Оқушыларды сыныпқа жас шамаларымен таным қабілеттерібойынша топтастыру
Презентация қосу
АБАЙ атындағы қазақ ұлттық педагогикалық
университеті
Оқытудың формалары мен әдістері білім беру
нәтижелеріне қол жеткізудің сәттілігін, алынған
білімдерді оқу және практикалық қызметте қолдану
қабілетін қамтамасыз ететін логикалық, сыни және
құрылымдық ойлауды қалыптастыруға бағытталуының
ерекшеліктері
Орындаған: Сапарәлі Аружан
Қабылдаған: Молдабекқызы Г.
.
Оқытуды ұйымдастыру
формасы – оқыту процесінің
міндеттерін іске асырудағы
мұғалім мен оқушылардың іс–
әрекеттерінің сыртқы көрінісі.
Ұйымдастыру формасында
оқытудың мақсаты, мазмұны
мен әдістері бірыңғай жүзеге
асады.
Қоғамның даму тарихында
жас ұрпақты оқытудың
ұйымдастыру тәсілдері де
өзгеріп тұрады. Оқыту
жұмысын ұйымдастырудың
тарихында, оның негізінен үш
Жекелеп оқыту жүйесі көне орта ғасырларда
пайдаланылды. Мұғалім жеке оқушының орындаған
жаттығу жұмыстарын тексеріп, мәтінді оқытып
тыңдайтын, қалай оқу керектігін көрсететін, үй
тапсырмаларын орындау амалдарын түсіндіретін,
музыкалық құралдармен пайдалануды үйрететін.
Дене шынықтыру тәрбиесінен жарыс және бәсеке
жұмыстарын ұйымдастыратын, жеке не бірнеше
оқушымен әңгіме жүргізу әдістерін де қолданатын.
Бұрын қазақ еліндегі молдалардың балаларды
оқытуы да осы орта ғасырлық оқу жүйесіне өте ұқсас
еді. Әр жастағы балалар молданың алдында жүгініп
отырып, әр кітаптан оқыған.
Оқушыларды сыныпқа жас шамаларымен таным
қабілеттерібойынша топтастыру.
Сыныптағы оқушылар құрамының әркезде тұрақты
болуы.
Жеке пәндерді тұрақты оқу кестелері арқылы
алмакезек оқыту.
Оқытуды оқу жоспарына, оқу бағдарлмалары және
оқулықтарға негіздеу.
Оқытуды жылдың тұрақты бір
мезгілінде бастап , аяқтау.
Оқытуды ұйымдастыру тек мұғалімнің басшылығымен
жүргізілуі.
Қорыта айтқанда, мұғалім бір мезгілде жас шамалары
бірдей, құрамы әркезде тұрақты оқушылар тобымен
жұмыс істейді.
Сынып – сабақ формасы оқыту жұмысын ұйымдастырудың
негізгі формасы ретінде күні бүгінге дейін өзінің маңызын
жойған жоқ. Себебі, ол алдымен мұғалімге оқытатын пәннің
мазмұнын жүйелі түрде баяндауына мүмкіндік береді. Сондай–
ақ, сабақ баланың оқу әрекетінің сыныптан тыс және үйдегі
түрлеріне де бағыт–бағдар беріп, жетекшілік рөлін атқарады.
Сабақ – оқыту жұмысын ұйымдастырудың басты формасы
болғандықтан, ендігі жерде оның атқаратын қызметі мен оқыту
процесінде алатын орны ерекше болды. Сабақта оқушыларға
білім берумен қатар, олардың рухани – адамгершілік қасиеттері
мен ақыл–ой қабілеттерін дамыту мақсаттары көзделеді.
Сабақ – күрделі психологиялық және дидактикалық процесс,
онда оқушылармен педагогикалық қарым–қатынас жасау және
тәрбиелеу міндеттері іске асырылды.
Сабаққа қойылатын дидактикалық талаптар жүйесі.
Сабақтың мақсаты айқын, мазмұны, жоспары және оның
құрылымы алдын – ала белгілі болуы тиіс.
Сабақ оқыту принциптерінің ережелері мен талаптарына сәйкес
болуы қажет.
Сабақта оқушылардың білімге ынтасы мен қызығуын арттыру үшін
сабақтың құрылымы мен әдістерін түрлендіріп, көрнекі және
техникалық құралдарды, түрлі ойындарды тиімді қолдану керек.
“Баланың ынтасын арттыру үшін оқытылатын нәрседе бір жаңалық
болуы керек”–деп Ж.Аймауытов жайдан– жай айтпағанын ескеру керек.
Сабақта оқушылардың белсенділігін арттыру үшін проблемелық
міндеттер мен тапсырмаларды орындауға басшылық ету қажет.
Сабақтың сапасын жақсарту үшін мұғалім оқушылармен қарым–қатынас
жасау шеберлігін арттырып отыруы керек. Педагогикалық қарым–
қатынас мұғалімге оқушылармен рухани байланыс жасауға мүмкіндік
береді. Білім арқылы қарым–қатынас жасау және қарам –қатынас
арқылы білім алу керек деген қағиданы іске асыру пайдалы.
Сабақта оқушыларға білім берумен қатар оларды өздігінен білім алудың
әдіс–тәсілдеріне үйрету міндет.
Сабақта оқытудың білім беру, тәрбиелеу және дамыту қызметін
біртұтастық принципке сай жүргізуі тиіс.
Сабақтың дидиактикалық құрылымы немесе кезеңдері бірізділікте, бір–
бірімен өзара байланыста, бірін–бірі толықтырып тұрылуы қажет.
Сабаққа дайындалу және оны өткізу барысында мұғалімнің сыныптағы,
мектептегі нақтылы жағдайды (оқу кабинетінің жабдықталуы, оқу –
техникалық, көрнекілік құралдарының нақты қолда болуы, тұрғылықты
жердегі табиғат, өндіріс ресурстарын пайдалану т.с.с) ескеріп отыруы
шарт.
Қорытынды
Олардың қатарына семинар, экскурсия,
факультативтік, қосымша, конференция сабақтары,
өндірістік оқу, үйдегі оқу жұмысы, тәжірибелік
зертханалық (практикум) және пәндік үйірме
жұмысары, олимпиада, сынақ және емтихан, өзіндік
жұмыс түрлерін жатқызуға болады.
Семинар сабақтары көбінесе оқылған лекция
тақырыбына байланысты негізгі өзекті мәселелерді
талқылау, оқушылардың танымдық ойлау
қабілеттерін дамыту, өзіндік шыармашылық
белсенділіктерін шыңдау мақсатын көздейді.
Тақырып сұрақрына сай пікір алмасу, өз
көзқарастарын дәлелдеу, мұғалімдерге
оқушылардың оқу материалын қаншалықты
мењгергенін, соған орай сенімдері мен түсініктерінің
қалыптасқандығын бақылап, тексеріп, бағалап және
бағыт–бағдар беріп отыруға мүмкіндік туғызады.
Семинар сабағына әзірлену кезінде оқушылар
тезистер мен баяндамалар жазып, қосымша
Назарларыңызға рахмет!
THANK YOU THANK YOU THANK YOU
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz