Құм терапиясы




Презентация қосу
Құм терапиясы
Бала өзін жайлы, қорғалған күйде сезініп,
шығармашылық белсенділік танытатын
табиғи стимульдық орта қалыптасты-
рады және танымдық, психикалық процес-
терді дамытады ол түйсік (форманы,
түсті, тұтас түйсік), есті, зейінді, қиялды,
кеңістік түсінікті, тактильді-кинесте-
тикалық сезімділік пен қолдардың ұсақ
моторикасын дамиды.
ҚҰМ ТЕРАПИЯСЫ НЕГІЗІН САЛУШЫ

Карл густав юнг
1875-1961
Құм терапиясының мақсаты:
Балалардың құм терапиясында қиял,
көрнекі – бейнелік ойлауды, сөздік –
логикалық ойлауды, көрнекі іс-
әрекеттік ойлауды, шығармашылық
және сын тұрғысынан ойлауды
дамыту.
Міндеттері:
1. Танымдық сезімдерін дамыту (зейін, жады, қиял,
қабылдау)
2. Интеллектуалдық ортаны қалыптастыру – ойлай білу,
көрнекі - шынайылық, көрнекі - бейнелік, сөздік -
логикалық, шығармашылық ойлау.
3. Эмоционалдық және коммуникативтік ортаны (қарым -
қатынастың табысты ағымына қажетті, ауызша және
ауызша емес құралдарды қолдана отырып) дамыту.
ы лы Тан
а ш ым
р м дық
ы ға қ
Ш

Құм терапиясы
арқылы баланың
қандай
құзіреттіліктері
дамиды
Ин
тел -
ле ы м
к
ық туал Қар нас
ы
д қат
Құм терапиясына керекті құрал-
жабдықтар:
Құм терапиясында стандартты өлшемде (50 х 70 х 8 см) ағаш
тақтай, құм, су және ұсақ пішіндер жиынтығы қолданылады.
Құмзардың түбі мен жиегі көгілдір түске боялады, ол аспан мен
суды модулдеуге мүмкіндік береді. - адам кейіпкерлері; -
жануарлар (үй, жабайы, тарихқа дейінгі, теңіз және т. б.); -
көліктер (құрғақта жүретін, суда жүзетін, ғарыштық және т. б.); -
өсімдіктер (ағаштар, гүлдер, көкөністер, жаңғақтар және т. б.); -
табиғи заттар (ұлутастар, бұтақтар, әр түрлі пішіндегі тастар және
т. б.); - лақтырым материялдар (пласмасс ыдыстар, тығындар және
т. б.); - Пластикалық немесе ағаш әріптер мен сандар,
геометриялық пішіндер. Бір сөзбен айтқанда, қоршаған әлемде
кездесетін заттың бәрі «коллекцияда» лайықты орынға ие бола
алады. Егерде ойын кезінде қандай да бір бейнелердің фигуралары
жетіспесе, оларды ермексаздан, қамырдан илеп, қағаздан қиып
жасауға болады.
Бала құм терапиясында тек қана қиял, көрнекі – бейнелік ойлауды,
сөздік – логикалық ойлауды, көрнекі іс-әрекеттік ойлауды,
шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауды дамыта отыра
Құм терапиясын қолданудың
әдіс-тәсілдері
1. Әңгімелесу
2. Түрлі-түсті құммен сурет салу
3. Танымдық ойындар
4. Коммуникативтік ойындар
5. Пікірталастар
Әрекет үстіндегі құмды қолдану
1. Әңгімелесу “бөлмедегі құммен ойнау ережелері”
2. Балалардың өз тәжірибесі туралы әңгімелесуі
“Құмменойнағанда мен не сеземін”.
3. ТРИЗ.Ойын: “Құм: жақсы-жаман”
4. Сусымалы құм ды қарастыру (Құм сағаты) “Менің
сезінулерім”
Математика сабақтарында
төмендегідей жаттығуларды
қолданамыз:

1. “Өлше де сана”
2. “Түрлі өлшемдермен өлше”
Сурет сабақтарында келесі сабақ
түрлерін қолданамыз:

1. “Құммен сурет салуды үйренеміз”
2. “Суретті құммен саламыз”
3. “Бауырсақ және түрлі безендірілген қуыршақтар”
Құм ойындары
Ойын түрлері:
1. “Ненің ізі”
2. “Менің добым”
3. “Еркін ойындар”
«Сезімтал алақандар»
Қорытынды.
Қорыта айтқанда «Құм терапиясының» негізін
қалаушы Карл Густав Юнг «Қиялдау - ол барлық
мүмкіндіктердің анасы, онда қарама-қарсы сыртқы
және ішкі дүние бірге қосылады» деген. Демек бала
қиялындағы сөзбен айтып жеткізе алмайтын дүниесін
құмға түсіре алатындығына көзім жетті.
Бала қолымен және табиғатпен жасалған шынайы,
тартымды және тартымсыз пішіндерді қолданады, ал
қолдан жасалған заттар шындықты қабылдауға
көмектеседі.
Назарларыңызғ
а
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Құм терапиясы арқылы баланың жүйке жүйесін тыныштандыру
Құм терапияның түрлері
Күлкі терапиясы
Арнайы білім берудегі оқыту әдістері
Хош иіс терапиясы
Мүмкіншілігі шектелген балаларды оқыту және тәрбиелеу жүйесі жалпы білім беру жүйесінің ажырамас бөлігі
Мүмкіндігі шектеулі оқушылар
Әлеуметтік - психологиялық тренинг әдістері
Экстремалды жағдайларда психологиялық- педагогикалық көмек көрсету
Дефектология салалары
Пәндер