СКАФФОЛДИНГ ТАРЫ




Презентация қосу
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым Министрлігі
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті

Скаффолди
нг әдісі
Дайындаған: Мырзамұрат Зарина
Тобы:КА-15
Тексерген:Касенова Айжан Жумашевна

Қарағанды 2020-2021жж
СКАФФОЛДИНГ
МАЗМҰНЫ:
ӘДІСІМЕН
ҚАЛАЙ ЖҰМЫС
ІСТЕУ КЕРЕК?
СКАФФОЛДИНГ
ӘДІСІНІҢ
АРТЫҚШЫЛЫҚ 05
СКАФФОЛДИНГ
ТАРЫ
04
ӘДІСІНЕ
АНЫҚТАМА 03 СКАФФОЛДИНГ

02 ӘДІСІНІҢ
КЕМШІЛІКТЕРІ

01 ЖАҚЫН АРАДА
ДАМУ АЙМАҒЫ
(ЖАДА)
СКАФФОЛДИН Скаффолдинг
Г-ӘРДАЙЫМ дегеніміз,оқушының
(студенттің) білім
СЫНИ алуына қолдау
ТҰРҒЫДАН көрсету,содан кейін
ОЙЛАУҒА студенттің өзіне
тәуелді болуы үшін
ҚОЛДАУ сол қолдауды
КӨРСЕТЕДІ. шегеру.Бұл
оқушыларға
Скаффолдинг (студенттерге)
оқытылатын
әдісі материалды білуге
бағыт беру тәсілі.
Бұл қолдау-
ОҚУШЫЛАРҒА
Оқуды жеңілдету
дегенді
ТИІСТІ ҚОЛДАУ
білдірмейді,керісінше КӨРСЕТУ
скаффолдинг АРҚЫЛЫ,
оқушыға өзінің
жақын арада даму ҮЗДІКСІЗ
аймағында қалуына БАҒАЛАНУЫН
көмектеседі.
БІЛДІРЕДІ.
Скаффолдинг әдісінің сипаттамасы:

Оқушыларды Барлық
жақын даму
жерде
аймағында
ұстайды. кездеседі.
01 02
Оқушыларға
фактілерді,
идеялар мен 04 03
тұжырымдамалард Кең ауқымды
ы баяндау
компетенциял
қабілеттерін
дамытуға арды жасауға
көмектеседі. бағытталған.
Жақын арада даму
ЕСТЕ САҚТАҢЫЗ! аймайғы,жас
Л.С.Выготский бала ерекшелігіне
дамуының екі байланысты оқыту-
деңгейін атап (ЖАДА)
көрсеткен: Жақын арадағы даму аймағы
1.Актуальді даму туралы Л.С.Выготский теориясы
аймағы-баланың бойынша,оқушының өз бетімен
қалыптасқан сапалары, қол жеткізе алмайтын оқу
дағдылары, өздіктерінен
істей алатын істері. деңгейін ересек немесе
ықпалды адамның көмегімен
2.Жақын арада даму қамтамасыз етудегі рөлі туралы
аймағы- баланың әзірше жазылған. Оқушылардың
өздіген орындай
алмайтын,яғни тек өзіндік және үй тапсырмасын
үлкендердің көмегімен орындауға ынталандыру, тез
істей алатын істері. есте сақтау қабілеттерін дамыту
үшін.
Мұндай оқудың әлеуметтік
көлемі «Жақын арадағы даму
аймағы» – ЖАДА ретінде
анықталады.
Оқушыларға жаңа
дағдыларға,түсініктерге
немесе түсіну
деңгейлеріне көшуге
көмектеседі.
Студенттерге бұрын Сыни тұрғыдан
алған білімдері мен ойлау дағдыларын
дағдыларын үйретуден басқа,
жетілдіруге студенттер өз
мүмкіндік береді. бетінше оқу
қабілетін дамытады.

Студенттердің Сонымен қатар,
мұғалімдермен өзара оқушыларға есте
әрекеттестігін сақтауға ғана емес,
сақтауға көмектеседі. жаңа нәрсені
үйренуге үйретеді.

Скаффолдинг АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ:
Оқушылар әр
түрлі

03 жылдамдықт
а білім
Мұғалім алады.
оқушының өз Бұл ең басты-
кемшілік.
бетінше білім
алуы үшін Скаффолдинг
01
олардың өз
уақытында КЕМШІЛІКТ
ЕРІ:
оқу үдерісінен
алыстатылған Оқушылар
дығына көз
жеткізеді. 02 басқа
оқушылардан
қате ақпарат
ала алады.
Скаффолдингпен қалай жұмыс істеу керек?
Бастапқы білім
Оқу материалдарын
қорынан бастап,одан
оқушыларға оңай үйрену
әрі алға қарай жылжу үшін оқуды бөліктерге
арқылы барлық бөлуді қамтиды.
оқушылар Мысалы, егер сіз оқуды үйрену үшін
материалды түсінуге тірек сөздерді қолдансаңыз,
алдымен кейбір сөздік сөздер
мүмкіндік алады
туралы сөйлесіп, содан кейін мәтін
Экспедициялық оқу үзіндісін оқып, содан кейін әңгімеде
мектептері не болып жатқанын талқылай

(El Education)-тің аласыз. Кілт-сөздер оқушыларға
жаңа нәрсені жақсы білуге және
айтуынша:
игеруге көмектеседі.
бүкіл елдегі мемлекеттік
мектептермен жұмыс жасайтын
Егер бала сұраққа дұрыс жауап
ұлттық коммерциялық емес
бермесе, мұғалім тірек әдісін
ұйым, скаффолдинг әдісі
қолдана отырып, дұрыс емес
арқылы оқыту оқушыларға оқу
жауапты баланың өз бетінше
мақсатына немесе оларда жоқ
дұрыс тұжырым жасауға
мақсатқа жетуге көмектеседі.
көмектесу үшін бұрын үйренген
шеберлікпен бірге қолдана алады.
Назарларың
ызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
ТАРЫ – АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫНЫҢ МАҢЫЗЫ МОЛ ӨСІМДІГІ
Алғы дақылдар
Дәнді дақылдар туралы жалпы мәлімет
Күріштен жарма өндіру
Дәнді-дақылдар және олардан алынатын өнімдер
Күріштің гүлшоғыры
Дәнді дақылдар
Екпе күріш
Жапонияның салық жүйесі
Дәнді ақтау
Пәндер