырып,
Жобаның толық атауы
оралған тәтті және жемісті құрттарды өндіру

Ұйымдастырушылық-құқықтық
ИП
форма* (ИП, ТОО, КХ, АО)

Салық салу режимі* Жеңілдетілген декларация негізіндегі арнайы салықтық режим

Компания атауы* ИП Anat&Partners
Басқарушы ФИО* Анат Менгельс
БИН* 780306303279
Фактический адрес* Ауэзовский р-н, Райымбека 486 Б
Юридический адрес* мкр-н Аккент 21/24
Стартовый/действующий: действующий
Подотрасль* Производство продуктов питания
Подотрасль* Производство продуктов питания
Планируемое место реализации
Казахстан
бизнеса*
ИП «Anat&Partners» құжаттамалары негізінде жасалды
Жоба туралы:
Күнделікті тұтыну үшін табиғи отандық өнім ретінде оралған тәтті-жемісті
құрт өндірісін ұйымдастыру. Тұтынушылық қасиеттері жоғары, дәрумендер мен
кальцийге бай. Оны одан әрі барлық жас топтарына тағамдар ретінде, балаларға
арналған тағамдар мен дәстүрлі дастарханды алмастырғыш ретінде пайдалану үшін.
Қазіргі уақытта табиғи және эко өнімдері топтарының сату өсімі айқын көрсетілген.
Сондай-ақ денсаулық пен тағамдық сапаға көбірек көңіл бөліне бастады, яғни бұл өсіп
келе жатқан нарық. Біз ұсынған прототиптер тез арада іске асырылды және сауда
нүктелері бірнеше рет тапсырыс беріп жатыр. Сондай-ақ, ірі сауда желілеріне
ұсынылған үлгілер үлкен қызығушылық туғызды және бізде ондай желілермен
келісімшарттар жасалған; Toy March, Smal, Grand Park, Ramstore, JLC. Бұл өнімдер
оралған және стандартты сату арналары арқылы сату үшін жеткілікті сақтау
мерзіміне ие, ал қолданыстағы сауда тәжірибесі және дистрибьюторлық желіні құру
мүмкіндігі өнімді Қазақстанның барлық аймақтарына және жақын шетелдерге
жеткізуге мүмкіндік береді.
Жобаның миссиясы

Ұлттық, отандық табиғи өнім ретінде оралған тәтті-жемісті құрт
өндірісін ұйымдастыру. Қазақстандық өнімге жаңа бренд құру. Көрші
мемлекеттер нарығына одан әрі енгізе отырып, сапалы дистрибуция
құру. Бұл 100% табиғи өнім, ол әр қазақстандықтың үстелінде де, әр
баланың және ересектердің сөмкелерінде де, шетелдіктер үшін
презентация ретінде ұлттық өнім ретінде де таптырмас зат болуы керек.
Жобаны коммерциялық талдау
Негізінде коммерциялық талдаудың мәні екі қарапайым сұраққа жауап беруде:

1. Жобаның нәтижесінде өнімді сата аламыз ба?
2. Біз бұдан инвестициялық жобаны ақтау үшін жеткілікті пайда таба аламыз ба?

Коммерциялық талдаудың ажырамас бөлігі ретінде маркетингтік талдауды айта
аламыз. Маркетингтік талдаудың негізгі сұрақтары келесідей:

• Жоба қандай нарыққа бағытталған? Халықаралық немесе ішкі ме?
• Жоба халықаралық және ішкі нарықтар арасындағы тепе-теңдікті қамти ма?
• Егер жоба халықаралық нарыққа бағытталған болса, оның мақсаты мемлекеттің
негізгі саяси шешімдерімен сәйкес келе ме?
• Егер жоба ішкі нарыққа бағытталған болса, оның міндеттері ішкі мемлекеттік
саясатқа сәйкес келе ме?
• Егер жоба мемлекеттік саясатпен үйлеспейтін болса, оны әрі қарай қарастырған
жөн бе?[1]
Жобаны коммерциялық талдау
Жоғарыдағы сұрақтарға жауап беретін болсақ, жоба тікелей ішкі және көршілес
сыртқы нарыққа бағытталған. Жоба барлық заң талаптары мен санитарлық
нормаларға сай орындалады.
Жоба барысында біз ұсынған прототиптер тез арада іске асырылды және сауда
нүктелері бірнеше рет тапсырыс беріп жатыр. Сондай-ақ, ірі сауда желілеріне
ұсынылған үлгілер үлкен қызығушылық туғызды және бізде ондай желілермен
келісімшарттар жасалған; Toy March, Smal, Grand Park, Ramstore, JLC. Бұл өнімдер
оралған және стандартты сату арналары арқылы сату үшін жеткілікті сақтау
мерзіміне ие, ал қолданыстағы сауда тәжірибесі және дистрибьюторлық желіні құру
мүмкіндігі өнімді Қазақстанның барлық аймақтарына және жақын шетелдерге
жеткізуге мүмкіндік береді.
Тұтынушылар аудиториясы: Барлық жастағы тұтынушылар қамтылған
Тауар ассортименттері
Бәсекелестерді анықтау

Нарықтағы бәсекелес компанияларды анықтау үшін жетістікке жеткізуші
факторлар (ключевые факторы успеха) арқылы талдаймыз. Бәсекелес
ретінде сүт өнімдерін өндірумен айналысатын «Умут и Ко», «Амиран»,
«DEKMY», «Эмиль» компанияларын алдым. Оларды түрлі белгілері
бойынша бағалап, нақты бәсекелес бола алатын компанияны анықтаймыз:
«+» бізден жақсырақ
«-» бізден нашар
«0» бізбен бірдей
Табысқа жету Бәсекелестер

факторлары «Умут и Ко» «Амиран» «DEKMY», «Эмиль»

Сапа + 0 - -

Сатылым деңгейі
+ + + +

Жаңа тауар ойлап табу
- + - -

Уақытымен жеткізу 0 0 0 -

Репутация - + 0 0

Реклама - - - 0

Құны 0 + 0 +

Бағасы 0 + - -

Орналасқан жері - 0 - 0

Қаржылық тұрақтылық + + + 0

Барлығы 3 6 2 2

Нарықтағы басты бәсекелес ретінде «Амиран» сүт өнімдерін өндірушы
компания анықталды
Жобаны техникалық талдау
жоба мақсаттары тұрғысынан ең
қолайлы технологияларды
анықтау,
жобаны жоспарлау және
жүзеге асыру әлеуетін тексеру.

жергілікті жағдайларды, оның
ішінде шикізат, энергия, жұмыс
күші мен құнын талдау [2]
Технологиялық процесс этаптары
Зерттеулер көрсеткендей, құрт дайындаудың бүкіл технологиялық процесі
негізінен келесі кезеңдерден тұрады: өндіріс (сауу), жинау, бөлу, сүтті тығыздығы
жоғары масса пайда болғанға дейін арнайы ыдыста сүзу, торлы өлшемі 0
полиэтилен пакеттерінің көмегімен сарысуды ағызу. , 1 мм-ден 0,2 мм-ге дейін,
сүзбе массасын алу және әр түрлі және әртүрлі пішіндегі құрт жасау, дайын өнімді
кептіру және оларды контейнерлерге салу.
Демек, құртты дайындау үш негізгі технологиялық процесті қамтиды: сүтті
қатыру, сарысуды сүзу және өнімді кептіру.
Әр түрлі шеберлердің сүтті айналдыру ұзақтығы 2-ден 12 сағатқа дейін,
орташа алғанда 6,8 ± 0,96 сағатты құрайды, ал сарысуды сүзу 8-ден 12 сағатқа
дейін, орташа алғанда 10,4 ± 0,5 сағатты құрайды. ... Дайындалған құртты кептіру
96-дан 144 сағатқа дейін созылды, орташа есеппен 117 ± 5,9 сағат. Демек,
сүзбемен салыстырғанда сүзгілеу шамамен екі есе көп уақытты алады, ал
кептіруге қарағанда кептіру 17 есе, ал сүзуге қарағанда 12 есе ұзағырақ болады,
сүзу уақыты ақуыздың, минералдар мен дәрумендердің арақатынасын анықтайды.
өнімде, ал кептіру процесі осы заттардың концентрациясын басқаруға мүмкіндік
береді. [3]
Технологиялық процесс этаптары
Технологиялық операциялар:
1. Сүтті тазарту;
2. Сепараторды қолданып сүтті стандарттау;
3. Пастеризация;
4. Салқындату;
5. Сүтке және оның орнына ашытқы қосыңыз (ашытқы құрт пен
бифидобактерияларға арналған ашытқы негізінде дайындалды);
6. Тығыз сүзбе алынғанға дейін ашыту;
7. Дестені жылыту;
8. Сарысуды кетіру;
9. Өздігінен басу;
10. Тұз қосу;
11. Кішкентай шарларға қалыптау;
12. Температурада кептіру;
13. Сақтау орны [3]
Жұмысшылар құрамы
ФОТ
Итого Пенс- Под- Соц. К
Соц. на 1
Мамандық Саны Оклад ЗП к ые ый отчислен выдач
налог квврта
нач-ю отч-я налог ия е
л
Адм.-управленческий персонал
150 150 15 12 102
Директор 1 15 000 4 276 450 000
000 000 000 825 899
15000 1282 10289
1 150000 15000 15000 4276 450000
Итого 0 5 9
Производственный персонал
120 120 12 10
Өндіріс мастері 1 12 000 3 421 82 319 360 000
000 000 000 260
180 18 15 123
Жұмысшылар 2 90 000 18 000 5 131 270 000
000 000 390 479
21000 2565 20579
3 300000 30000 30000 8552 630000
Барлығы 0 0 8
Всего по 36000 3847 30869 108000
4 450000 45000 45000 12828
персоналу 0 5 7 0
Жоба шығындары

Жұмыс орнын жалдау 40 000 ежемесячно

Офисті ұстау шығындары 15 000 ежемесячно

Транспорттық шығындар 40 000 ежемесячно

Бухгалтерлік шығындар 10 000 ежемесячно

Банктік шығындар 5 000 ежемесячно

Өзге де шығындар 50 000 ежемесячно
Жоба шығындары
Инвестициялық шығындар 5 000 000

Негізгі құралдарды алуға кететін шығындар 2 701 025 100 012 5 000 000

Формалық құралдар 200 000 3 600000
миксер үлкен 800 000 1 800000
Кептіруші камера 600 000 1 600000
мұздатқыш камерасы 180 000 4 720000
Тоңазытқыш камерасы 687 000 1 687000
Қораптау материалдары 0
Матрица на 100 и 250 гр 234 000 2 468000
Упаковка 100гр Дойпак 10 75000 750000
Упаковка 250гр Дойпак 15 25000 375000
Қаржылық талдау бұл -

Кәсіпорынның өткен үш (беске
Инвестициялық жобаны
қарағанда) алдыңғы
дайындау кезіндегі кәсіпорынның
жылдарындағы қаржылық
қаржылық жағдайын талдау.
жағдайын талдау.

Инвестициялық жобаны іске
Өнімнің негізгі түрлерінің
асыру кезіндегі пайда мен ақша
шығынсыз өндірісін талдау
ағындарының болжамы.
Қаржылық көрсеткіштерді талдау
Меншікті
Қаржыландыру Инвестицияның
қаражат Грант қаражаты
құрылымы жалпы суммасы
(ағымдағы)
Негізгі капитал 2 330 000 5 000 000 7 330 000

Айналым капиталы 3 928 000 0 3 928 000
Жоспардағы пайда көлемі
Номера периодов Значение Ед.изм
Периоды мес 2020 2021 2022 2023 2024 2025 2026 ИТОГО
73 634 67 456 67 769 66 519 67 769 67 769 67 769
Продажи тг 400 800 100 900 100 100 100 478 687 500
Производственна
90% 90% 90% 89% 90% 90% 90%
нагрузка (спрос) 90% мес 90%

Объем реализации 221 400 упаковок 93 660 120 420 120 978 118 748 120 978 120 978 120 978 1 539 815
Исходный год 2020 год

Производство 73 634 67 456 67 769 66 519 67 769 67 769 67 769
(продажи): 400 800 100 900 100 100 100 478 687 500
AQ DAM сладкий
9 450 упаковка
курт100гр
79 380 102 060 102 533 100 643 102 533 102 533 102 533 1 305 045
22 226 28 576 28 709 28 179 28 709 28 709 28 709
Стоимость 280 тг
Продажи 400 800 100 900 100 100 100 365 412 600
AQ DAM сладкий
1 700 упаковка
курт 250гр 14 280 18 360 18 445 18 105 18 445 18 445 18 445 234 770
9 710 12 484 12 542 12 311 12 542 12 542 12 542
Стоимость 680 тг
Продажи 400 800 600 400 600 600 600 159 643 600

AQ DAM фруктовый
6 300 упаковка
микс 100гр
5 670 68 040 68 355 67 095 68 355 68 355 68 355 822 780
35 985 19 051 19 139 18 786 19 139 19 139 19 139
Стоимость 280 тг
Продажи 600 200 400 600 400 400 400 264 776 400

AQ DAM фруктовый
1 000 упаковка
микс 250гр
8 400 10 800 10 850 10 650 10 850 10 850 10 850 138 100
5 712 7 378
Стоимость 680 тг
Продажи 000 7 344 000 7 378 000 7 242 000 7 378 000 7 378 000 000 93 908 000

Себестоимость -28 816 -28 816 -28 816 -28 816 -28 816 -28 816 -28 816 -201 713
продаж 200 200 200 200 200 200 200 400
Алғашқы 12 айдағы қаржылық модель
Номера периодов Значение Ед.изм 1 2 3 4 5 6 7
Периоды мес янв.20 фев.20 мар.20 апр.20 май.20 июн.20 июл.20
6 136 6 136
6 136 200 6 136 200 6 136 200 6 136 200 6 136 200
Продажи тг 200 200
Производственна нагрузка
70% 70% 70% 70% 70% 70% 70%
(спрос) 90% мес
Объем реализации 221 400 упаковок 7 805 7 805 7 805 7 805 7 805 7 805 7 805
Исходный год 2020 год

6 136 6 136
Производство (продажи):
6 136 200 200 200 6 136 200 6 136 200 6 136 200 6 136 200
AQ DAM сладкий курт100гр 9 450 упаковка 6 615 6 615 6 615 6 615 6 615 6 615 6 615
1 852 1 852
Стоимость 280 тг
Продажи 1 852 200 200 200 1 852 200 1 852 200 1 852 200 1 852 200
AQ DAM сладкий курт
1 700 упаковка
250гр 1 190 1 190 1 190 1 190 1 190 1 190 1 190
Стоимость 680 тг Продажи 809 200 809 200 809 200 809 200 809 200 809 200 809 200
AQ DAM фруктовый микс
6 300 упаковка
100гр 4 410 4 410 4 410 4 410 4 410 4 410 4 410
2 998 2 998
Стоимость 280 тг
Продажи 2 998 800 800 800 2 998 800 2 998 800 2 998 800 2 998 800
AQ DAM фруктовый микс
1 000 упаковка
250гр 700 700 700 700 700 700 700
Стоимость 680 тг Продажи 476 000 476 000 476 000 476 000 476 000 476 000 476 000
-2 401 -2 401 -2 401 -2 401
Себестоимость продаж -2 401 350 350 350 -2 401 350 -2 401 350 350 350
Алғашқы 12 айдағы қаржылық модель
янв.20 фев.20 мар.20 апр.20 май.20 июн.20 июл.20
AQ DAM сладкий -1 031 -1 031 -1 031 -1 031 -1 031 -1 031 -1 031
156
курт100гр 940 940 940 940 940 940 940
AQ DAM сладкий курт -415
349 -415 310 -415 310 -415 310 -415 310 -415 310 -415 310
250гр 310
AQ DAM фруктовый микс -705
160 -705 600 -705 600 -705 600 -705 600 -705 600 -705 600
100гр 600
AQ DAM фруктовый микс -248
355 -248 500 -248 500 -248 500 -248 500 -248 500 -248 500
250гр 500
3 734 3 734
Валовая прибыль 3 734 850 850 850 3 734 850 3 734 850 3 734 850 3 734 850
-475
Текущие расходы -475 000 -475 000 000 -475 000 -475 000 -475 000 -475 000

-315
ФОТ 450 000 ежемесячно -315 000 -315 000 000 -315 000 -315 000 -315 000 -315 000
Аренда помещения 40 000 ежемесячно -40 000 -40 000 -40 000 -40 000 -40 000 -40 000 -40 000
Затраты на содержание
офиса 15 000 ежемесячно -15 000 -15 000 -15 000 -15 000 -15 000 -15 000 -15 000
Транспортные расходы 40 000 ежемесячно -40 000 -40 000 -40 000 -40 000 -40 000 -40 000 -40 000
бухгалтерские услуги 10 000 ежемесячно -10 000 -10 000 -10 000 -10 000 -10 000 -10 000 -10 000
Банковские услуги 5 000 ежемесячно -5 000 -5 000 -5 000 -5 000 -5 000 -5 000 -5 000
Непредвиденные расходы 50 000 ежемесячно -50 000 -50 000 -50 000 -50 000 -50 000 -50 000 -50 000
Таможенные расходы 0% ежемесячно 0 0 0 0 0 0 0
Брак 0% ежемесячно 0 0 0 0 0 0 0
Накладные расходы 0% ежемесячно 0 0 0 0 0 0 0
Логистика и доставка 0% ежемесячно 0 0 0 0 0 0 0
3 259 3 259
EBITDA 3 259 850 850 850 3 259 850 3 259 850 3 259 850 3 259 850

2 933 2 933
Чистая прибыль 2 933 865 865 865 2 933 865 2 933 865 2 933 865 2 933 865
Институционалдық талдау бұл-

Өндірістік менеджмент мүмкіндіктерін талдау
Еңбек ресурстарын талдау

Ұйымдастырушылық құрылымды талдау
Жұмысшылар құрамы
Итого Пенс- Под-
Соц. Соц. К Еңбек
№ Мамандық Саны Оклад ЗП к ые ый
отчисления налог выдаче өтілі
нач-ю отч-я налог

Басқарушы және ұйымдастырушы персонал

Директор 1 150 000 150 000 15 000 15 000 4 276 12 825 102 899 3 жыл

1 150000 150000 15000 15000 4276 12825 102899
Итого

Өндірістік персонал

Өндіріс мастері 1 120 000 120 000 12 000 12 000 3 421 10 260 82 319 5 жыл

Жұмысшылар 2 90 000 180 000 18 000 18 000 5 131 15 390 123 479 3 жыл

3 210000 300000 30000 30000 8552 25650 205798
Барлығы

Всего по персоналу 4 360000 450000 45000 45000 12828 38475 308697
Қорытынды
«Anat&Partners» құрт өнімдері өндірісі жобасына талдау жасау
барысында жоба жұмысының жақсы нәтижелерін байқадым. Нақты
бизнес жоспардағы көрсетілген күтілулер мен ағымдағы көрсеткіштер
сай келді. Ұйымның ұйымдастырушылық және атқарушылық құрамы
шағын болғанына қарамастан осы уақытқа дейін ұйым нәтижелі
жұмыс жасап келеді.
Ендігі реттегі мәселе ретінде белсенді бәсекелестермен барынша
бәсекеге қабілетті болу шараларын ұйымдастыру маңызды деп
ойлаймын. Себебі, аталмыш компаниядан бөлек аймақта тауар
ассортименті мен сапасы, тұрақты клиенттері жағынан алдыңғы
қатарлы компаниялар көп екенін байқадық. Ондай шаралар қатарына
маркетингтік зерттеулер мен жоба ауқымын арттыру шараларын
айта аламыз.
Пайдаланылған
әдебиеттер
1. https://www.cfin.ru/finanalysis/savchuk/2.shtml
2. https://www.cfin.ru/finanalysis/savchuk/7.shtml
3. ИП «Anat&Partners» есептік құжаттамалары

Ұқсас жұмыстар
Жарнамадан табыс
Бизнес-жоба шағын Шырын Өндірісін ашу
Ақша ағымдарын жоспарлау
Белоруссия қаржысы
Семей қаласында компьютерлік клуб ашу
ТАЛДАУ ТӘУЕКЕЛДІ ТАЛДАУ
Көкөніс өсіретін жылыжай
Инновациялық жобаны іске құрылғылардың асырудан алынатын таза табыс амортизациясымен таза пайданың және инвестицияның өтелу мерзімі
Педагогикалық технологияның негізгі деңгейлерімен танысу
Тәуекелді бағалау әдістері
Пәндер