Тәрбие психологиясының басты міндеттері
Презентация қосу
Тәрбие
психологиясының
басты міндеттері
Дайындаған: Каримқызы А.
* Мақсаты – адамгершілікті, өнерді дәріптейтін, ана тілі мен дінін
қадірлейтін, отанын, елін, жерін сүйетін, еңбек пен ел табиғатын
қадірлейтін жан-жақты жетілген, саналы, намысқор, патриот
азамат тәрбиелеу психологиясының басты міндеттерін ашу.
Курстық жұмыстың міндеттері:
— Бала тәрбиелеудегі негізгі психологиялық жүктемелер мен
міндеттерді айқындау;
— Тәрбие мен тәрбие психологиясының мәнін ашу;
— Тәрбиеленуші мен тәрбиелеуші арасындағы байланыстың
үйлесімділігін табатын негізгі талаптарды айқындау;
— Тәрбие психологиясының басты міндеттерінің бала ой-санасы
мен
ішкі сезімін қалыптастырудағы ықпалын көрсету;
— Жалпы бала тәрбиелеу психологиясының міндеттерін айқын
әрі нақ көрсету.
Тәрбие психологиясы -
балалар ұжымының, баланың
іс-әрекетін мақсаттылық
ұйымдастыру жағдайыңда
жеке адамның дамуын
зерттейтін педагогикалық
психологияның бөлімі.
«Адамға ең әуелі білім емес, тәрбие берілуі керек. Онсыз
берілген білім-адамзаттың қас жауы. Ол келешекте оның
барлық өміріне апат әкеледі» «Жақсы мінез-құлық пен ақыл-
күші бұлар адамшылық қасиеттер болып табылады. Егер осы
екеуі бірдей болып келсе, біз өз бойымыздан және өз
әрекеттерімізден абзалдық пен кемелдікті табамыз және осы
екеуінің арқасында біз ізгі игілікті және қайырымды адам
боламыз, біздің өмір бейнеміз қайырымды, ал мінез-
құлқымыз мақтаулы болады»
«Адамшылық жаса, адамға адам бол,
Адам атын мақтаныш қып адал бол»
«Халық мектептері үшін ең керектісі – оқытушы. Тамаша, жақсы
педагогика құралы да, әбден мұқият жүргізілетін инспектор
бақылауы да оқытушыға тең келе алмайды»
«Мектеп бітіруші баланың болашағын болжай білу қабілеті,
адамгершілік қасиеті ұстазға байланысты»
«Адам баласы бiр-бiрiнен ақыл, ғылым, ар-мiнез арқылы озады.
Одан басқа жолмен озамын демектiң бәрi – ақымақтық «Адамның
жақсы не жаман болуы, ақылды не ақылсыз болуы генетикалық
негiзге байланысты, ақсүйек тұқымынан шыққандар ақылды,
алғыр болады»
* Қазақ халқымыздың ұлттық
тәрбиелеудегі психологиясының басты
міндеттері деп төмендегілерді
атауымызға болады:
- Жетілген адам, яғни «Сегіз қырлы, бір
сырлы адам» тәрбиелеу;
- Отанды, халқын, жерін, елін сүю
«Атаның ұлы емес, халықтың ұлын»
тәрбиелеу;
- Адал, арлы азамат тәрбиелеу;
- Жеті атасын білуге тәрбиелеу. «Жеті
атасын білмеген жетесіз»;
- Отбасы шежіресі мен мұрагерлік
(туыстық қарым-қатынас, үш жұрт,
отбасындағы кенже ұлдың рөлі).
- Ата-баба дәстүрін жалғастыру.
Тәрбие түрлерінің
психологиялық
міндеттері
Ақыл-ой тәрбиесі Экологиялық
тәрбие
Адамгершілік Құқықтық тәрбие
тәрбиесі
Эстетикалық Еңбек тәрбиесі
тәрбие
Экономикалық Дене тәрбиесі
тәрбие
Ақыл-ой тәрбиесі психологиясы.
Психологиялық міндеттері:
Жеке тұлғаны қоғамның өркениетті даму
бағытына сай жан-жақты тәрбиелеудің
құрамды бөліктерін білу. Ол білім жүйесін
меңгеруге, оқушылардың рухани күшінің
дамуына ықпал жасайды.
Оқушыларды табиғат, қоғам, адам
жайындағы ғылым негіздерімен
қаруландыру;
Қоршаған ақиқат дүниеге ғылыми
көзқарасын, сенімін қалыптастыру;
Балалардың ойлау қабілетін, таным іс-
әрекетін дамыту.
Адамгершілік тәрбиесі
психологиясы
Психологиялық негізгі
міндеттері:
- Адамның мінез-құлқын
тәрбиелеу, осы арқылы
олардың бойында әдеп
сақтау қатынастарын
қалыптастыру;
- Адам мен қоғам
арасындағы қатынасты
реттеу;
- Ұлтжандылық, отанын,
елін, жерін, халқын
сүйетін (патриоттық) ізгі
қасиеттерді
қалыптастыратын негізгі
талаптарды ашу;
- Оқушылардың
моральдық наным-
сенімдерін, жағымды
мінез-құлық дағдылары
мен әдеттерін
қалыптастырады.
* Эстетикалық тәрбие психологиясы – жаратылыс дүниесіндегі немесе өнер
туындысындағы сұлулық пен әсемдікті қабылдап, ғибраттануға баулитын,
адамның эстетикалық сезімін, талғамын қалыптастыратын тәрбие.
Эстетикалық тәрбие мектеп жасына дейінгі кезеңнен басталады.
Эстетикалық тәрбие психологиясының міндеттері:
- Бала қоршаған ортадағы әсемдікті, үйлесімділікті көре білуге, алған
әсерін шығарма жұмысында көрсетуге, бейнелей білуге үйренеді;
- Баланы тәрбиелеуде әдебиет, музыка, бейнелеу өнері сабақтарының,
сыныптан, мектептен тыс жұмыстардың маңызын көрсету;
- Адамды рухани байытып, көркем – шығарма қабілетін дамыту;
- Дәстүрлі қазақ қоғамында ғасырлар бойы қордаланған құндылықтар
жүйесі, рухани мұралары, халық ауыз әдебиеті болуы, жаһандану
дәуіріндегі рухани азғындау қаупінен сақтанатын бірден-бір жолды ашу.
* Экономикалық тәрбие психологиясы
Экономикалық тәрбиенің психологиялық міндеттері:
- Оқушыларды қоғамның даму және өркендеу
заңдылықтарымен, өндіріс экономикасымен таныстыру;
- Басқаруға тән - ұқыптылық, іскерлік, ықыластылық,
тәртіптілік, т.б. қасиеттерді дағдыландыру;
- Экономикалықесеп,талдаужасаудағдыларынаүйрету, еңбекті
ғылым негіздерімен байланыстыра білу;
* Экологиялық тәрбиенің басты міндеттері:
- Өмірде және нақты іс-әрекетінде экологиялық
білімді қолдана білу, іскерлікке төселу;
- Табиғатты қорғау және өзгертуге байланысты
оқушыларды жаппай қоғамдық пайдалы еңбекке
қосу;
- Мектепте экологиялық білім және тәрбие
қорамын ұйымдастыру;
- Оқушыларды табиғатты қорғау мәселелері
туралы ғылыми теориялық және тәжірибелік
біліммен қаруландыру.
* Құқықтық тәрбие
психолгиясы - баланың жеке
тұлғасын қалыптастырып,
олардың бойына жоғары
идеялык пен қоғамдық
меншікке қатынасты
көзқарасты дарытудың асыл
міндеттерін атқарады.
Психологиялық басты
міндеттері:
Құқықты құрметтеу;
Әділдікті, борышты,
жауапкершілікті,
заңдылықты, сезіну;
Адам тұлғасының жоғарыдан
көрінуі;
Заңдылықты сезіну құқықтық
мәдениеттің құрамы екендігін
түсіндіру.
* Еңбек тәрбиесі психологиясы -
тәрбиеленушілердің жалпы
еңбектік біліктері мен
қабілеттерін, еңбекке
психологиялық дайындығын
дамытуға, еңбекке және оның
өнімдеріне жауапкершілікті
қатынасты қалыптастыруға,
мамандықты саналы таңдауға
бағытталған тәрбиеші мен
тәрбиеленушілердің бірлескен
іс-әрекеті.
Еңбек тәрбиесі психологиясының
басты міндеттері:
Еңбекке сүйіспеншілік пен еңбек
адамдарына құрметпен қарауға
баулудың басты заңдылықтарын
ашу;
Оқушыларды халық
шаруашылығы салаларындағы
еңбектің түрлерімен таныстыру,
еңбек іс-әрекетінің барысында
олардың дағдысы мен іскерлігін
қалыптастыруға бейімдеудегі
негізгі жүктемелерді,
психологиялық реттілікті
* Дене тәрбиесінің психологиялық міндеттері:
- Денсаулықты нығайту және шынықтыру, дененің дұрыс
өсіп-жетілуіне және ағзаның жұмыс қабілетін арттыруына
әсер етудің психологиялық заңдылықтарын ашу;
- Қимыл дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру және
жетілдірудегі жасалатын тәрбиелік жұмыстардың әдіс-
тәсілдері мен құралдарының пайдаланылуын ретті
қарастыру;
- Қимылдың жаңа түрлеріне баулу және оны теориялық
білімдерімен байланыстыруды психологиялық тұрғыда
дұрыс пайдаланудың қағиджаларын айқындау;
- Негізгі қимыл-қасиеттерін күшті, төзімділікті,
шапшаңдықты және ептілікті дамыту тәрбиесінің
психологиялық тұрғыдан тиімділігін бақылау;
- Еріктілікке, батылдыққа, табандылыққа, тәртіптілікке,
ұйымшылдыққа, достық пен жолдастық сезімге, мәдениет
мінез-құлық дағдысына еңбек пен қоғамдьщ меншікке
саналы көзқарасын тәрбиелеу психологиясын түсіндіру;
Тәрбие
әдістері
Адамгершілік Қоғамдық Ынталандыру Өзін-өзі
сана тәртіп тәрбиелеу
- әңгіме; -ұжым талабы; -жазалау; -жарыс;
- пікірталас; -жаттығу; -мадақтау; -жағдаят тудыру;
- өнеге; -ойын. -көтермелеу. -педагогикалық
- сендіру. бақылау.
Әңгіме әдісі
психологиясы
балаларды саяси,
Жарыс пен ойын әдісін
мәдени, этикалық
және эстетикалық қолдану арқылы әр оқушы
мәселелерді өз жетістігі және ұжым
талдауға белсене табысы үшін әрекет жасап,
араласу арқылы енжар оқушылардың
тиісті қорытынды белсенділігін арттырып,
шығару үшін жауапкершілік және
ойланып, ақылға
ұжыммен жұмыс жасау
салып түсінетіндігін
Көтермелеу,
байқадым. секілді қабілеттерін
мадақтау әдісін ашатын нәтиже
пайдалану нәтиже беретіндігін
нәтижесінде байқадым.
оқушының сабаққа
дайындығындағы Жаттықтыру, үйрету, талап
ету -Мінез-құлық нормасы
өзгерістерді көрінісін айқындау;
байқадым. -Оқушылардың мінез-құлқы
Нәтижесінде оқушы мен тұлғалық ерекшеліктерін
іс-әрекеті мен мінез- ескере отырып оларды
құлқында қажетті дағдыға, әдетке
белсенділігі, сабақ төселдіру;
оқуға деген ынтасы -Орындағыштық,
сыпайылық, тиянақтылық
жоғарылады. секілді адами жақсы да
жағымды қасиеттерін
қалыптастыру.
* тәрбие психологиясының басты міндеттеріне:
- Адамның мотивациялық сферасының дамуының
мазмұнын, құрылымы мен динамикасын зерттеу;
- Тұлғаның адамгершілік қасиеттері мен әлеуметтік
бағыттылығын және оларға мақсатқа бағытталған
ықпалдарының мүмкіндіктерін зерделеу;
- Әр түрлі жағдайда білім алушы мен тәрбиеленуші
адамдардың сана-сезімдеріндегі айырмашылықтарды
анықтау;
- Балалар, жеткіншектер, ересектер ұжымдарының
әлеуметтік психологиялық құрылымын және олардың тұлға
қалыптасуына тигізер әсерін зерттеу;
- Әлеуметтік депривацияның шарттары мен салдарын және
оларды жоюдың мүмкіндіктерін зерттеу жатады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz