Негізгі мектептегі тьюторлық қолдау: функциялар, принциптер және модульдік мазмұны


Slide 1

Негізгі мектепте тьютерлік қолдау

Орындаған: Күнтебай Н. Р

Тексерген: Черниязова А. Ж

Slide 2 Slide 3

Жаңа (тьюторлық) позицияның пайда болуы бір жағынан білім берудегі өзгерістермен, екінші жағынан әр субъекттың білім беру үрдісіне өзінің жеке білім беру бағытын басқару үрдісіне енгендей жағдайды қамтамасыз ететін білім берудің даралануынан туындайды. Осыған байланысты әдістемелік қызмет жұмысында жаңа позиция туындайды - педагогтардың дамуына жетекшілік ететін тьюторлықпозиция. Тьютор сөзі ағылшын тілінен «tutor» аударғанда «үй оқытушысы, репетитор, тәлімгер, қамқоршы» дегенді білдірді.

Slide 4

Педагогтардың қызметіндегі жаңа нормалардың пайда болуы үшін тьютор оларға өз жетістігін түсіну, проблемаларын ұғу, мақсаттары мен әрекеттерін жүйелеу мақсатында қызметін талдауға, рефлексиялауға көмектеседі. Педагогтардың өзінің жеке кәсіптік білім беруін қалыптастыру үшін тьютор оларға жеке білім беру бағдарламаларын құруға көмектеседі, кәсіби байқаулар мен тәжірибелер ұйымдастырады, педагогтарға олардың кәсіби жайғасуын қамтамасыз етеді.

Slide 5 Slide 6

Тьютордың негізгі функциялары: • Жобалау Ұйымдастырушылық-мотивациялық ақпараттық-консультациялық сараптамалық және рефлексивті. Берілген ортадағы тьюторлық жетекшілікті ұйымдастыру келесі принциптерге сай болуы тиіс: 1. Интерактивті (нақты білім аймағындағы тьюторлармен және эксперттермен байланыс, басқа да қатысушылармен қарым-қатынас) . 2. Білім беру формалары мен әдістерінің артықтылығы (білім беру үрдісін ұйымдастырудың сипаттамасы, белсенді әдістер, білімдік құбылыстар) . 3. Бірегей оқу-әдістемелік материалдардың әр түрлілігі. 4. Оқытудың мазмұнын жоспарлау (жеке білім беру бағыттарын құру еркіндігі - оқу курстарыны жүйесінен модульдер, білімдік құбылыстар және т. б. ) . 5. Өзін өзі ұйымдастыру және өзін өзі оқыту. 6. Жоспарлау, байланыс, жетістіктерді көрсету, өзіндік рефлексия құралдарынан тұратын дамыған виртуалды инфраструктура. 7. «Ошаған» принципі, қандай да бір әрекет жасау жаңа мүмкіндіктер ашып, күрделірек жаңа әрекет жасауға итермелейді.

Slide 7 Slide 8

МДҰ тьюторлық жұмысының мазмұнын 6 өзара байланысқан блокқа немесе модульге бөлуге болады: 1. Педагогтармен жұмыс. 2. Ұйымдастыру-педагогикалық шаралар. 3. Тәрбиеленушілермен жұмыс. 4. Ата-аналармен жұмыс. 5. Басқа білім беру, қоғамдық ұйымдармен қарым-қатынас. 6. Оқу-тәрбие үрдісін қолдау мен жағдайын зерттеу.

Slide 9 Slide 10
Ұқсас жұмыстар
Бастауыш мектептегі психологиялық-педагогикалық коррекция және қолдау жүйесі
Қазіргі мектептегі тәрбие мазмұны мен әдістері
Мектептегі ерекше білім беру қажеттілігін бағалау және қолдау жүйесі
Мектептегі ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығын ұйымдастыру және басқару
Қазіргі мектептегі тәрбие жүйесінің мазмұны мен ұйымдастыру принциптері
Кәсіптік білім берудегі педагогикалық менеджмент: принциптер, функциялар және әдістер
Мектептегі экологиялық тәрбиенің мазмұны, міндеттері және әдістемесі
Мектептегі дарынды оқушыларды анықтау, дамыту және қолдау жөніндегі жұмыс жоспары
Отбасы мен мектептегі тәрбие: әлеуметтік-педагогикалық қолдау және әдістері
Қазіргі мектепте тәрбие үдерісіне педагогикалық қолдау: тәсілдері, тактикалары және мазмұны
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz