Қауіп жүк тасымалдауға қойылатын талаптар
Презентация қосу
Тақырып 22. Қауіп жүк тасымалдауға
қойылатын талаптар
Қауіпті жүк түрлері
БҰҰ жіктемесіне сәйкес қауіпті жүктер 9 классқа бөлінеді. Заттың қасиеттерін анықтайтын осы қауіпті
кластардың әрқайсысында жүктің сипаттамаларын көрсететін ішкі сыныптар бар.
1 сынып
Жарылуы немесе жануы мүмкін материалдар (көбінесе пиротехникалық бұйымдарды жасауға
арналған). Бұған пиротехникалық әсер ететін жарылғыш заттар да жатады. Булар мен газдардың
шаңмен жарылыс қоспалары жарылғыш заттар болып саналмайды.
2 сынып
Газдар - сығылған, қысыммен ерітілген немесе тоңазытқышта сұйытылған, шарттардың бірін немесе
екеуін де орындайды:
- сыни температура 50 ° C-тан төмен
- 50 ° C температурасындағы будың абсолютті қысымы 3 кгс / см²-ден (3 KPa) төмен емес.
3 сынып
Тұтанғышта жану температурасы 61 ° С дейін болатын, тұтанғыш, тез тұтанатын сұйықтықтар және
олардың қоспалары (оның ішінде суспензиядағы немесе ерітіндідегі қатты құрамы бар сұйықтықтар).
4 сынып
Жылу, үйкеліс, ылғал сіңіру, сыртқы от көздері немесе өздігінен жүретін химиялық реакциялар
нәтижесінде жанатын материалдар мен заттар (жарылғыш емес).
5 сынып
Жануды қолдау үшін оттегін бөлуге қабілетті тотықтырғыш заттар, пероксидтер. Қолайлы жағдайда немесе
басқа заттармен араласқан кезде өздігінен жану мен жарылысқа әкелуі мүмкін.
6 сынып
Улы немесе инфекциялық заттар. Олар улану, ауру немесе өлімге әкелуі мүмкін, теріге немесе шырышты
қабаттарға тиіп.
7 сынып
Меншікті радиоактивтілігі 70 КВк / кг (нСи / г) жоғары радиоактивті заттар мен материалдар.
Ішкі сыныптар жоқ.
8 сынып
Металдарға коррозия және зақым келтіретін заттар, теріні және / немесе шырышты қабықтарды тот басып,
кейбір заттармен жанасқанда өрт шығуы мүмкін.
9 сынып
Алғашқы сегіз класқа жатпайтын қауіпті заттар. Оларды тасымалдау және сақтау кезінде белгілі бір
ережелерді сақтау міндетті болып табылады.
«Қауіпті жүктерді осы мақсаттарға арналған арнайы және
(немесе) арнайы бейімделген көлік құралдары ғана
тасымалдауы керек, олар қолданыстағы нормативтік
құжаттарға сәйкес жасалуы керек. (Техникалық
тапсырма, дайындау, сынау және қабылдау үшін
техникалық шарттар) толық арнайы көлік құралдары
үшін және халық шаруашылығында қолданылатын көлік
құралдарын қайта жабдықтауға арналған (қайта
жабдықталмаған) техникалық құжаттама, ал бұл
құжаттар қауіпті жүктерді тасымалдауға арналған көлік
құралдарына келесі талаптарды ескеруі керек.
2. Жарылыс қаупі бар және тез тұтанатын заттарды тасымалдау үшін жүйелі түрде
қолданылатын автомобильдер радиатордың алдында көлбеу орналасқан дыбыс
шығарғыш түтікпен жабдықталуы керек. Егер қозғалтқыштың орналасуы мұндай
түрлендіруге мүмкіндік бермесе, онда шығатын құбырды корпус немесе бактың
аймағынан және жанармай байланысы аймағынан тыс оң жаққа шығаруға рұқсат етіледі:
Жанармай багін аккумулятордан шығарып алу керек немесе одан өтпейтін бөліммен
бөліп алу керек, сондай-ақ қозғалтқыштан, электр сымдарынан және шығатын құбырдан
аулақ болу керек, егер одан жанармай ағып кетсе, ол тасымалданған жүкке түсіп кетпей,
тікелей жерге төгіліп кетеді. Сонымен қатар, бактың түбінен және бүйірлерінен қорғанысы
(қаптамасы) болуы керек. Отын қозғалтқышқа ауырлық күші арқылы түспеуі керек.
3. Көлік құралын 1, 2, 3, 4 және 5 сыныптарындағы қауіпті жүктерді тасымалдау үшін бір
реттік пайдаланған жағдайда, глушительдің шығатын бөлігіне ұшқын сөндіргіш тор
орнатуға рұқсат етіледі.
4. 1, 2, 3, 4 және 5 сыныптарындағы қауіпті жүктерді тасымалдайтын көлік құралдарының электр жабдықтары келесі
талаптарға сай болуы керек:
· Электр жабдықтарының номиналды кернеуі 24В аспауы керек;
· Электр сымдары тот баспайтын жіксіз қабықпен қорғалған сымдардан тұруы керек және оны қыздырудан толық
сақтайтындай етіп жобалануы керек;
· Электр желісі сақтандырғыштарды (зауытта жасалған) немесе автоматты сөндіргіштерді қолдана отырып,
жоғарылатылған жүктемелерден қорғалуы керек;
· Сымдар сенімді оқшаулауға ие болуы керек, мықтап бекітілген және автомобильдің құрылымдық бөліктеріне әсер
етпейтін және үйкелетін және салқындату жүйесі мен пайдаланылған газдар шығаратын жылудан қорғалмайтындай
орналасуы керек;
· Егер батареялар қозғалтқыштың қақпағының астында орналаспаса, олар металдан жасалған немесе ішкі
қабырғалары оқшауланған күші бар басқа материалдан жасалған желдетілетін бөлімде болуы керек;
· Көлік құралында батареяны электр тізбегінен екі полюсті қосқышты (немесе басқа тәсілмен) қолданып ажыратуға
болатын құрылғы болуы керек, ол батареяға мүмкіндігінше жақын орналасуы керек. Коммутаторды басқару дискісі -
тікелей немесе қашықтан - жүргізуші кабинасында да, көлік құралының сыртында да орналасуы керек. Оған оңай
қол жетімді және айрықша белгісімен анықталуы керек. Ажыратқыш қозғалтқыш жұмыс істеп тұрған кезде оның
контактілері ашылатындай болуы керек. Электр тізбегінің қауіпті шамадан тыс жүктемелерін тудырмай;
· Бұрандалы қақпақты шамдарды қолданбаңыз. Көлік кузовтарының ішінде сыртқы электр сымдары болмауы керек,
ал кузовтың ішіндегі жарық беретін шамдарда мықты қорғаныс торы немесе торы болуы керек.
5. Қауіпті жүктерді тасымалдау үшін пайдаланылатын автокөліктер тұрақ кезінде
атмосфералық және атмосфералық электр зарядынан қорғау үшін ұзындығы 200 мм жерді
тигізетін металл жерге тұйықтау схемасымен және металл штырмен жабдықталуы керек.
6. Фургонның корпусы бар автомобиль үшін шанағы толығымен жабық, берік, жарықтары
болмауы және тасымалданатын қауіпті жүктердің қасиеттеріне байланысты тиісті желдету
жүйесімен жабдықталуы керек. Ішкі қаптау үшін ұшқын шығармайтын материалдар
қолданылады, ағаш материалдар жалынға төзімді болуы керек. Есіктер немесе есіктер
құлыптармен жабдықталуы керек. Есіктің немесе есіктің дизайны корпустың қаттылығын
төмендетпеуі керек.
Брезент ашық денелерге жабын ретінде пайдаланылатын жағдайларда, ол отқа төзімді және
су өткізбейтін матадан жасалуы керек және олардың бүйірлерін деңгейлерінен 200 мм төмен
жауып, құлыптау құрылғысы бар темір рельстермен немесе шынжырлармен бекітілуі керек.
7. Көліктің артқы жағында бактың бүкіл ені бойында соққылардан жеткілікті қорғаныс
болатын бампері болуы керек. Резервуардың артқы қабырғасы мен бампердің артқы жағы
арасындағы қашықтық кемінде 100 мм болуы керек (бұл қашықтық цистерна қабырғасының
ең артқы нүктесінен немесе тасымалданатын затпен жанасқан шығыңқы арматурадан
өлшенеді).
8. Резервуардың жоғарғы бөлігінде орнатылған цистерналардың құбырлары мен қосалқы
жабдықтары аударылған жағдайда зақымданудан қорғалуы керек. Бұл қорғаныс құрылымы
арматуралық сақиналар, қорғаныс қақпақтары, көлденең немесе бойлық элементтер түрінде
жасалуы мүмкін, олардың пішіні тиімді қорғауды қамтамасыз етуі керек.
9. Қауіпті жүктерді тасымалдауға арналған автомобильдерде келесі қызмет көрсететін
құралдар мен жабдықтар болуы керек:
· Көлік құралын шұғыл жөндеуге арналған қол құралдарының жиынтығы;
· Өрт сөндіргіштер, күрек және өртті сөндіруге қажетті құм қоры;
· Әрбір көлік үшін кем дегенде бір доңғалақ дросселі, дроссельдің өлшемдері көлік
құралының түріне және оның дөңгелектерінің диаметріне сәйкес келуі керек;
· Жыпылықтайтын (немесе тұрақты) қызғылт сары шамдары бар екі өздігінен жұмыс
істейтін шамдар және оларды пайдалану тасымалданатын жүктердің тұтануын
тудырмайтындай етіп жасалуы керек;
· Түнде немесе нашар көрінетін жерде тұрақ болған жағдайда, егер көлік құралының
шамдары жарамсыз болса, жолда қызғылт сары шамдар орнатылуы керек;
· Көліктің алдында біреуі шамамен 10 м қашықтықта;
· Көліктің артында тағы 10 м қашықтықта;
· Алғашқы медициналық көмек қобдишасы және тасымалданатын қауіпті заттарды
залалсыздандыру құралдары.
Қауіпсіз тасымалдау жағдайында және авариялық картада қарастырылған жағдайларда
көлік құралы тасымалданатын қауіпті затты залалсыздандыруға арналған құралдармен
және жүргізушіге және оны ертіп жүретін персоналға арналған жеке қорғаныс
құралдарымен жабдықталған.
10. Көлік құралдары осы Қағидалардың 2.8 бөлімінде және Жол
қозғалысы ережелерінде көзделген талаптарға сәйкес нөмірлік
белгілермен, сәйкестендіру белгілерімен және басқа белгілермен
жабдықталуы керек.
11. Көлік құралдарына қауіптілік туралы ақпараттық жүйенің
кестелерін бекіту (7.4-қосымша) олардың сенімді бекітілуін
қамтамасыз ететін арнайы құрылғылардың көмегімен жүргізілуі керек.
Қауіпті ақпарат жүйесінің кестелері көліктің алдыңғы бөлігінде
(бамперде) және оның артында, оның бойлық осіне перпендикуляр,
мемлекеттік нөмірлер мен сыртқы жарық құрылғыларын жаппастан,
сондай-ақ көлік құралының өлшемдерінен тыс шықпастан орналасуы
керек.
12. Қауіпті жүктерді тасымалдау кезінде газ өндіретін көлік
құралдарын пайдалануға жол берілмейді.
13. Қауіпті жүктерді тасымалдайтын көлік құралдарында ешбір
жағдайда бірнеше тіркеме немесе жартылай тіркеме болмауы керек.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz