Тьютордың негізгі функциялары
Презентация қосу
Негізгі мектепте тьютерлік қолдау
Орындаған: Күнтебай Н.Р
Тексерген: Черниязова А.Ж
Жаңа (тьюторлық) позицияның пайда болуы бір жағынан білім
берудегі өзгерістермен, екінші жағынан әр субъекттың білім беру
үрдісіне өзінің жеке білім беру бағытын басқару үрдісіне енгендей
жағдайды қамтамасыз ететін білім берудің даралануынан туындайды.
Осыған байланысты әдістемелік қызмет жұмысында жаңа позиция
туындайды — педагогтардың дамуына жетекшілік ететін
тьюторлықпозиция.
Тьютор сөзі ағылшын тілінен «tutor» аударғанда «үй оқытушысы,
репетитор, тәлімгер, қамқоршы» дегенді білдірді.
Педагогтардың қызметіндегі жаңа
нормалардың пайда болуы үшін тьютор оларға өз
жетістігін түсіну, проблемаларын ұғу, мақсаттары
мен әрекеттерін жүйелеу мақсатында қызметін
талдауға, рефлексиялауға көмектеседі.
Педагогтардың өзінің жеке кәсіптік білім беруін
қалыптастыру үшін тьютор оларға жеке білім
беру бағдарламаларын құруға көмектеседі, кәсіби
байқаулар мен тәжірибелер ұйымдастырады,
педагогтарға олардың кәсіби жайғасуын
қамтамасыз етеді.
Тьютордың негізгі функциялары:
• Жобалау
Ұйымдастырушылық-мотивациялық ақпараттық-консультациялық сараптамалық
және рефлексивті.
Берілген ортадағы тьюторлық жетекшілікті ұйымдастыру келесі принциптерге сай
болуы тиіс:
1.Интерактивті (нақты білім аймағындағы тьюторлармен және эксперттермен
байланыс, басқа да қатысушылармен қарым-қатынас).
2.Білім беру формалары мен әдістерінің артықтылығы (білім беру үрдісін
ұйымдастырудың сипаттамасы, белсенді әдістер, білімдік құбылыстар).
3.Бірегей оқу-әдістемелік материалдардың әр түрлілігі.
4.Оқытудың мазмұнын жоспарлау (жеке білім беру бағыттарын құру еркіндігі —
оқу курстарыны жүйесінен модульдер, білімдік құбылыстар және т. б.).
5.Өзін өзі ұйымдастыру және өзін өзі оқыту.
6.Жоспарлау, байланыс, жетістіктерді көрсету, өзіндік рефлексия құралдарынан
тұратын дамыған виртуалды инфраструктура.
7.«Ошаған» принципі, қандай да бір әрекет жасау жаңа мүмкіндіктер ашып,
күрделірек жаңа әрекет жасауға итермелейді.
МДҰ тьюторлық жұмысының мазмұнын 6 өзара
байланысқан блокқа немесе модульге бөлуге
болады:
1.Педагогтармен жұмыс.
2.Ұйымдастыру-педагогикалық шаралар.
3.Тәрбиеленушілермен жұмыс.
4.Ата-аналармен жұмыс.
5.Басқа білім беру, қоғамдық ұйымдармен қарым-
қатынас.
6.Оқу-тәрбие үрдісін қолдау мен жағдайын зерттеу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz