Жылжымалы құрам - құбыр желілерінің өзі




Презентация қосу
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
“Геодезия және құрылыс” кафедрасы

СӨЖ
Тақырыбы: “Каналдарды, магистральды құбыр желілерін, электр беру желілерін, байланыс
желілерін салудағы ізденіс ерекшеліктері ”

Орындаған:
Тобы:
Тексерген: .

Семей 2020
Кіріспе
Инженерлік желілерді жобалау – әрбір жобаның ең маңызды
құраушы бөлігінің бірі. Жаңа объектінің құрылысы немесе
қолданыстағы объектіні қайта жөндеу болсын, бірде-бір жоба
инженерлік желілерсіз өткізілмейді.
Құбыр желісі, құбыр тасымалы – көлік құралдарының бірі;
сұйық, сусымалы жүктерді, мұнайды, газды
құбырмен тасымалдау, сондай-ақ осындай тасымалдауға
арналған құралдар, тетіктер, коммуникациялар жиынтығы.
Құбыр желісі, шын мәнінде, “көлік” деген ұғымның жалпы
жұрт таныған анықтамасына сай келмейді: мұнда жылжымалы
құрам, жол жоқ. Жылжымалы құрам – құбыр желілерінің өзі.
Ондағы жүк қысыммен жылжиды. Олар түрлі диаметрдегі
құбырлар болып табылады. Әрбір 100 – 140 км қашықтықта
автоматты түрде жұмыс істейтін сорап станциялары
орнатылады.
Сызықтық құрылымдардың әртүрлі түрлері
бойынша сауалнамалардың құрамы мен
мазмұны ұқсас, дегенмен құрылымдардың
кейбір түрлеріне тән ерекшеліктер бар.
Олардың ең маңыздыларын қарастырайық.

Магистралды арналар. Негізгі
каналдар гидротехникалық
құрылыстардың тұтас жүйесін
қамтиды. Осы жүйенің барлық
құрылымдары (сорғы станциялары,
шлюздер, шөгінділер, сифондар),
кейде айтарлықтай қашықтықта
орналасқан, жұмыс тәртібінде
жүйенің жекелеген учаскелерін сумен
толтыру деңгейімен байланысты.
Сондықтан осы типтегі
құрылымдарды түсіру кезінде
каналдың биік геодезиялық негізіне
ерекше талаптар қойылады.
Өнеркәсіптік
кәсіпорындар, кеңсе
орталықтары, үйлер,
қойма үй-жайлары,
қазандар үшін барлық
жерде инженерлік
желілерді және
жүйелерді жобалауда Электрмен
Ішкі
Ішкі және
Мұнай және
жабдықтаудың
сыртқы
және сыртқы
газ
ішкі құ- сыртқы
және
сумен жабдықтау,
деректер беру желілерісоның
(байланыс
Ішкі
желілеріжәне
бырларының сыртқы жылумен
Кондицио-
магистральды жабдықтау
желілері;
міндетті түрде Ішкі және сыртқы газбен жабдықтау
ішінде
желілері, кәріз желілері
телефония және т.б.)
желілері ішкі желілері
нерлеу және желдетудің
қажеттілік болады.
Инженерлік
жүйелерді негізгі 2 түрге
– ішкі және сыртқы түрге
бөлуге болады, олардың
ішінде:
Кеме жүзетін каналдарда су бетінің бойлық көлбеуі болмайды және олар осындай каналдарға
түсіріс кезінде ең тура бағыт беруге бейім. Маршруттың бұрылу бұрыштарында тек дөңгелек
қисықтар (өтпелі қисықтарсыз) жобаланған. Суару каналдары су бетінің бойлық көлбеу беткейі
болуы керек, рельефтің командалық биіктіктері бойымен өтіп, мүмкіндігінше түзу болуы керек.
Төбелерден және рельефтің биіктіктерінен (өткелдерден) өту кезінде каналдарға құбырлар,
сифондар мен науалар орналастырылған.
Техникалық жобаны жасау бойынша тергеулер негізінен ені 1-5 км болатын жердің
белдеуі үшін 1: 5000 немесе 1: 10000 масштабындағы топографиялық жоспарды алуға
дейін азаяды, содан кейін оның арнасы жобаланып, өтпелі бөліктердің топографиялық
жоспарлары жасалады. Сауалнама рельеф сызбасының дәлдігімен жүргізілуі керек.
Арналардың жобаланған беткейлерінің аз
мәндерін ескере отырып, жоғары дәлдіктегі
тегістеу қажет. Аралық элементтердің
жобалық белгілері содан кейін жұмыс
штрихтарында шығарылатын эталондардан
негізгі тегістеу бағыты IV, III және тіпті II
кластардың нивелирлік дәлдігімен
салынады.
Қолданылатын аспаптар
Егжей-тегжейлі жобалау кезеңінде каналдағы осьтің ізін қалдыру және оны бекіту,
сонымен қатар 1: 1000 -1: 2000 масштабында түсірулер каналдағы құрылымдар
учаскелері мен өтпелі нүктелерде жүргізіледі. Зерттеу теодолит жүрістерімен және
нивелирлеу арқылы қосымша қалыңдатылған, бұрын құрылған негіздеме негізінде
жүзеге асырылады.
Қорытынды
Біздің қызметкерлер теміржолдарды салу кезінде жолақты топографиялық жоспар
құруға және осьтерді беруге байланысты негізгі геодезиялық жұмыстарды жүргізетін
тәртіп басқа сызықтық нысандармен бірдей болып қалады. Алайда, рельстер мен
шпалдарды орнату геодезиялық жұмыстармен қатар жүреді, ал үлкен станцияларда
тахеометриялық жүрістер түріндегі тіреу базасы міндетті болып табылады.
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі

1. http://atyrau.gov.kz/sites/atyrau.gov.kz/uploads/upravleniya
/upr_predprin/mest_soderjanie/10/sn_psd_rus.pdf
2. https://www.uniface.kz/education/index.php?post=article&s
ection=2&id=692
3. https://official.satbayev.university/download/document/962
6/
Сагындык%20Шынгыс.pdf
Назарларыңызға
рақмет!

Ұқсас жұмыстар
Шойын және метал емес газ құбырлаы
Қозғалмайтын тіреуіштер және компенсаторлар
Бағыттамалы бұрмалар мен тұйық қиылыстарды салуға қойылатын талаптар
Жүк стансаларының арналуы
Жылжымылы құрам және пойыздар
Жылжымалы құрамды бір жолдан екіншісіне бұру үшін қолданылатын құрылғы
Мұнай айдау бекетін пайдалану
Көлік және байланыс географиясы тақырыбын қайталау
Теміржол габариттері
Аймақтың өндірістік инфрақұрылымын дамыту және жетілдіру бағыттары
Пәндер