Қазақстандағы жоғары білім беру парадигмасы: Блум таксономиясы мен құзыреттілік тұрғысынан талдау


Slide 1

МӨЖ 4 Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы

Мамандық: 7М01505 «ГЕОГРАФИЯ»

Орындаған: Жарылқасын Тоғжан

Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті

География және табиғатты пайдалану факультеті

Slide 2

Блум таксаномиясы

Slide 3

Блум таксаномиясы

І. Білу.

Таным мен ойлау деңгейі - төмен деңгей. Бұл категория мәлiметтердi қайталау немесе тану арқылы есте қалай сақталғанын тексеруге бағытталады, мағлұмат пен деректердi еске түсiредi.

ІІ Түсіну.

Таным мен ойлау деңгейі - орта деңгей.

Оқу материалын түсінгендіктің ретінде келесідей әрекеттерді атқаруды атауға болады:

Трансляция - оқу материалын бір «тілден» екінші «тілге» ауыстыру (мысалы, математикалық формуланы сөзбен айтып беру; сөзбен келтірілген мәліметті кесте, схемамен көрсету, т. б. ) ;

Интерпретация - оқу материалын «өз сөзімен» түсіндіру, қысқаша баяндау;

Жорамалдау - оқу материалдары бойынша әңгіменің әрі қарай не туралы болатындығын, оның салдары мен нәтижелерін болжау.

ІІІ Талдау

Таным мен ойлау деңгейі - жоғарғы деңгей.

Оқу материалының құрылымы анық көрінуі үшін оны құрамдас бөліктерге бөлу: бүтіннің бөліктерін ажырату; бүтіннің бөліктерінің арасындағы өзара байланыстарды анықтау, бүтіннің қалайша ұйымдастырылғандығын сезіну. Бұл категория оқу материалының мазмұнын сезінумен қатар оның ішкі құрылысын қалайша құралатындығын меңзейді.

IV Қолдану.

Таным мен ойлау деңгейі - орта деңгей.

Бұл категория оқу материалын нақты жағдайда және мүлдем жаңа ситуацияда қолдануды меңзейді. Мұнда ережелерді, әдістерді, ұғымдарды, заңдарды, қағидаларды, теорияларды, практикалық тұрғыдан қолдану кіреді. Оқу нәтижелері түсіне деңгейіне қарағанда материалды тереңірек игеруді талап етеді.

V Синтез (жинақтау, жүйелеу) .

Таным мен ойлау деңгейі - жоғарғы деңгей.

Оқу материалының элементтерінен жаңашыл сипаттан бүтінді (нәтижені) құрастыру. Жаңа нәтиже ретінде оқу материалдарын мүлдем өзгеше реттейтін хабарлама (баяндама, сөз), жұмыс жоспары, схемаларды атауға болады. Мұндай оқу нәтижелері жаңа мазмұн мен жаңа құрылымдарды жасап шығаратын шығармашылық әрекеттерді қолдануды талап етеді.

VI Бағалау

Таным мен ойлау деңгейі - жоғарғы деңгей

Оқу материалының маңызын анықтау, ол туралы өзіндік пікір келтіру, ойын білдіру. Бұл деңгей алдыңғы категориялардың оқу нәтижелелеріне қол жеткізуді меңзейді.

Slide 4

Білу

Slide 5

Түсіну

Slide 6

Қолдану

Slide 7

Талдау

Slide 8

Жинақтау

Slide 9

Бағалау

Slide 10

https://u-s. kz/ Ұстаздар сайты

«Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасы // Білім және ғылым хабаршысы, 2004, № 1, 3-18 б.

. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы, 18 қаңтар 1992 ж

Пайдаланылған әдебиеттер:


Ұқсас жұмыстар
Оқу процесінде сын тұрғысынан ойлауды қолданудың тиімділігі (Блум таксономиясы бойынша)
Оқытудың дидактикалық теориялары мен заманауи білім беру парадигмасы
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту: жас ерекшеліктеріне сай оқыту, бағалау және Блум таксономиясы
Блум таксономиясы: оқу нәтижелерін бағалау әдістемесі
Блум таксономиясы: теориясы, деңгейлері және сабақ жоспарлаудағы қолданылуы
Блум таксономиясы негізіндегі кәсіптік колледж және жоғары сынып оқушыларының критериалды бағалау жүйесінің психологиялық-педагогикалық негіздері мен процедуралық талаптары
Блум таксономиясы: теориясы, деңгейлері және сабақта қолданылуы
Блум таксономиясы: оқыту мақсаттарын жүйелеу және оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту
Блум таксономиясы: оқу мақсаттарының иерархиясы және сабақ жоспарын құрудағы қолданылуы
Оқытудың инновациялық технологиялары: қолдану ерекшеліктері мен Блум таксономиясы негізіндегі педагогикалық қағидалар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz