Балаларға арналған құм терапиясы: теориясы, мақсаттары, әдіс-тәсілдері және құралдары


Slide 1

Бала өзін жайлы, қорғалған күйде сезініп, шығармашылық белсенділік танытатын табиғи стимульдық орта қалыптасты-рады және танымдық, психикалық процес-терді дамытады ол түйсік (форманы, түсті, тұтас түйсік), есті, зейінді, қиялды, кеңістік түсінікті, тактильді-кинесте-тикалық сезімділік пен қолдардың ұсақ моторикасын дамиды.

Құм терапиясы

Slide 2

Карл густав юнг 1875-1961

ҚҰМ ТЕРАПИЯСЫ НЕГІЗІН САЛУШЫ

Slide 3

Құм терапиясының мақсаты:

Балалардың құм терапиясында қиял, көрнекі - бейнелік ойлауды, сөздік -логикалық ойлауды, көрнекі іс-әрекеттік ойлауды, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауды дамыту.

Slide 4

Міндеттері:

Танымдық сезімдерін дамыту (зейін, жады, қиял, қабылдау)

Интеллектуалдық ортаны қалыптастыру - ойлай білу, көрнекі - шынайылық, көрнекі - бейнелік, сөздік - логикалық, шығармашылық ойлау.

3. Эмоционалдық және коммуникативтік ортаны (қарым - қатынастың табысты ағымына қажетті, ауызша және ауызша емес құралдарды қолдана отырып) дамыту.

Slide 5

Құм терапиясы арқылы баланың қандай құзіреттіліктері дамиды

Шығармашылық

Танымдық

Интеллектуалдық

Қарым-қатынас

Slide 6

Құм терапиясына керекті құрал-жабдықтар:

Құм терапиясында стандартты өлшемде (50 х 70 х 8 см) ағаш тақтай, құм, су және ұсақ пішіндер жиынтығы қолданылады. Құмзардың түбі мен жиегі көгілдір түске боялады, ол аспан мен суды модулдеуге мүмкіндік береді. - адам кейіпкерлері; - жануарлар (үй, жабайы, тарихқа дейінгі, теңіз және т. б. ) ; - көліктер (құрғақта жүретін, суда жүзетін, ғарыштық және т. б. ) ; - өсімдіктер (ағаштар, гүлдер, көкөністер, жаңғақтар және т. б. ) ; - табиғи заттар (ұлутастар, бұтақтар, әр түрлі пішіндегі тастар және т. б. ) ; - лақтырым материялдар (пласмасс ыдыстар, тығындар және т. б. ) ; - Пластикалық немесе ағаш әріптер мен сандар, геометриялық пішіндер. Бір сөзбен айтқанда, қоршаған әлемде кездесетін заттың бәрі «коллекцияда» лайықты орынға ие бола алады. Егерде ойын кезінде қандай да бір бейнелердің фигуралары жетіспесе, оларды ермексаздан, қамырдан илеп, қағаздан қиып жасауға болады.

Бала құм терапиясында тек қана қиял, көрнекі - бейнелік ойлауды, сөздік - логикалық ойлауды, көрнекі іс-әрекеттік ойлауды, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауды дамыта отыра процесс барысында бала өзінің ішкі қобалжуларын ішкі сезімдерін сыртқа ойын барысында фигураларды таңдау барысында толығымен өз назарын салады. Бала ойын барысында өзінің терең эмоционалдық қобалжуларын айта алады.

Slide 7

Құм терапиясын қолданудың әдіс-тәсілдері

1. Әңгімелесу

2. Түрлі-түсті құммен сурет салу

3. Танымдық ойындар

4. Коммуникативтік ойындар

5. Пікірталастар

Slide 8

Әрекет үстіндегі құмды қолдану

1. Әңгімелесу “бөлмедегі құммен ойнау ережелері”

2. Балалардың өз тәжірибесі туралы әңгімелесуі “Құмменойнағанда мен не сеземін”.

3. ТРИЗ. Ойын: “Құм: жақсы-жаман”

4. Сусымалы құм ды қарастыру (Құм сағаты) “Менің сезінулерім”

Slide 9

Математика сабақтарында төмендегідей жаттығуларды қолданамыз:

1. “Өлше де сана”

2. “Түрлі өлшемдермен өлше”

Slide 10

Сурет сабақтарында келесі сабақ түрлерін қолданамыз:

1. “Құммен сурет салуды үйренеміз”

2. “Суретті құммен саламыз”

3. “Бауырсақ және түрлі безендірілген қуыршақтар”

Slide 11

Құм ойындары

Ойын түрлері:

1. “Ненің ізі”

2. “Менің добым”

3. “Еркін ойындар”

«Сезімтал алақандар»

Slide 12

Қорытынды.

Қорыта айтқанда «Құм терапиясының» негізін қалаушы Карл Густав Юнг «Қиялдау - ол барлық мүмкіндіктердің анасы, онда қарама-қарсы сыртқы және ішкі дүние бірге қосылады» деген. Демек бала қиялындағы сөзбен айтып жеткізе алмайтын дүниесін құмға түсіре алатындығына көзім жетті.

Бала қолымен және табиғатпен жасалған шынайы, тартымды және тартымсыз пішіндерді қолданады, ал қолдан жасалған заттар шындықты қабылдауға көмектеседі.

Slide 13

Назарларыңызға

рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Құм терапиясы: теориясы, әдістемесі және сурдопедагогика мен аутизм спектріндегі балаларға қолданылуы
Тәрбие теориясы: педагогикалық үрдістің заңдылықтары, мақсаттары, мазмұны мен әдіс-тәсілдері
Оқытудың әдіс-тәсілдері мен құралдары: түрлері, талаптары және қолданылуы
Әдебиеттен сыныптан тыс оқытуды ұйымдастыру: мақсаттары, түрлері және әдіс-тәсілдері
Мектепке дейінгі жастағы балаларға бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі мен шығармашылық қабілеттерді дамыту әдіс-тәсілдері
Ойын терапиясы: теориясы, әдістемесі және қолдану саласы
Саралап оқытудың әдіс-тәсілдері мен стратегиялары
Педагогика әдіснамасы: оқыту әдістері, тәсілдері және құралдары
Балабақшадағы балалардың тілін дамытудың әдіс-тәсілдері мен тәжірибесі
Қазақ күресінің әдіс-тәсілдері, тактикасы және ережелері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz