Педагогикалық әдеп


Slide 1 Slide 2

*

Қазақстан Республикасының

Білім туралы Заңы 2007 жылы 27 шілде №319

51-бап. Педагог қызметкердің құқықтары, міндеттері мен жауапкершілігі

7) педагогтік әдеп нормаларын сақтауға

міндетті

Slide 3

*

Этика

Әдеп мәдениетін

теориялық тұрғыдан

сараптайтын

философиялық

ұғым

Slide 4

*

Педагогикалық әдеп дегеніміз не?

Slide 5

*

Slide 6

*

Педагогикалық

әдептіліктің көрсеткіштері

балаларды жақсы көру,

өзара сыйластық,

қолдау көрсету

өзін-өзі және

баланы құрметтеу

мейірімділік

Slide 7

*

Педагогикалық іс-әрекеттің нәтижесі үшін

атқарылатын кәсіптік жауапкершіліктің

көрсеткіштері

кәсіпке, қоғамға

деген қарым-қатынас

Тәртіпті болу,

өзіне және балаларға

қаталдықпен

қарау

Эмоцияналдық

байсалдылық,

әдептілік

Ұжымдағы

әріптестермен

жақсы

қарым-қатынас

Slide 8

*

Педагогтың өзінің алдына қойған

жоғарғы талаптардың көрсеткіштері

Әділ болу,

балалардың

бәрінің бірдей

екендігін

мойындау

Өзін-өзі

үзбей

жетілдіріп

тұру

Өз мінез

-құлықтарына

баға беру,

өзін-өзі сынау

Slide 9

*

Педагогикалық әдеп

тілдесу, қарым-қатынас

жасау кезінде

сөйлесу икемділігінде

оқушылардың іс-әрекеттерін

ұйымдастыра алу икемділігінде

өзін-өзі ұстай алу және

талап ету икемділігінде

Slide 10

*

Педагогикалық әдеп

ескерту

жасаған кезде

баланың

мінез-құлқына

баға берген кезде

дауыс

ырғағында

мадақтау

және жазалай білу

икемділігінде

Slide 11

*

Педагогикалық әдептің ерекшеліктері

ұстаздың кәсіби мінез-құлығындағы,

іс-әрекетіндегі

өлшем

ықпал етудегі

және өзара әрекеттесудегі

әдістерді, түрлерді, тәсілдерді таңдау өлшемі

Slide 12

*

Әдептілік - педагогтың

мінез-құлығындағы ерекшелікке айналу керек

Slide 13

*

Педагог қызметінде өз пәнін жетік білу және оқытудың әдіс-тәсілдерін жақсы меңгеру маңызды ма, әлде оның педагогикалық мәдениеті мен өмірлік ұстанымы маңызды ма?

Slide 14

*

«Педагогика теориясын қаншама жетік білгенмен, педагогикалық әдептің қыр - сырын меңгермейінше, педагог ұстаздық шеберлікке қолы жетпейді».

К. Д. Ушинский

Slide 15

*

Педагогикалық әдеп

- мұғалімнің ең етене кәсіптік белгісі

Педагогикалық шеберлік

Slide 16

*

Педагогикалық шеберлік дегеніміз:

педагогтың пәнді жетік білуі

оқыту мен тәрбиелеудің әдіс-

тәсілдерін міндетті түрде білуі

педагогтың өмірге деген

көзқарасы

педагогикалық әдеп

Slide 17

*

Педагогикалық шеберліктің негізгі белгілері

Кәсіптік білім

Біліктілік

Дағды

Кәсіптік қабілет

Педагогикалық әдеп

Педагогикалық техника

Slide 18

*

Педагогтың бойында қандай этикалық қасиеттер болуы керек?

Slide 19

*

Педагогтың бойында болу керек қасиеттер:

(оқушылардың пайымдауы бойынша)

Мейірімділік

Балаларға деген шынайы махаббат

Эмоционалдық байсалдылық

Әділдік

Балаларға деген зейін

Қайырымдылық

Сергектік

Өмірді сүйгіштік

Тіл табыса білу, бәрімен араласа білу

Жігер

Slide 20

*

Педагогтың бойында болмау керек қасиеттер:

(оқушылардың пайымдауы бойынша)

Дөрекілік

Оқушыны жеке тұлға ретінде қабылдамау,

сыйламау

3. Әділетсіздік

4. Өзін-өзі ұстай білмеу

5. Әдепсіздік

6. Балаларға немқұрайлы қарау

7. Өзінің пәніне немқұрайлы қарау

Slide 21

*

Педагогикалық этикада ұстаздың адамгершілік қасиеттері қоғамдық құндылыққа айналады, бұл қасиеттерсіз мұғалімнің басқа да кәсіби қасиеттері мен икемділіктердің құндылықтары жойылады. Зияткерлік және психологиялық қасиеттермен бірге жауапкершілік, абырой, әділеттілік, шынайылылық, ар-ұят, қарапайымдылық сияқты қасиеттер педагогикалық беделдің негізгі құрауыштары болып табылады.

Slide 22

*

«Нағыз тәрбиеші ұстаз бойында он екі тума табиғи қасиетті меңгерген дана адам болу керек».

Әл-Фараби

Slide 23

*

Педагог пен оқушының жеке әлеуметтік-психологиялық өзара қарым-қатынасындағы педагогикалық әдептің алатын орны

Slide 24

*

Қатынас жасау, тілдесу өнері

өз мінез-құлқын, сезімдерін басқара алу

бақылай, қадағалай алу

назарды басқа жаққа аудара білу

тәрбиеленушілердің ішкі жан дүниесін

түсіне білу және оны ескере білу

“жүзіне қарап оқи алу”

оқушылармен байланыс жасай алу

Slide 25

*

Педагогикалық іс-әрекетте қарым-қатынас

жасаудың барлық түрлерін қолдану керек

(ақпарат алмасу, өзара әрекеттестікті

ұйымдастыру, баланың тұлғалық

қасиеттерін аша білу,

оған ықпал ету және т. б. )

Қарым-қатынас жасау арқылы шешетін

мәселеңізді айқын және нақты

тұжырымдап алыңыз

Қарым-қатынас жасаудың стратегиясы мен

әдіс, жолдарын ойластырып алыңыз,

баланың санасы мен мінез-құлқына ықпал

ететін әдістерді таңдап алыңыз

Slide 26

*

Тәрбиеленушілермен қарым-қатыста

тілдесуді “тік”, жоғарыдан төменге

қарай емес (педагог баладан биік),

керісінше, “көлденең” (педагог пен оқушы

бірдей) дәрежесінде ұйымдастырған жөн

Балалармен қарым-қатынас жасауда

олардың көңіл-күйін түсінуге талпыныңыз,

сыныптағы климаттың кішкентай болса да

өзгерістеріне назар аударып тұрыңыз

Тәрбиеленушілермен қарым-қатынастағы

бастаманы өз қолыңызға алыңыз, есіңізде

болсын, өзіндік бастама оқушылармен

ынтымақтастықты жасауға Сізге көмектеседі

Slide 27

*

Тілдесу кезінде өзіңізді еркін ұстаңыз,

ешқандай бөгеліп қалушылық,

бейберекет қозғалыс, бос күлкі болмау керек

Балалармен сөйлесуде белгілі бір

қалыпты ұстанудан алыс болыңыз:

өзіңізді өзіңіз ұстай білуде, оқушылардың

мінез-құлқына деген таптаурындық

қарсы шығуларда, алдын ала жасалынған

жоспар бойынша тілдесуде және т. б.

Кейбір оқушыларға деген келеңсіз

ойларыңызды, қарым-қатынасыңызды

көрсетпеуге тырысыңыз

Slide 28

*

Оқушылармен қарым-қатынаста

мақтауды, мадақтауды,

қолдау көрсетуді, мақұлдауды

қолданыңыз

Оқушыларды ести және тыңдай

алу керек

Жиі-жиі күліп жүріңіз, күлкі балалармен

тілдесуге, қарым-қатынас жасауға

көмектеседі

Slide 29

*

Бірінші сыныпта оқитын Айдын сабақтан кейін мұғалімнің үстеліне таянып: “Білесіз бе, мен Сізден кеңес алайын деп едім. . . . ” деп сөзін бастап еді, мұғалім: “Сен мұғалімнің алдында қалай тұрсың?” - деп ашуланады, содан кейін ғана: “Менен не сұрайын деп едің?” - “Жоқ, ешнәрсе” - деп Айдын түнере жауап береді де, сыныптан шығып кетеді.

Педагогикалық жағдайлар

Slide 30

*

Жетінші сыныпта оқитын Айгүлге келген хат мұғалімнің қолына тиеді. “Төлегеннің түрі!” - деп, ұстаз хаттағы қателерді түзей бастайды. “Төлеген” сыныптан атып шығады да, мектепке келмей қояды.

Slide 31

*

Педагогикалық техника - педагогтың бойындағы тәрбиеленушілерге ықпал жасайтын икемділіктер кешені

Slide 32

*

Педагогикалық техника - педагогтың бойындағы тәрбиеленушілерге ықпал жасайтын икемділіктер кешені

Slide 33

*

Педагогикалық техника дегеніміз:

дұрыс және мәнерлі сөйлеу икемділігі (сөйлеу мәдениеті, оның эмоционалдық мінездемесі, интонация, сенім туғызуы) ;

жест және мимиканы, пантомимиканы қолдана білу икемділігі;

өзінің психикалық жағдайын - сезімдерін, көңіл-күйін - басқара алу икемділігі;

өзін-өзі сырттай көре алу икемділігі (әлеуметтік перцепция) .

Slide 34

*

Педагогикалық техника педагог іс-әрекетінің ішкі мазмұны мен сыртқы көрінісінің үйлесімді бірігуіне ықпал жасайды

Педагогтың

киімі

эстетикалық

жағынан

әсерлі, әдемі,

жарасымды

болу керек

Педагогтың шаш

үлгісі де,

киген киімі де,

таққан

әшекейлері де

балаға ықпал ету

мақсатында

таңдалу керек

Педагогтың

жүзі жайдарлы,

қозғалыстары

жинақы болғаны

дұрыс.

Педагог

өзіне-өзі сенімді

болуы керек

Slide 35

*

Сауалнама “Кекшілсің бе?”

Мақсаты: Бұл тест сіздің адамдармен қарым қатынастағы қаншалықты кек сақтауыңызды сынайды. Сұрақтарға жауап бере отырып, өз проблемаңызды біреуге арттырып қоясыз ба әлде өзіңіз шешесіз бе?

Slide 36

*

1. Сіз әдетте өзіңіздің проблемаларыңыз бен сәтсіздіктеріңізді әріптестеріңізге айтасыз ба?

А) жоқ, бұл маған көмектеспейді - 3

Б) иә, бірақ бәріне емес, өзіме жақын адамдарға ғана айтамын - 1

В) әр кез емес, әркімнің өз ісі бастан асады -2

2. Сіз өзіңіздің сәтсіз ісіңізге қатты қапаланасыз ба?

А) иә, өте қатты - 4

Б) жағдайға байланысты - 0

В) барлық сәтсіздіктің ерте ме, кеш пе соңы бар - 2

3. Сіз бір нәрсеге өте қатты ашулысыз. Бұл жағдайда сіз не істейсіз?

А) ұнатқан ісімен айналасып кетемін - 0

Б) жақын достарыма барамын - 2

В) өзімді өзім аяп, үйде отырамын - 4

4. Жақын әріптесіңізбен ренжісіп қалдыңыз. Сіз не істейсіз?

А) үндемей қаламын - 3

Б) түсіндіруін талап етемін - 0

В) мені тындайтын адамға бәрін айтып саламын- 1

Slide 37

*

5. Сіз бақытты сәтіңізде . . .

А) мүлде еш жамандық туралы ойламаймын - 0

Б) бақыттың тез кететіні өкінішті - 3

В) өмірдің ащысы мен тұщысы бар екенін ұмытпаймын -5

6. Сіздің психологқа өз көз қарасыңыз?

А) оның көмегіне жүгінбегенді қалаймын - 4

Б) олар көп адамдарға көмек көрсетеді деп ойлаймын - 2


Ұқсас жұмыстар
Педагогикалық шеберлікте
Әріптестермен қарым - қатынас жасауда педагогтер
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘДЕП, МҰҒАЛІМНІҢ ЭТИКАСЫ ЖӘНЕ МӘДЕНИЕТІ
Педагогикалық шеберлік
Педагогиканың адамгершілік әдіснамасын негіздеу
Педагогикалық техника педагог шеберлігінің элементі ретінде
Педагогикалық қарым - қатынастың қажетті элементі педагогикалық этика
ХАЛЫҚТЫҚ ПЕДАГОГИКА ТУРАЛЫ
Жоғары мектеп педагогикасының әдіснамасы
Педагогикалық шеберлік компоненттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz