СКАФФОЛДИНГ ТАРЫ



Скаффолдинг әдісі
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым Министрлігі
Академик Е. А. Бөкетов атындағы Қарағанды университеті
Дайындаған: Мырзамұрат Зарина
Тобы:КА-15
Тексерген:Касенова Айжан Жумашевна
Қарағанды 2020-2021жж

01
02
03
04
05
Скаффолдинг әдісіне анықтама
Скаффолдинг әдісінің артықшылықтары
Скаффолдинг әдісімен қалай жұмыс істеу керек?
Жақын арада даму аймағы (ЖАДА)
Скаффолдинг әдісінің кемшіліктері
МАЗМҰНЫ:

Скаффолдинг-әрдайым сыни тұрғыдан ойлауға қолдау көрсетеді.
Оқушыларға тиісті қолдау көрсету арқылы,
үздіксіз бағалануын білдіреді.
Скаффолдинг
әдісі

01
04
02
03
Барлық жерде кездеседі.
Кең ауқымды компетенцияларды жасауға бағытталған.
Оқушыларды жақын даму аймағында ұстайды.
Оқушыларға фактілерді,
идеялар мен тұжырымдамаларды баяндау қабілеттерін дамытуға көмектеседі.
Скаффолдинг әдісінің сипаттамасы:

Жақын арадағы даму аймағы туралы Л. С. Выготский теориясы бойынша, оқушының өз бетімен қол жеткізе алмайтын оқу деңгейін ересек немесе ықпалды адамның көмегімен қамтамасыз етудегі рөлі туралы жазылған. Оқушылардың өзіндік және үй тапсырмасын орындауға ынталандыру, тез есте сақтау қабілеттерін дамыту үшін.
Мұндай оқудың әлеуметтік көлемі «Жақын арадағы даму аймағы» - ЖАДА ретінде анықталады.

Студенттердің мұғалімдермен өзара әрекеттестігін сақтауға көмектеседі.
Сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын үйретуден басқа, студенттер өз бетінше оқу қабілетін дамытады.
Студенттерге бұрын алған білімдері мен дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.
Оқушыларға жаңа дағдыларға, түсініктерге немесе түсіну деңгейлеріне көшуге көмектеседі.
Сонымен қатар, оқушыларға есте сақтауға ғана емес, жаңа нәрсені үйренуге үйретеді.
Скаффолдинг
АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ:

Мұғалім оқушының өз бетінше білім алуы үшін олардың өз уақытында оқу үдерісінен алыстатылғандығына көз жеткізеді.
01
02
03
Скаффолдинг
КЕМШІЛІКТЕРІ:

Экспедициялық оқу
мектептері
(El Education) -тің
айтуынша:
Оқу материалдарын оқушыларға оңай үйрену үшін оқуды бөліктерге бөлуді қамтиды.
Егер бала сұраққа дұрыс жауап бермесе, мұғалім тірек әдісін қолдана отырып, дұрыс емес жауапты баланың өз бетінше дұрыс тұжырым жасауға көмектесу үшін бұрын үйренген шеберлікпен бірге қолдана алады.
Бастапқы білім қорынан бастап, одан әрі алға қарай жылжу арқылы барлық оқушылар материалды түсінуге мүмкіндік алады
бүкіл елдегі мемлекеттік мектептермен жұмыс жасайтын ұлттық коммерциялық емес ұйым, скаффолдинг әдісі арқылы оқыту оқушыларға оқу мақсатына немесе оларда жоқ мақсатқа жетуге көмектеседі.
Скаффолдингпен қалай жұмыс істеу керек?
Мысалы, егер сіз оқуды үйрену үшін тірек сөздерді қолдансаңыз, алдымен кейбір сөздік сөздер туралы сөйлесіп, содан кейін мәтін үзіндісін оқып, содан кейін әңгімеде не болып жатқанын талқылай аласыз. Кілт-сөздер оқушыларға жаңа нәрсені жақсы білуге және игеруге көмектеседі.

Назарларыңызға рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz