Каналдар мен магистральды құбыр, электр және байланыс желілерін салудағы геодезиялық ізденіс ерекшеліктері


Slide 1

Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

“Геодезия және құрылыс” кафедрасы

СӨЖ

Тақырыбы: “Каналдарды, магистральды құбыр желілерін, электр беру желілерін, байланыс желілерін салудағы ізденіс ерекшеліктері ”

Орындаған:

Тобы:

Тексерген: .

Семей 2020

Slide 2

Кіріспе

Инженерлік желілерді жобалау - әрбір жобаның ең маңызды құраушы бөлігінің бірі. Жаңа объектінің құрылысы немесе қолданыстағы объектіні қайта жөндеу болсын, бірде-бір жоба инженерлік желілерсіз өткізілмейді.

Құбыр желісі, құбыр тасымалы - көлік құралдарының бірі; сұйық, сусымалы жүктерді, мұнайды, газды құбырмен тасымалдау, сондай-ақ осындай тасымалдауға арналған құралдар, тетіктер, коммуникациялар жиынтығы.

Құбыр желісі, шын мәнінде, “көлік” деген ұғымның жалпы жұрт таныған анықтамасына сай келмейді: мұнда жылжымалы құрам, жол жоқ. Жылжымалы құрам - құбыр желілерінің өзі. Ондағы жүк қысыммен жылжиды. Олар түрлі диаметрдегі құбырлар болып табылады. Әрбір 100 - 140 км қашықтықта автоматты түрде жұмыс істейтін сорап станциялары орнатылады.

Инженерлік желілерді жобалау барысында әрбір объектінің ерекшелігін ескеру өте маңызды.

Slide 3

Сызықтық құрылымдардың әртүрлі түрлері бойынша сауалнамалардың құрамы мен мазмұны ұқсас, дегенмен құрылымдардың кейбір түрлеріне тән ерекшеліктер бар. Олардың ең маңыздыларын қарастырайық.

Магистралды арналар. Негізгі каналдар гидротехникалық құрылыстардың тұтас жүйесін қамтиды. Осы жүйенің барлық құрылымдары (сорғы станциялары, шлюздер, шөгінділер, сифондар), кейде айтарлықтай қашықтықта орналасқан, жұмыс тәртібінде жүйенің жекелеген учаскелерін сумен толтыру деңгейімен байланысты. Сондықтан осы типтегі құрылымдарды түсіру кезінде каналдың биік геодезиялық негізіне ерекше талаптар қойылады.

Slide 4

Өнеркәсіптік кәсіпорындар, кеңсе орталықтары, үйлер, қойма үй-жайлары, қазандар үшін барлық жерде инженерлік желілерді және жүйелерді жобалауда міндетті түрде қажеттілік болады.

Инженерлік жүйелерді негізгі 2 түрге - ішкі және сыртқы түрге бөлуге болады, олардың ішінде:

Slide 5 Slide 6

Кеме жүзетін каналдарда су бетінің бойлық көлбеуі болмайды және олар осындай каналдарға түсіріс кезінде ең тура бағыт беруге бейім. Маршруттың бұрылу бұрыштарында тек дөңгелек қисықтар (өтпелі қисықтарсыз) жобаланған. Суару каналдары су бетінің бойлық көлбеу беткейі болуы керек, рельефтің командалық биіктіктері бойымен өтіп, мүмкіндігінше түзу болуы керек. Төбелерден және рельефтің биіктіктерінен (өткелдерден) өту кезінде каналдарға құбырлар, сифондар мен науалар орналастырылған.

Slide 7

Техникалық жобаны жасау бойынша тергеулер негізінен ені 1-5 км болатын жердің белдеуі үшін 1: 5000 немесе 1: 1 масштабындағы топографиялық жоспарды алуға дейін азаяды, содан кейін оның арнасы жобаланып, өтпелі бөліктердің топографиялық жоспарлары жасалады. Сауалнама рельеф сызбасының дәлдігімен жүргізілуі керек.

Slide 8

Арналардың жобаланған беткейлерінің аз мәндерін ескере отырып, жоғары дәлдіктегі тегістеу қажет. Аралық элементтердің жобалық белгілері содан кейін жұмыс штрихтарында шығарылатын эталондардан негізгі тегістеу бағыты IV, III және тіпті II кластардың нивелирлік дәлдігімен салынады.

Қолданылатын аспаптар

Slide 9

Егжей-тегжейлі жобалау кезеңінде каналдағы осьтің ізін қалдыру және оны бекіту, сонымен қатар 1: 1000 -1: 2000 масштабында түсірулер каналдағы құрылымдар учаскелері мен өтпелі нүктелерде жүргізіледі. Зерттеу теодолит жүрістерімен және нивелирлеу арқылы қосымша қалыңдатылған, бұрын құрылған негіздеме негізінде жүзеге асырылады.

Slide 10

Қорытынды

Біздің қызметкерлер теміржолдарды салу кезінде жолақты топографиялық жоспар құруға және осьтерді беруге байланысты негізгі геодезиялық жұмыстарды жүргізетін тәртіп басқа сызықтық нысандармен бірдей болып қалады. Алайда, рельстер мен шпалдарды орнату геодезиялық жұмыстармен қатар жүреді, ал үлкен станцияларда тахеометриялық жүрістер түріндегі тіреу базасы міндетті болып табылады.

Slide 11

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі

http://atyrau. gov. kz/sites/atyrau. gov. kz/uploads/upravleniya/upr_predprin/mest_soderjanie/10/sn_psd_rus. pdf

https://www. uniface. kz/education/index. php?post=article&section=2&id=692

https://official. satbayev. university/download/document/9626/Сагындык%20Шынгыс. pdf

Slide 12

Назарларыңызға рақмет!


Ұқсас жұмыстар
Функционалдық схема негізінде сыртқы құбыр желілерін жобалау және автоматтандыру
Теміржол технологиялық байланыс желілерін құру принциптері: жеке және топтық арналар, таңдаушы жүйе мен тональді жиіліктік байланыс
Биологиялық мембраналардың қызметтері мен иондық каналдар
Иондық каналдар мен тасымалдаушылардың құрылысы, қызметі және электрогенез механизмі
Геодезиялық сызықтар және Клеро теңдеуі: айналу беттеріндегі теориясы мен геодезиялық қолданбалары
Электр энергетикалық жүйелердің құрылымы, функциялары және техникалық-экономикалық ерекшеліктері
Топографиялық карта мен план жасауға арналған геодезиялық координаттар жүйелері және мемлекеттік геодезиялық желінің сипаттамасы
Иондық каналдар: құрылымы, селективтілігі және мембраналық тасымалдаудағы рөлі
Қазақстанның магистралды газ құбырлары: тарихи даму, басқару жүйесінің трансформациясы, техникалық модернизация және аймақтық газдандыру
Биологиялық мембрананың құрылымы мен қызметі: иондық каналдар және мембраналық потенциал
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz