СКАФФОЛДИНГ ТАРЫ


Slide 1

Скаффолдинг әдісі

Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым Министрлігі

Академик Е. А. Бөкетов атындағы Қарағанды университеті

Дайындаған: Мырзамұрат Зарина

Тобы:КА-15

Тексерген:Касенова Айжан Жумашевна

Қарағанды 2020-2021жж

Slide 2

01

02

03

04

05

Скаффолдинг әдісіне анықтама

Скаффолдинг әдісінің артықшылықтары

Скаффолдинг әдісімен қалай жұмыс істеу керек?

Жақын арада даму аймағы (ЖАДА)

Скаффолдинг әдісінің кемшіліктері

МАЗМҰНЫ:

Slide 3

Скаффолдинг-әрдайым сыни тұрғыдан ойлауға қолдау көрсетеді.

Оқушыларға тиісті қолдау көрсету арқылы,

үздіксіз бағалануын білдіреді.

Скаффолдинг

әдісі

Slide 4

01

04

02

03

Барлық жерде кездеседі.

Кең ауқымды компетенцияларды жасауға бағытталған.

Оқушыларды жақын даму аймағында ұстайды.

Оқушыларға фактілерді,

идеялар мен тұжырымдамаларды баяндау қабілеттерін дамытуға көмектеседі.

Скаффолдинг әдісінің сипаттамасы:

Slide 5

Жақын арадағы даму аймағы туралы Л. С. Выготский теориясы бойынша, оқушының өз бетімен қол жеткізе алмайтын оқу деңгейін ересек немесе ықпалды адамның көмегімен қамтамасыз етудегі рөлі туралы жазылған. Оқушылардың өзіндік және үй тапсырмасын орындауға ынталандыру, тез есте сақтау қабілеттерін дамыту үшін.

Мұндай оқудың әлеуметтік көлемі «Жақын арадағы даму аймағы» - ЖАДА ретінде анықталады.

Slide 6

Студенттердің мұғалімдермен өзара әрекеттестігін сақтауға көмектеседі.

Сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын үйретуден басқа, студенттер өз бетінше оқу қабілетін дамытады.

Студенттерге бұрын алған білімдері мен дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.

Оқушыларға жаңа дағдыларға, түсініктерге немесе түсіну деңгейлеріне көшуге көмектеседі.

Сонымен қатар, оқушыларға есте сақтауға ғана емес, жаңа нәрсені үйренуге үйретеді.

Скаффолдинг

АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ:

Slide 7

Мұғалім оқушының өз бетінше білім алуы үшін олардың өз уақытында оқу үдерісінен алыстатылғандығына көз жеткізеді.

01

02

03

Скаффолдинг

КЕМШІЛІКТЕРІ:

Slide 8

Экспедициялық оқу

мектептері

(El Education) -тің

айтуынша:

Оқу материалдарын оқушыларға оңай үйрену үшін оқуды бөліктерге бөлуді қамтиды.

Егер бала сұраққа дұрыс жауап бермесе, мұғалім тірек әдісін қолдана отырып, дұрыс емес жауапты баланың өз бетінше дұрыс тұжырым жасауға көмектесу үшін бұрын үйренген шеберлікпен бірге қолдана алады.

Бастапқы білім қорынан бастап, одан әрі алға қарай жылжу арқылы барлық оқушылар материалды түсінуге мүмкіндік алады

бүкіл елдегі мемлекеттік мектептермен жұмыс жасайтын ұлттық коммерциялық емес ұйым, скаффолдинг әдісі арқылы оқыту оқушыларға оқу мақсатына немесе оларда жоқ мақсатқа жетуге көмектеседі.

Скаффолдингпен қалай жұмыс істеу керек?

Мысалы, егер сіз оқуды үйрену үшін тірек сөздерді қолдансаңыз, алдымен кейбір сөздік сөздер туралы сөйлесіп, содан кейін мәтін үзіндісін оқып, содан кейін әңгімеде не болып жатқанын талқылай аласыз. Кілт-сөздер оқушыларға жаңа нәрсені жақсы білуге және игеруге көмектеседі.

Slide 9

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Чек лист
ТАРЫ – АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫНЫҢ МАҢЫЗЫ МОЛ ӨСІМДІГІ
Алғы дақылдар
Дәнді дақылдар туралы жалпы мәлімет
Күріштен жарма өндіру
Дәнді-дақылдар және олардан алынатын өнімдер
Күріштің гүлшоғыры
Дәнді дақылдардың құрылысы
Дәнді дақылдар
Екпе күріш
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz